abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54821601

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Mini_rulez = Marijke
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Spacehamster = Mira
STING = Thomas
Sylvana = Sylvana
Tangarine = Maarten
Thrilled = Kevin
Veiligheidsspeldje = Marianne

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_54821621
vanochtend een historisch laag gewicht voor in het weekend
pi_54821874
Geen uitslaper hier, ben alweer druk aan 't schoonmaken
pi_54822416
Ik sliep ook niet uit, werd om 7 uur wakker omdat ik naar de wc moest, maar te moe om mn bed uit te komen Om 8 uur opeens fel licht in mn gezicht, of ik op wilde staan want we moesten weg ...

Zon schijnt nu even, ga vanmiddag denk ik met een vriendin lekker een wandeling door natuurgebied/park maken
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_54822658
Om half 9 ging hier de wekker en ben ik best vrolijk opgestaan om zondagmorgenontbijt (3x woordwaarde) te maken voor TARA en mij
Dus uitslapen, mwa, half 9 is niet heel vroeg, maar ook geen uitslapen
pi_54822829
Ik ben ook al weer gewoon aan het werk.
Wat het is met alcohol: je droogt er zo van uit dat de volgende dag je meestal lichter bent. (ik was zaterdagochtend 63,9 ondanks de frieten met mayo van vrijdagavond) Maar gister heb ik wel 3 of 4 liter water of zo gedronken en niet meer geplast dan normaal. Ik denk dus dat het er weer bij is, maar ik heb -heel laf- niet op de weegschaal gestaan vanochtend. (maar die 63,9 ga ik ook maar niet updaten )
  zondag 25 november 2007 @ 13:21:13 #7
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54822871
Ik werd om 11 uur al wakker gemaakt dus ik heb ook niet echt uitgeslapen althans, wel uitgeslapen maar van mij mocht het wel wat langer
Straks naar m'n oma... ik ben wat aangekomen sinds de vorige keer dat ik haar zag dus waarschijnlijk zegt ze dat ik er goed uitzie (dat zegt ze tegen iedereen die wat dikker is ) en daarna word ik volgestopt met eten en vanavond is er sate babi
Bernie en ik zijn tof.
pi_54824294
Goeie Morgen!

pfff... ik ben nog niet zo lang wakker. t salsa dansen gisteren was top, t wakkerworden vanochtend wat minder! :p

zo, nu weer heel nuttig aan de studie!
  zondag 25 november 2007 @ 14:39:30 #9
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54824314
deze week eraf: 2,5 kg

Buikomvang: -2,5 cm
Borstomvang: -2 cm
Bovenbeen: -4,5 cm
Onderbeen: -1 cm

Heb 't echt 2 keer moeten meten want ik geloofde 't helemaal niet Gelukkig bevestigde de dieetiste gisteren alles.
Nu op 76,5 8)
Op naar beneden komende week, deze en de week erna nog afzien. Nog even een verlenging ingebracht. Zag mijn zijborstspieren weer 's zitten!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  zondag 25 november 2007 @ 14:54:53 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54824673
Tvp . Verder geen nieuws.
Niet meer actief op Fok!
pi_54826741
quote:
Op zondag 25 november 2007 14:39 schreef zwahiel het volgende:

Buikomvang: -2,5 cm
Borstomvang: -2 cm
Bovenbeen: -4,5 cm
Onderbeen: -1 cm

Heb 't echt 2 keer moeten meten want ik geloofde 't helemaal niet Gelukkig bevestigde de dieetiste gisteren alles.
Nu op 76,5 8)
Op naar beneden komende week, deze en de week erna nog afzien. Nog even een verlenging ingebracht. Zag mijn zijborstspieren weer 's zitten!
het gaat dus lekker
pi_54827926
quote:
Op zondag 25 november 2007 14:39 schreef zwahiel het volgende:
2,5 kg in een week is aardig.. Ben al blij met een halve kg in een week.

(tvp)
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  zondag 25 november 2007 @ 17:29:59 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54828817
quote:
Op zondag 25 november 2007 16:59 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

2,5 kg in een week is aardig.. Ben al blij met een halve kg in een week.

(tvp)
Dito .
Maar meestal val ik wel 1 kg per week af, als ik weer eens afval .
Zonet weer hardgelopen en we hadden zelfs nog een supporter onderweg die zei: "Kom op! Jullie kunnen het!" .
Volgende keer voor het eerst 10 minuten achter elkaar. Moet wel lukken op zich, als ik tenminste niet teveel last krijg van m'n kuiten. Die blijven zeuren, hoe ik ook stretch .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 25 november 2007 @ 18:05:06 #14
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54829837
Ik heb vandaag me weer goed aan Sonja gehouden. Gisteren iets minder (een paar pinda's op...). Vandaag heb ik verder aan een werkstuk gewerkt. met een groepje. Altijd lastig, dat werken in groepjes. Je praat meer dan je werkt... Mja, het is nu wel bijna af.
  zondag 25 november 2007 @ 18:18:10 #15
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54830100
Pinda's zijn reuze gezond hoor en het blijkt zelfs dat pinda's en pindakaas juist helpen bij de vetverbranding Alleen niet te veel natuurlijk, vanwege de kcal Dus 'een paar pinda's' moet geen enkel probleem zijn.
  zondag 25 november 2007 @ 19:38:47 #16
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54832108
't gaat mij niet om de kilo's maar juist om die centimeters

Vind 't fijner dat ik zoveel centimeters kwijt ben deze week. De bedoeling is deze week nog eens 3 kilo kwijt te raken en hopelijk nog eens 2 centimeter of meer (mag altijd natuurlijk). Dan ga ik de week daarna nog door om te kijken hoe 't dan nog gaat en daarna weer afbouwen zodat ik tegen de kerst wel op mijn doelstellingen zit.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_54832900
quote:
Op zondag 25 november 2007 19:38 schreef zwahiel het volgende:
't gaat mij niet om de kilo's maar juist om die centimeters

Vind 't fijner dat ik zoveel centimeters kwijt ben deze week. De bedoeling is deze week nog eens 3 kilo kwijt te raken en hopelijk nog eens 2 centimeter of meer (mag altijd natuurlijk). Dan ga ik de week daarna nog door om te kijken hoe 't dan nog gaat en daarna weer afbouwen zodat ik tegen de kerst wel op mijn doelstellingen zit.
Dat gaat wel erg hard hoor! Wat zegt je diëtiste er van? En hoeveel eet je dan ongeveer op een dag?
  zondag 25 november 2007 @ 21:10:57 #18
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54834581
dat 't lekker gaat.

Qua energie waarde heb ik ongeveer 't zelfde als een mars op een dag. En ja, dan gaat 't wel hard ja. Dit heb ik al eens eerder gedaan om mijn eerste afvalronde te doen (+20 kg). Het is ook erg zwaar, niet zozeer lichamelijk maar vooral geestelijk.

Veel mensen roepen meteen dat 't slecht is en dat je gaat jojo-en maar dat is gewoon onzin, elk dieet is zowieso slecht voor je, en jojo-en doe jezelf. Voor mij is 't nu anderhalf jaar geleden dat ik begonnen ben met mijn eigen lijf en dit is de laatste stap die ik eindelijk na veel gedoe en gedachten begonnen ben

Overigens kun je maximaal 4 kg per week kwijt raken met de methode die ik doe en 't is allemaal onder begeleiding. In mijn geval zit er nog een zoals de vorige keren een sportcoach en mijn huisarts bij!
pi_54835650
Kan je eens een voorbeeldje geven van wat je dan eet op een dag? Ben wel niewsgierig
  zondag 25 november 2007 @ 23:08:26 #20
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54837933
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:50 schreef freecell het volgende:
Kan je eens een voorbeeldje geven van wat je dan eet op een dag? Ben wel niewsgierig

Ik begin de dag met een ontbijt. Dat komt in een handig drink meeneem pakje (200ml.)
Dat is meestal ergens rond 10 uur. (ik heb de luxe om niet al te vroeg op te hoeven staan). Daarna eet ik zo laat mogelijk mijn lunch op. Die bestaat uit een soort van muesli reep van 40 gram.
Ergens rond zeven uur (kan ook later, ligt aan de plannen van die avond) eet ik mijn avondeten. Dat is een shake.

De 'maaltijden' probeer ik zoveel mogelijk aan te passen op wat ik doe of ga doen die dag. Als ik bijvoorbeeld weet dat ik 's avonds lang door moet met bijvoorbeeld werk, dan stel ik het ontbijt al een uurtje uit en de lunch ook wat langer om zo lekker laat te 'dineren'. Op die manier heb ik niet zo'n last van mijn eigen hongergevoel.

Eigenlijk hoeft die volgorde die ik aanhoud niet, maar ik vind 't zo gemakkelijk. Ontbijt to go en avondeten lekker thuis of op mijn werk want daar staat de blender.
Ow ja, gemiddeld drink ik zo'n 2 á 3 liter water per dag en de nodige zwarte koffie.

* zwahiel houd van koffie!

Voordat iedereen weer gaat roepen, dit gaat onder begeleiding!!!!!
  zondag 25 november 2007 @ 23:15:22 #21
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54838108
En wat voor sport doe je erbij, Zwahiel?
pi_54838579
ook al gaat het onder begeleiding, lijkt me ergens wel slecht..
  maandag 26 november 2007 @ 00:44:28 #23
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54839532
Momenteel sport ik niet, 't mag ook niet. Je neemt maar rond de 370 kCal per dag in, dus sporten is niet zo heel erg verstandig.

Maar ik train wel met lichte gewichten mijn spieren, met name dan arm en borstspieren. Gewoon lichte trainingen zodat wanneer het vet daar weg is 't niet helemaal als niets uit ziet
Daarnaast fiets ik zoveel mogelijk naar school toe (vanuit Lombok naar de Uithof in Utrecht is toch snel zo'n 8 km geloof ik). Als ik straks klaar ben, dan wacht me een spier opbouw programma gecombineerd met cardio om mijn conditie weer op peil te krijgen. Momenteel houd ik 't nog even bij lichte oefeningen.

En natuurlijk is 't slecht, geen enkel dieet is goed voor je. Toch heb ik persoonlijk goede ervaringen met dit dieet en daarom doet ik 't nu ook voor de laatste slag. En die laatste slag ben ik toch na veel pogingen nu echt begonnen want vandaag is week 2 in gegaan!
Zei ik er ook al bij dat ik 3 dagen per week als kok werk...
pi_54839650
quote:
Op maandag 26 november 2007 00:44 schreef zwahiel het volgende:
Hele verhaal, maaaaar toen:
Zei ik er ook al bij dat ik 3 dagen per week als kok werk...

Oh, das niet te doen joh! Zelfs zonder geuren droom je alleen nog maar van eten, als je op 370 calorieen zit, maar als je dan ook nog met je neus boven de gebakken aardappeltjes staat, mèn: verschrikkelijk! Ik moet er niet aan denken!!

(heb vroeger ook dat soort dieten gedaan hoor en ze werken wel, maar pas wel op, als het afgelopen is hè, want als je weer mag beginnen te eten, dan kan je vaak geen maat meer houden. Tenminste ik dan. Dát is het moment dat je begeleiding zou moeten hebben!
  maandag 26 november 2007 @ 01:43:57 #25
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54840089
quote:
Op maandag 26 november 2007 00:55 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh, das niet te doen joh! Zelfs zonder geuren droom je alleen nog maar van eten, als je op 370 calorieen zit, maar als je dan ook nog met je neus boven de gebakken aardappeltjes staat, mèn: verschrikkelijk! Ik moet er niet aan denken!!

(heb vroeger ook dat soort dieten gedaan hoor en ze werken wel, maar pas wel op, als het afgelopen is hè, want als je weer mag beginnen te eten, dan kan je vaak geen maat meer houden. Tenminste ik dan. Dát is het moment dat je begeleiding zou moeten hebben!
Je omschrijft precies waar ik last van heb ja, dat lekkere eten om je heen. Maar ik moet zeggen 't wordt wel makkelijker hoor. Maar als je een weekend bijna alleen maar thuis bent is 't 't moeilijkste. Moest naar de supermarkt om toiletpapier te halen maar kwam met een bakje nootjes en pleepapier thuis. Dat bakje is natuurlijk leeg en mijn maag doet pijn als een gek op dit moment Af en toe zondig ik nog wel, maar ik probeer het zo min mogelijk te doen.

Om het eten tijdens mijn werk te minderen eet ik mijn avondeten tijdens mijn werk (werk veelal 's avonds). Dat werkt eigenlijk prima, want als je zo'n shake op hebt ben je best wel vol naar je gevoel en heb je geen zin meer in andere dingen.

Als 't dieet afgelopen is heb ik juist extra begeleiding Je moet 't afbouwen zeg maar. Je kunt dit ook negeren maar dan straft je lichaam je meteen met buikpijn, dat doe je dus maar een keertje. De eerste keer kon ik na mijn dieetperiode niet eens naar de Mac (was toen even de enige mogelijkheid) dat leverde toen drie dagen ziek zijn op. Je lichaam stoot dat soort troep eigenlijk af. Of het nu vanuit je oren komt of niet, sinds dien heb ik pas twee keer de Mac nog bezocht en beide keren eindigden met buikpijn. Dus effectief daartegen is 't wel

Trouwens, vergeet niet de gouden regel: Een dieet is een kickstarter voor een verandering in je leven en je eetpatroon. Doe je dat laatste niet, dan ga je jojo-en en gaat 't mis.
pi_54840852
Ik zou bij dat dieet fruit bij gaan eten Gewoon omdat ik honger had, nog niet eens zozeer omdat fruit goed voor je is
Nuja, prettig voor je dat jij het wel kan, en ik hoop dat het er af blijft
pi_54841043
Sorry dat ik gisteren de vorige dichtgooide en het niet zag!

Gisteren lekker gezond gedaan, maar wel een kopje chocolademelk. Hoop dit de rest van de week vol te gaan houden, want vrijdag gaan we pannenkoeken bakken met de grote en kleine broer.
W.b. zwahiels dieet: vind het vreemd dat een huisarts daaraan mee gaat werken, zeker omdat het nu absoluut niet gaat over morbide obesitas ofzo Ik ben het er ook absoluut niet mee eens dat elke soort dieeten even slecht zou zijn, doordat je met zo'n heftig dieet je verbranding teveel kan gaan verlagen (jojo-effect), toxische stoffen kan gaan produceren en mensen vaak gewoon niet functioneren met een verschrikkelijk lage bloedsuiker, en dan zijn er ook nog eens de psychische effectenn. Daarom wil ik je er ook heeeeel veel succes mee wensen
Zo en nu ga ik weer studeren!
Het mooi kotsende meisje.
pi_54842288
we hebben niet echt geluk met onze katten, nu is Sam weer zieker dan we dachten
  maandag 26 november 2007 @ 10:01:35 #29
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54842317
Zo, een lekker bakje yoghurt op. En een beetje huiswerk maken. Nja, dat is eigenlijk de bedoeling. Ik ben me nu vooral even aan het oriënteren op welke masters er allemaal zijn. Wat antuurlijk nergens op slaat als ik mijn bachelor niet haal omdat ik me aan het oriënteren ben op welke masters er allemaal zijn. Volgen jullie het nog?
pi_54842657
Vandaag eindeljik de uitslag van het ziekenhuis, om 10 voor 3, ben benieuwd...

Verder gaat het hier zn gangetje, vanaf 1 december ga ik met het eetdagboek beginnen en mezelf laten controleren qua sporten, dus dan gaan er hopelijk wat kilootjes af. Al vind ik het moeilijk om door te blijven zetten en niet na een paar weken alweer op te geven, zoals het altijd gaat...

Woog vrijdagochtend 60.4, dus ruim een kilo meer dan de week ervoor, dus het gaat hard, alleen dan de verkeerde kant op . Maarja, eigen schuld dikke bult...
pi_54842675
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:21 schreef Sylvana het volgende:
Vandaag eindeljik de uitslag van het ziekenhuis, om 10 voor 3, ben benieuwd...

Verder gaat het hier zn gangetje, vanaf 1 december ga ik met het eetdagboek beginnen en mezelf laten controleren qua sporten, dus dan gaan er hopelijk wat kilootjes af. Al vind ik het moeilijk om door te blijven zetten en niet na een paar weken alweer op te geven, zoals het altijd gaat...
Anders ga je de eetmeter invullen? Werkt bij mij geweldig. Dat ding gaat ogenblikkelijk mopperen als ik teveel of slecht eet
  maandag 26 november 2007 @ 10:33:41 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54842868
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:00 schreef Miss_S het volgende:
we hebben niet echt geluk met onze katten, nu is Sam weer zieker dan we dachten
Oh .
Wat heeft 'ie dan?
Niet meer actief op Fok!
pi_54842916
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh .
Wat heeft 'ie dan?
Een week geleden is ze gesteriliseerd en afgelopen vrijdag moesten we terug naar de dierenarts omdat er een hele bult op kwam. Toen is ze opnieuw geopereerd, maar nu is het gaan ontsteken
Ze heeft nu een spuit met antibiotica voor 2 weken gekregen en loopt met een kap rond, woensdag moeten we terug dus dan hoop ik dat het er iets beter uit ziet
  maandag 26 november 2007 @ 10:53:48 #34
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54843250
Oei minder Miss_S, hopelijk word ie snel wat beter!

@veiligheidsspeltje: Ik ben er ooit aan begonnen op advies van de dokter, want overgewicht en een familie vol met diabetes is niet zo'n goede combinatie. Zij vond het nu ook niet nodig maar snapte wel mijn beweegredenen en steunde me verder wel.
pi_54844507
Ik ben snipverkouden. Spierpijn en ik heb tot net geslapen: niet goed Jammer hoor, ik moet nu net zoveel doen!

@Zwahiel: als je zondigt kan je dat het beste met eiwitten doen: een gekookt eitje bv. Dat heeft dan het minste effect op het afvalresultaat. Ik kon zo'n shakedieet heel goed volhouden, maar afbouwen, dat lukte niet. Het is niet zo dat ik naar de Mac Do ging, maar ik at gewoon veel meer van de toegestane dingen. Ik kon dan heel extreem alleen nog maar aan eten denken. Maar ik had helemaal geen begeleiding, dus dat scheelt!

@Sylvana: ontzettend spannend!
  maandag 26 november 2007 @ 13:35:06 #36
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54846306
zit nu @ school, maar naast me zitten twee klasgenoten te eten; verse broodjes, en ik kan je zeggen die geuren laten me wel watertanden

Maar goed, straks zelf ff eten en dan ben ik weer helemaal blij!
pi_54846599
0,9 Kilo aangekomen deze week... Misschien beter om dit weekend niks te drinken.
pi_54846792
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:50 schreef Gewas het volgende:
0,9 Kilo aangekomen deze week... Misschien beter om dit weekend niks te drinken.
Lijkt me een slim plan

Ik ga vanavond lekker Chinese Zoetzuur eten. Van het weekend Kip Siam, Kip Cashew en Kip Kerrie Kokos gegeten. Vooral die laatste was erg lekker. Aten hem voor het eerst, maar gaan we zeker vaker eten
pi_54848598
AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGG

Ze weten nog niks

Dus nou moet ik NOG weer een keer bloed laten prikken en WEER 3 keer ontlasting inleveren :S

Die arts houdt gewoon van kruisjes zetten, elke keer zet ze er weer een paar meer waar ze op moeten controleren, ipv dat ze het in 1 keer op alles controleren :S

Nouja, over 2 weken mag ik dus weer naar het ziekenhuis voor de uitslag, en dan maar hopen dat ze die ook een keer hebben dan, want ik word er een beetje (veel) moe van zo :S
  maandag 26 november 2007 @ 15:51:34 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54848669
Nou, dat is ook knap waardeloos zeg, Sylvana....
Niet meer actief op Fok!
pi_54848895
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:47 schreef Sylvana het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGG

Ze weten nog niks

Dus nou moet ik NOG weer een keer bloed laten prikken en WEER 3 keer ontlasting inleveren :S

Die arts houdt gewoon van kruisjes zetten, elke keer zet ze er weer een paar meer waar ze op moeten controleren, ipv dat ze het in 1 keer op alles controleren :S

Nouja, over 2 weken mag ik dus weer naar het ziekenhuis voor de uitslag, en dan maar hopen dat ze die ook een keer hebben dan, want ik word er een beetje (veel) moe van zo :S
Jezus mina zeg, daar zou je toch echt gestoord van worden! Hebben ze dus ook niet bepaalde dingen nu uitgesloten? (zoals met name, kanker? )

Ik ben net naar de Appie gestrompeld en heb met m'n boodschappentas iemand z'n fles sinaasappelsap uit z'n handen geslagen. Tenminste dat denk ik, want ik heb niks gemerkt of gehoord, want ik had de muziek op m'n iPod nogal hard (Drowning van de Stereophonics; BTW ) Maar toen ik om keek omdat ik de filet americain was vergeten, stond ze me heel boos an te kijken Van schrik heb ik maar sushi als ontbijt gekocht. En de nieuwe Harry Potter.
pi_54855537
Wat vervelend Sylvana!
pi_54856640
naar dat ze nog niks weten

kom net terug van werk (begin al om 3 uur )

heb om 8 uur 1 bak magere yoghurt met musli
om 1 uur bruin stokje gezond ham kaas
om half 3 magere yoghurt met musli
om 6 uur 3 krentenbollen
om half 10 klein bordje boerenkool met worst
3 glazen optimel

heb ik nu teveel gegeten het voelt niet als teveel maar als ik het zo opschrijf wel
o en 1 groot speculaasje..
pi_54856722
het is niet weinig nee
pi_54856879
Hoe zou ik het een andere keer beter kunnen doen?
Ik kan om deze tijden eten:
7:30 (thuis)
11:00
12:30
14:30 (thuis)
18:00 (werk)
21:30 (thuis)

ik werk buiten, heb in 5 uur tijd 15 minuten pauze om even snel wat te happen, kan dus tussen 3 en 9 niet uitgebreid eten en moet ook nog heen en terug. iemand tips?
pi_54857034
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hoe zou ik het een andere keer beter kunnen doen?
Ik kan om deze tijden eten:
7:30 (thuis)
11:00
12:30
14:30 (thuis)
18:00 (werk)
21:30 (thuis)

ik werk buiten, heb in 5 uur tijd 15 minuten pauze om even snel wat te happen, kan dus tussen 3 en 9 niet uitgebreid eten en moet ook nog heen en terug. iemand tips?
misschien fruit als tussendoortjes? en gewone bruine boterhammen lijkt me ook beter dan een stokbroodje? en krentenbollen
ook met glazen melk en dat soort dingen probeer ik op te letten
pi_54857164
het is een bruin meergranen stokbroodje, dus lijkt me hetzelfde als bruinbrood alleen dan andere vorm/meer
voor mn werk wil ik eigenlijk wel veel gegeten hebben maar om half 3 al avond eten gaat een beetje moeilijk, dan is het nog niet klaar... kan misschien eten van gister opwarmen, om 6 uur een fruitje en dan om half10 een boterham en warme melk..

krentenbollen zijn idd niet heel gezond.. maar had zo snel ff niks bij de hand..
dus
7 yoghurt musli
11 fruit
1 brood
3 warm eten
6 fruit
10 brood

als t lukt dan.. o had ook nog chocomel light op (warm) kan mss beter thee nemen ipv al die optimel en chocomel. krijg toch al genoeg melk binnen via yoghurt met musli..
pi_54857209
o trouwens om 6 uur heb ik denk ik toch maar liever geen fruit, is zo koud als je al de hele tijd buiten bent
pi_54857268
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o trouwens om 6 uur heb ik denk ik toch maar liever geen fruit, is zo koud als je al de hele tijd buiten bent
dan draai je het fruit en warm eten om
pi_54857846
ja maar dat kan dus niet he, ik ben 5 uur weg van huis + reistijd + ik ben de hele tijd buiten
dan kan ik geen bord warm eten in mn broekzak stoppen
pi_54857914
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja maar dat kan dus niet he, ik ben 5 uur weg van huis + reistijd + ik ben de hele tijd buiten
dan kan ik geen bord warm eten in mn broekzak stoppen
dan verander je de volgorde niet, moet niet zo'n probleem zijn
  maandag 26 november 2007 @ 22:44:38 #52
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54857992
Of je neemt lekker die yoghurt mee naar je werk, doet m'n moeder ook altijd
Bernie en ik zijn tof.
pi_54858064
ja kan maar ik eet het altijd met musli en dan is het beetje vies al
is gewoon lastig, ben 5 uur lang buiten zonder kantoortje of iets gewoon buiten en pauze hou ik op een bankje of zo
pi_54858145
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja kan maar ik eet het altijd met musli en dan is het beetje vies al
is gewoon lastig, ben 5 uur lang buiten zonder kantoortje of iets gewoon buiten en pauze hou ik op een bankje of zo
maar in 5 uur hoef je toch ook niet zo vaak te eten?
als je van huis weg gaat en dan een keer met pauze en dan als je thuis bent
pi_54858237
ja dat is natuurlijk wel zo
maar ben bang dat ik rond die tijd juist honger ga krijgen omdat het dan etenstijd is
en mn lichaam dan denkt "nu komt er een bord warm eten aan" en dan komt dat pas om 10 uur
pi_54858356
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja dat is natuurlijk wel zo
maar ben bang dat ik rond die tijd juist honger ga krijgen omdat het dan etenstijd is
en mn lichaam dan denkt &quot;nu komt er een bord warm eten aan&quot; en dan komt dat pas om 10 uur
ja maar dat went ook wel snel
ik weet niet hoelang je in dit ritme gaat blijven zitten maar anders zou ik er toch proberen aan te wennen
pi_54858748
het is voor 1 a 2 x per week
pi_54858795
onee 3 a 4x als ik sport moet ik ook of heel vroeg of heel laat eten
  maandag 26 november 2007 @ 23:11:27 #59
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54858861
Je kunt de muesli ook apart in een zakje meenemen, blijft ie wel lekker knapperig.
pi_54859284
Je kan ook 2 kleine warme maaltijden nemen ipv 1 grote. Dus bv. om 3 uur een stukje vlees met groenten en pasta/aardappels (eventueel opgewarmd van de dag ervoor.) En dan 's avonds nog een bakje soep, met een stukje brood. Of een salade met warme kipfilet. Iets lichts, maar toch iets warms. Ik kan me voorstellen dat je daar vooral in de winter meer behoefte aan hebt!
pi_54859911
die van die 2 warme maaltijden vind ik echt een goede
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:09:03 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54864049
Elke dag wil ik weer om 7 uur op staan, maar ik ben echt niet vóór half 9 m'n bed uit te rammen. Het is nog zo donker .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:49:09 #63
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54864734
Ik stond om 5 uur schoon te maken (of is dat ook weer overdreven?)
  dinsdag 27 november 2007 @ 10:03:08 #64
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54865007
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:49 schreef Heavenlyblue het volgende:
dat is overdreven.
  dinsdag 27 november 2007 @ 10:20:13 #65
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54865334
Ja, dat dacht ik al
  dinsdag 27 november 2007 @ 10:45:58 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54865825
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:49 schreef Heavenlyblue het volgende:
Wel heel goed . Van de vorige herfst / winter kan ik me herinneren dat ik het best wel fijn vond om op te staan als het nog donker is.
Lekker rustig in huis, iedereen slaapt nog tot 8 uur... Het heeft wel wat: studeren bij de schemerlamp . Maar nu ben ik om 7:30 gewoon nog te moe .

Vanmiddag voor controle naar de tandarts. Zal hem ook even vragen naar advies tav de wondjes die ik heel snel krijg in mijn mond (bijv als ik een appel eet!). Verder zijn bepaalde tanden erg gevoelig. Ik merk wel dat het minder is geworden nu ik vrijwel geen koolzuurhoudende dranken meer drink en ook suikerhoudende dranken tot het minimum beperkt heb.
Niet meer actief op Fok!
pi_54866371
om 5 uur hoor je te slapen
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:59:09 #68
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54867127
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
om 5 uur hoor je te slapen
Ja, dat was ik al vanaf 3 uur aan het proberen en ik was het zat
pi_54867423
Gister bij het avondeten niet zoveel op (vergeleken met normaal, normaal altijd een groot bord) en ik was gelijk bijna een kilo afgevallen vandaag. Komt ook omdat ik gister gefietst heb.

En ik heb nog een chocolade letter maar die eet ik in het weekend wel op.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2007 12:17:41 ]
  dinsdag 27 november 2007 @ 12:22:37 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54867522
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 12:15 schreef Gewas het volgende:
Gister bij het avondeten niet zoveel op (vergeleken met normaal, normaal altijd een groot bord) en ik was gelijk bijna een kilo afgevallen vandaag. Komt ook omdat ik gister gefietst heb.

Nou, dat zullen we dan maar even vieren met bier vanavond hè! .

.
Niet meer actief op Fok!
pi_54868427
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 12:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Ben nog steeds behoorlijk verkouden, dus ga lekker m'n Harry Potter lezen vandaag. Vanavond komt er wel een vriendin eten, dus ik moet nog wel iets in elkaar flanzen, maar dat lukt me nog wel denk ik.
  dinsdag 27 november 2007 @ 13:16:17 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54868469
Ik ben wel een beetje gemeen (doch wel rechtvaardig ). Ik ben lekker aan de studie. Als ik eenmaal bezig ben, gaat het helemaal top. Hopelijk kan ik ergens volgende week een conceptversie van het theoretische gedeelte van mijn scriptie inleveren .
Niet meer actief op Fok!
pi_54868857
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 12:15 schreef Gewas het volgende:

JIj komt hier echt elke 2 weken een kilo jojo-en hè?
pi_54869476
Hoi!

Sylvana: erg vervelend dat ze nu alweer opnieuw moeten gaan testen... Op college wordt altijd verteld dat je vrij spaarzaam moet testen, maar artsen zeggen vaak juist dat er bij enige twijfel best de hele rits aangevinkt mag worden

Vanochtend heb ik hardgelopen: Was van plan om 3 kwartier te gaan, maar op 37 minuten was ik bij het stoplicht en voelde ik me vrij misselijk, dus ben ik verder gaan wandelen naar huis. Wel even snel uiteindelijk als de vorige keer, dus ik heb wel sneller gelopen (al was dit mss. nog wat te snel voor mij).
Vanavond werken, dan ben ik ook wel weer bezig de hele tijd.
pi_54869531
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 12:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.
Je brengt me op ideeen. Nee, maar ik had voorgenomen om deze week niks te drinken. Moet nog maar zien of dat gaat lukken. In ieder geval doordeweeks niet.
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 13:38 schreef freecell het volgende:

[..]

JIj komt hier echt elke 2 weken een kilo jojo-en hè?
Elk weekend kom ik wat aan en doordeweeks val ik wat af. Maar er zit nog steeds wel een dalende lijn in dus het gaat goed.
pi_54873211
Keek net in de spiegel... ik heb een ingevallen gezicht gekregen. Maar gelukkig is mijn onderkin weg.

En waar is iedereen?
  dinsdag 27 november 2007 @ 18:16:45 #77
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54873650
hier
Als je veel afvalt valt altijd je gezich in, dat gaat wel weer weg.

moeilijk dagje gehad, veel gedoe enzo. Maar na een drietal daagjes minder gaat 't nu wel weer ok. Laten we 't zo zeggen, nootjes moet je niet in huis hebben als je een dieet doet ... Gelukkig geen effect gehad op mijn gewicht en de centimeters.
pi_54874139
Daar doe ik het juist voor, een wat smaller gezicht

Maar vraagje; ik hou een half uur aan 1 stuk op het stepapparaat niet vol, hoe rampzalig is het om steeds 5 minuten te doen, ff af te koelen en weer opnieuw te beginnen?
pi_54874330
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:46 schreef heaven7 het volgende:
Daar doe ik het juist voor, een wat smaller gezicht

Maar vraagje; ik hou een half uur aan 1 stuk op het stepapparaat niet vol, hoe rampzalig is het om steeds 5 minuten te doen, ff af te koelen en weer opnieuw te beginnen?
schema's voor steppen zijn meestal in het begin ook 3x5 minuten en dan dat steeds opbouwen
als je het meteen een half uur kan dan doe je iets niet goed (staat ie te licht)
pi_54875599
Hij heeft slechts 1 stand. En daarbij beweeg ik veel dus ik kan het wel aan, ik heb alleen geen zin om te zweten en te hijgen. Mijn vraag was of het op deze manier kwaad kan of is het beter (val je meer af?) als je 30 minuten achter elkaar doet.
  dinsdag 27 november 2007 @ 19:57:18 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54875777
Geen zin in zweten?
Bij mijn weten = afvallen zweten. En steppen is echt een superlichte workout. Ga een half uur per dag wandelen en stap dan nog eens op die stepper. Wedden dat het dan ineens een koekje is?
Niet meer actief op Fok!
pi_54875888
Er is voetbal op tv dus ik heb even een biertje genomen want ik ben het afvallen toch zat.
pi_54875912
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:50 schreef heaven7 het volgende:
Hij heeft slechts 1 stand. En daarbij beweeg ik veel dus ik kan het wel aan, ik heb alleen geen zin om te zweten en te hijgen. Mijn vraag was of het op deze manier kwaad kan of is het beter (val je meer af?) als je 30 minuten achter elkaar doet.
steppen hoort bij krachttraining (als het goed gedaan wordt) en niet bij cardio
dus is het zelfs beter 3x5 minuten ipv 30 min achter elkaar
maar echt afvallen doe je er niet van, meer spieren kweken
  dinsdag 27 november 2007 @ 20:03:05 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54875922
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:01 schreef Gewas het volgende:
Er is voetbal op tv dus ik heb even een biertje genomen want ik ben het afvallen toch zat.
zes zeven woorden voor jou:

jij hoort hier duidelijk echt niet thuis!
Niet meer actief op Fok!
pi_54875930
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:01 schreef Gewas het volgende:
volgens mij ben jij echt roosjeroosje2
pi_54876027
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waarom niet? Zijn jullie boos?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2007 20:09:45 ]
pi_54876101
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

geen aandacht meer geven lijkt me het beste

ik heb morgen trouwens een date
  dinsdag 27 november 2007 @ 20:12:25 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54876117
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:07 schreef Gewas het volgende:

[..]

Waarom niet? Zijn jullie boos?
Nee, niet boos, maar geïrriteerd.
Dit topic heet Slank de herfst in en iemand die er niet echt moeite voor doet (en zo gemakkelijk bezwijkt voor bier) hoort hier niet echt. Ik denk dat je niet graag genoeg wilt afvallen, dus waarom houd je jezelf nog voor de gek? .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 27 november 2007 @ 20:13:20 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54876133
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

, spannend.
Ik moet ook echt weer eens daten binnenkort. Al een paar leuke vrouwen op het oog .

Ik ga donderdag naar Den Bosch. Dan ben ik dicht bij jou, toch, Sas?
Niet meer actief op Fok!
pi_54876188
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, niet boos, maar geïrriteerd.
Dit topic heet Slank de herfst in en iemand die er niet echt moeite voor doet (en zo gemakkelijk bezwijkt voor bier) hoort hier niet echt. Ik denk dat je niet graag genoeg wilt afvallen, dus waarom houd je jezelf nog voor de gek? .
Oke. Ik heb mijn streefgewicht al bereikt. En ik drink af en toe een biertje. In al de tijd dat ik ben afgevallen heb ik gewoon bier gedronken in de weekenden en dat ging prima. Nu blijf ik in dit topic omdat ik het een gezellig topic vind. Maar als Miss_S zegt dat je mij beter kan negeren blijf ik maar weg voortaan.
pi_54876270
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

, spannend.
Ik moet ook echt weer eens daten binnenkort. Al een paar leuke vrouwen op het oog .

Ik ga donderdag naar Den Bosch. Dan ben ik dicht bij jou, toch, Sas?
dat is inderdaad redelijk dichtbij wat ga je daar doen?

en ik vind het ook wel erg spannend, het is een jongen die ik alleen van internet ken en eens kijken of het iets is
pi_54876319
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:57 schreef Viking84 het volgende:
Geen zin in zweten?
Bij mijn weten = afvallen zweten. En steppen is echt een superlichte workout. Ga een half uur per dag wandelen en stap dan nog eens op die stepper. Wedden dat het dan ineens een koekje is?
Nou ik vind het nog best zwaar, hij is niet heel licht. En als ik per keer 5 minuten doe ipv 1 keer een half uur stop ik net op het moment dat ik het te warm krijg, ga ik afkoelen, ff wat drinken en weer verder. Ik haat zweten Oh en ik heb vandaag toevallig! een half uur gelopen en ja, zweten ga je wel maar dat is noodzaak (van station naar school).

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2007 20:20:14 ]
pi_54876418
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:15 schreef Gewas het volgende:

[..]

Oke. Ik heb mijn streefgewicht al bereikt. En ik drink af en toe een biertje. In al de tijd dat ik ben afgevallen heb ik gewoon bier gedronken in de weekenden en dat ging prima. Nu blijf ik in dit topic omdat ik het een gezellig topic vind. Maar als Miss_S zegt dat je mij beter kan negeren blijf ik maar weg voortaan.
Nee, gezellig vind ik het niet. Heb een paar keer geprobeerd me ertussen te mengen maar zinloos.. maar zo af en toe een vraag wordt gelukkig wel op gereageerd

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2007 20:23:50 ]
  dinsdag 27 november 2007 @ 20:27:52 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54876533
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat is inderdaad redelijk dichtbij wat ga je daar doen?

en ik vind het ook wel erg spannend, het is een jongen die ik alleen van internet ken en eens kijken of het iets is
Naar educatieve uitgeverij Malmberg. Ik werk al 3 jaar ofzo voor die lui, maar kom er nu pas voor het eerst . Flinke rit in de trein, dat wel.
Niet meer actief op Fok!
pi_54876583
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Naar educatieve uitgeverij Malmberg. Ik werk al 3 jaar ofzo voor die lui, maar kom er nu pas voor het eerst . Flinke rit in de trein, dat wel.
dat is inderdaad een tijdje treinen ja
maar wel een leuke stad
pi_54876801
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Zullen we dan afspreken dat ik ook geen aandacht meer geef aan jou?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2007 20:40:00 ]
  dinsdag 27 november 2007 @ 22:15:17 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54878154
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:39 schreef Gewas het volgende:

[..]

Zullen we dan afspreken dat ik ook geen aandacht meer geef aan jou?
Hoor ik daar wedding bells luiden? .

.
Niet meer actief op Fok!
pi_54882075
Vanavond was erg gezellig. Ik had een rib eye gemaakt met aardappelballetjes (dat zijn een soort balletjes met puree erin) gestoofde witlof en haricots verts. Als sausje over het vlees had ik een gefruit uitje met wat blauwe kaas gedrenkt in port, rode wijn en een beetje juspoeder. (ik weet dat je eigenlijk boter zou moeten gebruiken, maar deze, vrij magere variant was ook heel lekker!) Toe had ik light-vanille ijs. Meer calorieen dan ik normaal gesproken zou eten, maar niets dramatisch.

@Heaven7: zo ongezellig is het hier toch niet? Je hebt hier een tijdje meegepost en ik kan me niet herinneren dat er toen mot was??

@Gewas: van mij mag je hier blijven posten hoor, maar je moet er niet raar van op kijken dat we een beetje lacherig op je reageren, want het enige wat je hier zo'n beetje post is dat je weer een paar biertjes hebt gedronken, of gaat drinken. Dat zou niet zo erg zijn als je daarnaast ook nog zo posten wat je verder nog op een week eet, of doet om af te vallen, maar dat doe je niet. Dus dan moet je ons niet kwalijk nemen dat wij je niet altijd geheel serieus nemen......
  woensdag 28 november 2007 @ 01:00:27 #99
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54882554
joepie!

Nu net snel ff gewogen: 75,8 kg 8)
Nog 0,8 kg eraf en ik zit op mijn originele streefgewicht wat ik mezelf anderhalf jaar geleden voor gehouden heb. Had 't al eens gewogen maar dat was maar heeeeeeeel eventjes. En nu gaat er nog meer vanaf!

Zie wel op tegen zaterdag, dan hebben we pakjesavond met de traditioneel daarbij horende gourmetavond. Ben benieuwd, ga me wel een beetje inhouden maar ook niet teveel. Al met mijn dieetiste afgesproken en vanaf morgen de nodige maatregelen treffen. Om daarna wel even een weekje hard er tegenaan te gaan. Hopelijk is 't einde van die week dat de 70 duidelijk in beeld komt (of iets wat daarop lijkt 71 mag ook Daarna afbouwen en de kerstdagen in maar wel met een aantal balansdagen voor de kerst om 't een en ander op te vangen! Want anders is die kerst ook niet te doen.

@Miss_S: veel succes!
Hier morgen een afloopdagje: dokter, lenzenpief, tandarts. Weer allemaal in een morgen lekker snel d'r vanaf zijn.
pi_54887085
Goedemorgen!
Gisterenavond woog ik op het werk 61 kg, dat is wel goed voor mij meestal dus ik denk dat het wegen a.s. zaterdag ook geen ramp wordt Had ook wel gezond gegeten en vanavond eet ik een stukje zalm met salade dus dat komt ook goed.
Heb ook wel weer zin om morgen hard te lopen eigenlijk, maar ga het niet meer vandaag doen, dan komt er niets meer van studeren ws...

@Viking: Sla de Tortillaz maar over in den bosch (kweet niet of je er de hele dag moet zijn), want dat ga je veel te lekker vinden
  woensdag 28 november 2007 @ 10:55:27 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54887157
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
Gisterenavond woog ik op het werk 61 kg, dat is wel goed voor mij meestal dus ik denk dat het wegen a.s. zaterdag ook geen ramp wordt Had ook wel gezond gegeten en vanavond eet ik een stukje zalm met salade dus dat komt ook goed.
Heb ook wel weer zin om morgen hard te lopen eigenlijk, maar ga het niet meer vandaag doen, dan komt er niets meer van studeren ws...

@Viking: Sla de Tortillaz maar over in den bosch (kweet niet of je er de hele dag moet zijn), want dat ga je veel te lekker vinden
Ik ben er van 13 tot 16 en ik was van plan broodjes mee te nemen voor in de trein . Ik ga dus niet de stad in ofzo. Komt ook omdat ik alleen ga en dat vind ik niet zo gezellig.
Niet meer actief op Fok!
pi_54887165
De bovenste 4 topics in LIF zijn dieettopics En het is nog niet eens januari!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_54887796
woog vanmorgen weer 72,5
weet niet echt hoe het komt maar weet nu wel dat ik vanavond met de date geen snacks ga bestellen en alcohol kan ook niet want ik moet rijden
pi_54890180
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:55 schreef Isabeau het volgende:
De bovenste 4 topics in LIF zijn dieettopics En het is nog niet eens januari!
Ja! Ze is er weer! Ik heb je een beetje gemist En ik zag in het andere forum dat je zo supergoed was afgevallen. Heb je foto's?? * conleche is maar een heeeeel klein beetje nieuwsgierig aangelegd...
pi_54890982
Vorige week de 65 grens doorbroken en nu de 64 kilo grens, het gaat goed! Ben precies 9 kilo afgevallen sinds ik ben begonnen in februari, dus echt snel is het niet gegaan, maar ben er superblij mee al!
Voel me ook een pietsje beter qua verkoudheid, maar ga vandaag nog maar niet hardlopen of naar de sportschool. Dat is dan de 4e dag dat ik niets doe. Zou het misschien spierverlies zijn, waardoor ik afval

Lekker positief ook weer...
pi_54891691
@ miss_s succes met je date

@ heaven_7 ik heb ook niet echt het idee dat ik me er in heb gemend, maar er zin hier zoveel mensen en sommige mensen posten gewoon vaker dan ik. en ik kan ook niet op iedereen reageren dus verwacht ook niet dat iedereen op mij kan reageren

@ gewas van mij mag je hier ook blijven posten, maar hou het voor je dat je bier drinkt als je het niet erg vind. als je het wel erg vind kan je best steun vragen of wat dan ook maar dit draagt niets bij

ik weeg al heel lang 64 zoveel je ziet wel ribben maar ook een verhoogd buikomtrek wat moet ik doen, meer sporten, minder suiker?
pi_54891716
ik wil zo graag 63 zoveel wegen

om half 3 ga ik werken, half 10 weer thuis. neem wat krentenbollen mee en zo een soepje
pi_54891908
Zichtbare ribben (tenminste; zichtbaar zonder je eens goed uit te rekken ofzo) zouden voor mij een grens zijn om goed na te denken of ik niet al genoeg afgevallen ben. Naar mijn mening is dat echt niet mooi en wat isolatie is echt niet slecht.
Verhoogde buikomtrek: snoep en chips laten staan en minder prefab shit eten zouden in theorie kunnen werken, evenals meer sporten. Als je buik het heikele punt is denk ik wel dat ie dat zal blijven...
Conleche: wat spierweefsel kwijtraken zou kunnen, na een week griep (echte griep dan he) ben je zo maar 5 kg afgevallen, of het zo snel kan gaan als je verder 'dieetnormaal' eet weet ik niet.
en nog succes met dates enzo
pi_54892088
quote:
Op woensdag 28 november 2007 13:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zichtbare ribben (tenminste; zichtbaar zonder je eens goed uit te rekken ofzo) zouden voor mij een grens zijn om goed na te denken of ik niet al genoeg afgevallen ben. Naar mijn mening is dat echt niet mooi en wat isolatie is echt niet slecht.
Verhoogde buikomtrek: snoep en chips laten staan en minder prefab shit eten zouden in theorie kunnen werken, evenals meer sporten. Als je buik het heikele punt is denk ik wel dat ie dat zal blijven...
Conleche: wat spierweefsel kwijtraken zou kunnen, na een week griep (echte griep dan he) ben je zo maar 5 kg afgevallen, of het zo snel kan gaan als je verder 'dieetnormaal' eet weet ik niet.
Ik heb geen dates hoor, ik denk dat meneer Conleche dat niet zou apprecieren

Ik heb geen echte griep gehad. Volgens mij was het meer een flinke verkoudheid en dit is pas dag 3 en het is ook al aan het overgaan, maar het zou toch best spierverlies kunnen zijn, want hoewel ik vorige week wel een x of 4 ben wezen hardlopen ben ik niet naar de sportschool geweest, omdat ik toen in Belgie zat. Nou ja, we gaan het wel merken, spierverlies of niet, ik ben toch blij met het afvallen.
pi_54892159
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb geen dates hoor, ik denk dat meneer Conleche dat niet zou apprecieren
Dat was ook niet voor u maar voor miss_s uiteraard. Vergeten er een compleet namen:@ rijtje van te maken...
  woensdag 28 november 2007 @ 14:12:01 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54892331
Zo, net even boodschappen gedaan. Ff broodjes + beleg gekocht voor morgen in de trein + pakjes jus d'orange (water vind ik zo smakeloos bij een boterham). Straks voor het eerst 10 min achter elkaar hardlopen, maar ik heb vandaag zo'n alles-gaat-fout-dag, dus het hardlopen zal ook wel bagger gaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_54892367
quote:
Op woensdag 28 november 2007 13:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
mijn botten steken altijd al aan alle kanten uit
ben gewoon een bottig persoon
maaarr.. die buik is meer dan 80 cm

haha, meneer farfalla zou dates ook niet waarderen
pi_54893564
Zo, allemaal weer aan t daten? succes klinkt wel heel dramatisch, dus ik ga maar zeggen: veel plezier met de dates!

Ik heb gister een lesje aqua balance (door iedereen al heel spottend 'waterballet') gedaan. het is een soort yoga in t water, was wel heel grappig! vandaag ook het hardlopen weer opgepakt, ga les 9 en 10 van evy weer opnieuw doen en dan weer verder met de trainingen.

zo ook weer ff updaten, mn buik is weer gekrompen evenals mn borsten... (die mogen nu zeg maar wel eens stoppen met krimpen!!! )
  woensdag 28 november 2007 @ 15:51:24 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54895222
Alleen Saskia is aan het daten, hoor .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 28 november 2007 @ 15:56:13 #115
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54895362
Zo, ik kan de komende tijd lekker ook sorteren bij de post en daarna lekker lopen want dat mag wel met December voor de boeg
Eigenlijk wil ik m'n zusje ook aan het afvallen krijgen, maar als ik erover begin gaat ze ineens heel kortaf doen Opzich moet ze het natuurlijk zelf weten maar zij is kleiner en zwaarder dan ik. Iemand een idee hoe ik haar een beetje kan pushen/stimuleren wat beter te gaan eten? M'n moeder en ik halen weleens snoep en drinken van haar kamer en vaak als ik even 's middags thuiskom tijdens m'n werk heeft zij weer een eitje gebakken.

En Saskia veel plezier vanavond
Bernie en ik zijn tof.
pi_54895908
Je kunt der moeilijk dwingen lijkt me

Zulke acties als jullie doen zou ik echt niet pikken als ik haar was.

Ze moet het zelf in gaan zien en zelf willen, anders dan gaat het toch niet lukken.

Dus je kunt wel het goede voorbeeld geven, je ouders geen snoep meer in huis halen, als familie gezonde uitstapjes maken enzo.

Maar ze zal het toch zelf moeten doen.
  woensdag 28 november 2007 @ 17:32:56 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54898075
Eens met Sylvana .

Net weer hardgelopen en ik ben tot de conclusie dat ik liever 10 min achtereen loop dan 2 x 7 min en niet zozeer omdat dat laatste langer is, maar omdat ik op een gegeven moment zo lekker aan het lopen ben dat het gewoon jammer is om te moeten stoppen. Volgende keer 2 x 8 en dan 2 x 12. Als dat weer zo goed gaat als vandaag ben ik helemaal blij. Heb blarenpleisters op en sporttape en heb m'n voeten vrijwel niet gevoeld. M'n kuiten daarentegen... . Ondanks na warming up stretchen en na cooling down stretchen heb ik er nog steeds last van. Niet heel erg, maar ik had het toch liever helemaal niet...

Zo even koken. Vandaag staat er rijst met kip met kerriesaus en banaan op het menu .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 28 november 2007 @ 17:55:17 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54898679
Nou ik kan niet koken, want m'n huisgenote is bezig. Dan maar even wachten.

Ik heb een nieuw schema uitgezocht dat ik hierna wil gaan volgen: 45 minuten volhouden. Sluit perfect aan op mijn huidige schema dat over 3 wk afloopt. Dus in het nieuwe jaar begin ik met een nieuw schema en dan kan ik halverwege maart 45 minuten achter elkaar lopen . Ik kan me niet voorstellen dat ik zoiets kan volhouden, maar als je me had gezegd dat ik nog eens 10 min achter elkaar zou kunnen hardlopen, had ik je ook niet geloofd.

@ Veiligheidsspeldje & Conleche: hoe bevalt de 45 min jullie? Houden jullie dat ook echt goed vol of stop je tussendoor wel eens?
Niet meer actief op Fok!
pi_54898990
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:55 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik kan niet koken, want m'n huisgenote is bezig. Dan maar even wachten.

Ik heb een nieuw schema uitgezocht dat ik hierna wil gaan volgen: 45 minuten volhouden. Sluit perfect aan op mijn huidige schema dat over 3 wk afloopt. Dus in het nieuwe jaar begin ik met een nieuw schema en dan kan ik halverwege maart 45 minuten achter elkaar lopen . Ik kan me niet voorstellen dat ik zoiets kan volhouden, maar als je me had gezegd dat ik nog eens 10 min achter elkaar zou kunnen hardlopen, had ik je ook niet geloofd.

@ Veiligheidsspeldje & Conleche: hoe bevalt de 45 min jullie? Houden jullie dat ook echt goed vol of stop je tussendoor wel eens?
Ik hou het goed vol! Wat jij nu doet is eigenlijk veel zwaarder, want dan moet je iedere keer stoppen als je net lekker bezig bent en dan weer opnieuw opstarten! Vooral als ik door het bos loop heb ik het gevoel dat ik wel voor altijd zou kunnen doorlopen Vooral als ik lekkere muziek op m'n oren heb en dat is nu m'n grootste probleem: hoe vind ik een uur lang de perfecte muziek om op te hardlopen?! Ik woon nu tijdelijk midden op de gracht, want bij mij thuis wordt verbouwd en ik heb nu al een paar x midden in de stad gelopen en dat vind ik wel moeilijker: je moet op heel veel dingen letten: het verkeer, uitstekende fietsen, portiekgaten van souterrains, hobbels in het trottoir...Dan ben je zo bezig met allerlei zaken dat je niet lekker in je ritme komt en dan heb ik weleens de neiging om er mee op te houden. Maar als je je daar overheen kunt zetten, dan loop je zo weer een kwartier of langer door.
  woensdag 28 november 2007 @ 18:26:18 #120
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54899359
Ik snap wel dat ze het zelf moet doen, ik vroeg me alleen af of jullie nog leuke tips hadden om haar wat enthousiaster te maken om het ook serieus aan te pakken.
Ik vraag haar weleens mee op te gaan hardlopen of fietsen met me maar dat wijst ze altijd af, snoep enzo hebben we eigenlijk nooit in huis behalve dat spul wat ze zelf haalt... dat we dat weghalen heeft zo zijn redenen die ik hier liever niet post.
En aan wat voor gezonden uitstapjes dacht jij Sylvana? We zijn zelden met z'n allen weg, enkel naar andere familieleden enzo... de laatste gezamenlijke vakantie was dit jaar dus dat is ook afgelopen
Bernie en ik zijn tof.
pi_54899454
Met zn allen een bos/strandwandeling maken, in een andere stad de hele dag rondlopen, met zn allen gaan zwemmen, zulke dingen. Maarja, als jullie al weinig met zn allen doen, zal dit ook wel niet gaan werken.
pi_54899468
nog twee uur........
pi_54899533
Wat gaan jullie eignelijk doen Saskia? Veel plezier iig
pi_54899550
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:30 schreef Miss_S het volgende:
nog twee uur........
Wat ga je aan doen?
pi_54899841
gewoon ff iets drinken
pi_54899943
quote:
Op woensdag 28 november 2007 15:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben helemaal niet aan het daten

Maar veel plezier vanavond Miss S
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_54899984
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet aan het daten

Maar veel plezier vanavond Miss S
waarom niet aan het daten? is toch leuk (zeggen ze)
ik ben op het moment te zenuwachtig om het leuke er van in te zien
  woensdag 28 november 2007 @ 18:58:12 #128
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54900106
Ik ga vanaaf uit eten. Nog voor mn verjaardag. Tapas. Daar zitten ook wel veel gezonde dingen bij. En verder heb ik vandaag niet zo veel gegeten. Dus kheb ook superhonger nu.
  woensdag 28 november 2007 @ 18:58:20 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54900109
@ Miss_S:

Isabeau heet ook Saskia, vandaar .

En ja, daten is heel leuk, maar idd ook zenuwslopend. Ik heb zelf ook een paar 'projectjes' lopen, maar soms vind ik het zo eng om door te zetten dat ik het maar liever laat zitten .
Niet meer actief op Fok!
pi_54900113
Daar heb ik helemaal geen behoefte aan Ik moet er niet aan denken, nee, echt geen zin in.
pi_54900200
Ik ben blij dat ik niet meer hoef te daten, maar al 8 maanden gelukkig met Peter ben

Heb wel op datingsites gestaan ( ken ik Peter ook van) veel gedate via fora enzo, was altijd wel gezellig, maar kostte wel veel tijd en zenuwen enzo, en dan was het niet eens altijd leuk.
  woensdag 28 november 2007 @ 19:12:51 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54900479
Zo, net even op Mapmyrun gekeken. Ik heb 10 minuten gedaan over een stuk van 1,81 km. Dan zou dat 10,86 km/u zijn, toch? (6 x 1,81). Of zie ik nu iets over het hoofd? Ik dacht dat ik op 8 km/u zat, dus dan is 10 km/u best snel.
Het stuk dat we doen is trouwens 3,8 km in totaal. Als ik *straks* 45 min ga doen mogen we de route wel uitbreiden . Wel handig, die map my run! Kan ik straks een hele nieuwe route uittekenen op basis van m'n gemiddelde snelheid .

[ Bericht 0% gewijzigd door Viking84 op 28-11-2007 19:19:57 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_54900555
Oh, zalm is echt vet!! Ik heb net een bordje eten op (ietwat vervroegd ivm missen van de lunch) Het was mie met zalm en groenten en dat zo'n beetje gewokt in een eetlepel olie. Maar door de zalm zat overal een vettig laagje om en raar genoeg stond het me erg tegen. Toch opgegeten (ja, ik zit hier niet voor niks natuurlijk ) en nu ben ik zo misselijk als wat....
pi_54900952
ik weet dat isa ook saskia heet
nu nog maar een uurtje

ik moet gewoon vaker daten dan ben ik niet meer zo zenuwachtig
pi_54902647
Haha ben ik blij dat ik nog nooit gedate heb (Ja serieus, ik spreek dan nog liever niets af, ben zo verlegen als het maar kan) Ach, hoeft nu ook niet, bijna anderhalf jaar alweer bezet

Vandaag naar Amsterdam geweest om mijn galajurk op maat te laten maken. Ik ben gewoon centimeters afgevallen in vergelijking met vorige keer! Zelfs mn taille moest ingenomen worden, overal moest ie smaller. Vrees dat ik in maat 34 zou passen Maar maar ... ik ben nu ook licht voor mijn doen ... maar ik heb nog een weekend vol eten en gezelligheid een paar dagen voor het gala zelf, en hij zit nu al echt strak (is het model). Dus nu veel sporten en echt gezond eten, dan kan ik in het weekend gewoon normaal doen Om het te vieren klein beetje snoep geschept

Zoooo'n zin in dat weekendje Ideale verjaardagskadootje (al is het niet voor mijn verjaardag maar dat van anderen)
pi_54906849
quote:
Op woensdag 28 november 2007 19:15 schreef conleche het volgende:
Oh, zalm is echt vet!! Ik heb net een bordje eten op (ietwat vervroegd ivm missen van de lunch) Het was mie met zalm en groenten en dat zo'n beetje gewokt in een eetlepel olie. Maar door de zalm zat overal een vettig laagje om en raar genoeg stond het me erg tegen. Toch opgegeten (ja, ik zit hier niet voor niks natuurlijk ) en nu ben ik zo misselijk als wat....
Mijn visboer heeft weleens wilde zalm, dat is rood-achtig van kleur, en veel minder vet.
pi_54907226
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mijn visboer heeft weleens wilde zalm, dat is rood-achtig van kleur, en veel minder vet.
Dat heb ik ook weleens gehad in gerookte vorm; ik vond dat toen wel wat zout. Maar misschien had ik toevallig de verkeerde.

Volgens mij is het echt verkeerd gevallen, die zalm die ik vanavond had, want 5 minuten nadat ik m'n berichtje had gepost kwam alles eruit. Ik hoef voorlopig geen zalm meer

Miss_S, ben je al terug van je date?
pi_54907343
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:38 schreef conleche het volgende:

Miss_S, ben je al terug van je date?
Ik ben ook wel benieuwd hoe het was
pi_54908002
quote:
Ik ook!
pi_54908279
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

haha, meneer farfalla zou dates ook niet waarderen

quote:
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik ook!
Neeee, jij niet toch? En meneer Farfalla dan? (of doe je daar nog steeds de dates mee )
pi_54908449
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:10 schreef conleche het volgende:

[..]

[..]

[..]

Neeee, jij niet toch? En meneer Farfalla dan? (of doe je daar nog steeds de dates mee )
Meneer Farfalla is finito
pi_54908536
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Meneer Farfalla is finito
Huh? Sinds net? Hoe lang was je daar al mee?
pi_54908606
Ja sinds een half uurtje of zo?
Uhm...... ik ken hem sinds eind juli?
pi_54908674
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ben je verdrietig of opgelucht, of van allebei een beetje?

-edit- maw: heeft hij het uitgemaakt, of jij, of samen?......
pi_54908737
Ik voel eigenlijk niks
pi_54908826
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik voel eigenlijk niks
Toch behoorlijk kut evenzogoed! Sterkte!!
pi_54908926
Dank je
Ik zou me wel kut moeten voelen etc. maar
ik voel het niet. ik voel niks.
pi_54909088
zo ik ben er weer
erg gezellige date we hebben toch wel veel gemeen
ben benieuwd naar volgende dates
pi_54909932
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dank je
Ik zou me wel kut moeten voelen etc. maar
ik voel het niet. ik voel niks.
Misschien ben je nog in shock: ik herken het wel een beetje, er hoeft maar een zielige reclame op tv te zijn of ik jank al, maar als er eens iets ergs in m'n eigen leven gebeurt, dan duurt het meestal ook ff voordat 't doordringt.

En Miss_S: dates met dezelfde jongen, of met een volgende?
pi_54910172
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:01 schreef conleche het volgende:

[..]

En Miss_S: dates met dezelfde jongen, of met een volgende?
bedoelde met dezelfde jongen
hij smste net al of ik zin had om naar de winterefteling met hem te gaan
  donderdag 29 november 2007 @ 01:50:49 #151
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54911520
De winterefteling is leuk, doen joh!
pi_54911866
Apple rules!! Ik werd net wakker van een donderend geraas: was de tafelpoot afgebroken waar m'n iMac opstond. Hij lag op de grond en op z'n kop 2 meter verder, maar: HIJ DOET UT NOG. Welterusten
pi_54911965
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Toch balen hoor, ook al voel je er nu ( nog) niks van. Sterkte ermee

En Saskia, mooi dat je date zo goed bevallen is. En de winterefteling is leuk

Ik ben al 1,5 uur wakker, schiet nite echt op dus hier met slapen. Hele week al slecht geslapen, veel nachtmerries enzo :S
pi_54912213
goedemorgen
afgelopen nacht ook een paar uur wakker geweest door mijn gehoest dus heb maar een kort nachtje gehad
  donderdag 29 november 2007 @ 07:49:58 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54912281
Stomme weegschaal .
Ik let de hele tijd goed op en ik val geen grammetje af . Bovendien laat 'ie steeds een ander gewicht zien, maar ik neem maar aan dat het gewicht dat het vaakst voorkomt het juiste gewicht is.
Misschien toch eens voor een nieuwe weegschaal gaan kijken dan. Ik merk echter wel dat mijn benen steeds harder worden en mijn lovehandles lijken ook te slinken. Dus ook al val ik niks af: er gebeurt wel wat!
Zo maar even eten, bammetjes smeren en om 9:30 vertrek ik richting 's Hertogenbosch.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 29 november 2007 @ 07:51:14 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54912288
quote:
Op donderdag 29 november 2007 03:57 schreef conleche het volgende:
Apple rules!! Ik werd net wakker van een donderend geraas: was de tafelpoot afgebroken waar m'n iMac opstond. Hij lag op de grond en op z'n kop 2 meter verder, maar: HIJ DOET UT NOG. Welterusten
In dat geval roeleert Dell ook. Mijn katten hebben mijn laptop onlangs ook van het bureau afgekickt. Vraag me niet hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen. Gelukkig was 'ie dicht, anders had het nog wel eens verkeerd kunnen aflopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_54912375
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:01 schreef conleche het volgende:
Misschien ben je nog in shock: ik herken het wel een beetje, er hoeft maar een zielige reclame op tv te zijn of ik jank al, maar als er eens iets ergs in m'n eigen leven gebeurt, dan duurt het meestal ook ff voordat 't doordringt.
Ik denk dat conleche best eens gelijk kan hebben,Principessa. In ieder geval veel sterkte de komende tijd

Leuk dat je date zo leuk was, Miss S!
pi_54913362
quote:
Op donderdag 29 november 2007 08:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk dat conleche best eens gelijk kan hebben,Principessa. In ieder geval veel sterkte de komende tijd
ik werkt vannacht wakker
ik dacht van o kut dit is toch wel definitief
en loop nu nog steeds te janken
pi_54916401
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ik werkt vannacht wakker
Sterkte ermee! Zou het ook heeeeel erg vinden als het uit ging met meneer de vriend...

@Viking: Ik loop wel alles achter elkaar van die 45 min ja, alleen vandaag zat m'n ontbijt teveel in de weg dus werd het niets en probeer ik morgen opnieuw. Gemiddeld liep ik de vorige keer blijkbaar 8,6 km/h, best langzaam dus, ik concentreer me er eerst liever op dat ik dit stukje kan lopen in ong. 35 minuten ofzo... Zie dan wel hoe ik m'n route ga uitbreiden.
pi_54916895
Idd, ik zou het ook echt verschrikkelijk vinden als het nu uit zou gaan.

Ben al 2 dagen niet echt lekker :S

Werd gisteren wel gebeld dat ze een stageplek voor me hebben, in een verpleeghuis op de afdeling psychogeriatrie. Totaal niet de doelgroep waar ik mee wil gaan werken ( dat zijn kinderen/jongeren met gedragsproblemen) Maar goed, het is beter dan niets. Maandagmiddag gesprek en dan zo snel mogelijk beginnen waarschijnlijk. Dit is dan tot aan de zomervakantie zo'n beetje ( moet 20 weken stagelopen) en dan daarna jaarstage. Dus loop iets vertraging op, ipv in februari klaar, met zomervakantie klaar.

Zo maar eens lunchen
pi_54916931
Psychogeriatrie is wel veel leuker dan het lijkt
pi_54916967
quote:
Op donderdag 29 november 2007 12:25 schreef Isabeau het volgende:
Mja, heb geen idee wat ik daar als woonbegeleider kan doen. Mn vader zit ook in een verpleeghuis, maar lopen alleen maar verpleegkundigen, verzorgenden en activiteitenbegeleiders rond, geen woonbegeleiders
pi_54917162
quote:
Op donderdag 29 november 2007 12:27 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Mja, heb geen idee wat ik daar als woonbegeleider kan doen. Mn vader zit ook in een verpleeghuis, maar lopen alleen maar verpleegkundigen, verzorgenden en activiteitenbegeleiders rond, geen woonbegeleiders
Heb 2 jaar terug ofzo 2 weken stage gelopen op een PG afdeling, dat is natuurlijk niet zo lang, maar mij lijkt het juist dat het voor de patienten die nog niet zo ver gevorderd zijn in hun ziekte, erg veel baat kunnen hebben bij woonbegeleiders, zodat het voor hun meer een 'gewone woonvorm' blijft.
Soms is het erg tragisch wat je daar ziet, maar er zijn ook echt leuke dingen, veel mensen blijven erg lief
pi_54917342
Maar die locatie waar ik stage ga lopen heeft ook een verzorgingstehuis, en pas als ze daar niet meer kunnen wonen, gaan ze naar het verpleeghuis. Dus neem aan dat ze daar dan al vergevorderd zijn in hun ziekte.

Naja, ik vraag het maandag tijdens het gesprek wel Maar mij lijkt het meer wat voor activiteitenbegeleiders.
  donderdag 29 november 2007 @ 13:18:43 #165
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54918140
Woei! Net even een kleine update, gewicht is van eergisteravond, maar 't ging voornamelijk om de cijfertjes.

Gewicht: 75,4 (was ooit 101+ kg)
Buik: 89,5 (was ooit 108 cm)
Bovenbeen 48,5 cm
Onderbeen 38,0 cm
Borstomvang 92,0 cm

Hoera! Deze week nog vol maken, dan helaas helaas gourmetten bij mijn ouders voor Sinterklaas (nahja, zal me een beetje inhouden) En dan de week erna nog, dan heb ik de drie weken vol en ga ik afbouwen. Hopelijk kom ik nog in de buurt van de 70 of zo. Vet aan de zijkanten is redelijk weg aan het gaan nu en de zijbuikspieren komen goed in beeld. Ook 't extra trainen van mijn armen lijkt al voor mezelf zijn vruchten af te werpen. Ik merk 't en daar gaat 't uiteindelijk om.

* zwahiel is blij! De laatst gekochte broek die toch redelijk aan de goede maat was zakt me nu de hele tijd af!
pi_54918526
gefeliciteerd
pi_54919145
Wow, dat zijn wel heel veel centimeters die je kwijt bent zeg, goed hoor

Net werd ik gebeld door stageplek, om wat gegevens te vertellen voor een formulier dat ze moeten invullen. Ik ga 9 januari beginnen ( omdat ik anders na 1 week al weer 2 weken niet zou stagelopen ivm kerstvakantie) en krijg een stagevergoeding van 60 cent per uur Oftewel 48 euro per maand. Dat is wel een stuk minder dan op mn vorige stage, daar kreeg ik 250 euro per maand
  donderdag 29 november 2007 @ 14:43:35 #168
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54919958
Hmz, met dat inhouden gisteravond is het niet zo goedgekomen. Ik ging dus tapas eten. En het ging allemaal nog redelijk, tot het dessert kwam. Appeltaart en browny en bonbons en en jum. Maar nu ben ik vandaag al de hele dag misselijk, dus blijkbaar word ik wel gestraft voor t lekkere eten...
pi_54921336
quote:
Op donderdag 29 november 2007 13:18 schreef zwahiel het volgende:
Woei! Net even een kleine update, gewicht is van eergisteravond, maar 't ging voornamelijk om de cijfertjes.

Bovenbeen 48,5 cm
Onderbeen 38,0 cm
Borstomvang 92,0 cm

Hoera! Deze week nog vol maken, dan helaas helaas gourmetten bij mijn ouders voor Sinterklaas (nahja, zal me een beetje inhouden) En dan de week erna nog, dan heb ik de drie weken vol en ga ik afbouwen. Hopelijk kom ik nog in de buurt van de 70 of zo. Vet aan de zijkanten is redelijk weg aan het gaan nu en de zijbuikspieren komen goed in beeld. Ook 't extra trainen van mijn armen lijkt al voor mezelf zijn vruchten af te werpen. Ik merk 't en daar gaat 't uiteindelijk om.

* zwahiel is blij! De laatst gekochte broek die toch redelijk aan de goede maat was zakt me nu de hele tijd af!
Goed verhaal. netjes! Extra motivatie om vanavond toch maar weer te sporten.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_54922746
Ik voelde me gister zo slecht. Ik weet niet wat ik had Komt waarschijnlijk omdat ik de dag ervoor alcohol in combinatie met medicatie had genomen.

En ik ben weer afgevallen. Ik woog vanochtend 71,3.
pi_54924274
quote:
Op donderdag 29 november 2007 13:18 schreef zwahiel het volgende:

Bovenbeen 48,5 cm
Onderbeen 38,0 cm
Borstomvang 92,0 cm

Wooooow doe je goed Ik heb echt jaloers op jouw beenomtrek (ik heb 10 cm meer, laatste keer meten) ... Heel mooi
quote:

[..]

ik werkt vannacht wakker
Het is vreselijk, maar je komt er wel weer bovenop meid. (ik moet er ook niet aan denken dat het uitgaat, en als ik dat gevoel opeens krijg, zonder reden, kan ik al hele nachten liggen janken)

Maar ik heb nu dus weer keelontsteking, 2 weken geleden was de laatste keer. Ga morgen waarschijnlijk maar weer naar de dokter, dit is niet gezond snel na elkaar gekomen ... En vandaag hele dag moeten praten: hadden debatdag op school ... Voor de rest ben ik wel vrolijk (en aangekomen waarschijnlijk)
pi_54924405
Dat is idd wel vaak ja, nou al weer keelontsteking. Idd verstandig om even langs de huisarts te gaan. Sterkte ermee

Ik ga zo eten, 1 kipfilet, een bakschotel met champignons, paprika en uien ( 200 gram) en rijst
  donderdag 29 november 2007 @ 19:37:11 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54926646
,

ik ben weer terug uit Den Bosch. Wat een reis, zeg en nog een hoop heen en weer geren op het station, omdat de trein naar Groningen ineens vanaf een ander perron vertrokken. Rennen op je laarsjes is niet leuk .

Maar het was wel heel tof in Den Bosch. Ik heb er een leuk bijbaantje bij! Ik hoorde trouwens ook van een interessante openstaande vacature voor 32 uur per week waar ik misschien wel op ga reageren. Weet niet of ik überhaupt aan de eisen voldoe, maar ik kan altijd informeren. Dat is overigens niet in Den Bosch, maar in Amsterdam. De baan verhuist van Den Bosch naar A'dam en het meisje dat het nu doet wil niet naar A'dam en ik juist wel .
Niet meer actief op Fok!
pi_54926929
Amsterdam is ook leuk
vandaag onverwachts uiteten (zelfde eet/drinkcafe als van de date gister dus de serveerster herkende me) wel lekker maar niet erg gezond
  donderdag 29 november 2007 @ 19:49:24 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54927011
quote:
Op donderdag 29 november 2007 19:46 schreef Miss_S het volgende:
Amsterdam is ook leuk
vandaag onverwachts uiteten (zelfde eet/drinkcafe als van de date gister dus de serveerster herkende me) wel lekker maar niet erg gezond
met date nr 2?
Ik zie het al helemaal voor me hoe die serveerster reageert: "Huh, gisteren was je hier toch met iemand anders??" .

Ik wil echt niet in Den Bosch wonen, hoor. Denk dat het wel een leuke stad is, maar ik had echt het gevoel dat ik in het buitenland zat . Amsterdam ftw.
Niet meer actief op Fok!
pi_54927061
quote:
Op donderdag 29 november 2007 19:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

met date nr 2?
Ik zie het al helemaal voor me hoe die serveerster reageert: &quot;Huh, gisteren was je hier toch met iemand anders??&quot; .

Ik wil echt niet in Den Bosch wonen, hoor. Denk dat het wel een leuke stad is, maar ik had echt het gevoel dat ik in het buitenland zat . Amsterdam ftw.
ik weet niet of ik in den bosch zou willen wonen
maar nee niet met date nr 2 maar met mijn ouders
pi_54927742
Amsterdam is leuk ja Op de fanatieke voetbalsupporters na, dan kan ik Amsterdam echt niet uitstaan ... Ik weet nu zeker dat ik daar ga studeren, gezellige lekker gekke stad. (vooral als je over waterlooplein loopt )

Den Bosch eigenlijk nooit geweest, waar ligt dat eigenlijk?
  donderdag 29 november 2007 @ 20:15:59 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54927886
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:12 schreef Chicolate het volgende:
Amsterdam is leuk ja Op de fanatieke voetbalsupporters na, dan kan ik Amsterdam echt niet uitstaan ... Ik weet nu zeker dat ik daar ga studeren, gezellige lekker gekke stad. (vooral als je over waterlooplein loopt )

Lijkt me idd ook een geweldige stad, zeker voor homo's (ff afgezien van dat homogeweld van de laatste tijd).
Den Bosch is maar een half uurtje bij Utrecht vandaan. Valt hartstikke mee, dus.
Toch is het buitenland .
Niet meer actief op Fok!
pi_54927910
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:12 schreef Chicolate het volgende:

.......de hoofdstad van noord-brabant
pi_54928128
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:16 schreef Miss_S het volgende:

[..]

.......de hoofdstad van noord-brabant
Ik weet het, ik klink nu als een domme muts, maar topografie is nou net een van de dingen die ik nooit interessant genoeg gevonden heb, mn ouders rijden de auto wel (en ik wil wel altijd weten waar mensen het over hebben ) Is de stad een aanrader om een keer een dagje naartoe te gaan? Winkelen of andere dingen?
pi_54929642
Ik wil ook nóóóit meer weg uit Amsterdam. Ik word altijd gelukkig als ik met mooi weer over de grachten fiets en er is altijd wel wat te doen. (niet dat ik dat elke avond doe, maar het gevoel dat het kán is fijn!)
Ben je dan bijna klaar met je studie, Renske, dat je erover denkt een baan aan te nemen?

Vandaag niet zo gezond gegeten: eerst drie crackers met filet en ui.

Toen bij een tankstation een soort kippeding gehaald (ja ik zat al 3 uur in de file en ik moest zeker nog een uur en ik kon natuurlijk ook wel een appel kopen, maar soms heb je zo'n trek in iets warms en dit leek me dan nog de minst slechte optie tussen het andere frikandellen en kroketten-geweld)

Als avondeten kreeg ik een kant en klare dievriesmaaltijd voorgeschoteld (Peter zou koken )

Ik ga nu maar eens een stuk fruit nemen, want dit is niet zo best....
  donderdag 29 november 2007 @ 21:30:02 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54930149
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:14 schreef conleche het volgende:
Ik wil ook nóóóit meer weg uit Amsterdam. Ik word altijd gelukkig als ik met mooi weer over de grachten fiets en er is altijd wel wat te doen. (niet dat ik dat elke avond doe, maar het gevoel dat het kán is fijn!)
Ben je dan bijna klaar met je studie, Renske, dat je erover denkt een baan aan te nemen?
Ja, ik ben bijna klaar . Nog een paar maanden. Ben met m'n scriptie bezig en met een onderzoekscollege.
Ik heb net even mijn contactpersoon bij die uitgeverij gemaild om te vragen of het mogelijk iets voor mij is. Als zij meent van niet, dan gaat het over en anders ga ik solliciteren. Het is te mooi om te laten liggen en het gaat om 32 uur per week. Als ik onverhoopt toch nog niet helemaal klaar mocht zijn met m'n studie, kan ik daar op m'n vrije dag en evt in de weekenden en 's avonds nog mee bezig. Ik hoef toch eigenlijk nooit naar de uni toe, dus wat dat betreft is er geen probleem. Of misschien maak ik m'n studie wel aan de UvA af. Maar goed, ik denk nu wel heel erg vooruit, maar ik ga zeker naar Amsterdam toe, is het niet al heel binnenkort, dan wel over een paar maanden. Kom ik ook wel eens langs in je atelier, ok? .
Niet meer actief op Fok!
pi_54930365
Den Bosch is leuk om te winkelen! Veeeel schoenen winkels, misschien 1 h&m maar vooral leuke kleine boetiekjes en aparte winkeltjes. Vooral voor mensen met een wat nettere stijl, trainingsbroeken zul je niet in het straatbeeld zien.
pi_54931055
TVP

Deze week 3 keer uiteten

Ik zoek trouwens een leuke cocktailjurk voor niet al te veel geld, maar moet wel een mooie stof zijn. Weet iemand een winkel?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_54931116
zara? mijn lange gala jurk was 70
zullen ook wel goedkopere hebben
pi_54931317
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Den Bosch is leuk om te winkelen! Veeeel schoenen winkels, misschien 1 h&amp;m maar vooral leuke kleine boetiekjes en aparte winkeltjes. Vooral voor mensen met een wat nettere stijl, trainingsbroeken zul je niet in het straatbeeld zien.
ik erger me juist altijd aan de vele trainingsbroeken daar
pi_54931406
huh vergeleken met de randstad was iedereen echt super netjes !
pi_54931521
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:56 schreef Ewelina het volgende:
TVP

Deze week 3 keer uiteten

Ik zoek trouwens een leuke cocktailjurk voor niet al te veel geld, maar moet wel een mooie stof zijn. Weet iemand een winkel?
Ik las coctailjurk en wist wel wat ... maar niet te duur, dat vergat ik even:

www.galajurk.nl Robin in Amsterdam is namelijk wel duur. Daar komt de mijne vandaan. (bijna 200 Euro)

http://www.panimoda.nl/ Deze kan soms goedkoop zijn, zit in Sliedrecht. Zeker goedkoop voor de stoffen die ze leveren, taftzijde voor 185 Euro vind ik niet erg duur. Je moet haar mailen voor de prijs van de jurk, ze werkt van huis uit, daar kan je ook passen als je wil.

http://www.dressmatch.com/ Zit in Apeldoorn, ziet er ook niet superduur uit, maar wel weer duurder dan de jurk van Principessa.

(ja ik heb er een studie van gemaakt, ik moest toch wat he )
pi_54932149
@Chicolate: Robin ken ik wel, heb er ook 2 jurken vandaan... (resp 269 en 298 Euro... ja ik ben gek op gala's)
en zoveel wou ik er dus NIET aan uitgeven De cocktailjurken zijn bijna even duur als de galajurken.Maar bedankt voor de moeite

Zara vind ik persoonlijk niet zoveel hebben.
  donderdag 29 november 2007 @ 23:21:28 #190
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54933885
Den Bosch? Utrecht! Al zou ik A'dam ook niet eens zo slecht vinden.

Eigenlijk ligt mijn hart meer in Santiago de Chile. Zou onherroepelijk terug verhuizen. Hoefde ik niet eens over na te denken!

Heb vanavond een beetje gezondigd, was aan het werk in de keuken en heb af en toe wat frietjes gepikt... Ze zijn ook zo lekker door die kruiden die we eroverheen doen... ARGH! Gelukkig verder wel weer overleefd. Genoeg water gedronken en op naar morgen. Zie wel op tegen zaterdag dat gourmetten.
Mijn baas had nog een verrassing voor iedereen, bij de fooi van deze week zat een lekkere melk chocolade letter... Helaas blijft die nog even in de kast, in elk geval tot eind volgende week. Misschien dat ik tussendoor wel een stukje ervan neem, maar dan een heel klein stukje maar! 't is ook nog zo'n extra luxe met allerlei dingen erop!

* zwahiel kwam net voorbij de pakkenwinkel met de bus en heeft besloten ergens de komende tijd ook een pak aan te schaffen met een strakkere snid...!
pi_54934576
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, ik ben bijna klaar . Nog een paar maanden. Ben met m'n scriptie bezig en met een onderzoekscollege.
Ik heb net even mijn contactpersoon bij die uitgeverij gemaild om te vragen of het mogelijk iets voor mij is. Als zij meent van niet, dan gaat het over en anders ga ik solliciteren. Het is te mooi om te laten liggen en het gaat om 32 uur per week. Als ik onverhoopt toch nog niet helemaal klaar mocht zijn met m'n studie, kan ik daar op m'n vrije dag en evt in de weekenden en 's avonds nog mee bezig. Ik hoef toch eigenlijk nooit naar de uni toe, dus wat dat betreft is er geen probleem. Of misschien maak ik m'n studie wel aan de UvA af. Maar goed, ik denk nu wel heel erg vooruit, maar ik ga zeker naar Amsterdam toe, is het niet al heel binnenkort, dan wel over een paar maanden. Kom ik ook wel eens langs in je atelier, ok? .

Ja leuk! (hoewel m'n atelier in Belgie is ) In Amsterdam is de galerie (maar dan kom je daar natuurlijk langs!)

Ik zag bij de Zara hele leuke jurkjes en ook schoenen trouwens, had weinig tijd. maar ga d'r zeker nog eens kijken!
  vrijdag 30 november 2007 @ 07:25:46 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54937842
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja leuk! (hoewel m'n atelier in Belgie is ) In Amsterdam is de galerie (maar dan kom je daar natuurlijk langs!)
Toen ik het typte, had ik al het gevoel dat er iets niet klopte aan wat ik zei .

Ben lekker vroeg wakker. Het is nog donker buiten en vreselijk koud, dus ik zit hier diep onder de wol tegen de verwarming aan gekropen . Laptops .
Zo dadelijk maar weer aan de studie .
Niet meer actief op Fok!
pi_54938371
Goedemorgen
ik zit al weer op school
gelukkig maar een kort dagje vandaag, de afgelopen dagen waren echt te lang en vermoeiend
pi_54940638
Goeiemorgen

Ik moet weer es nuchter zijn voor bloedprikken deze keer. Dus sterf weer van de honger zowat.

Maar helaas helpt dat niet eten niet om af te vallen

Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend?

Peter en ik gaan morgen naar mn ouders en broertje, mee naar het voetbal ( mn broertjes elftal is team van de week) en zondag naar mn vader en uit eten bij een wokrestaurant voor Sinterklaas

Wokken
  vrijdag 30 november 2007 @ 11:05:26 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54941294
Ik ga misschien naar de film. Verder niks bijzonders, eigenlijk.

Bah zeg. Ik heb werkstukken van medestudenten nodig voor mijn onderzoek, maar niemand mailt terug . Zal hen ook nog eens helpen als ze mij hard nodig hebben . Dit gaat weer studievertraging opleveren .
Krijg echt zin om er de brui aan te geven en gewoon aan het werk te gaan. Maar ja, dat is wel zonde eigenlijk, want ik ben al zo ver gekomen en bovendien heb ik dan voor niks geleend sinds vorig jaar oktober...
Niet meer actief op Fok!
pi_54943175
Morgen! (ohnee middag )

Toch maar niet hardgelopen, opruimen had meer prioriteit op dit moment Lopen doe ik morgen wel...

Vanavond ga ik pannenkoeken bakken met de broertjes, dus dat wordt niet zo best, en morgen wok eten, dat gaat nog wel voor uit eten.

Waar ik ga wonen 'later' weet ik nog helemaal niet! Heb nog zoveel tijd om erover na te denken Denk niet dat het rotterdam wordt en ook niet zeeland, maar wat wel weet ik niet.

Ohja enne:
quote:
Op donderdag 29 november 2007 12:25 schreef Isabeau het volgende:
Soms is een interne afdeling van een algemeen ziekenhuis ook net een PG afdeling
pi_54943285
Zoo, ik ben weer terug uit het ziekenhuis, dus nu lekker aan het eten

Ik blijf wel mooi hier in het oosten wonen, bevalt me prima hier
pi_54943822
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:29 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Morgen! (ohnee middag )

Toch maar niet hardgelopen, opruimen had meer prioriteit op dit moment Lopen doe ik morgen wel...

Vanavond ga ik pannenkoeken bakken met de broertjes, dus dat wordt niet zo best, en morgen wok eten, dat gaat nog wel voor uit eten.

Waar ik ga wonen 'later' weet ik nog helemaal niet! Heb nog zoveel tijd om erover na te denken Denk niet dat het rotterdam wordt en ook niet zeeland, maar wat wel weet ik niet.

Ohja enne:
[..]

Soms is een interne afdeling van een algemeen ziekenhuis ook net een PG afdeling
Dan kom je ook naar Amsterdam. Dan kunnen we daar zo'n beetje onze eigen Weight Watchers starten

Ik ga zodirect voor het eerst deze week weer hardlopen en oja, @ Renske: gister schreef je dat je stil blijft staan qua gewicht, maar wel dunner wordt: dat komt echt door het sporten! Hoewel ik er ook van baalde dat ik maar niet afviel, hoor! Maar eigenlijk is de centimeter je beste vriend! En wat ik ook heb gemerkt: ik had op de achterkant van mijn bovenbenen een beetje cellulitus, vooral in bepaald licht (lees: hard zonlicht op het strand; daar waar je het juist niet hebben wil ) Maar dat is nu zo goed als weg!!
pi_54944154
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:34 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen

Ik moet weer es nuchter zijn voor bloedprikken deze keer. Dus sterf weer van de honger zowat.

Maar helaas helpt dat niet eten niet om af te vallen

Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend?

Peter en ik gaan morgen naar mn ouders en broertje, mee naar het voetbal ( mn broertjes elftal is team van de week) en zondag naar mn vader en uit eten bij een wokrestaurant voor Sinterklaas

Wokken
Vanavond naar een wedstrijd kijken en zaterdag Idols kijken. Ben vorig weekend wel naar een cafe geweest maar ik vind het niet meer zo leuk in het cafe dus dit weekend ga ik niet.

Dit was mijn gewicht de afgelopen vijf dagen:

72,8
71,9
71,1
71,3
71,4

Ik had gister een groot bord avondeten op. Ik heb gemerkt dat als je snel wilt afvallen dat je dan weinig avondeten moet eten. Maar als ik dan moet kiezen tussen weinig of veel avondeten kies ik altijd voor veel.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2007 14:48:53 ]
  vrijdag 30 november 2007 @ 16:10:46 #200
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54948552
klote chocolade letter die me aan het roep is / was...

nahja, voor de rest wel redelijk aan het beheersen dus...
pi_54951316
quote:

[..]

ik werkt vannacht wakker
hoe gaat t nu? vind t altijd zo kut als relaties uitgaan!

@ conclenche: waar in amsterdam zit je galerie precies?

vandaag n slecht dagje (en t ging zo goed) mn vriendje had n halfuurtje eetpauze op zn werk dus we zouden samen wat gaan eten (zien elkaar verder niet zo veel) en daar in t winkelcentrum was alleen n patattent open.. toen ik toch al fout aan t doen was heb ike r ook maar sate saus op genomen. (dat is zo lekker )
en toen kwam ik thuis... had mn ma al uitgebreid gekookt. (heb dus veeeel te veel gegeten!)
(maar t was wel lekker en gezellig!)
dus dat wordt morgen flink hard hardlopen!

wie gaan er dit weekend eigenlijk allemaal iets aan sinterklaas doen? (als je toch wil snoepen, gewoon veel taaitaai eten en minder pepernoten, schijnt veel beter te zijn!)
pi_54951406
zondag vieren wij sinterklaas met familie, we gaan dan ook gourmetten
pi_54951503
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:34 schreef Sylvana het volgende:

Wokken
Wokken! ... heerlijk (eet je dan ook met stokjes? Schijnt goed voor je te zijn, om heel langzaam te eten, en probeer maar eens snel te eten als je loopt te klooien met stokjes )

Ik vier woensdag lekker op 5 dec sinterklaas. Gewoon avondje gezellig maken, een pakje met gedichtjes, filmpje kijken enzo. Niet uitgebreid eten ofzo. Maar wel lekker pepernoten

En nu maar weer eens trainen, keelontsteking is gelukkig alweer gezakt, helaas ben ik daarvoor in de plaats verkouden geworden. Heb maandag pas een afspraak met de huisarts, ga proberen mn moeder mee te slepen, zij weet mijn dokter wel te overtuigen dat ik doorgestuurd moet worden
pi_54952004
Bakje magere yoghurt
Mandarijn
Ontbijtkoek
Appel
Halve liter gebonden champignonnensoep
1 bruine boterham met 48+ kaas en halvarine
1 bisquitje met chocola
Handjevol pepernoten
Boerenkool zonder jus met 75 gram magere rookworst

En het voelt alsof ik heel veel gegeten heb Wie helpt me? Ik vind het altijd zo moeilijk de juiste balans te vinden..
pi_54952157
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 18:55 schreef heaven7 het volgende:
Bakje magere yoghurt
Mandarijn
Ontbijtkoek
Appel
Halve liter gebonden champignonnensoep
1 bruine boterham met 48+ kaas en halvarine
1 bisquitje met chocola
Handjevol pepernoten
Boerenkool zonder jus met 75 gram magere rookworst

En het voelt alsof ik heel veel gegeten heb Wie helpt me? Ik vind het altijd zo moeilijk de juiste balans te vinden..
Ik vind dit helemaal niet zoveel hoor! Sterker nog: volgens mij is het prima, ja je zou de 48+ kaas nog kunnen verwisselen met 30+, maar goed, dat is dan ook echt alles wat ik zou weten. (kijk dat biscuitje en dat handje pepernoten heb je natuurlijk niet nodig, maar als je het bij 1 biscuitje en 1 handje kan houden: dan zou ik het zeker niet laten!)

@Bagel: De galerie zit op de Spiegelgracht, naast Tinkerbell, de speelgoedwinkel.
pi_54953633
Bedankt!
  zaterdag 1 december 2007 @ 01:00:14 #207
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54960975
Vandaag lekker geshopt voor Sinterklaas. Lekker spulletjes gekocht en mijn pinpasje weer laten roken

Kom er net wel achter dat ik cadeaupapier vergeten ben, dus dat moet ik morgen nog ff halen. Nog gedichtjes schrijven en dan is zwahiel weer klaar d'rvoor. Vanavond lekker Sinterklaas vieren en volgende week weer op mijn werk.

Vandaag een paar keer met frietjes gezondigd (altijd lastig als kok dieeten) Deze week heb ik er meer last van dan vorige week, wel vreemd. Durf niet op de schaal te staan nu... Bang dat ik er weer wat aangegeten heb eigenlijk
pi_54962082
gister had ik echt geen trek en smaakte de pepernoten naar karton
wel goed voor de lijn
pi_54962113
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 18:27 schreef Bagel het volgende:

[..]

hoe gaat t nu? vind t altijd zo kut als relaties uitgaan!
gister voelde ik me de hele dag zwaar kut
vandaag op een vreemde manier wel blij
lekker bij vrienden gegeten
hebben nog een gesprek gehad over hoe en wat en dat we elkaar eigenlijk nog heel aardig vinden en nog steeds met elkaar kunnen lachen. (het eerste half uur zeiden we niks daarna kwamen de verhalen weer vanzelf op gang)
daarna nog bij die vrienden gegeten

pff... wel raar allemaal maar ergens ook wel beter..
pi_54962133
hij was ook helemaal zo van
ja hoe voel je je
heb je er met iemand over gesproken

maar ook van
haha ik zie jou en [vriend van hem] binnen kort nog wat krijgen
en ik: okee, lekker bot.

maar goed.. ik ga weer terug naar singles
pi_54962864
goedemorgen allemaal
vandaag maar weer eens proberen te sporten
en veel huiswerk maken, dus een nuttig dagje
pi_54963087
haha
ik ga, douchen, huiswerk maken, werken, eten, naar een feestje van een vriend, naar een feestje van een vriendin, bowlen, uit (en ja dan kom ik mn ex tegen en dat vonden we leuk maar ook raar.. ik wil t wel heel graag maar voor mezelf zou t beter van niet zijn)
druk dagje dus

en ik weeg 0.3 kg minder dan gister (nou, jeej )
pi_54966567
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 19:01 schreef conleche het volgende:

[..]
@Bagel: De galerie zit op de Spiegelgracht, naast Tinkerbell, de speelgoedwinkel.
'

Koel, das wel te vinden denk ik! (kom ik n keertje bij je kijken!)

wat leuk trouwens dat er nog meer gewokt gaat worden ik ga vanavond ook (met wat vriendinnen waarvan er nu 2 in Leiden wonen en 1 in Groningen, dus ik heb ze al n tijdje niet gezien! )

Woensdag met sinterklaas moet ik gewoon werken, dus we doen t morgen. moet nog wel ff werken, want op mn werk krijgen we m ook op bezoek

Ik had gisteren een nogal strak shirtje aan en mn vriend vroeg meteen of ik was afgevallen (altijd n leuke vraag!) vandaag gaat t ook weer goed, heb vanmiddag wel n extra broodje haring gegeten, maar das heel gezond en ik heb ook hardgelopen!
succes met de pepernoten allemaal de komende dagen!
pi_54975021
Kan iemand voor mij opzoeken hoeveel calorieen de pizza's van Domino's bevatten? Toch wel benieuwd naar. En ik kan het niet vinden.
pi_54976375
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 20:34 schreef Huppelei het volgende:
Kan iemand voor mij opzoeken hoeveel calorieen de pizza's van Domino's bevatten? Toch wel benieuwd naar. En ik kan het niet vinden.
Staat ergens een tabelletje op de dominossite.
pi_54984871
goedemorgen
vanavond miniwokken en sinterklaas vieren
pi_54988937
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 02:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

gister voelde ik me de hele dag zwaar kut
vandaag op een vreemde manier wel blij
lekker bij vrienden gegeten
hebben nog een gesprek gehad over hoe en wat en dat we elkaar eigenlijk nog heel aardig vinden en nog steeds met elkaar kunnen lachen. (het eerste half uur zeiden we niks daarna kwamen de verhalen weer vanzelf op gang)
daarna nog bij die vrienden gegeten

pff... wel raar allemaal maar ergens ook wel beter..
wel goed dat je m nog wel spreekt!

wat wordt er hier veel gewokt ik vond t gister echt super, t is zo'n all you can eat concept, dus we hebben gewoon heel aso van 7 tot half 11 in t restaurant gezeten
Nu nog ff snel sint gedichtjes in elkaar flansen voor bij de 'schoonfam'... gister dacht ik nog dat het vinden van cadeautjes t moeilijkst zou zijn... nou, die gedichten zijn helemaal n drama! (sommige mensen ken ik amper..)
pi_54989094
Hoi!

Heb al een paar dagen niet hardgelopen, doordat studeren ook belangrijk is en het vandaag te slecht weer is en ongesteldheidsbuikpijn...
Gisteren toch niet gewokt, wel gelopendbuffetchineesd. M'n broer en broertje deden natuurlijk een wedstrijdje, maar ik heb niet zo heel veel gegeten, wel ook soep en ijs.
Voor sinterklaas vroeg ik een USB stekker, krijg ik daarbuiten nog een pan en een stoommandje en keiveel zeepdingen en 2 chocoladeletters! Gelukkig komt m'n vriendje maandag langs om de chocolade op te eten
Vandaag ben ik best goed aan het studeren
pi_54989796
Ik ga vanavond de eerste keer Sinterklaas vieren dit jaar, met jeugdvereniging van de kerk. Eerst met zn allen warm eten, dan een spel met dobbelsteen en kadootjes (anderen zoveel mogelijk rommel aansmeren) en iedereen neemt een zak pepernoten/taaitaai/chocola en lekkers mee. Avondeten heb ik net al op, dus dat sla ik dan wel even over ... gaat wel gezellig worden denk ik Was gisteravond behoorlijk ziek (misselijk, hoofdpijn van een huilende baby die maar niet ophield en heel erg moe, zag dus helemaal bleek)

Zo, nu nog even aan mn schoolwerk

@Principessa: ze zeggen dat het makkelijk is om te verwerken als je elkaar nog normaal kan blijven zien en vrienden blijft, hopelijk werkt het voor jou ook zo
pi_54990293
Nou gister was het drama
hebben elkaar niet gesproken maar wel beide overstuur

Vriend die half jaar in 't buitenland was zei gister tegen me terwijl hij in mn kneep bovenarm
wow jouw armen waren eerst veel dikker !

hij bedoelde natuurlijk: wat zie je er goed uit !
  zondag 2 december 2007 @ 18:43:33 #221
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54995910
GRBLSJFSO()#@$*%(&@#*$&@(*%&^(*!@&$(*!&

Gisteren dus gegourmet... Buikpijn van hier tot Tokio en vanmiddag op de weegschaal gestaan gelukkig 'maar' 75,7 maar toch! Vandaag nog af en toe een chololaatje gepakt, maar toch...

Goed nu wel weer rustig aan aan 't doen en voldoende vocht innemen en koffie gedronken vandaag. Maar ik zie 't donker in voor morgen weer mijn wekelijkse weging. Hopelijk heeft dit niet al teveel effect op mijn gewicht...

Hebben nu groot familie diner en nu zit ik wel aan mijn zakje gebonden, lekker dus, moet er verplicht bij gaan zitten terwijl ik daar dus nu liever niet zit!
pi_55007204
Goeiemorgen

Wokken gisteren was erg lekker

Nou weer gewoon naar school toe, al sinds half 6 wakker en vanmiddag kennismakingsgesprek van stage
  maandag 3 december 2007 @ 09:07:31 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55007705
Op één of andere manier krijg ik mezelf niet vóór 8:30 m'n bed uit, ook al ga ik op tijd naar bed.
Nou ja, zometeen maar even douchen en ontbijten en dan weer even aan het werk . Vanmiddag komt er een oude studievriendin langs die ik volgens mij al een jaar niet meer gezien heb . Zij is nml naar Utrecht verhuisd, niet bepaald naast de deur dus. Maar ik ben echt slecht in het onderhouden van vriendschappen .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 3 december 2007 @ 10:49:35 #224
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_55009097
Vandaag weer op de weegschaal: 72.5. Valt me reuze mee want ik heb de afgelopen twee weken best wel enkele keren gezondigt. Verjaardag, uit eten, dat soort dingen. Deze week ga ik twee keer (!) sinterklaas vieren en dan ook twee keer (!) gourmetten. Nja, ik moet gewoon maar 3 stukjes vlees eten ofzo. En veel sla. Kip en biefstuk is natuurlijk best mager. En misschien een stukje vis ofzo. En zeker geen stokbrood met kruidenboter, hoe lekker dat ook is...
pi_55009648
Sintfeestje was super! ik had van te voren gezegd dat ze maar niet te veel snoep voor me moesten kopen en de opa en oma van mn vriend hadden n heel leuk cadeautje voor me, drie chocolade letters: S.A.S.

nu snel nog even n betoog schrijven, want ik moet om 15.00 uur 1600 woorden inleveren!
pi_55009676
ik heb geen chocolade letter gezien dit jaar
wel een paar choco pepernoten gister
  maandag 3 december 2007 @ 12:01:37 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55010349
Ik heb gelukkig geen last van Sinterklaaspondjes.
Mijn ouders vieren het twee keer: woensdag bij mijn ene zus in Amersfoort en zaterdag bij mijn andere zus in Drachten. Het probleem is dat ik het momenteel vrij druk heb met de studie en donderdag ook al naar mijn ouders ga, omdat ik weer naar de tandarts moet (tandsteen weghalen usw). Om dan woensdag ook nog eens naar Amersfoort te gaan wordt me eigenlijk een beetje te gortig. En zaterdag heb ik al met een vriendin afgesproken.

Vroeger vierden we altijd Sinterklaas met z'n allen. Op zaterdagavond rond de tafel. Pakjes onder een kleed en wie zes gooide met de dobbelsteen mocht een pakje pakken . Ben je zo de hele avond bezig. In de jaren daarna gingen m'n zus en schoonzus zeuren. M'n zus vond dat de kinderen van m'n andere zus veel mooiere en duurdere pakjes kregen dan haar eigen kinderen en mijn schoonzus vond dat hele Sinterklaasfeest 'te veel tijd kosten'. Tja. 2 jaar geleden hebben we het nog wel gevierd, maar toen vond ik er ook niks meer aan, omdat we het toen niet met dobbelsteen en pakjes onder het kleed vierden en nu is het feest gedegradeerd tot een kinderfeest en een 'gezellig middagje' voor de volwassenen.
Niet meer actief op Fok!
pi_55010512
Wij vieren helemaal geen sinterklaas.

Gisteren werd ik onverwachts opgebeld of ik meewilde zwemmen (hoe verzin je het met zulk weer ) in een mooi zwembad wel dus dat heb ik maar gedaan. Toen kreeg ik bezoek en door die drukte heb ik gewoon geen avondeten gehad Toen het bezoek weg was was het te laat (21:15), ben maar op tijd naar bed gegaan en heb in totaal dus slechts 700 kcal gegeten. Totaal niet de bedoeling maar achteraf gezien is het wel een boost voor mn lijnmotivatie.

Toch vandaag maar weer gewoon. Milk&fruit gehad, chocolademelk en een mandarijn en nu aan 1 geroosterde boterham en een kop champignonnensoep.
pi_55011872
Wij vieren wel Sinterklaas. En de surprise die ik heb gemaakt is bijna klaar. Ik heb een paardenhoofd gemaakt.

En ben weer afgevallen. Ik woog vanochtend 71,1 dus het gaat weer goed.
pi_55012541
quote:
Op maandag 3 december 2007 13:25 schreef Gewas het volgende:
Wij vieren wel Sinterklaas. En de surprise die ik heb gemaakt is bijna klaar. Ik heb een paardenhoofd gemaakt.

En ben weer afgevallen. Ik woog vanochtend 71,1 dus het gaat weer goed.
Ga je de Godfather DVDcadeau geven?

En heel goed dat je bent afgevallen!

Wij vieren geen Sinterklaas. En ik heb dan ook nog geen pepernoot gezien!
pi_55014848
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:24 schreef Miss_S het volgende:
ik heb geen chocolade letter gezien dit jaar
wel een paar choco pepernoten gister
Same here

Chocoladepepernoten zijn best lekker, maar een chcoladeletter vind ik echt te zoet, kan ik niet meer hebben
pi_55014991
Ik heb gisteren iets teveel pepernoten gezien, ze hadden mij naast de bak gezet en opeens had ik best veel op. Nouja, het was in ieder geval lekker, en ik hoef nu deze week voorlopig niet meer

Naar de huisarts geweest, helaas kon die niets meer zien aan mn keel. Volgende keer dat het ontstoken is, moeten we meteen langsgaan, en in het weekend dan maar naar huisartsenpost. Als ik in een jaar 3 of meer keer echte keelontsteking heb (van een bacterie, en niet zoals nu van een virus) word ik doorgestuurd naar de KNO arts. Gelukkig, daar ga ik namelijk wel aan komen Mijn moeder: kerstvakantie, dan is de volgende.

Oh en nu moet ik maar eens gaan leren voor herkansingen ofzo
pi_55015326
Heb net 50 minuten aan 1 stuk gerend! Dat was les 14 van Evy d'r 2e reeks. Dus het plakje cake wat ik vandaag bij de koffie had is er wel weer af. Volgens mij heb ik wel zo'n 500 cal. verbrand.
pi_55015399
quote:
Op maandag 3 december 2007 16:30 schreef conleche het volgende:
Heb net 50 minuten aan 1 stuk gerend! Dat was les 14 van Evy d'r 2e reeks. Dus het plakje cake wat ik vandaag bij de koffie had is er wel weer af. Volgens mij heb ik wel zo'n 500 cal. verbrand.
Hmm, volgens mij is een plakje cake geen 500 kcal, en als je uitgaat van 10 km/h (evy's trainingsschema) verbrand je toch wel meer dan 500 in 50 minuten lijkt me? Hardlopen is erg intensief!

Heb een hoop les gehad vandaag, maar te weinig eten bij. Om dan nog 2 uur statistiek te gaan volgen zag ik niet zitten zonder nog iets te eten, dus dat schuif ik op naar een andere keer.
Morgen wil ik weer gaan hardlopen, dus het moet wel mooi weer worden.
pi_55015544
Lessen skippen omdat je geen eten mee hebt?
Kan je dan neit even wat halen ofzo? Bij ons op de opleiding hebben ze hele goede salades
pi_55015570
quote:
Op maandag 3 december 2007 16:40 schreef freecell het volgende:
Lessen skippen omdat je geen eten mee hebt?
Kan je dan neit even wat halen ofzo? Bij ons op de opleiding hebben ze hele goede salades
ik stond officieel toch ingeroosterd op een later tijdstip, nl. woensdag

Is ook beter want dan doe ik woensdag ook meer relevante dingen, i.p.v. dat ik dan 'helemaal' vrij ben
pi_55015638
Volgens mapmyrun is het inderdaad ongeveer 500kcal met 50 minuten rennen.
Volgens mijn eetmeter is 1 plak cake 130 kcal.

Dat is wel gelukt dus
pi_55017977
quote:
Op maandag 3 december 2007 16:46 schreef freecell het volgende:
Volgens mapmyrun is het inderdaad ongeveer 500kcal met 50 minuten rennen.
Volgens mijn eetmeter is 1 plak cake 130 kcal.

Dat is wel gelukt dus
Vandaar dat ik nu ook nog aan een bakje light-chips zit ik kon het lijen. Volgens valtaf.nl is 50 min. rennen (10 km u.) 532 cal.
Ben niet zo gezond bezig de laatste tijd, ik eet niet eens zo veel qua calorieen, maar om een plak cake en een bakje chips en een wodkaatje op 1 dag nu gezond te noemen Het enige normale wat ik vandaag gegeten heb is een dubbele boterham met ui/tomaat/kalkoen en een yoghurtje.

Morgen maar weer veel gezonde dingen in huis halen......
pi_55021437
Deze week was niet de meest gezonde week... (=zacht uitgedrukt...)

3 x uiteten, dat ging nog wel qua kcal, maar na het laatste etentje gingen we nog borrelen en laten we 't erop houden dat ik 'm flink had zitten....

Zondag erna fijn sinterklaas vieren met schoonfamlie...en een aantal koekjes op. Maar ze waren wel enorm lekker

Vandaag dus maar weer gezond gedaan en 2 boterhammen met komkommersalade op, en broodje met tonijnsalade, een bak salade, 400 gram meloen, yoghurt met een beetje muesli (die portie toetjes van AH) en dan avondeten... 200 gram rijst met thaise wokgroenten, chinese wokgroenten, woksaus en garnalen
  maandag 3 december 2007 @ 21:43:45 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55021506
Zo, daar ben ik ook weer.
Vandaag een oude studievriendin uit Utrecht op bezoek gehad. Was gezellig, lekker gegeten... (heb vegetarisch gekookt ). Zonet weer wezen hardlopen. Afgelopen woensdag was de laatste keer, dus het werd weer hoog tijd. Was wel zwaar en ik zweet me nu kapot. Heerlijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_55021615
Ik ben zo ongelooflijk misselijk dat ik besloten heb om nu maar gewoon te gaan slapen. Morgen dag vrij om te leren, dus dat komt morgen allemaal wel. Mijn lichaam wil zo ongelooflijk graag kotsen, maar ik heb geen zin om de mie in het toilet te zien drijven

Zit me af te vragen wat voor geks ik heb gegeten, maar eigenlijk heel normaal gegeten vandaag. Kwark met muesli, 'time out'koekje, 2 boterhammen kipfilet, 3 dropjes, klein bord roerbakmie (uitgeschoten met de ketjap) en een bakje vla ... Oh en 4 kauwgompjes, maar daar zal het toch niet aan liggen? Nouja, ik ga me nu maar klaar maken om te slapen en hoop dat het morgen wat beter gaat Weltrusten
  maandag 3 december 2007 @ 22:41:15 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55022884
Whoeoeoeh, mijn 'baas' heeft een goed woordje voor me gedaan bij haar baas, dus misschien, misschien, misschien mag ik mijn CV opsturen! Ze heeft ook nog een andere geschikte vacature voor me, maar die is waarschijnlijk in Den Bosch en ik wil dus echt naar Amsterdam, want A'dam is gewoon een leuke stad en ik wil nog een deeltijdstudie doen aan de UvA.
Niet meer actief op Fok!
pi_55023390
Slecht weekeinde.. M'n gewicht van zaterdagochtend was voorlopig een alltime low
pi_55024691
Ik weeg nu 64.4 kilo met een middel van 92 cm en een BMI van 21
Ik moet minimaal 56 kilo wegen met een middel van minimaal 68cm en een BMI van 18,5
Mijn streefgewicht is 60 kilo, dan zou m'n middel 80cm zijn wat precies de grens is en mijn BMI is dan 19,6

Wel raar dat ik bijna ondergewicht nodig heb voordat m'n buikvet gezond is.
bron
  dinsdag 4 december 2007 @ 04:46:59 #245
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55026732
Jeetje, mijn BMI is 28 en mijn middelomtrek is 78 cm Heb jij zulke slanke benen dan, Principessa?
pi_55027698
Goeiemorgen

Ik mag weer een dagje mezelf in het ziekenhuis gaan vermaken :S Mn arm besloot gisteravond dat hij een smurf wilde worden, en dus helemaal blauw werd. Verder tintelend gevoel en ontzettend veel pijn, hele nacht niet geslapen, dus gaat goed hier
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:10:18 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55027714
Nou lekker Sylvana . Sterkte ermee...

Ik heb vannacht ook echt kut geslapen. Gisteravond kwam er al een keelontsteking opzetten. Ws niet warm genoeg aangekleed tijdens het hardlopen. En sws ben ik een beetje onrustig ivm de grote veranderingen die op til zijn.
Niet meer actief op Fok!
pi_55028067
Hoii

Ik heb een vraagje. Ik ben nou 16 en mijn BMI 24,4, dus ik wil sowieso wat afvallen. Maar je borsten worden toch ook kleiner? Hoeveel zal dat ongeveer zijn? Want ik vind ze nou wel goed eigenlijk
pi_55028148
Dat hoeft niet hoor, dat je borsten ook kleiner worden. Als je heel veel afvalt misschien wel, maar niet als het om een paar kilo gaat.
pi_55028467
Succes ermee Sylvana!

Je borsten hoeven niet kleiner te worden, zeker niet op je 16e. Ik ben 17, en die van mij zijn alleen maar gegroeid, ook tijdens het afvallen. Er is ook niet zo heel veel af bij mij, dus maak je daar pas druk om als ze echt kleiner worden

Ik heb vannacht heerlijk geslapen, 10 uur achter elkaar, en voel me weer wat beter dan gisteravond. Nu een hele dag leren en stampen, en dat is het wel weer voor vandaag En ik heb spierpijn in mn ribbenkast, rond mn longen ...
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:13:26 #251
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_55028555
Bij mij zijn mn borsten ondertussen wel een beetje kleiner geworden. Misschien een halve cupmaat. Woehoe! Vrijdag ga ik nieuwe bh's kopen en dan zullen we het zien... (Dat zou dus betekenen dat ik van 70G naar 70FF zou gaan, dus ik ben er alleen maar blij mee.)
pi_55029308
ik heb t hier nu al n paar keer wanhopig geschreeuwd, maar die van mij zijn flink gekrompen. in t begin was ik daar heel blij mee, want zat eerst op F (al op mn 15e )(toen was ik ook wel 10 kilo zwaarder dan nu) een half jaartje geleden was ik op D terecht gekomen en dat vond ik wel mooi, nu heb ik C en blijven ze kleiner worden...

Maar ik zal erbij zeggen, de kans dat er zoveel afgaat door af te vallen is niet zo groot, heb zelf hele rare hormonen en heb ook al 3 verschillende pillen gehad. (daar komt het waarschijnlijk meer door dat ze krimpen)

vandaag is t hier hardloop én zwemdag, en dat komt mooi uit, want morgen ga ik weer wegen en meten!
pi_55030236
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 04:46 schreef Heavenlyblue het volgende:
Jeetje, mijn BMI is 28 en mijn middelomtrek is 78 cm Heb jij zulke slanke benen dan, Principessa?
Ja opzich wel
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:59:17 #254
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55030644
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja opzich wel
Je ziet er op die foto helemaal wel mooi slank uit

Heeft iemand hier ook ervaring met dagelijks hardlopen. Ik las ergens dat dat slecht zou zijn omdat je hersteltijd niet lang genoeg is, maar ik vind het wel heel erg lekker om een half uurtje te trainen per dag.
pi_55030753
Mijn borsten zijn ook kleiner geworden.

pi_55032116
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:59 schreef Heavenlyblue het volgende:

Heeft iemand hier ook ervaring met dagelijks hardlopen. Ik las ergens dat dat slecht zou zijn omdat je hersteltijd niet lang genoeg is, maar ik vind het wel heel erg lekker om een half uurtje te trainen per dag.
Als ik te vaak met te weinig rust achter elkaar loop, krijg ik last van mijn pezen en van de voorkanten van mijn schenen.
Je kan kijken of het voor jou werkt, je merkt snel genoeg of je er last van krijgt toch?
pi_55032182
Mijn borsten zijn trouwens iets kleiner geworden en iets meer gaan hangen, maar mijn omtrek is wel echt een heel stuk kleiner geworden!
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:34:39 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55036247
Oeh ik ben zo boos op de hoorapparatenspecialist dat ik helemaal vergeten ben te eten. Ik heb wél een uitmuntende klacht geschreven .

Ga nu ook niet meer eten. Om een uur of 17 maar een eitje bakken + soep erbij. Mark gaat weg, dus ik ben alleen. En ik ben ziekjes dus .
Niet meer actief op Fok!
pi_55036324
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:34 schreef Viking84 het volgende:
Oeh ik ben zo boos op de hoorapparatenspecialist dat ik helemaal vergeten ben te eten. Ik heb wél een uitmuntende klacht geschreven .

Ga nu ook niet meer eten. Om een uur of 17 maar een eitje bakken + soep erbij. Mark gaat weg, dus ik ben alleen. En ik ben ziekjes dus .
Wat is er mis gegaan?
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:46:49 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55036517
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:38 schreef freecell het volgende:

[..]

Wat is er mis gegaan?
Samenvatting:

- ze luisteren niet goed naar de ervaringsdeskundige (ik dus). Zo ben ik er 6 keer geweest en meteen vanaf het begin wist ik dat het aan het hoortoestel lag. Maar zij wisten vrijwel zeker van niet, dus gingen ze eerst alle andere opties (slangetje, oorstukje etc) uitproberen. Vorige week is 'ie toch opgestuurd en guess what: het lag wél aan het hoorapparaat .

- de man die er normaal zit is lange tijd ziek (ongeluk gehad) dus er zit steeds iemand anders en die mensen communiceren langs elkaar heen

- ws door bovenstaande duurt het heel lang voor je een keer terecht kunt en dat is gewoon niet fijn met een hoortoestel dat het niet goed doet. Ik ben echt gehandicapt nu: kan minder horen, kan geen colleges volgen e.d.

- ze hebben mijn hoortoestel anders afgesteld (omdat ze dachten dat het daar aan lag), maar omdat ik die nieuwe afstelling niet prettig vind, ging ik terug om hem terug te zetten op de oude afstelling. En raad eens? Die flapdrollen hebben nergens genoteerd wat de oude afstelling is, zodat ik nu weer constant terug moet komen om hem opnieuw te laten afstellen. En ik kan pas volgende week terecht. Aaargggh!
Ik zit al 1,5 maand te kutten en ik ben er nu echt zó zat van... . Het heeft al teveel tijd en energie gekost .
Niet meer actief op Fok!
pi_55037036
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:03 schreef Gewas het volgende:
Mijn borsten zijn ook kleiner geworden.

haha, weg met de mannentieten!
je staat er nog van te kijken wat voor'n borsten mannen wel niet kunnen hebben hor! (ik werk in n zwembad en zie vooral onder de 55 plussers heel want mannetjes voorbij komen die wel n bikini zouden mogen dragen )

ik heb net zonder evy en zonder problemen 5 km achter elkaar gerend (was eerst blijven steken bij les 15 van evy dus vond dit wel n hele prestatie!)

edit: Viking, wat kut! Ik weet niet precies hoe dat gaat, maar zou je niet naar n andere zaak (met wat beter personeel) kunnen gaan?

[ Bericht 7% gewijzigd door Bagel op 04-12-2007 18:04:45 ]
pi_55037229
oow echt naar voor je vkining
hoef je niet gehandciapt te zijn maken ze het je alsnog
pi_55039808
vandaag mijn eerste onvoldoende bij deze opleiding terug gekregen
heb nu wel zin om het te verbeteren en een hoog cijfer te halen moet lukken nu ik weet wat ik fout deed
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:15:49 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55039881
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:08 schreef Bagel het volgende:

[..]

haha, weg met de mannentieten!
je staat er nog van te kijken wat voor'n borsten mannen wel niet kunnen hebben hor! (ik werk in n zwembad en zie vooral onder de 55 plussers heel want mannetjes voorbij komen die wel n bikini zouden mogen dragen )

ik heb net zonder evy en zonder problemen 5 km achter elkaar gerend (was eerst blijven steken bij les 15 van evy dus vond dit wel n hele prestatie!)

edit: Viking, wat kut! Ik weet niet precies hoe dat gaat, maar zou je niet naar n andere zaak (met wat beter personeel) kunnen gaan?
Zoveel keus heb ik niet. Er zijn niet zoveel van die zaken en de zaken die er wel zijn, zijn mogelijk nog slechter. Ik ga misschien idd overstappen, maar aan de andere kant: als die man die er normaal altijd is, weer terug is, is alles weer bij het oude en dan zijn er nooit problemen.
Niet meer actief op Fok!
pi_55040592
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]
Ik zit al 1,5 maand te kutten en ik ben er nu echt zó zat van... . Het heeft al teveel tijd en energie gekost .
Wat ongelooflijk vervelend, en het klinkt zo ongelooflijk bekend. Niet dat ik gehoorproblemen heb maar wel andere dingen waar dokters steeds niets aan doen en waar zoveel tijd en energie in zit, dat ik het niet meer waard vind om er nog moeite voor te doen. Waardoor je dus met de slechte situatie blijft zitten. Hoop dat die man snel terug komt!

Zo, ik heb de hele dag geleerd, schoot totaal niet op, en ik moet nog een vak compleet. Dat had ik vorige periode al heel goed geleerd, zou dus niet weten hoe ik dat nu beter kan doen, had toen wel een onvoldoende. Dat ga ik dus na mijn training maar leren, vind het belangrijk om nu even te relaxen Ga gewoon 1 uurtje, dat is rustig en eventjes eruit. Hoop dat ik daarna nog de motivatie op kan brengen om verder te leren

Tot straks allemaal
pi_55041028
ik ben trouwens wel erg gezond bezig
afgelopen 3 dagen elke dag een tompoes op maar goed nu zijn ze op dus morgen maar weer echt gezond doen
pi_55041320
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:05 schreef Miss_S het volgende:
ik ben trouwens wel erg gezond bezig
afgelopen 3 dagen elke dag een tompoes op maar goed nu zijn ze op dus morgen maar weer echt gezond doen
Hoe kom jhe dáár dan bij? Drie dagen achter elkaar tompoezen eten?
Ik zou me na 1 keer al een beetje vadsig voelen waarschijnlijk
pi_55041426
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:17 schreef freecell het volgende:

[..]

Hoe kom jhe dáár dan bij? Drie dagen achter elkaar tompoezen eten?
Ik zou me na 1 keer al een beetje vadsig voelen waarschijnlijk
omdat ik het lekker vind en ze stonden er nog
en vadsig voelen ach ja dat voel ik me altijd en heb het ipv van mijn lunch dus met kcal zit ik nog goed
pi_55041445
Ik denk dat iedereen wel eens een periode heeft waarin ie minder gezond bezig is...

zo heb ik vorige week teveel gesnoept en met name teveel alcohol op

Maar het waren wel super leuke avonden!

Nu lekker een groot bord pasta bolognese
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:23:10 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55041450
Ik heb ijs ivm keelpijn en dat heb ik ook ipv lunch .
Niet meer actief op Fok!
pi_55041755
Mijn buikomtrek is op het dikst 76 cm Ik weeg nu 67.5 ipv de 71,5 een maand terug!

Mijn bovenbenen zijn 59 cm op het dikste.. Die van jullie?
pi_55041924
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:22 schreef Ewelina het volgende:
Ik denk dat iedereen wel eens een periode heeft waarin ie minder gezond bezig is...
Minder gezond en elke dag een tompoes... daar zit een evrschil tussen hoor
pi_55042002
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:41 schreef freecell het volgende:

[..]

Minder gezond en elke dag een tompoes... daar zit een evrschil tussen hoor
poe he ik heb 3 tompoezen op deze week
waarvan ik geen dag boven de 1000kcal kwam en een elke dag een uur gesport heb
pi_55042233
Ik heb het de laatste tijd ook een beetje dat ik mijn calorieen uit ongezonde dingen haal. Ik kom er niet van aan, omdat ik het ipv gezonde dingen eet en niet erbovenop, maar ik wil het per direct weer veranderen, want ik voel me echt beter na 2 mandarijntjes, dan na een bakje katjang pedis (dat is nl. wat ik net op heb). Ik kwam na een dag hard werken (moest ergens een tentoonstelling inrichten) thuis en ik had alleen maar 1 boterham gegeten om een uur of 9. Er was niets in huis en ik moest wat eten. Dus toen werden het die hete pinda's. Qua calorieen zit ik dus goed, maar qua vitamines..... Ik ben intussen naar de supermarkt geweest en ik heb gezonde dingen gehaald. Voor vanavond: tartaartje, sperziebonen en een rauwkostsalade. Verse ananas toe. En vanaf morgen weer wat regelmaat erin brengen!
pi_55043030
Ik doe sinds 2 dagen weer relatief gezond. Moet ook wel, ik moet in mn galajurk blijven passen en het is er zo een die heel erg strak zit (waardoor je wel weer een zandloperfiguur krijgt, maar aankomen veroorzaakt ademhalingsmoeilijkheden) en ik ben alweer een kilootje zwaarder. (en tompoezen, daar word ik altijd zo ongelooflijk misselijk van Hou ik niet zo van, geef mij maar een brownie of stuk appeltaart )

Daarnet niet zo geweldig lekker gesport, nouja, beter dan op de bank hangen zullen we maar zeggen
  woensdag 5 december 2007 @ 07:34:08 #276
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55049829
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:44 schreef Miss_S het volgende:
poe he ik heb 3 tompoezen op deze week
waarvan ik geen dag boven de 1000kcal kwam en een elke dag een uur gesport heb
Maar gezond is anders Waarom niet gewoon 1?
pi_55050054
quote:
Op woensdag 5 december 2007 07:34 schreef Heavenlyblue het volgende:

[..]

Maar gezond is anders Waarom niet gewoon 1?
omdat er nog 2 stonden
en het is niet ongezonder dan iemand die een keer een pizza neemt als avondeten, daar zit meer kcal in hoor
pi_55050084
Geen beenmaten hier?
pi_55050094
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:03 schreef heaven7 het volgende:
Geen beenmaten hier?
ik weet de mijne niet meer, heb het wel vaak gezegd dus misschien dat iemand het nog weet
het is wel veel

maar goed heb daarom ook een taille van 72 met een bmi van 25
pi_55050235
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:03 schreef heaven7 het volgende:
Geen beenmaten hier?
Lengte: 175
Gewicht: 63,5
BMI: 20,7
Arm: 27
Taille: 70
Middel: 83
Heup: 98
Been: 55

jeej 1kg afgevallen
Jeej in de avond is mn buik 92 en in de ochtend 83
pi_55051787
Mijn beenomtrek was 56 de laatst x dat ik heb gemeten, moet het maar weer eens doen als ik dat meetlint kan vinden

Zo, vandaag ga ik weer gezond eten, om te beginnen zo direct een bakje all bran fruit 'n fibre met een beetje melk. (ik doe altijd maar een klein beetje melk trouwens, anders wordt het zo snel soppig en dan lust ik het niet meer...)

Ook krijg ik op het adres waar ik nu tijdelijk woon eindelijk eigen internet en tv. Ik surf al een paar weken mee op een onbeveiligd draadloos net van hier in de buurt maar dat signaal is nogal zwak soms en de tv geeft alleen een sneeuwerige Ned. 2 en dat is nu net een zender waar ik sowieso al nooit naar kijk. Ik krijg nu ook digitale tv, eens kijken of dat bevalt! Nadeel wel is dat ik van 12 tot 18 uur thuis moet blijven en je zal zien dat zo'n vent om 5 voor zes komt aankakken...

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 05-12-2007 11:21:31 ]
pi_55052481
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

omdat er nog 2 stonden
en het is niet ongezonder dan iemand die een keer een pizza neemt als avondeten, daar zit meer kcal in hoor
Als je serieus bezig bent met lijnen moet je dus ook geen pizza als avondeten nemen
Dat is inderdaad nóg slechter.
Neemt niet weg dat ik 3 tompoezen wel wat veel vind Ik zou het zelf nooit doen. Desnoods de andere twee weggooien, maar no way dat ik er 3 zou eten.
pi_55052545
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:42 schreef freecell het volgende:

[..]

Als je serieus bezig bent met lijnen moet je dus ook geen pizza als avondeten nemen
Dat is inderdaad nóg slechter.
Neemt niet weg dat ik 3 tompoezen wel wat veel vind Ik zou het zelf nooit doen. Desnoods de andere twee weggooien, maar no way dat ik er 3 zou eten.
maar heb je in de tijd dat je aan het gezonderen was wel pizza gegeten?
maar ik ben ook niet serieus aan het lijnen
ik ben 5 jaar lang al aan het afvallen maar ik kan het niet serieus lijnen noemen

en voor de duidelijkheid ik heb er geen 3 op een dag op he
  woensdag 5 december 2007 @ 10:50:54 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55052668
Zo, degenen die de Groningse Universiteitskrant lezen kunnen binnenkort een ingezonden brief van mijn hand verwachten.
Ik geef wel even een seintje wanneer 'ie erin staat .
Niet meer actief op Fok!
pi_55052763
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar heb je in de tijd dat je aan het gezonderen was wel pizza gegeten?
maar ik ben ook niet serieus aan het lijnen
ik ben 5 jaar lang al aan het afvallen maar ik kan het niet serieus lijnen noemen

en voor de duidelijkheid ik heb er geen 3 op een dag op he
De keren dat ik in de afgelopen 2 jaar pizza heb gegeten zijn echt op 1 hand te tellen en dan alleen als ik er écht niet onderuit kon. Dus dat je bij vrienden eet en zij een pizza bestellen en dat soort grappen.
De keren dat ik de afgelopen 2 jaar een tompoes heb gegeten? Maximaal 1 keer. Onder tompoezen kan je namelijk wel uit. En ik vind ze wél lekker. Evenals pizza trouwens .

Het ging trouwens ook helemaal niet over mijn eetgedrag, maar over jouw tompoezen En jij gaat dan roepen: "jamaar wat zij doen is ook slecht!" Ja, dat is wel waar, maar wat jij doet is ook niet al te gezond

Nuja, het geeft verder ook neit dramatisch veel, je zal er niet meteen 5 kilo van aankomen of iets dergelijks, maar ik wilde je gewoon even vrijblijvend advies geven Over het algemeen doe je het namelijk wel heel goed volgens mij. Ik houd alweer op.
pi_55052777
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:50 schreef Viking84 het volgende:
Zo, degenen die de Groningse Universiteitskrant lezen kunnen binnenkort een ingezonden brief van mijn hand verwachten.
Ik geef wel even een seintje wanneer 'ie erin staat .
Ha! De UK
Roep het ook ff in het Groningentopic als hij er in staat
  woensdag 5 december 2007 @ 10:57:59 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55052808
Ik heb al jaren geen tompouce (ja, zo schrijf je dat ) meer gehad.

Ik ga zo naar Drachten en vervolgens met m'n ouders mee naar Amersfoort. Blijf een nachtje in Drachten slapen (morgen tandarts) en dan ben ik morgenmiddag weer terug. Morgenmiddag hier in Groningen even kerstcadeautjes kopen .

Oh ja, Mark z'n zus heeft gisteren een baby gekregen, maar hij moest dat van z'n vader horen. Vinden jullie dat niet bizar? Waarom belt zij (of haar man) niet even op om dit heuglijke nieuws te vertellen? Wij hebben nu ook zoiets van: Ja, officieel weten wij nog van niks, dus we laten ook niks van ons horen...
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 5 december 2007 @ 10:58:41 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55052825
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:56 schreef freecell het volgende:

[..]

Ha! De UK
Roep het ook ff in het Groningentopic als hij er in staat
I will .

Áls 'ie erin komt te staan, that is, maar ik vind het wel een goede brief en een goede 'klacht', dus ik zie het wel gebeuren .
Niet meer actief op Fok!
pi_55052838
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:55 schreef freecell het volgende:

[..]

De keren dat ik in de afgelopen 2 jaar pizza heb gegeten zijn echt op 1 hand te tellen en dan alleen als ik er écht niet onderuit kon. Dus dat je bij vrienden eet en zij een pizza bestellen en dat soort grappen.
De keren dat ik de afgelopen 2 jaar een tompoes heb gegeten? Maximaal 1 keer. Onder tompoezen kan je namelijk wel uit. En ik vind ze wél lekker. Evenals pizza trouwens .

Het ging trouwens ook helemaal niet over mijn eetgedrag, maar over jouw tompoezen En jij gaat dan roepen: &quot;jamaar wat zij doen is ook slecht!&quot; Ja, dat is wel waar, maar wat jij doet is ook niet al te gezond

Nuja, het geeft verder ook neit dramatisch veel, je zal er niet meteen 5 kilo van aankomen of iets dergelijks, maar ik wilde je gewoon even vrijblijvend advies geven Over het algemeen doe je het namelijk wel heel goed volgens mij. Ik houd alweer op.
nee maar ik vergelijk het gewoon met pizza wat ik in de afgelopen jaren inderdaad ook (op een hand te tellen) op heb
en zo eet iedereen wel een iets wat niet gezond is
maar zolang je over het algemeen gezond eet en nog steeds afvalt ga ik er zelf geen probleem meer van maken

en dat ik 3 tompoezen op heb is inderdaad wel nieuws waarom denk je dat ik het poste
pi_55052849
Afvallen gaat om het aantal caloriën
als miss 6 niet ook nog 8 boterhammen kaas er bij eet zal het allemaal wel meevallen
Alleen jammer van de vitaminen en mineralen
pi_55052854
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:57 schreef Viking84 het volgende:
in de caloriechecker staat het als tompoes
pi_55052871
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:57 schreef Viking84 het volgende:

Ik ga zo naar Drachten en vervolgens met m'n ouders mee naar Amersfoort. Blijf een nachtje in Drachten slapen (morgen tandarts) en dan ben ik morgenmiddag weer terug. Morgenmiddag hier in Groningen even kerstcadeautjes kopen .

Oh ja, Mark z'n zus heeft gisteren een baby gekregen, maar hij moest dat van z'n vader horen. Vinden jullie dat niet bizar? Waarom belt zij (of haar man) niet even op om dit heuglijke nieuws te vertellen? Wij hebben nu ook zoiets van: Ja, officieel weten wij nog van niks, dus we laten ook niks van ons horen...
Dat is raar inderdaad! Mijn broers en mijn zus hingen bij alle 17 de kinderen binnen 2 uur bij alle andere broers en zussen aan de telefoon, ook midden in de nacht, en dat vind ik heel normaal eigenlijk.

En tompouce inderdaaad Toen ik het zag staan dacht ik; oja, Tompoes was dat beest van Bommel
  woensdag 5 december 2007 @ 11:00:47 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55052872
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee maar ik vergelijk het gewoon met pizza wat ik in de afgelopen jaren inderdaad ook (op een hand te tellen) op heb
en zo eet iedereen wel een iets wat niet gezond is
maar zolang je over het algemeen gezond eet en nog steeds afvalt ga ik er zelf geen probleem meer van maken

en dat ik 3 tompoezen op heb is inderdaad wel nieuws waarom denk je dat ik het poste
mja, ik wil niet flauw doen, maar ik zie regelmatig dat jij post dat je iets ongezonds hebt gegeten en dan ook nog de exacte hoeveelheid erbij. Dus nee, ik vind het geen nieuws, eigenlijk .
Weet natuurlijk niet of je het áltijd post als je iets ongezonds hebt gehad .
Niet meer actief op Fok!
pi_55052896
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

mja, ik wil niet flauw doen, maar ik zie regelmatig dat jij post dat je iets ongezonds hebt gegeten en dan ook nog de exacte hoeveelheid erbij. Dus nee, ik vind het geen nieuws, eigenlijk .
Weet natuurlijk niet of je het áltijd post als je iets ongezonds hebt gehad .
maar zo ongezond als 3 tompoezen?
als dat zo is mag je dat wel afentoe zeggen want dan valt het mijzelf niet meer op
  woensdag 5 december 2007 @ 11:02:11 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55052905
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

in de caloriechecker staat het als tompoes
Ik zie inderdaad op de site van Vandale.nl dat tompoes tegenwoordig ook kan.

Hopelijk is het geen Pers .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 5 december 2007 @ 11:03:31 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55052925
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar zo ongezond als 3 tompoezen?
als dat zo is mag je dat wel afentoe zeggen want dan valt het mijzelf niet meer op
Nee, niet zo erg (zou wat wezen ). Altijd "drie pepernoten", "twee speculaasjes" e.d.

Ik ben benieuwd wat ik vandaag eet. Mijn zus kan heerlijk koken, dus ik hoop dat ze een bijzondere schotel maakt met gebakken banaan e.d., maar het zullen wel broodjes met soep worden.
Niet meer actief op Fok!
pi_55052948
hebben je broer en zus samen 17 kinderen
dus niet met elkaar hoop ik? maar wel bij elkaar opgeteld?

de tering
pi_55053090
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hebben je broer en zus samen 17 kinderen
dus niet met elkaar hoop ik? maar wel bij elkaar opgeteld?

de tering
Ik heb 5 broers en een zus, die zijn allemaal getrouwd en hebben allemaal tussen de 2 en 4 kinderen.
Dan zit je al snel op 17 hoor
Maar de oudste is dan ook al weer 15 en de jongste nét een jaar, dus ze zijn wel mooit verspreid.
pi_55053105
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, niet zo erg (zou wat wezen ). Altijd &quot;drie pepernoten&quot;, &quot;twee speculaasjes&quot; e.d.
speculaas heb ik nog niet op
maar inderdaad ik let wel op de hoeveelheden
pi_55053304
Hmm, toen mijn zusje een kindje kreeg heb ik het ook van mijn vader gehoord. Ik denk dat ze zelf nog lag bij te komen. Had ze maar wel zelf gebeld, dan had ik haar kunnen vertellen dat de naam die ze had gekozen, Dinde, kalkoen betekent in het Frans.
pi_55053378
Haha Miss_S, ik heb dus al 2 dagen mn lunch geskipt voor n punt appeltaart! (maandag zo'n punt bij de VenD met n vriendin en dinsdag zo'n zelfde punt alleen dat met mn moeder...
maar wat ongezonder afentoe kan best vind ik (en bij mij zat er natuurlijk appel in, dus nog vitamines ook )

mijn beenomvang zal ik straks ook ff opzoeken, mn buik is inmiddels 75 cm, dus er is nu al 5 cm vanaf! (en ik ben deze week ook weer n half kilootje kwijt!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')