abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54821601

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Mini_rulez = Marijke
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Spacehamster = Mira
STING = Thomas
Sylvana = Sylvana
Tangarine = Maarten
Thrilled = Kevin
Veiligheidsspeldje = Marianne

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_54821621
vanochtend een historisch laag gewicht voor in het weekend
pi_54821874
Geen uitslaper hier, ben alweer druk aan 't schoonmaken
pi_54822416
Ik sliep ook niet uit, werd om 7 uur wakker omdat ik naar de wc moest, maar te moe om mn bed uit te komen Om 8 uur opeens fel licht in mn gezicht, of ik op wilde staan want we moesten weg ...

Zon schijnt nu even, ga vanmiddag denk ik met een vriendin lekker een wandeling door natuurgebied/park maken
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_54822658
Om half 9 ging hier de wekker en ben ik best vrolijk opgestaan om zondagmorgenontbijt (3x woordwaarde) te maken voor TARA en mij
Dus uitslapen, mwa, half 9 is niet heel vroeg, maar ook geen uitslapen
pi_54822829
Ik ben ook al weer gewoon aan het werk.
Wat het is met alcohol: je droogt er zo van uit dat de volgende dag je meestal lichter bent. (ik was zaterdagochtend 63,9 ondanks de frieten met mayo van vrijdagavond) Maar gister heb ik wel 3 of 4 liter water of zo gedronken en niet meer geplast dan normaal. Ik denk dus dat het er weer bij is, maar ik heb -heel laf- niet op de weegschaal gestaan vanochtend. (maar die 63,9 ga ik ook maar niet updaten )
  zondag 25 november 2007 @ 13:21:13 #7
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54822871
Ik werd om 11 uur al wakker gemaakt dus ik heb ook niet echt uitgeslapen althans, wel uitgeslapen maar van mij mocht het wel wat langer
Straks naar m'n oma... ik ben wat aangekomen sinds de vorige keer dat ik haar zag dus waarschijnlijk zegt ze dat ik er goed uitzie (dat zegt ze tegen iedereen die wat dikker is ) en daarna word ik volgestopt met eten en vanavond is er sate babi
Bernie en ik zijn tof.
pi_54824294
Goeie Morgen!

pfff... ik ben nog niet zo lang wakker. t salsa dansen gisteren was top, t wakkerworden vanochtend wat minder! :p

zo, nu weer heel nuttig aan de studie!
  zondag 25 november 2007 @ 14:39:30 #9
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54824314
deze week eraf: 2,5 kg

Buikomvang: -2,5 cm
Borstomvang: -2 cm
Bovenbeen: -4,5 cm
Onderbeen: -1 cm

Heb 't echt 2 keer moeten meten want ik geloofde 't helemaal niet Gelukkig bevestigde de dieetiste gisteren alles.
Nu op 76,5 8)
Op naar beneden komende week, deze en de week erna nog afzien. Nog even een verlenging ingebracht. Zag mijn zijborstspieren weer 's zitten!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  zondag 25 november 2007 @ 14:54:53 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54824673
Tvp . Verder geen nieuws.
Niet meer actief op Fok!
pi_54826741
quote:
Op zondag 25 november 2007 14:39 schreef zwahiel het volgende:

Buikomvang: -2,5 cm
Borstomvang: -2 cm
Bovenbeen: -4,5 cm
Onderbeen: -1 cm

Heb 't echt 2 keer moeten meten want ik geloofde 't helemaal niet Gelukkig bevestigde de dieetiste gisteren alles.
Nu op 76,5 8)
Op naar beneden komende week, deze en de week erna nog afzien. Nog even een verlenging ingebracht. Zag mijn zijborstspieren weer 's zitten!
het gaat dus lekker
pi_54827926
quote:
Op zondag 25 november 2007 14:39 schreef zwahiel het volgende:
2,5 kg in een week is aardig.. Ben al blij met een halve kg in een week.

(tvp)
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  zondag 25 november 2007 @ 17:29:59 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54828817
quote:
Op zondag 25 november 2007 16:59 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

2,5 kg in een week is aardig.. Ben al blij met een halve kg in een week.

(tvp)
Dito .
Maar meestal val ik wel 1 kg per week af, als ik weer eens afval .
Zonet weer hardgelopen en we hadden zelfs nog een supporter onderweg die zei: "Kom op! Jullie kunnen het!" .
Volgende keer voor het eerst 10 minuten achter elkaar. Moet wel lukken op zich, als ik tenminste niet teveel last krijg van m'n kuiten. Die blijven zeuren, hoe ik ook stretch .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 25 november 2007 @ 18:05:06 #14
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54829837
Ik heb vandaag me weer goed aan Sonja gehouden. Gisteren iets minder (een paar pinda's op...). Vandaag heb ik verder aan een werkstuk gewerkt. met een groepje. Altijd lastig, dat werken in groepjes. Je praat meer dan je werkt... Mja, het is nu wel bijna af.
  zondag 25 november 2007 @ 18:18:10 #15
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54830100
Pinda's zijn reuze gezond hoor en het blijkt zelfs dat pinda's en pindakaas juist helpen bij de vetverbranding Alleen niet te veel natuurlijk, vanwege de kcal Dus 'een paar pinda's' moet geen enkel probleem zijn.
  zondag 25 november 2007 @ 19:38:47 #16
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54832108
't gaat mij niet om de kilo's maar juist om die centimeters

Vind 't fijner dat ik zoveel centimeters kwijt ben deze week. De bedoeling is deze week nog eens 3 kilo kwijt te raken en hopelijk nog eens 2 centimeter of meer (mag altijd natuurlijk). Dan ga ik de week daarna nog door om te kijken hoe 't dan nog gaat en daarna weer afbouwen zodat ik tegen de kerst wel op mijn doelstellingen zit.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_54832900
quote:
Op zondag 25 november 2007 19:38 schreef zwahiel het volgende:
't gaat mij niet om de kilo's maar juist om die centimeters

Vind 't fijner dat ik zoveel centimeters kwijt ben deze week. De bedoeling is deze week nog eens 3 kilo kwijt te raken en hopelijk nog eens 2 centimeter of meer (mag altijd natuurlijk). Dan ga ik de week daarna nog door om te kijken hoe 't dan nog gaat en daarna weer afbouwen zodat ik tegen de kerst wel op mijn doelstellingen zit.
Dat gaat wel erg hard hoor! Wat zegt je diëtiste er van? En hoeveel eet je dan ongeveer op een dag?
  zondag 25 november 2007 @ 21:10:57 #18
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54834581
dat 't lekker gaat.

Qua energie waarde heb ik ongeveer 't zelfde als een mars op een dag. En ja, dan gaat 't wel hard ja. Dit heb ik al eens eerder gedaan om mijn eerste afvalronde te doen (+20 kg). Het is ook erg zwaar, niet zozeer lichamelijk maar vooral geestelijk.

Veel mensen roepen meteen dat 't slecht is en dat je gaat jojo-en maar dat is gewoon onzin, elk dieet is zowieso slecht voor je, en jojo-en doe jezelf. Voor mij is 't nu anderhalf jaar geleden dat ik begonnen ben met mijn eigen lijf en dit is de laatste stap die ik eindelijk na veel gedoe en gedachten begonnen ben

Overigens kun je maximaal 4 kg per week kwijt raken met de methode die ik doe en 't is allemaal onder begeleiding. In mijn geval zit er nog een zoals de vorige keren een sportcoach en mijn huisarts bij!
pi_54835650
Kan je eens een voorbeeldje geven van wat je dan eet op een dag? Ben wel niewsgierig
  zondag 25 november 2007 @ 23:08:26 #20
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54837933
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:50 schreef freecell het volgende:
Kan je eens een voorbeeldje geven van wat je dan eet op een dag? Ben wel niewsgierig

Ik begin de dag met een ontbijt. Dat komt in een handig drink meeneem pakje (200ml.)
Dat is meestal ergens rond 10 uur. (ik heb de luxe om niet al te vroeg op te hoeven staan). Daarna eet ik zo laat mogelijk mijn lunch op. Die bestaat uit een soort van muesli reep van 40 gram.
Ergens rond zeven uur (kan ook later, ligt aan de plannen van die avond) eet ik mijn avondeten. Dat is een shake.

De 'maaltijden' probeer ik zoveel mogelijk aan te passen op wat ik doe of ga doen die dag. Als ik bijvoorbeeld weet dat ik 's avonds lang door moet met bijvoorbeeld werk, dan stel ik het ontbijt al een uurtje uit en de lunch ook wat langer om zo lekker laat te 'dineren'. Op die manier heb ik niet zo'n last van mijn eigen hongergevoel.

Eigenlijk hoeft die volgorde die ik aanhoud niet, maar ik vind 't zo gemakkelijk. Ontbijt to go en avondeten lekker thuis of op mijn werk want daar staat de blender.
Ow ja, gemiddeld drink ik zo'n 2 á 3 liter water per dag en de nodige zwarte koffie.

* zwahiel houd van koffie!

Voordat iedereen weer gaat roepen, dit gaat onder begeleiding!!!!!
  zondag 25 november 2007 @ 23:15:22 #21
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54838108
En wat voor sport doe je erbij, Zwahiel?
pi_54838579
ook al gaat het onder begeleiding, lijkt me ergens wel slecht..
  maandag 26 november 2007 @ 00:44:28 #23
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54839532
Momenteel sport ik niet, 't mag ook niet. Je neemt maar rond de 370 kCal per dag in, dus sporten is niet zo heel erg verstandig.

Maar ik train wel met lichte gewichten mijn spieren, met name dan arm en borstspieren. Gewoon lichte trainingen zodat wanneer het vet daar weg is 't niet helemaal als niets uit ziet
Daarnaast fiets ik zoveel mogelijk naar school toe (vanuit Lombok naar de Uithof in Utrecht is toch snel zo'n 8 km geloof ik). Als ik straks klaar ben, dan wacht me een spier opbouw programma gecombineerd met cardio om mijn conditie weer op peil te krijgen. Momenteel houd ik 't nog even bij lichte oefeningen.

En natuurlijk is 't slecht, geen enkel dieet is goed voor je. Toch heb ik persoonlijk goede ervaringen met dit dieet en daarom doet ik 't nu ook voor de laatste slag. En die laatste slag ben ik toch na veel pogingen nu echt begonnen want vandaag is week 2 in gegaan!
Zei ik er ook al bij dat ik 3 dagen per week als kok werk...
pi_54839650
quote:
Op maandag 26 november 2007 00:44 schreef zwahiel het volgende:
Hele verhaal, maaaaar toen:
Zei ik er ook al bij dat ik 3 dagen per week als kok werk...

Oh, das niet te doen joh! Zelfs zonder geuren droom je alleen nog maar van eten, als je op 370 calorieen zit, maar als je dan ook nog met je neus boven de gebakken aardappeltjes staat, mèn: verschrikkelijk! Ik moet er niet aan denken!!

(heb vroeger ook dat soort dieten gedaan hoor en ze werken wel, maar pas wel op, als het afgelopen is hè, want als je weer mag beginnen te eten, dan kan je vaak geen maat meer houden. Tenminste ik dan. Dát is het moment dat je begeleiding zou moeten hebben!
  maandag 26 november 2007 @ 01:43:57 #25
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54840089
quote:
Op maandag 26 november 2007 00:55 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh, das niet te doen joh! Zelfs zonder geuren droom je alleen nog maar van eten, als je op 370 calorieen zit, maar als je dan ook nog met je neus boven de gebakken aardappeltjes staat, mèn: verschrikkelijk! Ik moet er niet aan denken!!

(heb vroeger ook dat soort dieten gedaan hoor en ze werken wel, maar pas wel op, als het afgelopen is hè, want als je weer mag beginnen te eten, dan kan je vaak geen maat meer houden. Tenminste ik dan. Dát is het moment dat je begeleiding zou moeten hebben!
Je omschrijft precies waar ik last van heb ja, dat lekkere eten om je heen. Maar ik moet zeggen 't wordt wel makkelijker hoor. Maar als je een weekend bijna alleen maar thuis bent is 't 't moeilijkste. Moest naar de supermarkt om toiletpapier te halen maar kwam met een bakje nootjes en pleepapier thuis. Dat bakje is natuurlijk leeg en mijn maag doet pijn als een gek op dit moment Af en toe zondig ik nog wel, maar ik probeer het zo min mogelijk te doen.

Om het eten tijdens mijn werk te minderen eet ik mijn avondeten tijdens mijn werk (werk veelal 's avonds). Dat werkt eigenlijk prima, want als je zo'n shake op hebt ben je best wel vol naar je gevoel en heb je geen zin meer in andere dingen.

Als 't dieet afgelopen is heb ik juist extra begeleiding Je moet 't afbouwen zeg maar. Je kunt dit ook negeren maar dan straft je lichaam je meteen met buikpijn, dat doe je dus maar een keertje. De eerste keer kon ik na mijn dieetperiode niet eens naar de Mac (was toen even de enige mogelijkheid) dat leverde toen drie dagen ziek zijn op. Je lichaam stoot dat soort troep eigenlijk af. Of het nu vanuit je oren komt of niet, sinds dien heb ik pas twee keer de Mac nog bezocht en beide keren eindigden met buikpijn. Dus effectief daartegen is 't wel

Trouwens, vergeet niet de gouden regel: Een dieet is een kickstarter voor een verandering in je leven en je eetpatroon. Doe je dat laatste niet, dan ga je jojo-en en gaat 't mis.
pi_54840852
Ik zou bij dat dieet fruit bij gaan eten Gewoon omdat ik honger had, nog niet eens zozeer omdat fruit goed voor je is
Nuja, prettig voor je dat jij het wel kan, en ik hoop dat het er af blijft
pi_54841043
Sorry dat ik gisteren de vorige dichtgooide en het niet zag!

Gisteren lekker gezond gedaan, maar wel een kopje chocolademelk. Hoop dit de rest van de week vol te gaan houden, want vrijdag gaan we pannenkoeken bakken met de grote en kleine broer.
W.b. zwahiels dieet: vind het vreemd dat een huisarts daaraan mee gaat werken, zeker omdat het nu absoluut niet gaat over morbide obesitas ofzo Ik ben het er ook absoluut niet mee eens dat elke soort dieeten even slecht zou zijn, doordat je met zo'n heftig dieet je verbranding teveel kan gaan verlagen (jojo-effect), toxische stoffen kan gaan produceren en mensen vaak gewoon niet functioneren met een verschrikkelijk lage bloedsuiker, en dan zijn er ook nog eens de psychische effectenn. Daarom wil ik je er ook heeeeel veel succes mee wensen
Zo en nu ga ik weer studeren!
Het mooi kotsende meisje.
pi_54842288
we hebben niet echt geluk met onze katten, nu is Sam weer zieker dan we dachten
  maandag 26 november 2007 @ 10:01:35 #29
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54842317
Zo, een lekker bakje yoghurt op. En een beetje huiswerk maken. Nja, dat is eigenlijk de bedoeling. Ik ben me nu vooral even aan het oriënteren op welke masters er allemaal zijn. Wat antuurlijk nergens op slaat als ik mijn bachelor niet haal omdat ik me aan het oriënteren ben op welke masters er allemaal zijn. Volgen jullie het nog?
pi_54842657
Vandaag eindeljik de uitslag van het ziekenhuis, om 10 voor 3, ben benieuwd...

Verder gaat het hier zn gangetje, vanaf 1 december ga ik met het eetdagboek beginnen en mezelf laten controleren qua sporten, dus dan gaan er hopelijk wat kilootjes af. Al vind ik het moeilijk om door te blijven zetten en niet na een paar weken alweer op te geven, zoals het altijd gaat...

Woog vrijdagochtend 60.4, dus ruim een kilo meer dan de week ervoor, dus het gaat hard, alleen dan de verkeerde kant op . Maarja, eigen schuld dikke bult...
pi_54842675
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:21 schreef Sylvana het volgende:
Vandaag eindeljik de uitslag van het ziekenhuis, om 10 voor 3, ben benieuwd...

Verder gaat het hier zn gangetje, vanaf 1 december ga ik met het eetdagboek beginnen en mezelf laten controleren qua sporten, dus dan gaan er hopelijk wat kilootjes af. Al vind ik het moeilijk om door te blijven zetten en niet na een paar weken alweer op te geven, zoals het altijd gaat...
Anders ga je de eetmeter invullen? Werkt bij mij geweldig. Dat ding gaat ogenblikkelijk mopperen als ik teveel of slecht eet
  maandag 26 november 2007 @ 10:33:41 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54842868
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:00 schreef Miss_S het volgende:
we hebben niet echt geluk met onze katten, nu is Sam weer zieker dan we dachten
Oh .
Wat heeft 'ie dan?
Niet meer actief op Fok!
pi_54842916
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh .
Wat heeft 'ie dan?
Een week geleden is ze gesteriliseerd en afgelopen vrijdag moesten we terug naar de dierenarts omdat er een hele bult op kwam. Toen is ze opnieuw geopereerd, maar nu is het gaan ontsteken
Ze heeft nu een spuit met antibiotica voor 2 weken gekregen en loopt met een kap rond, woensdag moeten we terug dus dan hoop ik dat het er iets beter uit ziet
  maandag 26 november 2007 @ 10:53:48 #34
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54843250
Oei minder Miss_S, hopelijk word ie snel wat beter!

@veiligheidsspeltje: Ik ben er ooit aan begonnen op advies van de dokter, want overgewicht en een familie vol met diabetes is niet zo'n goede combinatie. Zij vond het nu ook niet nodig maar snapte wel mijn beweegredenen en steunde me verder wel.
pi_54844507
Ik ben snipverkouden. Spierpijn en ik heb tot net geslapen: niet goed Jammer hoor, ik moet nu net zoveel doen!

@Zwahiel: als je zondigt kan je dat het beste met eiwitten doen: een gekookt eitje bv. Dat heeft dan het minste effect op het afvalresultaat. Ik kon zo'n shakedieet heel goed volhouden, maar afbouwen, dat lukte niet. Het is niet zo dat ik naar de Mac Do ging, maar ik at gewoon veel meer van de toegestane dingen. Ik kon dan heel extreem alleen nog maar aan eten denken. Maar ik had helemaal geen begeleiding, dus dat scheelt!

@Sylvana: ontzettend spannend!
  maandag 26 november 2007 @ 13:35:06 #36
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54846306
zit nu @ school, maar naast me zitten twee klasgenoten te eten; verse broodjes, en ik kan je zeggen die geuren laten me wel watertanden

Maar goed, straks zelf ff eten en dan ben ik weer helemaal blij!
pi_54846599
0,9 Kilo aangekomen deze week... Misschien beter om dit weekend niks te drinken.
pi_54846792
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:50 schreef Gewas het volgende:
0,9 Kilo aangekomen deze week... Misschien beter om dit weekend niks te drinken.
Lijkt me een slim plan

Ik ga vanavond lekker Chinese Zoetzuur eten. Van het weekend Kip Siam, Kip Cashew en Kip Kerrie Kokos gegeten. Vooral die laatste was erg lekker. Aten hem voor het eerst, maar gaan we zeker vaker eten
pi_54848598
AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGG

Ze weten nog niks

Dus nou moet ik NOG weer een keer bloed laten prikken en WEER 3 keer ontlasting inleveren :S

Die arts houdt gewoon van kruisjes zetten, elke keer zet ze er weer een paar meer waar ze op moeten controleren, ipv dat ze het in 1 keer op alles controleren :S

Nouja, over 2 weken mag ik dus weer naar het ziekenhuis voor de uitslag, en dan maar hopen dat ze die ook een keer hebben dan, want ik word er een beetje (veel) moe van zo :S
  maandag 26 november 2007 @ 15:51:34 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54848669
Nou, dat is ook knap waardeloos zeg, Sylvana....
Niet meer actief op Fok!
pi_54848895
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:47 schreef Sylvana het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGG

Ze weten nog niks

Dus nou moet ik NOG weer een keer bloed laten prikken en WEER 3 keer ontlasting inleveren :S

Die arts houdt gewoon van kruisjes zetten, elke keer zet ze er weer een paar meer waar ze op moeten controleren, ipv dat ze het in 1 keer op alles controleren :S

Nouja, over 2 weken mag ik dus weer naar het ziekenhuis voor de uitslag, en dan maar hopen dat ze die ook een keer hebben dan, want ik word er een beetje (veel) moe van zo :S
Jezus mina zeg, daar zou je toch echt gestoord van worden! Hebben ze dus ook niet bepaalde dingen nu uitgesloten? (zoals met name, kanker? )

Ik ben net naar de Appie gestrompeld en heb met m'n boodschappentas iemand z'n fles sinaasappelsap uit z'n handen geslagen. Tenminste dat denk ik, want ik heb niks gemerkt of gehoord, want ik had de muziek op m'n iPod nogal hard (Drowning van de Stereophonics; BTW ) Maar toen ik om keek omdat ik de filet americain was vergeten, stond ze me heel boos an te kijken Van schrik heb ik maar sushi als ontbijt gekocht. En de nieuwe Harry Potter.
pi_54855537
Wat vervelend Sylvana!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_54856640
naar dat ze nog niks weten

kom net terug van werk (begin al om 3 uur )

heb om 8 uur 1 bak magere yoghurt met musli
om 1 uur bruin stokje gezond ham kaas
om half 3 magere yoghurt met musli
om 6 uur 3 krentenbollen
om half 10 klein bordje boerenkool met worst
3 glazen optimel

heb ik nu teveel gegeten het voelt niet als teveel maar als ik het zo opschrijf wel
o en 1 groot speculaasje..
pi_54856722
het is niet weinig nee
pi_54856879
Hoe zou ik het een andere keer beter kunnen doen?
Ik kan om deze tijden eten:
7:30 (thuis)
11:00
12:30
14:30 (thuis)
18:00 (werk)
21:30 (thuis)

ik werk buiten, heb in 5 uur tijd 15 minuten pauze om even snel wat te happen, kan dus tussen 3 en 9 niet uitgebreid eten en moet ook nog heen en terug. iemand tips?
pi_54857034
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hoe zou ik het een andere keer beter kunnen doen?
Ik kan om deze tijden eten:
7:30 (thuis)
11:00
12:30
14:30 (thuis)
18:00 (werk)
21:30 (thuis)

ik werk buiten, heb in 5 uur tijd 15 minuten pauze om even snel wat te happen, kan dus tussen 3 en 9 niet uitgebreid eten en moet ook nog heen en terug. iemand tips?
misschien fruit als tussendoortjes? en gewone bruine boterhammen lijkt me ook beter dan een stokbroodje? en krentenbollen
ook met glazen melk en dat soort dingen probeer ik op te letten
pi_54857164
het is een bruin meergranen stokbroodje, dus lijkt me hetzelfde als bruinbrood alleen dan andere vorm/meer
voor mn werk wil ik eigenlijk wel veel gegeten hebben maar om half 3 al avond eten gaat een beetje moeilijk, dan is het nog niet klaar... kan misschien eten van gister opwarmen, om 6 uur een fruitje en dan om half10 een boterham en warme melk..

krentenbollen zijn idd niet heel gezond.. maar had zo snel ff niks bij de hand..
dus
7 yoghurt musli
11 fruit
1 brood
3 warm eten
6 fruit
10 brood

als t lukt dan.. o had ook nog chocomel light op (warm) kan mss beter thee nemen ipv al die optimel en chocomel. krijg toch al genoeg melk binnen via yoghurt met musli..
pi_54857209
o trouwens om 6 uur heb ik denk ik toch maar liever geen fruit, is zo koud als je al de hele tijd buiten bent
pi_54857268
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o trouwens om 6 uur heb ik denk ik toch maar liever geen fruit, is zo koud als je al de hele tijd buiten bent
dan draai je het fruit en warm eten om
pi_54857846
ja maar dat kan dus niet he, ik ben 5 uur weg van huis + reistijd + ik ben de hele tijd buiten
dan kan ik geen bord warm eten in mn broekzak stoppen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')