het gaat dus lekkerquote:Op zondag 25 november 2007 14:39 schreef zwahiel het volgende:deze week eraf: 2,5 kg
Buikomvang: -2,5 cm
Borstomvang: -2 cm
Bovenbeen: -4,5 cm
Onderbeen: -1 cm
Heb 't echt 2 keer moeten meten want ik geloofde 't helemaal nietGelukkig bevestigde de dieetiste gisteren alles.
Nu op 76,5 8)
Op naar beneden komende week, deze en de week erna nog afzien. Nog even een verlenging ingebracht. Zag mijn zijborstspieren weer 's zitten!
2,5 kg in een week is aardig.. Ben al blij met een halve kg in een week.quote:
Ditoquote:Op zondag 25 november 2007 16:59 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
2,5 kg in een week is aardig.. Ben al blij met een halve kg in een week.
(tvp)
Dat gaat wel erg hard hoor! Wat zegt je diëtiste er van? En hoeveel eet je dan ongeveer op een dag?quote:Op zondag 25 november 2007 19:38 schreef zwahiel het volgende:
't gaat mij niet om de kilo's maar juist om die centimeters
Vind 't fijner dat ik zoveel centimeters kwijt ben deze week. De bedoeling is deze week nog eens 3 kilo kwijt te raken en hopelijk nog eens 2 centimeter of meer (mag altijd natuurlijk). Dan ga ik de week daarna nog door om te kijken hoe 't dan nog gaat en daarna weer afbouwen zodat ik tegen de kerst wel op mijn doelstellingen zit.
quote:Op zondag 25 november 2007 21:50 schreef freecell het volgende:
Kan je eens een voorbeeldje geven van wat je dan eet op een dag?Ben wel niewsgierig
quote:Op maandag 26 november 2007 00:44 schreef zwahiel het volgende:
Hele verhaal, maaaaar toen:
Zei ik er ook al bij dat ik 3 dagen per week als kok werk...
Je omschrijft precies waar ik last van heb ja, dat lekkere eten om je heen. Maar ik moet zeggen 't wordt wel makkelijker hoor. Maar als je een weekend bijna alleen maar thuis bent is 't 't moeilijkste. Moest naar de supermarkt om toiletpapier te halen maar kwam met een bakje nootjes en pleepapier thuis. Dat bakje is natuurlijk leeg en mijn maag doet pijn als een gek op dit momentquote:Op maandag 26 november 2007 00:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, das niet te doen joh! Zelfs zonder geuren droom je alleen nog maar van eten, als je op 370 calorieen zit, maar als je dan ook nog met je neus boven de gebakken aardappeltjes staat, mèn: verschrikkelijk! Ik moet er niet aan denken!!
(heb vroeger ook dat soort dieten gedaan hoor en ze werken wel, maar pas wel op, als het afgelopen is hè, want als je weer mag beginnen te eten, dan kan je vaak geen maat meer houden. Tenminste ik dan. Dát is het moment dat je begeleiding zou moeten hebben!
Anders ga je de eetmeter invullen? Werkt bij mij geweldig. Dat ding gaat ogenblikkelijk mopperen als ik teveel of slecht eetquote:Op maandag 26 november 2007 10:21 schreef Sylvana het volgende:
Vandaag eindeljik de uitslag van het ziekenhuis, om 10 voor 3, ben benieuwd...
Verder gaat het hier zn gangetje, vanaf 1 december ga ik met het eetdagboek beginnen en mezelf laten controleren qua sporten, dus dan gaan er hopelijk wat kilootjes af. Al vind ik het moeilijk om door te blijven zetten en niet na een paar weken alweer op te geven, zoals het altijd gaat...
Ohquote:Op maandag 26 november 2007 10:00 schreef Miss_S het volgende:
we hebben niet echt geluk met onze katten, nu is Sam weer zieker dan we dachten
Een week geleden is ze gesteriliseerd en afgelopen vrijdag moesten we terug naar de dierenarts omdat er een hele bult op kwam. Toen is ze opnieuw geopereerd, maar nu is het gaan ontstekenquote:
Lijkt me een slim planquote:Op maandag 26 november 2007 13:50 schreef Gewas het volgende:
0,9 Kilo aangekomen deze week... Misschien beter om dit weekend niks te drinken.
Jezus mina zeg, daar zou je toch echt gestoord van worden! Hebben ze dus ook niet bepaalde dingen nu uitgesloten? (zoals met name, kanker? )quote:Op maandag 26 november 2007 15:47 schreef Sylvana het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGG
Ze weten nog niks
Dus nou moet ik NOG weer een keer bloed laten prikken en WEER 3 keer ontlasting inleveren :S
Die arts houdt gewoon van kruisjes zetten, elke keer zet ze er weer een paar meer waar ze op moeten controleren, ipv dat ze het in 1 keer op alles controleren :S
Nouja, over 2 weken mag ik dus weer naar het ziekenhuis voor de uitslag, en dan maar hopen dat ze die ook een keer hebben dan, want ik word er een beetje (veel) moe van zo :S
misschien fruit als tussendoortjes? en gewone bruine boterhammen lijkt me ook beter dan een stokbroodje? en krentenbollenquote:Op maandag 26 november 2007 22:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hoe zou ik het een andere keer beter kunnen doen?
Ik kan om deze tijden eten:
7:30 (thuis)
11:00
12:30
14:30 (thuis)
18:00 (werk)
21:30 (thuis)
ik werk buiten, heb in 5 uur tijd 15 minuten pauze om even snel wat te happen, kan dus tussen 3 en 9 niet uitgebreid eten en moet ook nog heen en terug. iemand tips?
dan draai je het fruit en warm eten omquote:Op maandag 26 november 2007 22:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o trouwens om 6 uur heb ik denk ik toch maar liever geen fruit, is zo koud als je al de hele tijd buiten bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |