Nee Mediaplayer danquote:Op zondag 25 november 2007 12:22 schreef IHVK het volgende:
Mijn ervaringen met apple zijn vaak kut.
Met hun irritante quicktime.
Ja.quote:Op zondag 25 november 2007 12:24 schreef TNA het volgende:
Mag je wel over Vista zeiken als je zelf XP draait?
Wow, weet je wie er net belde?quote:
standaard layout wel ja, gewoon op de windows classic zetten en je hebt geen last van al die grafische shitquote:
Ik had die grap nog nooit gehoord, alleen maar goed dat er rekening wordt gehouden met mensen zoals ik die onder een steen hebben gelegenquote:Op zondag 25 november 2007 12:30 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Wow, weet je wie er net belde?2001! Ze wilden hun grap terug!
2001 is dood dus dat kan nietquote:Op zondag 25 november 2007 12:30 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Wow, weet je wie er net belde?2001! Ze wilden hun grap terug!
site van de chipproducent bekijken, niet zoeken bij het bedrijf dat je laptop in elkaar gegooid heeft.quote:Op zondag 25 november 2007 12:33 schreef releaze het volgende:
tja, ik had graag XP willen hebben, maar ben minstens een dag opzoek geweest naar de drivers van mn laptop en kan ze nergens vinden. Erg jammer.
been there done that.quote:Op zondag 25 november 2007 12:35 schreef Athmozz het volgende:
[..]
site van de chipproducent bekijken, niet zoeken bij het bedrijf dat je laptop in elkaar gegooid heeft.
Is niet gewoon onderzocht dat Vista in vergelijking met XP onzinnig veel geheugen opeist?quote:Op zondag 25 november 2007 12:46 schreef The_stranger het volgende:
Kudde gedrag en conservatisme zorgen voor 90% van de "klachten" Nieuw dan wel anders is altijd fout en als pietje het zegt, dan vind ik dat ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |