Bedankt voor de normale TT C_d.quote:Op zondag 25 november 2007 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
Overigens moest ik wel heel erg lachen om het hoofd van Jerney toen Nigel ging zingen.
Het lag er wel heel erg dik op!![]()
graag gedaanquote:Op zondag 25 november 2007 11:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bedankt voor de normale TT C_d.
wordt het toch nog gezellig vanavondquote:Op zondag 25 november 2007 13:20 schreef Svensational het volgende:
Die naambadges hadden wel wat duidelijker leesbaar mogen zijn, weet van de helf niet wie ze zijn! Ik ga denk ik net als c_a vanavond nog maar een keertje kijken
.
er zijn er toch maar 54 foor?quote:Op zondag 25 november 2007 14:24 schreef Woelli het volgende:
Maar dan kom je op 53 mensen. Missen er nog 7
Die staan vast achter iemand ofzo
Bas (en dan niet die oen uit de voorrondes)quote:Op zondag 25 november 2007 14:29 schreef Greys het volgende:
Ik vond meneer 1 op de onderste foto echt super!!!
En Nikki, dat meisje dat met de audities die pet op had!
dat is die zwerverquote:Op zondag 25 november 2007 14:34 schreef Greys het volgende:
Hoe heet die jongen waarvan dat ene nare jochie zei 'Ik hoop dat hij vals gaat"?
Die met de audities er een beetje zwerverig uit zag en dat liedje over zijn New Shoes zong?
Nee, 60 zeiden ze aan het eind, toen ze de mensen in de kamers in gingen delen.quote:Op zondag 25 november 2007 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er zijn er toch maar 54 foor?
Wendy zei 60quote:Op zondag 25 november 2007 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er zijn er toch maar 54 foor?
Markquote:Op zondag 25 november 2007 14:42 schreef Greys het volgende:
Is dat Nikki?
En hoe heet die jongen dan met die muts? Die gister op de slaapkamers met zijn gitaartje bezig was?
Die is leuk!
ik had het dus omgedraaidquote:Op zondag 25 november 2007 14:54 schreef J-net het volgende:
114 mensen, 54 zouden er de 1e keer utivallen waardoor er nog 60 overbleven voor de 2e dag. Wat weer logisch is omdat ze 20 groepjes van 3 mensen gaan vormen
Achter Brenda staan de 7 resterende.quote:Op zondag 25 november 2007 14:24 schreef Woelli het volgende:
Maar dan kom je op 53 mensen. Missen er nog 7
Die staan vast achter iemand ofzo
Ook Anup, waar ik van de 3 seconden auditie vrolijk van werd, maar hier enorm door de mand valtquote:Op zondag 25 november 2007 16:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als je trouwens in die Idols-mediaplayer op Programma's klikt, dan bij Idols de theaterronde en dan chorusline, kan je wat deels niet eerder vertoond materiaal van wat mannelijke kandidaten (o.a Ollie) zien en je hoort ook t commentaar van de jury. Wel hele korte stukjes.
Hoe heet het blonde meisje met nummer 5, die vond ik echt goed! Ze zong One moment in time.quote:
Was zij die met de te felle rode lippenstift?quote:Op zondag 25 november 2007 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoe heet het blonde meisje met nummer 5, die vond ik echt goed! Ze zong One moment in time.
Yes.quote:Op zondag 25 november 2007 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was zij die met de te felle rode lippenstift?
Ik weet haar naam nietquote:
Ik denk het wel. Steeds opnieuw het hele nummer (ik zou daar als jury helemaal gestoord van wordenquote:Op zondag 25 november 2007 16:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Misschien een rare vraag trouwens, maar weet iemand hoe zo'n chorusline werkt? Moet iedereen gewoon alleen het hele nummer zingen?
Wat had ze dan moeten doen? Opeens afbreken is ook zo raar. Maar het klonk inderdaad nergens naar.quote:Op zondag 25 november 2007 16:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zit die choruslines terug te kijken en het ergste moment van gister was wel die uithaal van die chick met dat groene truitje, mijn god zeg. Ze ging er nog seconden lang mee door ook.
Maar ze kregen toch ieder maar een minuut? Ik dacht zelf dat ze ieder de helft deden ofzo, of verder gingen waar de ander gestopt was. Aan de andere kant is dat ook niet helemaal eerlijk, want dan moet de een misschien een moeilijker stukje.quote:Op zondag 25 november 2007 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Steeds opnieuw het hele nummer (ik zou daar als jury helemaal gestoord van worden).
Ja vond ik ook. En dan ook nog overdreven duidelijk. Volgens mij wilde hij aan de jury laten zien dat hij alle teksten heel goed kon.quote:Op zondag 25 november 2007 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Op een gegeven moment zie je trouwens bij een mannenchorusline iemand in de achtergrond playbacken/meezingen. Dat vind ik zo stom staan. Nooit playbacken als je op een podium staat en niet zingt.
[Sandy] Ligt dat aan mij...quote:Op zondag 25 november 2007 16:39 schreef Coelho het volgende:
Hoe heet die kapsonesbitch? Die met die handschoentjes? Volgens mij gaat zij volgende week afgezeken worden door Gordon gezien de preview.
Idols en dan op uitzending klikken in het bewegende irritante scherm, dan in datzelfde gedeelte op Theatershow 1 klikken en dan onderaan de pagina.quote:Op zondag 25 november 2007 16:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Sandy, Coelho.
Waar kan ik al die fotootjes vinden?
Dat zingt ie volgens mij ook.quote:Op zondag 25 november 2007 16:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Neil: 'And you play it coy'. Sommigen kunnen echt geen Engels.
Hoe zouden ze het dan moeten zingen? Ik ken dat woord niet dus weet ook niet hoe het zou moeten klinken.quote:Op zondag 25 november 2007 16:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm, dat zingt die ene dikke kamper ook al. Zullen ze soms samen geoefend hebben?
quote:You're a falling star, you're the get away car.
You're the line in the sand when I go too far.
You're the swimming pool, on an August day.
And you're the perfect thing to say.
And you play it coy but it's kinda cute.
Ah, when you smile at me you know exactly what you do.
Baby don't pretend that you don't know it's true.
'cause you can see it when I look at you.
Nee, dat werd dus aan het begin daarvan uitgelegd, ze moesten allemaal een stukje zingen uit 1 liedje, dus met 4 ofzo het totale liedje, of soms wel meer.quote:Op zondag 25 november 2007 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Steeds opnieuw het hele nummer (ik zou daar als jury helemaal gestoord van worden).
quote:Op zondag 25 november 2007 16:45 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hoe zouden ze het dan moeten zingen? Ik ken dat woord niet dus weet ook niet hoe het zou moeten klinken.
[..]
Volgens mij is dat gewoon de tekst van het nummer ja.quote:coy /kɔɪ/ Pronunciation Key - Show Spelled Pronunciation[koi] Pronunciation Key - Show IPA Pronunciation adjective, -er, -est, verb
–adjective
1. artfully or affectedly shy or reserved; slyly hesitant; coquettish.
2. shy; modest.
3. showing reluctance, esp. when insincere or affected, to reveal one's plans or opinions, make a commitment, or take a stand: The mayor was coy about his future political aspirations.
4. Archaic. disdainful; aloof.
5. Obsolete. quiet; reserved.
–verb (used without object)
6. Archaic. to act in a coy manner.
–verb (used with object) Obsolete.
7. to quiet; soothe.
8. to pat; caress.
Oh, nou dan heb ik de uitleg gemistquote:Op zondag 25 november 2007 16:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, dat werd dus aan het begin daarvan uitgelegd, ze moesten allemaal een stukje zingen uit 1 liedje, dus met 4 ofzo het totale liedje, of soms wel meer.
Er wat 1 nummer dat wat korter was, maar dat begon gewoon opnieuw. Maar ze zongen dus niet allemaal het hele liedje.
Ik dacht eht eerst ook hoorquote:Op zondag 25 november 2007 16:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh. Nouja, in Michael Buble's versie versta ik duidelijk het woord card. Maar het zal wel dan
![]()
.
Ik ook, heb het nu steeds opnieuw geluisterd en hoor het allebei iddquote:Op zondag 25 november 2007 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht eht eerst ook hoor. maar nu ik het heel hard luister is het een beetje een onduidelijk stukje en kan ik het er allebei wel in horen
.
Wie was dat ook alweer?quote:Op zondag 25 november 2007 17:39 schreef BVO het volgende:
Aisha!
Mijn favorietequote:
die ook mee heeft gedaan met x factor toch?quote:Op zondag 25 november 2007 17:56 schreef Fir3fly het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie je bedoelt.
Eh, nee.quote:Op zondag 25 november 2007 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die ook mee heeft gedaan met x factor toch?
Ze zouden uiteindelijk wel Sandy vs Nathalie een keuze maken, en dan gaat vast Nathalie doorquote:Op zondag 25 november 2007 17:39 schreef BVO het volgende:
Aisha, Nigel en Sandy FTW!
quote:Op zondag 25 november 2007 18:31 schreef Re het volgende:
ik vond er eigenlijk bar weinig mannelijk talent tussenzitten
Dat vond ik eigenlijk ook wel, dat de mannen deze keer sterker waren dan de vrouwen.quote:Op zondag 25 november 2007 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ik vodn juist dat er meer talent was dan de vorige edities
quote:
terecht... ik vond het dus helemaal niksquote:Op zondag 25 november 2007 18:54 schreef sbientje het volgende:
daphne is ook naar huis volgens mij...
ik vond er echt maar 2 uitspringen geloof ik...quote:Op zondag 25 november 2007 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk ook wel, dat de mannen deze keer sterker waren dan de vrouwen.
gelukkig... ben ik niet alleenquote:Op zondag 25 november 2007 20:25 schreef Together het volgende:
Hoera voor herhalingen!Ik zit er ook klaar voor.
gerdine ofzo..quote:Op zondag 25 november 2007 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
Deze was ook erg goed. Mooie uithaal!
[ afbeelding ]
Eens... En wat een verschrikkelijke stem ook.quote:Op zondag 25 november 2007 20:34 schreef sbientje het volgende:
die nathalie (van marvin) ik kan er niet over uit! wat een trut!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2007 20:38:49 ]
ja wat een trutten zijn erquote:
die in het begin met Ferry, "we kennen elkaar van school" met dat witte jasjequote:Op zondag 25 november 2007 20:42 schreef sbientje het volgende:
chandni?
Klopt toch? Elke chorusline weer iemand anders die dat doetquote:Op zondag 25 november 2007 20:50 schreef Together het volgende:
"Chantal bijt als eerste het spits af."
De volgende chorusline bijt iemand als tweede het spits afquote:Op zondag 25 november 2007 20:50 schreef Together het volgende:
"Chantal bijt als eerste het spits af."
Het zou ook niet best zijn als het meeviel, dat ze maar nooit meer mee mag doen.quote:Op zondag 25 november 2007 20:51 schreef Together het volgende:
Lotus valt tegen...
quote:Op zondag 25 november 2007 20:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Klopt toch? Elke chorusline weer iemand anders die dat doet.
Jaja, jullie hebben gelijk.quote:Op zondag 25 november 2007 20:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
De volgende chorusline bijt iemand als tweede het spits af.
Als ze goed zou zingen, dan was het gewoon een mooi meisje geweest dat goed kon zingenquote:Op zondag 25 november 2007 20:52 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Het zou ook niet best zijn als het meeviel, dat ze maar nooit meer mee mag doen.
jammer dat ze met het uitzenden er dan een melodietje eronder pleuren.. klink toch weer anders.quote:Op zondag 25 november 2007 20:53 schreef sbientje het volgende:
nee, maar volgens mij alleen het geluid uit de mic uitgezonden c_a
Ik vond het ook vreemd klinken hoorquote:
wat een trut idd...quote:Op zondag 25 november 2007 20:58 schreef sbientje het volgende:
die trut met die krullers
Ik vond hem ook wel goed....quote:Op zondag 25 november 2007 20:58 schreef Svensational het volgende:
Die kerel die 10 9.7 kilo is afgevallen klonk op zich ook niet onaardig, toch?
daarom.... trutquote:Op zondag 25 november 2007 20:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Je gaat toch niet je krullers indoen als je weet dat je elk moment moet gaan optreden?
denk gewoon verlegen hoorquote:Op zondag 25 november 2007 20:59 schreef Svensational het volgende:
Wat een onbeleefde bitch die Roxanne, durft Wendy niet eens aan te kijken.
maar wel minderquote:Op zondag 25 november 2007 21:01 schreef Svensational het volgende:
Die trilling zit er nog steeds in.
ja dat zei ik ook al, maar dat liedje past geowon niet bij haar stem..quote:Op zondag 25 november 2007 21:02 schreef BVO het volgende:
Naomi viel vandaag tegen hoor.
er zijn er weer meer met slecht engels dan met goed engels volgens mijquote:Op zondag 25 november 2007 21:03 schreef Californian_dreamer het volgende:
Jennifer
Anupa's Engels is idd niet erg best, maar ze is niet de enige waarvan het Engels slecht is.
Ze heeft een rokersstemquote:Op zondag 25 november 2007 21:04 schreef Svensational het volgende:
En Nikky kan me ook nog steeds niet bekoren./
Omdat Gordon moest janken van bewondering en positieve emotie.quote:Op zondag 25 november 2007 21:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind die neusring best een aangename stem hebben... waarom zaten ze te lachen?
Tof iddquote:
Jaja,quote:
vond hem ook wel goedquote:Op zondag 25 november 2007 21:08 schreef sbientje het volgende:
ger, opbokken!
naambordjesquote:Op zondag 25 november 2007 21:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat jullie al die namen al kennen.
En dus mag ik niet op hem kotsen?quote:Op zondag 25 november 2007 21:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Jaja,maar een eind raak, zingen kan hij wel.
Ik ken er ook bijna geen één. Beetje jammer dat die naambordjes zo slecht leesbaar zijn, RTL4 had best even de namen in de uitzending kunnen plakken, was een stuk makkelijker geweest.quote:Op zondag 25 november 2007 21:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat jullie al die namen al kennen.
Dat zie je me nergens zeggen hoor. Le-zen.quote:Op zondag 25 november 2007 21:11 schreef Together het volgende:
[..]
En dus mag ik niet op hem kotsen?
O-K. Maar let toch eens niet zo op alles wat ik zeg.quote:Op zondag 25 november 2007 21:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zie je me nergens zeggen hoor. Le-zen.
ik vind m echt een vervelend uitstraling hebbenquote:
Ik reageer op reacties, niet op users.quote:Op zondag 25 november 2007 21:14 schreef Together het volgende:
[..]
O-K. Maar let toch eens niet zo op alles wat ik zeg.
geweldige stem inderdaadquote:Op zondag 25 november 2007 21:16 schreef Svensational het volgende:
Wat kan Do toch geweldig mooi zingen!
Tja, in een studio klink ik zelfs nog mooi.quote:Op zondag 25 november 2007 21:16 schreef Svensational het volgende:
Wat kan Do toch geweldig mooi zingen!
quote:Op zondag 25 november 2007 21:19 schreef sbientje het volgende:
die lindy, die heeft toch ook al 100 x eerder meegdaan?
Die Chinees met dat groene truitje iddquote:Op zondag 25 november 2007 21:19 schreef sbientje het volgende:
is dit wat mannen 'nice rack' noemen?
hoe heet zij eigenlijk? ze is erg goedquote:Op zondag 25 november 2007 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
deze vind ik ook erg goed.... met dat rode truitje
ja die bedoelde ik idd...quote:Op zondag 25 november 2007 21:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die Chinees met dat groene truitje idd! Ze zong wel ongelooflijk vals
!
mirjam!quote:Op zondag 25 november 2007 21:21 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
hoe heet zij eigenlijk? ze is erg goed
Mirjam geloof ikquote:Op zondag 25 november 2007 21:21 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Mirjam.quote:Op zondag 25 november 2007 21:21 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Arigatoquote:
quote:
ik vind haar wel grappig...quote:Op zondag 25 november 2007 21:25 schreef BVO het volgende:
Aishaaaaaaaaa.
Ik wil die microfoon gewoon opeten!
En die vingers in d'r oren.
ja ik moest ook ff denkenquote:Op zondag 25 november 2007 21:25 schreef Svensational het volgende:
[..], ik zat al te denken hoe ik dat begrijpbaar op zou schrijven
!
Hij heeft een fijne stem om naar te luisteren imho. Alleen zijn uitspraak laat echt te wensen overquote:Op zondag 25 november 2007 21:25 schreef BVO het volgende:
Ivar is tof.
Wat zingt zij ongelooflijk lelijk zegquote:Op zondag 25 november 2007 20:40 schreef BVO het volgende:
Zo, dat was het, ik ben eruit!
quote:Op zondag 25 november 2007 21:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat zingt zij ongelooflijk lelijk zeg.
Deze hele groep was slecht trouwens.
Ik blijf haar tof vindenquote:
Ik zal niet ontkennen dat ik haar niet knap vind.quote:Op zondag 25 november 2007 21:28 schreef BVO het volgende:
[..]Aisha zingt dito haar uiterlijk.
En nee, inkoppers als "Lelijk dus!" zijn niet leuk.
Ze heeft ook wel een grappig accent.
ik ook.. ik weet niet wat het is... maar vind haar gewoon grappig.quote:
echt welquote:Op zondag 25 november 2007 21:49 schreef sbientje het volgende:
zooo mooie dis van juliette aan die trut met die krullers
Lolaquote:Op zondag 25 november 2007 21:50 schreef sbientje het volgende:
lola (of hoe heet ze , die uit belgie?) odile diana lindy daphne ger anoushka sabrina juliette en volgens mij ook mirjam zijn niet door, zaten in kamer 1
Ja, ik zag het net. Dat had ik niet verwachtquote:
natasjaquote:Op zondag 25 november 2007 21:55 schreef sbientje het volgende:
natasja is idd ook door, en ollie, tiffanie, marjolijn, nathalie, mirjam toch ook.. sandy, jennifer, nigel, ivar, marvin, bas, davy... ook allemaal door
mirjam zat niet in kamer 4 toch?quote:Op zondag 25 november 2007 21:55 schreef sbientje het volgende:
natasja is idd ook door, en ollie, tiffanie, marjolijn, nathalie, mirjam toch ook.. sandy, jennifer, nigel, ivar, marvin, bas, davy... ook allemaal door
dat was die andere blonde volgens mij? Sharonquote:Op zondag 25 november 2007 21:56 schreef sbientje het volgende:
jawel! ik dacht eerst in een van die nietkamers, maar ik zag haar wel in kamer 4 net
neh, het was echt mirjamquote:Op zondag 25 november 2007 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat was die andere blonde volgens mij? Sharon
quote:Op zondag 25 november 2007 21:59 schreef alwaysthebest het volgende:
WTf Raar-hoofd-en-hangbuikje-jongen is door?
Daar moet je niet aan denkenquote:Op zondag 25 november 2007 21:59 schreef Together het volgende:
Je zal maar in een trio met Marvin en die blonde Nathalie moeten.
Ik dacht dat ik Neil al naar huis zag gaanquote:Op zondag 25 november 2007 22:04 schreef sbientje het volgende:
gaan ze die trios husselen ofzo? ik dacht dat ik neil net met ivar op het podium zag staan...
ja, dat klopt, ik zag het ook. Het zou erg vreemd zijn als ze de trio's zouden husselen, omdat die mensen totaal niet voorbereid zijn om met andere mensen te zingen dan de mensen met wie ze die avond gerepeteerd hebben...al zou het wel een goede test zijn om te zien hoe ze omgaan met onverwachte situatiesquote:Op zondag 25 november 2007 22:04 schreef sbientje het volgende:
gaan ze die trios husselen ofzo? ik dacht dat ik neil net met ivar op het podium zag staan...
nope... ik zag hem op de hotelkamerquote:Op zondag 25 november 2007 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Neil al naar huis zag gaan
Staat ie nu al online, de gehele uitzending?quote:Op zondag 25 november 2007 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
als de uitzending online komt maak ik wel veel shots van de kamers
vanmiddag nog nietquote:Op maandag 26 november 2007 16:25 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Staat ie nu al online, de gehele uitzending?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |