Dat dacht ik ook, maar dit zijn in elk geval alle kandidaten die in het swf'je op de Idols-site voorbijkomen. Misschien dat er 2 zijn vergeten / gediskwalificeerd / zich hebben teruggetrokken / whatever.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:44 schreef Riparius het volgende:
Super, Together! Alleen zijn dit er 112, en er zouden er toch 114 doorgaan naar het theater?
Nee toch juist niet? Er blijven er toch een stuk of 18 over voor de 1e live show (soort pre live show) en dan blijven er daarvan aan de hand van de stemmen van de kijkers, 12 stuks over?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:38 schreef Riparius het volgende:
Ik denk dat ze er geen enkel belang bij hebben om met die lijst op de proppen te komen. De selectie van de twaalf finalisten gaat dit jaar een onderonsje van de jury worden, waarbij de kijker, anders dan bij voorgaande seizoenen, niets heeft in te brengen.
Van wat we op tv hebben gezien waren de vrouwen ook stukken beterquote:Op woensdag 21 november 2007 23:30 schreef Riparius het volgende:
Als ik goed heb geteld 75 vrouwen en 37 mannen, oftewel 67% vrouw. Maar of die verhouding zo blijft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |