abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54819868
quote:
door onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Het eerste schandaal na de dramatische uitschakeling van het Engelse nationale team voor het EK in 2008 is een feit. News of the world onthult zondag dat een van de Engelse stervoetballers tussen twee belangrijke EK-kwalificatieduels in met een onbekende vrouw seks had in een stripclub. Om welke speler het gaat, is nog onbekend.

Een gedeelte van het team, onder wie Chelsea-aanvoerder John Terry, vierde op 27 oktober in Soho's The Wardour Club de verjaardag van Shaun Wright-Phillips. Het zou een feest om nooit te vergeten worden. Later, afgelopen woensdag, liep Engeland op dramatische wijze het EK in 2008 mis. Een van de ooggetuigen besloot daarop met het schandaal naar buiten te treden.

Volgens diverse ooggetuigen ging het er in de stripclub 'heet' aan toe. " Een van de spelers zat op een stoel en een vrouw zat voor hem geknield", aldus een ooggetuige. "Hij had zijn broek op de enkels hangen en zij deed precies wat hij wilde. Ze hadden orale seks met elkaar."

Maar uiteindelijk ging het nog een stapje verder. "Op een gegeven moment deed hij haar jurkje omhoog en ging er helemaal voor", aldus een van de aanwezigen op het feest. De volop drinkende internationals leek niets te interesseren. Ook John Terry, die wekenlang aan de kant stond vanwege een kniekwetsuur, stond in het middelpunt van de aandacht. Op de dansvloer stond de vedette met twee danseressen sensuele bewegingen te maken. "Hij leek geen last te hebben van zijn blessure", aldus een getuige. "Het verbaasde me hoe hij stond te dansen. Zijn bewegingen waren vrij snel en spectaculair."

Engeland liep afgelopen woensdag kwalificatie voor het EK in 2008 mis. De Engelsen verloren met 3-2 van Kroatië. Doordat Rusland met 1-0 van Andorra won, moeten de Engelse voetballers komende zomer het EK vanaf de televisie volgen.
Men gaat toch naar een sexclub om sex te hebben of gelden die regels niet als je een voetballer bent? Misschien een idee voor het Nederlands elftal? Gaan ze misschien als kerels spelen! Ondanks dat wij ons wel hebben geplaatst vind ik nu niet dat we beter speelden dan Engeland.

Of om met Hugo Borst te spreken ... "Wie geeft ons deze zomer het Nederlands elftal terug? We willen geen plichtmatige vrijpartij, we willen lust en liefde en niets dan lust en liefde. We willen opgewonden worden. We willen opgewonden voetballers zien. Neuken jongens, daar in Zwitserland en Oostenrijk! Neuken! In naam van de koningin."
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~W. Churchill
pi_54820695
Ehh.. kan jij ook lezen? Het was geen sexclub, maar een stripclub. Voor zover ik weet is het daar niet de normale gang van zaken om sex te hebben. Natuurlijk speelt 't ook mee dat het bekenden zijn die ook nog eens een belangrijk iets hebben verneukt (woordgrapje).
fotografie FTW
  zondag 25 november 2007 @ 11:31:14 #3
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_54820696
Wat is er mis met dat krantenbericht?
  zondag 25 november 2007 @ 11:42:46 #4
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_54820956
dat was de 27ste en die wedstrijd tegen kroatie was bijna 3 weken later... WTF
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_54820975
Echt boeiend, ze hebben dus blijkbaar slecht gespeeld omdat ze in 'n stripclub hebben rondgehangen?

Ik geloof er geen kont van dat dat de reden is.
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 25 november 2007 @ 11:59:17 #6
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_54821265
tuurlijk is dat niet de reden, maar ze moeten een zwart schaap hebben, een zondebok, iemand waar ze het collectief falen op af kunnen schuiven "ja he het was niet mijn schuld! hij lag te neuken voor de wedstrijd!"
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
  zondag 25 november 2007 @ 12:58:28 #7
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_54822420
quote:
Ook John Terry, die wekenlang aan de kant stond vanwege een kniekwetsuur, stond in het middelpunt van de aandacht. Op de dansvloer stond de vedette met twee danseressen sensuele bewegingen te maken. "Hij leek geen last te hebben van zijn blessure", aldus een getuige. "Het verbaasde me hoe hij stond te dansen. Zijn bewegingen waren vrij snel en spectaculair."
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  zondag 25 november 2007 @ 14:19:34 #8
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_54823776
haha wat een mongolen, vooral die swp. Hij vrdient bakken met geld bij chelsea, maar voetballen kan ie niet
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_54824005
http://www.youtube.com/watch?v=B-hBKWReyyk
Hij kan echt wel voetballen, maar laat het niet vaak zien.

Verder is dit gewoon weer een staaltje Chelsea-spelers zwartmaken
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 25 november 2007 @ 14:31:49 #10
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_54824105
Lampard is al sinds jaar en dag de zondebok van engeland
  zondag 25 november 2007 @ 14:32:07 #11
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_54824112
quote:
Op zondag 25 november 2007 14:28 schreef mcyodogg het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=B-hBKWReyyk
Hij kan echt wel voetballen, maar laat het niet vaak zien.

Verder is dit gewoon weer een staaltje Chelsea-spelers zwartmaken
hij kan allleen heel hard rennen
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  Trouwste user 2022 zondag 25 november 2007 @ 14:48:41 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_54824501
Only in Ingerland

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 25 november 2007 @ 14:49:45 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_54824525
Wim Suurbier zoop een krat bier op de avond voor de wedstrijd.

Won drie keer de EC-1

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 25 november 2007 @ 15:38:10 #14
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54825675
quote:
Ook John Terry, die wekenlang aan de kant stond vanwege een kniekwetsuur, stond in het middelpunt van de aandacht. Op de dansvloer stond de vedette met twee danseressen sensuele bewegingen te maken. "Hij leek geen last te hebben van zijn blessure", aldus een getuige. "Het verbaasde me hoe hij stond te dansen. Zijn bewegingen waren vrij snel en spectaculair."
revalidatie heet dat toch?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54825699
Altijd lachen die verhalen
pi_54825766
Wat een gejank altijd die 'schandalen' in Engeland
Цой жив
pi_54842275
3 weken voor de wedstrijd ook nog eens...

valt me tegen van de engelse tabloids dat ze niet met iets beters op de proppen komen.
pi_54842876
Maar toch, die jongens zitten vol in een competitie van hun werkgever. Dit is sowieso kwalijk, maar de wedstrijd van Kroatie valt er niet bij te betrekken.

En misschien was het wel een goede teambuildingsavond.
That's all folks!
pi_54843323
Wat maakt het nou uit dat zo'n dude daar even heeft gekletst.
Net alsof ze er slechter van gaan voetballen, wat een onzin.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 26 november 2007 @ 11:20:08 #20
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54843766
Een ooggetuige met aandachtstekort.

Heette de ooggetuige toevallig DAM?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54844734
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54845148
quote:
Ja, en hier is een video van toen ik in die club was. Je moet wel goed kijken, want het is wat donker.

PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_54845164
Wat een ophef om niets weer. Als ze seks hebben gehad gaan ze niet opeens dramatisch spelen. Maar goed, dat neemt niet weg dat het wel dom is van de Engelsen om zich publiekelijk zo te gedragen.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54922289
quote:
Schandaal rond Engels voetbalteam
door onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Het tweede schandaal rond het Engels voetbalteam is een feit. The Sun onthult donderdag dat de avond voor de cruciale EK-kwalificatiewedstrijd tegen Kroatië twee vrouwen het spelershotel van Engeland werden binnengesmokkeld. Het zou om een 'sexy model' en een 'prachtige studente', in de leeftijd van achttien jaar, gaan. Volgens de Engelse sensatiekrant is de voetbalbond FA een onderzoek gestart.

Aan de bar van The Grove Hotel in Watford zou een klein feestje zijn ontstaan, waarbij ook twee Engelse internationals waren betrokken die tegen Kroatië daadwerkelijk het veld betraden. Diverse spelers dartelden om de twee vrouwen heen, meldt The Sun.

De vrouwen kwamen het hotel binnen op uitnodiging van een van de Engelse sterspeler. Om welke voetballer het gaat, maakt The Sun niet bekend. Het aanwezige model verklaarde ook al aanwezig te zijn geweest bij het eerdere feest van Shaun Wright-Phillips. Ook die 'party', waar vele internationals zich min of meer misdroegen, vond plaats tussen twee EK-kwalificatiewedstrijden in.
  Trouwste user 2022 donderdag 29 november 2007 @ 16:42:17 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_54922550
The story continues

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')