Ah maar zo'n nieuwbakken celebrity loopt toch meteen binnen met de centen en kan voor 't hele dorp kaartjes kopen neem ik aan?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:03 schreef sbientje het volgende:
[..]
niet zo'n zin in, en ik heb geen geld voor kaartjesmaar misschien ga ik nog wel een keer
ik heb geen ideequote:Op vrijdag 21 december 2007 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah maar zo'n nieuwbakken celebrity loopt toch meteen binnen met de centen en kan voor 't hele dorp kaartjes kopen neem ik aan?![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:43 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond het juist een geweldig nummer, precies Las Vegas. Hij heeft me zeker vermaakt met zijn optreden, wat mij betreft de beste van de mannelijke deelnemers.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:43 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond het juist een geweldig nummer, precies Las Vegas. Hij heeft me zeker vermaakt met zijn optreden, wat mij betreft de beste van de mannelijke deelnemers.
quote:Op zondag 23 december 2007 00:20 schreef sbientje het volgende:
ik heb iig niet voor niets 18 keer gestemd
Oh no you didn'tquote:Op zondag 23 december 2007 00:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij zong het leuk. Hij lijkt trouwens op Daniel Meade (uit Ugly Betty)
.
Omdat het niveau daar ook niet al te hoog is, met een beetje kunnen zingen kan elke josti daarop komen.quote:Op zondag 23 december 2007 00:33 schreef happyme28 het volgende:
Ik vond het echt tenenkrommend slecht. Hoe kan die gozer op het conservatorium zitten. Vorige week was ook al zo dramatisch. Ik vind hem echt de minste jongen. Eigenlijk de minste van allemaal.
geen idee eigenlijk, dat ga ik eens navragenquote:Op zondag 23 december 2007 10:15 schreef Brighteyes het volgende:
Sbientje, over dat conservatorium, studeert hij ook werkelijk zang daar? Of gaat het om een instrument of iets anders?
quote:Op zondag 23 december 2007 12:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Echt, wat een mongool. Wat een blamage, die hele Bas.
quote:Op zondag 23 december 2007 13:00 schreef Kleihe het volgende:
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrietpetiet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |