Als je naar zijn stem luisterd, precies wat gordon zegt, dan weet je gewoon dat hij zoveel eruit kan gooien. Tenminste dat is wel wat ik denk, alleen hij heeft het nog niet echt gedaan. We zien het vanzelf volgende week!quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:11 schreef PeRi het volgende:
Goed genoeg voor een boyband, maar solo weet ik niet..
Precies. Kijk naar Jim...quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:13 schreef Dizer het volgende:
Hij zal wel heel ver komen. Ziet er leuk uit dus die gaat stemmen winnen.
En zingt beterquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:14 schreef Mrsgod het volgende:
[..]
Precies. Kijk naar Jim...![]()
Daarbij is Ollie gewoon 100x toffer.
Maar na een tijdje is men hem zat denk ik. Het is geen topzanger. (wel een fijne sound)quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:13 schreef Dizer het volgende:
Hij zal wel heel ver komen. Ziet er leuk uit dus die gaat stemmen winnen.
Ik hoop het eigenlijk. Ik ben er niet zo weg van.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar na een tijdje is men hem zat denk ik. Het is geen topzanger. (wel een fijne sound)
Hell no.quote:
In die vorige 100 talentenshows al meer dan genoeg hoor.quote:Op zondag 9 december 2007 00:16 schreef Dizer het volgende:
Weet je, we hebben te weinig van ollie nog gezien om daar over te oordelen.
Ik dacht dat ie uit Tilburg kwam? Tenminste,quote:Op zondag 9 december 2007 00:19 schreef BVO het volgende:
Klopt. Beiden uit Venlo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |