abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54994682
quote:
Het gaat allemaal over Spiritual Warfare, daar heeft techniek helemaal niets mee te maken.
Nog nooit gehoord van het Montauk-project?
  zondag 2 december 2007 @ 19:41:48 #52
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_54997197
Project Rainbow of zo jij wilt, project Montauk houd ik mij al lang niet meer mee bezig...

Al die onzin als HAARP etc. als je daar in wilt geloven be my guest. Begrijp me niet verkeerd, ik heb me ook bevonden in het web van intriges en doctrines destijds en heb alle conspiracy's wel de revu laten passeren. Mega interessant vond ik het destijds. Marcel Messing, Maxwell en Tsarion hebben een hoop te vertellen, maar waar het allemaal op neer komt is wat er in je directe omgeving gebeurd met en in jouw leven.

Weet je, ik kon me ook enorm druk maken om al die Mind Control projecten en Chips die eraan zitten te komen, maar wanneer je je rug recht en tegen jezelf zegt: Ik heb lucht in mijn longen en een rivier van liefde in mijn lichaam welke een manier is om thuis te komen begrijp je ook dat je ziel ONVERWOESTBAAR is.

Daarom is wat we hier bespreken zo belangrijk.

Spiritual Warfare is het spel dat gespeeld wordt en harder zal worden in de komende jaren...
En ja, er zijn machten die trachten je van je stuk te brengen om jouw zich toe te eigenen. en dat kan niet via internet, een chip of een technisch hoogstaand project. Daarom wordt er van alle kanten technologische middelen ingezet om de massa te controleren en als schapen een richting op te leiden. Want je hebt vrije wil en die willen ze hebben.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans...
pi_55000765
Alles is één, dus ik denk dat technologie hier ook een onderdeel van zal uitmaken.
pi_55007133
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:04 schreef timbob het volgende:
666 is een vertaalfout
het moet eigenlijk 616 zijn.

maar ach. kniesoor die daar op let
Onzin
  maandag 3 december 2007 @ 12:04:22 #55
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_55010396
In zekere zin heb je gelijk Loppe.

Technologie is niet te stoppen en wordt vooral gebruikt om controle uit te oefenen op ons, de Loeloe's (werk ras). Technologie, mindcontrol en reklame wordt toegepast om de mensen netjes in de rij te laten lopen, ze te laten consumeren en zo zoveel mogelijk onder controle te houden. "Geef het volk brood en spelen".

Maar zoals ik al eerder schreef heeft de mens een vrije wil en het doel van de Elite is om die langzaamaan zoveel mogelijk in te perken en waarmogelijk, per individu helemaal weg te nemen, zo gaan de conspiracy theories inderdaad. Inperken kan op macro / globaal niveau. Vrije wil is dus inderdaad relatief in te perken middels technologie, wetten en regels, maar om deze helemaal weg te nemen dient er iets anders te gebeuren dat je vrijwillig dient te ondergaan en dat kan niet zo maar.

Volkstammen zoals Native Americans, Afrikaanse stammen en Aboriginals zijn moeilijker te controleren, zij staan dicht bij de natuur en proberen hun rituelen te behouden, ondanks dat blanke regeringen hun materiele wereld en wetten opdringen. Daarom werd en wordt ook geprobeerd deze groeperingen systematisch weg te werken. Het klinkt misschien een beetje rasistisch maar chinezen zijn bijvoorbeeld het toonbeeld van de mens onder controle op dit moment. Blanken blijken ook gevoeliger voor mindcontrole. Het heeft te maken met DNA en ja, het is allemaal subjectief dus het gaat niet op per individu er bevinden zich altijd rebellen in welke groepering dan ook. Ik generaliseer dus even lichtelijk en beschrijf hier wat ik gelezen en bestudeerd heb n.a.v. diverse proeven die op bevolkingsgroepen zijn losgelaten.

Alles is één inderdaad. Een "New Age ideologie" die steeds meer aanhang krijgt. We leven met z'n allen op aarde in een droomwereld waarin ieder zijn pad moet vinden en het bewustzijn dient te verruimen door vallen en opstaan. Begrijp wel dat we een ziel hebben en dat we geen loslopende apen zijn zonder doel zoals een aantal bewegingen ons willen laten geloven. Je bent uniek en ze willen hebben wat je bent; los van het geheel.

Middels technologie wordt dus geprobeerd de mens zoveel mogelijk uit zijn natuurlijke omgeving te halen en afhankelijk te maken van onze huidige materieële luxe wereldje waar we steeds meer in komen te leven.

Het is vastgesteld dat er de hele dag allerlei straling door ons lichaam en omgeving gaat. Technolgie zorgt veelal voor onnatuurlijke straling die ons lichaam en energieveld negatief beinvloedt. UMTS, cellphones etc. zijn hier simpele voorbeelden van.

"Los geraken van het geheel" kan niet middels technologie.

Wat betreft 616 vs. 666. Wie Kaballa begrijpt en "gevoeld heeft", snapt dat de intrinsieke waarde van 616 totale onzin is en niet refereert aan hetgeen waarom het gaat. Als je 666 wil begrijpen, moet je eerst terug naar de bron waar het vandaan komt, om het te kunnen interpreteren. MIddels Sacrale Geometrie. Ik heb geprobeerd de betekenis beknopt in dit topic weer te geven.

666 is een persoonlijke ervaring, niet opgelegd door welke vorm van technologie dan ook.

[ Bericht 4% gewijzigd door DaantjeF op 03-12-2007 12:19:23 ]
pi_55011706
quote:
Middels technologie wordt dus geprobeerd de mens zoveel mogelijk uit zijn natuurlijke omgeving te halen en afhankelijk te maken van onze huidige materieële luxe wereldje waar we steeds meer in komen te leven.
Je kan het ook andersom bekijken, dat technologie meer en meer een natuurlijke (levende) vorm gaat krijgen.
  maandag 3 december 2007 @ 13:22:42 #57
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_55011820
Technologie zal nooit "een levende vorm" bekomen.

Mensen zonder fantasie hebben destijds het concept "geld" bedacht.

Fantasie en creativiteit zijn levende vormen, technologie is de pure tegenhanger.
pi_55012213
Ik zou de mens toch niet onderschatten hoor.
  maandag 3 december 2007 @ 13:45:36 #59
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_55012262
Van waaruit concludeer jij dat in mijn schrijven precies?
pi_55013099
Technologie wordt toch door de mens ontwikkeld? Als je denkt dat technologie de tegenhanger is van creativiteit denk ik dat je mis zit.
De drijfveren zijn mss verschillend, maar de mens blijft creatief.

[ Bericht 22% gewijzigd door Loppe op 03-12-2007 14:43:38 ]
  maandag 3 december 2007 @ 14:57:51 #61
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_55013609
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:33 schreef Loppe het volgende:
Technologie wordt toch door de mens ontwikkeld? Als je denkt dat technologie de tegenhanger is van creativiteit denk ik dat je mis zit.
De drijfveren zijn mss verschillend, maar de mens blijft creatief.

Waar denk je dat technologie vandaan komt? 26.000 lang zijn we "oermensen" en plotseling in 100 jaar tijd is alles digitaal en electronisch, gaat er geen lampje bij je branden dan? Ik kan je wel vertellen wie ons die technologie geeft, maar dan verklaar je mij waarschijnlijk voor gek.

Technologie kan uiteraard op een positieve als negatieve manier gebruikt worden maar het brengt zeer zeker afhankelijk en onzekerheden met zich mee. Ik bedoel ook vooral technologie in de vorm van automatisering.

En of de mens creatief blijft en waar die creativiteit precies vandaan komt, daar hebben we het dus over hier. De discussie wijkt af op een enkel punt dat je aanhaalt uit mijn schrijven in algehele context. Ik wil die kant niet op.

Ik probeer duidelijk te maken wat 666 is en technologie heeft hier NIETS mee te maken, het is inderdaad wel een onderdeel van het trachten te inperkingen van de mogelijkheden van de mens en vrije wil.

Maar het echte vangen van de mens zelf en zijn vrije wil geschiedt anders, namelijk op spiritueel / lichamelijk - astraal vlak.
pi_55016186
Ik kan mis zijn hoor maar volgens mij heb je schrik van technologie. Als je de gevaren ervan kent, hoef je je er toch geen zorgen over te maken?
Een mens spiritueel vangen? Wat bedoel je daar mee? Bezetenheid?
pi_55016437
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:04 schreef DaantjeF het volgende:
In zekere zin heb je gelijk Loppe.

Technologie is niet te stoppen en wordt vooral gebruikt om controle uit te oefenen op ons, de Loeloe's (werk ras). Technologie, mindcontrol en reklame wordt toegepast om de mensen netjes in de rij te laten lopen, ze te laten consumeren en zo zoveel mogelijk onder controle te houden. "Geef het volk brood en spelen".
Je bent als persoon toch echt zelf verantwoordelijk of je daar in mee gaat of niet. Daar kan je een bewuste keuze over maken. Je kan controle, technologie en maatschappelijke ideeën ook gewoon negeren als je dat graag wil.
quote:
Maar zoals ik al eerder schreef heeft de mens een vrije wil en het doel van de Elite is om die langzaamaan zoveel mogelijk in te perken en waarmogelijk, per individu helemaal weg te nemen, zo gaan de conspiracy theories inderdaad. Inperken kan op macro / globaal niveau. Vrije wil is dus inderdaad relatief in te perken middels technologie, wetten en regels, maar om deze helemaal weg te nemen dient er iets anders te gebeuren dat je vrijwillig dient te ondergaan en dat kan niet zo maar.
Wie is de Elite? En waarom willen ze dat zo graag?

Ik snap overigens geen hout van je hele 666-verhaal. Zou je het ook in leken-termen kunnen uitleggen?
  maandag 3 december 2007 @ 17:42:33 #64
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_55016776
W.T.F.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  maandag 3 december 2007 @ 18:57:46 #65
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_55018158
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:27 schreef Geartsjuh het volgende:

Je bent als persoon toch echt zelf verantwoordelijk of je daar in mee gaat of niet. Daar kan je een bewuste keuze over maken. Je kan controle, technologie en maatschappelijke ideeën ook gewoon negeren als je dat graag wil.
Ieder mens is verantwoordelijk voor zichzelf inderdaad, daar gaat 666 over en daar komt bij, kun je de info aan?

Voorheen waren er weinig mensen, we woonden in dorpen die kleiner waren, we hielpen elkaar volgens mij ook meer omdat we overzicht hadden en elkander beter kende.

Negeren kan tot op zekere hoogte, in ieder geval moet je er bewust van zijn.

Kijk eens wat er intussen is gebeurd. We zitten hutje mutje op elkaar gestouwd in betonnen woningen, in steden zoals bijvoorbeeld Amsterdam of Rotterdam kennen mensen elkaar niet eens van een paar huizen verder. De mens is in een isolement structuur gebracht en op zichzelf gericht geworden. Natuurlijk is dat op sommige plaatsen in meer of mindere mate, maar over het algemeen kun je zeggen dat steden zorgen voor afzondering in individualiteit, zo ook omdat de huidige maatschappij steeds meer gericht is op geld verdienen en materie vergaren.

We moeten allemaal werken voor geld om ons eten te kunnen kopen en te leven. Hoe ging dat vroeger? Toen had vrijwel iedereen een eigen moestuin of een stel kippen. Neem onze huidige situatie eens onder de loep... Je komt thuis uit je werk en gaat naar de supermarkt om een kant en klare ingevroren kip te halen die je met je pinpas betaald. We zijn totaal afhankelijk geworden binnen een roofbouwsysteem op de aarde in de vorm van een consumptie maatschappij. iedereen leeft min of meer in deze luxe en voelt zich "het mannetje"...

Wat denk je dat er gebeurd als het digitale geldsysteem op een dag plots inelkaar stort? Dan komt dus iedereen's bankrekeningnummer die dag op nul en is geld dus NIKS meer waard. Denk maar niet dat de vakken in de supermarkten die dag bijgevuld worden... dat zal een chaos ontketenen in straten waar je niet goed van wordt. Het is dan vechten om de laatste paardebloem langs de kant van de weg... Ik weet het, het is weer zo'n conspiracy theorie maar geeft wel te denken. Vraag jezelf eens af: Hoe onafhankelijk ben ik nu werkelijk en in hoeverre is dit te negeren?

Ik week even af om te antwoorden, mijn excuses voor degenen die het onderwerp 666 volgden.
pi_55019219
Je beseft toch dat je aan het zwartkijken bent?
  maandag 3 december 2007 @ 20:18:09 #67
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_55019718
Raar woord eigenlijk he? "zwartkijken"...

Ik besef me zeer zeker dat het geheel niet echt een positieve vibe heeft... Daarom heet het topic ook 666, ik heb gekozen me erin te mengen om mijn visie en kennis te delen. en nee, het is niet allemaal "happy, happy joy joy".

Maar aan de andere kant heb ik dat liever dan oogkleppen op en maar mee in koor zingen" Stil maar, wacht maar, alles komt goed"...

Het is maar net hoe je met die info omgaat. Ik kan wel zeggen dat ik dat persoonlijk door schade en schande geleerd heb. Een wijze dame uit Sud Africa waarmee ik sinds kort afentoe communiceer schreef mij eens " Mensen zeggen en doen dingen, het is maar net hoe jij er als individu mee omgaat".. Is dat niet mooi geschreven?
pi_55020661
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:57 schreef DaantjeF het volgende:

Vraag jezelf eens af: Hoe onafhankelijk ben ik nu werkelijk en in hoeverre is dit te negeren?

Ik week even af om te antwoorden, mijn excuses voor degenen die het onderwerp 666 volgden.
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:18 schreef DaantjeF het volgende:
Een wijze dame uit Sud Africa waarmee ik sinds kort afentoe communiceer schreef mij eens " Mensen zeggen en doen dingen, het is maar net hoe jij er als individu mee omgaat".. Is dat niet mooi geschreven?
Daarmee geef je eigenlijk al antwoord op je eigen verhaal.
Ik ga niet beweren dat wij onafhankelijk zijn van het systeem en de maatschappij die wij zelf hebben gecreeerd. Daar zijn wij zeker afhankelijk van. De vraag is meer, in hoeverre laat jij je er van afhankelijk zijn en wat doe je als dat systeem opeens een dag in de storing ligt? Hij reageer je?

Het is te gemakkelijk alles weg te schuiven op anderen, alsof je iets opgelegd wordt. Dat is nooit zo. Je laat het jezelf opleggen. Hoe je daar mee omgaat is aan jezelf. Je kan of de slachtofferrol vervullen of proberen je weg te vinden in het systeem op een manier die jou goeddunkt.
  maandag 3 december 2007 @ 21:19:18 #69
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_55021030
Heel mooi omschreven!

En ja, ik realiseer mij wel degelijk dat ik antwoord geef op het gehele verhaal, daarom schrijf ik het ook.

Ik neem een mogelijk, opgezette dergelijke "storing" zeer serieus, ik denk echter dat er niet veel tegen te doen is, maar persoonlijk heb ik een mogelijke optie gecreëerd waaraan ik nog steeds werk, ergens in een mooi rustig groen gebied.

Maar we wijken af... laten we het houden bij de vertaling van 666.
pi_55023449
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:19 schreef DaantjeF het volgende:

Ik neem een mogelijk, opgezette dergelijke "storing" zeer serieus, ik denk echter dat er niet veel tegen te doen is, maar persoonlijk heb ik een mogelijke optie gecreëerd waaraan ik nog steeds werk, ergens in een mooi rustig groen gebied.
zoiets?

The Merkaba/Light Body/ Ascension Vehicle
-your own personal flying saucer

http://www.librarising.com/esoterica/merkaba.html
  dinsdag 4 december 2007 @ 00:04:39 #71
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_55024723
KIjk, hier hebben we iemand die mijn verhaal een beetje begrijpt. Nu gaan we dus down the rabbithole en Metatron's Cube in; Sacrale Geometrie.

Wat we hier zien is dus "een dubbele ster Tetraheder" oftwel de "MerKaBah".

Mer = Vortex, Ka = Geest, Ba = lichaam, een trillingsveld van persoonlijke energie...

Staat ook op het vroegere briefje van 1000 gulden en als je dat briefje goed bekijkt zal je zien dat er een baan vanuit de MerKaBah getrokken wordt over de neus van onze held die het briefje siert... "lucht" dus als in de "adem"...

Toepasselijke kleur keuze ook, zelf gemaakt?

Edit:

Even voor de geïnteresseerden onder ons, klikken (briefje van 1000 gulden te zien):

http://www.eurofinancier.nl/gulden/1000-1972.jpg

Als je goed kijkt zie dus dus links op het briefje de MerKaBah ( of modern: David Ster ) verstopt (zie je hem?) in mozaiek met in het midden licht zichtbaar een grote Octahedron ( ruit vorm )... en er wordt een (lucht) baan getrokken vanuit de MerKaBah naar rechts over de neus en mond van onze held.

[ Bericht 16% gewijzigd door DaantjeF op 04-12-2007 00:32:43 ]
pi_55025142
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:02 schreef Geartsjuh het volgende:

Het is te gemakkelijk alles weg te schuiven op anderen, alsof je iets opgelegd wordt. Dat is nooit zo. Je laat het jezelf opleggen. Hoe je daar mee omgaat is aan jezelf. Je kan of de slachtofferrol vervullen of proberen je weg te vinden in het systeem op een manier die jou goeddunkt.
Dat lijkt soms sowieso een consensus in dit subforum: de maatschappij is kut, je wordt gedwongen om met het vaste systeem mee te gaan, je hebt weinig echte keuzes etc etc. Slachtofferrollen. Op sommige punten kan ik daar in mee gaan, maar het wordt schromelijk overdreven. Heel vaak komen dit soort uitspraken van mensen die maatschappelijk niet zo succesvol zijn, denk ik. Ik zie het dan ook grotendeels als frustratie.

Sommige religieus ingestelde mensen als Christenen menen dit trouwens ook, maar die denken dan dat hun religie uitkomst biedt.
  dinsdag 4 december 2007 @ 01:05:07 #73
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_55025622
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:32 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Dat lijkt soms sowieso een consensus in dit subforum: de maatschappij is kut, je wordt gedwongen om met het vaste systeem mee te gaan, je hebt weinig echte keuzes etc etc. Slachtofferrollen. Op sommige punten kan ik daar in mee gaan, maar het wordt schromelijk overdreven. Heel vaak komen dit soort uitspraken van mensen die maatschappelijk niet zo succesvol zijn, denk ik. Ik zie het dan ook grotendeels als frustratie.

Sommige religieus ingestelde mensen als Christenen menen dit trouwens ook, maar die denken dan dat hun religie uitkomst biedt.

Mag ik u voorstellen aan Robert Nesta Marley?
pi_55029826
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 01:05 schreef DaantjeF het volgende:

[..]

Mag ik u voorstellen aan Robert Nesta Marley?
Wat heeft Bob Marley er mee te maken?

Ik vroeg trouwens al eerder of je je eigen 666-verhaal een beetje in beginners-termen kan uitleggen want zo snapt een buitenstaander er niets van. Dus kan je bij het begin beginnen?
pi_55030822
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:04 schreef DaantjeF het volgende:
Toepasselijke kleur keuze ook, zelf gemaakt?
nee hoor, onder de merkaba-afbeelding zie je de link.
Ik heb het een en ander gelezen over sacrale geometrie onder andere Drunvalo Melichzedek..pest is dat het enorme moeite kost het geduld op te brengen om al deze info tot me te nemen.
misschien ken je deze link al? (cursus "flower of life")
http://www.thebiggestsecret.org/forum/viewtopic.php?t=1439
erg interessant wel alleen de afbeeldingen werken niet allemaal meer.(2005)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')