Klopt en ik weet uit ervaring dat Kef i.s.m. Denon heel erg goed isquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het maakt niet uit welke versterker hij neemt, zolang je de versterker maar test icm de speakers.
Een speaker kan anders klinken op verschillende versterkers.
Als het lekker klinkt, dan ga je veel plezier hebben van je keuze
Had ik net ook, nu staat ie er weer wel tussenquote:
quote:Op zondag 25 november 2007 12:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
tvp
mmmm wel ok, heb een beetje last van overlopende en niet verwerkte emotiesquote:
Misschien moet je het hier in de groep gooien.quote:Op zondag 25 november 2007 12:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
mmmm wel ok, heb een beetje last van overlopende en niet verwerkte emoties
arm ventjequote:Op zondag 25 november 2007 12:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
mmmm wel ok, heb een beetje last van overlopende en niet verwerkte emoties
ik wil Kelties topic niet kapenquote:Op zondag 25 november 2007 12:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Misschien moet je het hier in de groep gooien.
quote:JeePee zegt:
ik heb alleen bf2
JeePee zegt:
maar heb nooit tijd om te gamen
Diamond, zegt:
hahahaa
Diamond, zegt:
ik ben friesland
JeePee zegt:
Je bent Friesland?
quote:JeePee zegt:
Unt mooonnn
Diamond, zegt:
oant moarn
Diamond, zegt:
zegje ont mon
quote:Diamond, zegt:
groetjes van wes...
Bij welke missie ben je nu ?quote:Op zondag 25 november 2007 15:54 schreef Sickert het volgende:
Assasins Creed
wat een vet spel zeg
ben alleen bang dat het klimmen en klauteren op een gegeven moment saai gaat worden..
hopelijk worden de missies nog vetter
Vanmiddag nog even naar Ajax geweest, eerste helft was oke. Tweede helftquote:
Hahaha ze was het echt, ze was hier thuis bij mij dus de volgende keer als je tegen me praat ben ik hetquote:Op zondag 25 november 2007 17:45 schreef jpjedi het volgende:
He Diamond...
Je mokkel heeft me weer proberen te besodemieteren.Hou ze nou eens bij je man..
![]()
[..]
[..]
[..]
![]()
'The art of war' lijkt het bij het juiste eind te hebben: "Een langdurige oorlog op buitenlands terrein zal iedere natie in een failliesement storten." Helaas gaat Europa mee het gat in vrees ik. Het lijkt alsof de 'gewone mens' het toaal niet beseft wat er op dit moment gaande is in de wereld. Dit kan eenvoudig tot een WO3 leiden als het zo doorgaat. [doo-mdenk modus off]quote:RHINEBECK, N.Y., Nov. 19 (UPI) -- A financial crisis will likely send the U.S. dollar into a free fall of as much as 90 percent and gold soaring to $2,000 an ounce, a trends researcher said.
'We are going to see economic times the likes of which no living person has seen', Trends Research Institute Director Gerald Celente said, forecasting a 'Panic of 2008'
Tja ik heb als eerste het heugelijke nieuws mogen ontvangenquote:Op zondag 25 november 2007 21:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hahaha ze was het echt, ze was hier thuis bij mij dus de volgende keer als je tegen me praat ben ik het
Whaha neem het met een korreltjequote:Op maandag 26 november 2007 07:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
Tja ik heb als eerste het heugelijke nieuws mogen ontvangen
quote:Op maandag 26 november 2007 07:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Whaha neem het met een korreltje
ooooooooh datquote:Op maandag 26 november 2007 08:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Haha nee dat niet.
Maar ik bedoel na alles enzo..
Zij denkt daar weer heel anders over.quote:Op maandag 26 november 2007 08:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
ooooooooh dat
je hebt i.i.g. een fuckbuddy
hahaha nou het is echt een lieve meidquote:Op maandag 26 november 2007 08:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
ooooooooh dat
je hebt i.i.g. een fuckbuddy
hahaha nou ze weet nog wel goed wie jij bent... en ze vroeg alleen om bf2 te spelen toch?quote:Op maandag 26 november 2007 08:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zij denkt daar weer heel anders over.![]()
Vrouwtje doet ongevraagd heel haar levensverhaal op msn tegen een wildvreemde.
ze spamt mij met sms'jes wat is ergerquote:Op maandag 26 november 2007 08:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zij denkt daar weer heel anders over.![]()
Vrouwtje doet ongevraagd heel haar levensverhaal op msn tegen een wildvreemde.
quote:Op maandag 26 november 2007 08:31 schreef staticdata het volgende:
[..]
ze spamt mij met sms'jes wat is erger
OMG..Ja das erger..quote:Op maandag 26 november 2007 08:31 schreef staticdata het volgende:
[..]
ze spamt mij met sms'jes wat is erger
Hahaha maar Sander reageerd terug en tjaaa dan blijft het gaanquote:Op maandag 26 november 2007 08:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
OMG..Ja das erger..![]()
Wesley, ben je nu ook je gsm aan het uitlenen? Gelukkig heb je mijn India nummer niet.
De superstorm was toch uitgesteld tot rond de kerst??quote:Op maandag 26 november 2007 08:23 schreef Cardinal_NL het volgende:
Mogguh![]()
Oh ja en de groeten van IJs, die zich deze week even laat verontschuldigen. Hij is ff uitwaaien.
quote:Op maandag 26 november 2007 08:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hahaha maar Sander reageerd terug en tjaaa dan blijft het gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |