Hey HidiHo, toch thuis gebleven?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ben ff druk man, relax. kom er zo aan![]()
Lekker snel Bé-éLquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:27 schreef beroepslurker het volgende:
Waarin Jappie met koekjes vrouwen verleidt, APK en Gert het hebben over infrastructuur, en er een tekort aan gretige vrouwen is.
Maar langzamerhand komt dat ook helemaal goed, iedereen is opgewarmd, dus laat de zwoele vrijdagnacht maar beginnen.
Youtube is helemaal "the shit" tegenwoordigquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:26 schreef Calimero_31 het volgende:
Kunnen ze degene die ooit met die youtube shit is begonnen wellicht langzaam vierendelen?![]()
Is het uit de tijd om gewoon met woorden te posten in plaats van je statement te maken met een lullig filmpje?![]()
Jaquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey HidiHo, toch thuis gebleven?![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Youtube is helemaal "the shit" tegenwoordig![]()
![]()
![]()
Dit is toch niet een verkapte..."je krijgt helemaal geen sex we gaan vannacht praten klootzak" post ?
![]()
wat stemmig!quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:41 schreef Sylar het volgende:
Nadia zegt tegen dennis dat ze hem eruit stemt.
Sorry Gert, de drank speelt me parten, moest APK en Jappie zijn, hoe kan ik het goedmaken met je?quote:
Nou.....euh........dat ligt er maar helemaal aan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dit is toch niet een verkapte..."je krijgt helemaal geen sex we gaan vannacht praten klootzak" post ?
![]()
Praten, praten, praten, het lost geen fuck op. Ik ken stellen die zestig jaar getrouwd zijn en ze praten nog steeds, nog steeds nix opgelost.....quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En je was nog wel zo lekker op dreef...quote:
gelukkig helpt moeder natuur ze binnenkort een handje..quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Praten, praten, praten, het lost geen fuck op. Ik ken stellen die zestig jaar getrouwd zijn en ze praten nog steeds, nog steeds nix opgelost.....![]()
SNEL GA DAT IN DE COS VERTELLEN!quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:41 schreef Sylar het volgende:
Nadia zegt tegen dennis dat ze hem eruit stemt.
http://www.youtube.com/watch?v=8JjQGt7WjK0quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
En je was nog wel zo lekker op dreef...![]()
![]()
kee eerlijk is eerlijk.....ik vond er vroeger geen ruk aan maar moet zeggen dat die harde zooi momenteel best wel lekker klinkt eik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |