Ja... 2+ argumenten hebben ? jij had zeker altijd maar 1 argument toen je moest debatteren op school ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
Maar goed, eerst ging het je nog om de kwaliteit van het onderwijs en nu gaat het je erom dat je vrije tijd hoort te hebben en dat de kwaliteit van het onderwijs je feitelijk geen ruk interesseert.....
Bij de politie weten ze ook wel wie ze makkelijk kunnen pakken en bij wie ze op hun tellen moeten passen...quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:03 schreef Repeat het volgende:
Ongelofelijk. Zoals ik in een ander topic al zei; ze zijn te laf om in te grijpen bij echt tuig en wanneer het nodig is, maar tegen scholieren durven ze wel.
Als jij tegen je werkgever protesteert, en iemand gooit een baksteen door een ruit, ben jij medeplichtig?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:11 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als je erbij staat ben je medeplichtig, dus dan verdien je ze net zo hard.
Wanneer iemand gaat roepen dat onthoudt ik, dan heb je 0,0 meer aan argumenten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:14 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dus ik moet argumenten hebben op het feit dat hij geen problemen ziet?
Als je erbij staat, je kijkt toe, je doet er niks tegen, je ziet het gebeuren en je doet vervolgens niks om de daders in de kraag te laten vatten ben je hardstikke medeplichtig. Wat snap je daar niet aan, want je hebt straks 80 uur extra in het jaar om erover na te denken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:15 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als jij tegen je werkgever protesteert, en iemand gooit een baksteen door een ruit, ben jij medeplichtig?
Yeah right dus jouw vriend pleurt met zn dronken harses een steen tegen de kop van een agent en dat maakt jouw medeplichtig omdat je er bij staatquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:11 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als je erbij staat ben je medeplichtig, dus dan verdien je ze net zo hard.
Nee totaal niet.... maar een blaat reactie geven en hierin trachten dreigend over te komen, slaat sowieso nergens op.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:14 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dus ik moet argumenten hebben op het feit dat hij geen problemen ziet?
Lees eerst eens dit topic door:quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat is tenminste nog een inhoudelijke mening over het actuele onderwerp waar dit topic over gaat.
Wat jij daarop reageert totaal niet.
Dat is gewoon uitlokken.
Dan had je het kunnen voorkomen,.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Yeah right dus jouw vriend pleurt met zn dronken harses een steen tegen de kop van een agent en dat maakt jouw medeplichtig omdat je er bij staat![]()
Dat dacht ik nou ook net over zijn reactie.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee totaal niet.... maar een blaat reactie geven en hierin trachten dreigend over te komen, slaat sowieso nergens op.
Nergens zeg ik dat je overige reacties niet inhoudelijk zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:18 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Lees eerst eens dit topic door:
Politie Middelburg slaat protest uit elkaar.
Kom daarna terug met jouw reacties op dat ik niet inhoudelijk reageer.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:17 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als je erbij staat, je kijkt toe, je doet er niks tegen, je ziet het gebeuren en je doet vervolgens niks om de daders in de kraag te laten vatten ben je hardstikke medeplichtig. Wat snap je daar niet aan, want je hebt straks 80 uur extra in het jaar om erover na te denken.
Te laat..... had je maar een beter doordachte reactie moeten hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:19 schreef GasTurbine het volgende:
Maar laten we het aardig en leuk hebben, aangezien ik deze discussie zonder geflame en moddergegooi wil hebben.
Voor zover ik weet ben ik nog steeds blank, havo-er en kom ik uit een dorp.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:19 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik snap dat je liever met je matties bij het station gaat hangen en werkende mensen lastig vallen en naar meisje gaat roepen van: "hey psssst, meisje, psssssst, psssst, meisje psssst" en als ze je dan negeert dat je der kankerhoer noemt en met je matties der uitlacht. Ja leuke "hobbies" hebben jullie tegenwoordig, maar de samenleving is er in meerdere optieken mee gebaad dat ze je langer op school houden.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:20 schreef Niek. het volgende:
Als je geen klappen wilt moet je 1. zorgen dat je daar niet bent, 2. zorgen dat je heel snel daar weg gaat. Als je geen van beiden doet, ja dan verdien je die klappen gewoon.
En dan erbij: als je dan wel meteen als medeplichtig zou kunnen worden aangemerkt, dan hadden we nu geen last meer gehad van voetbalrellen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:21 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee dat kun je niet altijd voorkomen.
Waar maak ik je uit voor allochtoon dan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ben ik nog steeds blank, havo-er en kom ik uit een dorp.
Als jij dat dreigend ervaart, mijn oprechte excuses. Maar om te reageren in een topic dat je geen probleem ziet, en daarna te reageren dat ik mag dromen, vind ik zelf ook moddergegooi. Aangezien ik maar een fictionele vergelijking maakte.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nergens zeg ik dat je overige reacties niet inhoudelijk zijn.
Ik doel alleen op deze domme reactie.... slaat nergens op en is totaal niet inhoudelijk.
Gewoon omdat je het niet eens bent met mij, wil je je statement bewijzen door achterlijk dreigend te reageren.
In dit geval dus lekker blijven staan terwijl je wordt gesommeerd op te donderen en de kruizing vrij te maken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:24 schreef HenryHill het volgende:
[..]
En dan erbij: als je dan wel meteen als medeplichtig zou kunnen worden aangemerkt, dan hadden we nu geen last meer gehad van voetbalrellen.
Dus nee. Leuk dat je erbij staat, maar je zult toch echt wat verkeerd moeten doen voordat je een straf tegemoet kan zien.
Ja het is net zo een regel zoals iedere burger dient de wet te kennen, whahahah geen1 burger kent de hele wet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:24 schreef HenryHill het volgende:
[..]
En dan erbij: als je dan wel meteen als medeplichtig zou kunnen worden aangemerkt, dan hadden we nu geen last meer gehad van voetbalrellen.
Dus nee. Leuk dat je erbij staat, maar je zult toch echt wat verkeerd moeten doen voordat je een straf tegemoet kan zien.
Alsof dat nieuw is, vijf jaar geleden had je ook soms al 12 tussenuren per week.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:29 schreef scholierenstaking het volgende:
In deze roosters hebben de leerlingen soms wel vijftien tussenuren waarin geen les wordt gegeven!
*1 woord dat door allochtonen gebruikt wordtquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:19 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik snap dat je liever met je matties*1 bij het station gaat hangen *3en werkende mensen lastig vallen en naar meisje gaat roepen van: "hey psssst, meisje, psssssst, psssst, meisje psssst" *2en als ze je dan negeert dat je der kankerhoer*2 noemt en met je matties*1 der uitlacht. Ja leuke "hobbies" hebben jullie tegenwoordig, maar de samenleving is er in meerdere optieken mee gebaad dat ze je langer op school houden.
Kijk nu ga je weer te ver in het overdrijven, waar heb ik jou ooit bedreigd? Als ik zeg dat ik het zal onthouden, betekent het niet dat ik je in elkaar sla/overrijdt/eieren naar je gooi als ik je op straat tegenkom.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Te laat..... had je maar een beter doordachte reactie moeten hebben.
Maar ik zal niet meer op je reageren..... straks ga je nog dreigen dat je weet waar mijn huis woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |