Dat dacht ik nou ook net over zijn reactie.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee totaal niet.... maar een blaat reactie geven en hierin trachten dreigend over te komen, slaat sowieso nergens op.
Nergens zeg ik dat je overige reacties niet inhoudelijk zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:18 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Lees eerst eens dit topic door:
Politie Middelburg slaat protest uit elkaar.
Kom daarna terug met jouw reacties op dat ik niet inhoudelijk reageer.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:17 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als je erbij staat, je kijkt toe, je doet er niks tegen, je ziet het gebeuren en je doet vervolgens niks om de daders in de kraag te laten vatten ben je hardstikke medeplichtig. Wat snap je daar niet aan, want je hebt straks 80 uur extra in het jaar om erover na te denken.
Te laat..... had je maar een beter doordachte reactie moeten hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:19 schreef GasTurbine het volgende:
Maar laten we het aardig en leuk hebben, aangezien ik deze discussie zonder geflame en moddergegooi wil hebben.
Voor zover ik weet ben ik nog steeds blank, havo-er en kom ik uit een dorp.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:19 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik snap dat je liever met je matties bij het station gaat hangen en werkende mensen lastig vallen en naar meisje gaat roepen van: "hey psssst, meisje, psssssst, psssst, meisje psssst" en als ze je dan negeert dat je der kankerhoer noemt en met je matties der uitlacht. Ja leuke "hobbies" hebben jullie tegenwoordig, maar de samenleving is er in meerdere optieken mee gebaad dat ze je langer op school houden.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:20 schreef Niek. het volgende:
Als je geen klappen wilt moet je 1. zorgen dat je daar niet bent, 2. zorgen dat je heel snel daar weg gaat. Als je geen van beiden doet, ja dan verdien je die klappen gewoon.
En dan erbij: als je dan wel meteen als medeplichtig zou kunnen worden aangemerkt, dan hadden we nu geen last meer gehad van voetbalrellen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:21 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee dat kun je niet altijd voorkomen.
Waar maak ik je uit voor allochtoon dan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ben ik nog steeds blank, havo-er en kom ik uit een dorp.
Als jij dat dreigend ervaart, mijn oprechte excuses. Maar om te reageren in een topic dat je geen probleem ziet, en daarna te reageren dat ik mag dromen, vind ik zelf ook moddergegooi. Aangezien ik maar een fictionele vergelijking maakte.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nergens zeg ik dat je overige reacties niet inhoudelijk zijn.
Ik doel alleen op deze domme reactie.... slaat nergens op en is totaal niet inhoudelijk.
Gewoon omdat je het niet eens bent met mij, wil je je statement bewijzen door achterlijk dreigend te reageren.
In dit geval dus lekker blijven staan terwijl je wordt gesommeerd op te donderen en de kruizing vrij te maken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:24 schreef HenryHill het volgende:
[..]
En dan erbij: als je dan wel meteen als medeplichtig zou kunnen worden aangemerkt, dan hadden we nu geen last meer gehad van voetbalrellen.
Dus nee. Leuk dat je erbij staat, maar je zult toch echt wat verkeerd moeten doen voordat je een straf tegemoet kan zien.
Ja het is net zo een regel zoals iedere burger dient de wet te kennen, whahahah geen1 burger kent de hele wet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:24 schreef HenryHill het volgende:
[..]
En dan erbij: als je dan wel meteen als medeplichtig zou kunnen worden aangemerkt, dan hadden we nu geen last meer gehad van voetbalrellen.
Dus nee. Leuk dat je erbij staat, maar je zult toch echt wat verkeerd moeten doen voordat je een straf tegemoet kan zien.
Alsof dat nieuw is, vijf jaar geleden had je ook soms al 12 tussenuren per week.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:29 schreef scholierenstaking het volgende:
In deze roosters hebben de leerlingen soms wel vijftien tussenuren waarin geen les wordt gegeven!
*1 woord dat door allochtonen gebruikt wordtquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:19 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik snap dat je liever met je matties*1 bij het station gaat hangen *3en werkende mensen lastig vallen en naar meisje gaat roepen van: "hey psssst, meisje, psssssst, psssst, meisje psssst" *2en als ze je dan negeert dat je der kankerhoer*2 noemt en met je matties*1 der uitlacht. Ja leuke "hobbies" hebben jullie tegenwoordig, maar de samenleving is er in meerdere optieken mee gebaad dat ze je langer op school houden.
Kijk nu ga je weer te ver in het overdrijven, waar heb ik jou ooit bedreigd? Als ik zeg dat ik het zal onthouden, betekent het niet dat ik je in elkaar sla/overrijdt/eieren naar je gooi als ik je op straat tegenkom.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Te laat..... had je maar een beter doordachte reactie moeten hebben.
Maar ik zal niet meer op je reageren..... straks ga je nog dreigen dat je weet waar mijn huis woont.
Ah, HaRDCoRe for LiVe !quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:19 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik snap dat je liever met je matties bij het station gaat hangen en werkende mensen lastig vallen en naar meisje gaat roepen van: "hey psssst, meisje, psssssst, psssst, meisje psssst" en als ze je dan negeert dat je der kankerhoer noemt en met je matties der uitlacht. Ja leuke "hobbies" hebben jullie tegenwoordig, maar de samenleving is er in meerdere optieken mee gebaad dat ze je langer op school houden.
Dan heb je dus mooi de tijd om huiswerk te maken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:29 schreef scholierenstaking het volgende:
In deze roosters hebben de leerlingen soms wel vijftien tussenuren waarin geen les wordt gegeven!]
godverdomme, weer zo'n simpele ziel die deze discussie wilt starten. Zal ik het einde maar even aan je verklappen, je verliest. Er zijn genoeg topics hier over, UTFS.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:27 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja het is net zo een regel zoals iedere burger dient de wet te kennen, whahahah geen1 burger kent de hele wet.
Op een kruising staan en gesommeerd worden om weg te gaan omdat je het verkeer ontregelt is wel even wat anders dan met je handen in je zakken bij een gebouw staan en vervolgens in de kraag gevat worden omdat een ander een baksteen door de ruit tieft.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
In dit geval dus lekker blijven staan terwijl je wordt gesommeerd op te donderen en de kruizing vrij te maken.
Wel als je de eerste 2 uur les heb dan 3 tussenuren en dan 4 uur les zodat je het huiswerk van die 4 uur les nog steeds thuis moet maken aangezien je bij sommige vakken niet vooruit kan werken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan heb je dus mooi de tijd om huiswerk te maken.
Dus is er ook geen excuus dat je daar geen tijd voor hebt.
Oja klopt ja mensen met een andere mening zijn altijd domquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:29 schreef Bob-B het volgende:
[..]
godverdomme, weer zo'n simpele ziel die deze discussie wilt starten. Zal ik het einde maar even aan je verklappen, je verliest. Er zijn genoeg topics hier over, UTFS.
Beetje jammer dat je een foto nodig hebt om me te bashen, maar goed vrind, ga je gang zou ik zeggen. Nee ik zit al bij de KL, ik heb hiervoor in 6 jaar tijd mijn gymnasium gehaald, met tussenuren en al en heb makkelijk de 1040 uur gehaald in het jaar. Ik weet dan ook beter dan jullie hoe dat is en wat ik er aan heb gehad. Zou je me nu dan kunnen vertellen wat een kaal geschoren hoofd met hardcore heeft te maken?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ah, HaRDCoRe for LiVe !
[ afbeelding ]
En jij gaat bij de KL?
Inderdaad, op mijn inhoudelijke reacties in het vorige topicwerd ook niet gereageerd, dus ik kap er ook maar mee.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:32 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Oja klopt ja mensen met een andere mening zijn altijd dom![]()
Maar ik hou er over op ik verlies idd toch.
Gossie, dan heb je dus nog maar voor 1 vak huiswerk...quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wel als je de eerste 2 uur les heb dan 3 tussenuren en dan 4 uur les zodat je het huiswerk van die 4 uur les nog steeds thuis moet maken aangezien je bij sommige vakken niet vooruit kan werken.
Helemaal niets, vandaar dat ik er hardcore for live bij had gezet, jouw allochtoon getinte posting heeft toch ook niets te maken met het feit dat jij aan iemands nick en usericon denkt dat iemand Marokkaan is?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:32 schreef Bob-B het volgende:
wat een kaal geschoren hoofd met hardcore heeft te maken?
Tuurlijk joh .. jij hebt de 1040 toen gehaalt toen die regel er nog niet wasquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je een foto nodig hebt om me te bashen, maar goed vrind, ga je gang zou ik zeggen. Nee ik zit al bij de KL, ik heb hiervoor in 6 jaar tijd mijn gymnasium gehaald, met tussenuren en al en heb makkelijk de 1040 uur gehaald in het jaar. Ik weet dan ook beter dan jullie hoe dat is en wat ik er aan heb gehad. Zou je me nu dan kunnen vertellen wat een kaal geschoren hoofd met hardcore heeft te maken?
Ja dat soort mensen denken altijd waren ze maar niet zo dom dan hadden ze een andere mening gehad nl dezelfde als mij, die mensen snappen niet dat mensen een andere mening hebben en doen het dan maar af als dom.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:33 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Inderdaad, op mijn inhoudelijke reacties in het vorige topicwerd ook niet gereageerd, dus ik kap er ook maar mee.
Leuk om modder gegooid te hebben.
Weer wat anders dan eieren en bussen.
Nee ik had natuurlijk niet eerst in zijn fobo gekeken voordat ik een post maakte op het randje. Toch grappig dat jij mijn indruk van de jeugd in zijn algemeen betrekt op buitenlanders en dan marokkanen in het bijzonder.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Helemaal niets, vandaar day ik er hardcore for live bij had gezet, jouw allochtoon getinte posting heeft toch ook niets te maken met het feit dat jij aan iemands nick en usericon denkt dat iemand Marokkaan is?
Die logica snap ik nietquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gossie, dan heb je dus nog maar voor 1 vak huiswerk...
Denk je dat mijn rooster mooi op elkaar aansloot? Ze deden het meest hun best voor de havo om de lessen aansluitend te laten zijn, want die gingen het meest lopen kutten op school tijdens tussenuren. Nee vent, ik heb menig dag van kwart over acht tot over vieren op school mogen slijten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tuurlijk joh .. jij hebt de 1040 toen gehaalt toen die regel er nog niet was![]()
Ik ook niet dus roep ook niet vanuit het niets iets in de vermeende straattaal van de schrijver.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:37 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee ik had natuurlijk niet eerst in zijn fobo gekeken voordat ik een post maakte op het randje.
Jij gaf mij direct die indruk door je schrijfseltje.quote:Toch grappig dat jij mijn indruk van de jeugd in zijn algemeen betrekt op buitenlanders en dan marokkanen in het bijzonder.
en dat is de reden waarom er nog steeds 1040 uur aan school gegeven moet worden.quote:
Heb je de laatste jaren in afghanistan gezeten ofzo? Hoe een vertekent beeld van de jeugd kan je hebben zegquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:37 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee ik had natuurlijk niet eerst in zijn fobo gekeken voordat ik een post maakte op het randje. Toch grappig dat jij mijn indruk van de jeugd in zijn algemeen betrekt op buitenlanders en dan marokkanen in het bijzonder.
Nu kan je er omheen lullen, maar wat heb je tegen marokkanen en andere buitenlanders?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik ook niet dus roep ook niet vanuit het niets iets in de vermeende straattaal van de schrijver.
[..]
Jij gaf mij direct die indruk door je schrijfseltje.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ah, HaRDCoRe for LiVe !
[ afbeelding ]
En jij gaat naar Afghanistan?
Kon je ook niet meekomen op school maar vonden ze bij jou dat je een echte vent moest worden en hebben ze je het leger ingelult?
En jij denkt dat wij niet tot 10 voor half 5 op school zitten en dan nog lekker een dikke 45 min naar huis moeten fietsen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:38 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Denk je dat mijn rooster mooi op elkaar aansloot? Ze deden het meest hun best voor de havo om de lessen aansluitend te laten zijn, want die gingen het meest lopen kutten op school tijdens tussenuren. Nee vent, ik heb menig dag van kwart over acht tot over vieren op school mogen slijten.
Dit dus, maarja hun deert die regel niet he, zij hebben al op school gezeten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:41 schreef HenryHill het volgende:
Verbazingwekkend hoe sommige "volwassenen" menen dat scholieren maar niet zo moeten zeuren dat ze een complete werkdag op school moeten zitten, terwijl zijzelf van ze lang zal ze leven niet dat aantal uren in een schoolgebouw hebben gezeten. En er impliciet vanuitgaan dat langer in een schoolgebouw aanwezig zijn automatisch betekent dat het beter is voor je ontwikkeling.
Ik zal dikgedrukt even aangeven wat ik zou denken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:36 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja dat soort mensen denken altijd: "Waren ze maar niet zo dom, dan hadden ze een andere mening gehad, namelijk dezelfde als ik. Deze mensen snappen niet dat andere mensen een andere mening hebben en doen het dan maar af als dom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, elke dag, en ik had een hoop tussenuren, maar ook de vrijheid om in die tijd iets nuttigs te doen. Da's wat anders dan verplicht in een hok zitten en niet naar de mediatheek mogen omdat daar niet genoeg plek is, of verplicht stil in een hok zitten en niet over het groepswerkstuk of de spreekbeurt mogen overleggen met je groepje.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:38 schreef Bob-B het volgende:
Denk je dat mijn rooster mooi op elkaar aansloot? Ze deden het meest hun best voor de havo om de lessen aansluitend te laten zijn, want die gingen het meest lopen kutten op school tijdens tussenuren. Nee vent, ik heb menig dag van kwart over acht tot over vieren op school mogen slijten.
Dus je bent eigenlijk aan het staken tegen de regering, omdat je ouders het verrotten om in een stad te gaan wonenquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En jij denkt dat wij niet tot 10 voor half 5 op school zitten en dan nog lekker een dikke 45 min naar huis moeten fietsen?
Ik zeg toch helemaal niet dat 'álle jongens die bij de landmacht zitten dom zijn..quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Alsof er alleen domme jongens in het leger zitten, dat is pas een domme opmerking.
Ik ken toevallig gasten uit het leger en dom zijn ze zeker niet dus waar heb je het over?
Racist! Je ontwijkt de vraag!quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik zeg toch helemaal niet dat 'álle jongens die bij de landmacht zitten dom zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |