ik denk dat bijna de helft niet eens de exacte aanleiding van de protestactie wist, maar een dagje vrij en de stad slopen is altijd leuk als je jong bentquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:59 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Mensen staan daar in de eerste plek om te protesteren, niet om de klappen van overijverige agenten op te vangen.
Terwijl alle honderden kinderen eieren gingen gooien.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
10 politie agenten in amsterdam tegen honderden scholieren...de ME en een waterkanon was inderdaad passender dan de wapenstok
Wat wil je leren dan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:01 schreef scholierenstaking het volgende:
Tussenuren! als je een tussenuur hebt en daarna heb je nog les dan heb ik al geen zin meer in die les. Lekker loom worden in een tussenuur en dan lekker ongemotiveerd naar de "echte" les. Leer mij gewoon iets of laat me anders naar huis gaan.
Staak daar dan voor.....quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:01 schreef scholierenstaking het volgende:
Leer mij gewoon iets.
Herhaal je nou je post?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:01 schreef ethiraseth het volgende:
Ach wat, als je die beelden uit Middelburg (meen ik) zag kregen ze wel een mep, maar die scholieren merkten er niks van. Dus zó hard werd er nu ook weer niet gemept, anders loop je niet vrolijk door na een klap op je rug. Maarja, in Nederland mag de politie niks doen behalve beleefd vragen of ze weg willen gaan en rustig willen doen, dus oh jee als de politie eens keer iets doet. Dan staat het land weer op zijn achterste benen.![]()
eieren gooien valt nog onder ludiek, auto's en gevels vernielen gaat over die grens.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:02 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Terwijl alle honderden kinderen eieren gingen gooien.
Dat vind ik nou ook van mensen die telkens weer worden geflitst. 3e boete = auto afpakken en verplicht meedoen aan ME-oefeningen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer ze niet luisteren, en dat doen pubers 9 van de 10 keer niet, moeten ze maar voelen.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:03 schreef Repeat het volgende:
Ongelofelijk. Zoals ik in een ander topic al zei; ze zijn te laf om in te grijpen bij echt tuig en wanneer het nodig is, maar tegen scholieren durven ze wel.
ok.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
eieren gooien valt nog onder ludiek, auto's en gevels vernielen gaat over die grens.
Wat een vergelijking...quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:06 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook van mensen die telkens weer worden geflitst. 3e boete = auto afpakken en verplicht meedoen aan ME-oefeningen.
Dromen mag altijd natuurlijk!quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:06 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook van mensen die telkens weer worden geflitst. 3e boete = auto afpakken en verplicht meedoen aan ME-oefeningen.
Ok. Ik zal het onthouden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:04 schreef Rekkie het volgende:
Ik zie werkelijk het probleem niet.
natuurlijk waren het niet allemaal allochtonen stoute kinderen en zaten er ook gewone protestanten tussen, maar als de politie de raddraaiers wil aanhouden moet je niet in de weg gaan lopen of anderzijds hinderenquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:07 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
ok.
Honderden kinderen vernielden allemaal gevels, met z'n allen. Iedereen deed natuurlijk mee.
quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik ga niet eens is meer reageren hierop, je luistert gewoon totaal niet naar de tegenargumenten.
Nee maar het rare is dat diegene die niets doen altijd met zijn bek vooraan staat en achteraf het hardste janktquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:07 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
ok.
Honderden kinderen vernielden allemaal gevels, met z'n allen. Iedereen deed natuurlijk mee.
Zoals het al zo vaak is terug gerekend:quote:
Verklaar je nader? Wat is hier dan anders aan?quote:
Als je erbij staat ben je medeplichtig, dus dan verdien je ze net zo hard.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:07 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
ok.
Aanhouden??quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
natuurlijk waren het niet allemaal allochtonen stoute kinderen en zaten er ook gewone protestanten tussen, maar als de politie de raddraaiers wil aanhouden moet je niet in de weg gaan lopen of anderzijds hinderen
Niks...quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Doen... en wat denk je er mee te bereiken door dit te onthouden??
Wat denk je ermee te bereiken om te melden dat je geen problemen ziet?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Doen... en wat denk je er mee te bereiken door dit te onthouden??
Dus ik moet argumenten hebben op het feit dat hij geen problemen ziet?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niks...
Dat roept men altijd wanneer men zeer zwak kwa argumenten staat.
Dat is tenminste nog een inhoudelijke mening over het actuele onderwerp waar dit topic over gaat.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:13 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wat denk je ermee te bereiken om te melden dat je geen problemen ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |