Vrouwen zatquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Als er nu in Eindhoven überhaupt wijven zouden binnen komen had je een dik punt gescoord.
Jij bent alleen maar op het station geweestquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:27 schreef Frituurkoning het volgende:
De vrouwen waren spuuglelijk in Eindhoven!
Hohoho!quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:29 schreef Allure_ het volgende:
Ik hoop dat Arnol de volgende keer over je heen rijdt, en dat ie je bombardeert met christelijke leuzen waardoor je vervolgens langzaam sterft.
Jah, en de crackhoertjes op Amsterdam CS zijn ook allemaal spuuglelijkquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:27 schreef Frituurkoning het volgende:
Waar wel dan?quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:27 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent alleen maar op het station geweest![]()
Ik vond 'm wel goedquote:
Ik hoor dat ik hier met een kenner te maken heb ?quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel goed.
Op het station staan alleen maar importhoeren en Limburgers omdat zij in hun eigen provincie niet eens over degelijke scholen en wekgelegenheden bezitten. Dat verklaart de lelijke wijven. Oja, Eindhoven wordt ook ingesloten door vele wanstaltige dorpen, daar komt ook wel wat lelijks vandaan.
dr zit aan de voorkant van het station zo'n kiosk achtig iets waar ze fritten bakken.. alleen die zijn niet te vretenquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:35 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Ik hoor dat ik hier met een kenner te maken heb ?
Vertel mij dan eens jonkvrouwe, waar is er een fatsoenlijke friettent BIJ het station!?!?!?!?
ik quote mezelf nog een keer (uitblijven van reactie frituurkönig)quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:31 schreef Isdatzo het volgende:
ja idd want op de TU loopt toch wel wat fatsoenlijks rond zo af en to
Ey mênneke, zoals je al eerder kon lezen in dit topic bleek die zaak dicht te zijnquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
dr zit aan de voorkant van het station zo'n kiosk achtig iets waar ze fritten bakken.. alleen die zijn niet te vreten
Gewoon geen friet vreten. Word je dik en vadsig en smerig vanquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:35 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Ik hoor dat ik hier met een kenner te maken heb ?
Vertel mij dan eens jonkvrouwe, waar is er een fatsoenlijke friettent BIJ het station!?!?!?!?
Van een beetje friet is nog nooit iemand smerig en vadsig geworden hoorquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon geen friet vreten. Word je dik en vadsig en smerig van![]()
! Je kunt ook kiezen voor een oerdegelijk gezond broodje.
Alhoewel, zo'n saté kroketje uit de muur is wel erg lekker op het station.
Oké, wanneer mag ik proevenquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:40 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Van een beetje friet is nog nooit iemand smerig en vadsig geworden hoor!?!?!?
Blijkbaar heb jij de snacks van de FrituurKoning nog niet geproeft, gij heiden!
sorry maar ik lees alleen de OP's van kwaliteit-topicsquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:37 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Ey mênneke, zoals je al eerder kon lezen in dit topic bleek die zaak dicht te zijn!
Och médje, ge mogt vanoavond nog langskeumenquote:
Pics waarvan?quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:48 schreef Isdatzo het volgende:
Nee, we wachten de pics af.. dán komt er pas een reactie.
Ja, dat weet ik, maar het gaat niet om de pics, ik bedoel, ik zie er best leuk uit...quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:48 schreef Isdatzo het volgende:
dacht dat je dat ondertussen wel begrepen had![]()
Nou, eigenlijk welquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:50 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar het gaat niet om de pics, ik bedoel, ik zie er best leuk uit...
Maar ik kan pijpen! dat wil je niet weten!
O ja, dat zou best kunnen.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:52 schreef Isdatzo het volgende:
misschien kan braun de koning dat painten
quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:27 schreef Frituurkoning het volgende:
ik zou je doenquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:53 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Dankjewel schat![]()
Maar ik geef je gelijk.. de friet van smullers is walgelijk![]()
Falafel is erg lekker daar bij dat kebabtentje![]()
Bezig, tis wel lastig op een laptopquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:52 schreef Isdatzo het volgende:
misschien kan braun de koning dat painten
quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:55 schreef MASD het volgende:
[..]
ik zou je doenen daarna dat broodje kebab.
gyrosquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:55 schreef MASD het volgende:
[..]
ik zou je doenen daarna dat broodje kebab.
Dèh is okquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:48 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Och médje, ge mogt vanoavond nog langskeumen![]()
Een mooie tekening voor jouquote:
Vet romantischquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:00 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Een mooie tekening voor jou![]()
[ afbeelding ]
D'r inquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vet romantisch!
Heb je je vriendin achter dat frietkot verstopt?
quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:56 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Bezig, tis wel lastig op een laptop
Ja enorm. Gelukkig is Tilburg wel een metropool hèquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:03 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
D'r in![]()
De hele nacht lang zit ze daar in de kou![]()
Maar het station etc lijkt wel hé?![]()
Goed heur, net een zak popcorn opquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja enorm. Gelukkig is Tilburg wel een metropool hè.
Hoe is 't verder poepje?
Vreetschuurquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:06 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Goed heur, net een zak popcorn op![]()
Alhoewel ik nu wel vaak moet gaan sporten![]()
De volgende keer gefrituurde popcorn proberen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |