Ik krijg alleen maar een grotere hekel aan dat sjeikwijf.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:08 schreef Py het volgende:
Ze neemt de leiding![]()
Dennis is haar slaaf![]()
Ik begin haar steeds meer te mogen![]()
Wat een smerige geraffineerde slang hè.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:08 schreef Py het volgende:
Ze neemt de leiding![]()
Dennis is haar slaaf![]()
Ik begin haar steeds meer te mogen![]()
dus met andere woorden, ik wil je alle hoeken van de kamer laten zienquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:48 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian tegen Nadia: "Ik zal je beschermen"
[ afbeelding ]
Sorry, verkeerd begrepen.quote:
Zonder dat ze het weet gaat ze helemaal met de billen bloot.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Het kan Nadia niks schelen als Nix iets doet met Selene, mag hij helemaal zelluf weten.
Ze zullen haar toch wel wat meer tijd geven neem ik aan? Laat die griet Nadia maar helemaal gek maken. Ze verdient het!quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:10 schreef Starlie het volgende:
Heb het idee dat Selene (?) een wig moet drijven tussen Nadia en Dennix... en als het haar niet lukt om vanavond bij hem in bed te slapen dat ze dan weer naar huis moet!
Nee hoor. ze is met al haar vriendinnen voor Lieke.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:11 schreef akveor het volgende:
We hebben weer een nieuwe....
En weer een voor Amnada en Nadia dus.![]()
Ondertussen ben ik bang dat ik niet meer in de doelgroep pas. Ik voel me gewoon getoneelhaakt.
Een wolf in schaapsklerenquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een smerige geraffineerde slang hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |