ik zie het creatieve genie tom al voor me:quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:38 schreef Tommmm het volgende:
[..]
Maar ooit op een dag, een zeer blijde dag, zal Tommmm een eervolle benaming zijn, die dag, mijn vriend, is de dag dat gij mij zult aanspreken met "U", de dag dat ik, jawel, Tommmm, een FOK! held ben!
aleen als je mijn ballen likt, ik zal me speciaal voor jou een maand niet scheren danquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:38 schreef Tommmm het volgende:
[..]
Maar ooit op een dag, een zeer blijde dag, zal Tommmm een eervolle benaming zijn, die dag, mijn vriend, is de dag dat gij mij zult aanspreken met "U", de dag dat ik, jawel, Tommmm, een FOK! held ben!
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:17 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht eerder aan en jerney en aan een Semtex die hun mooie reet en dito borsten lieten zien. Tegenwoordig is het behelpen met de exhibitionistes
Billequote:Op maandag 26 november 2007 14:08 schreef Billekoek het volgende:
BrauN, Bioslock, Conflict en niet te vergeten Apehaar
Dát was nog eensch lachen!
Jij bent de nieuwe held? Of moet ik mezelf benoemenquote:
Ach,sommige users doen hun best...quote:Op zondag 25 november 2007 10:55 schreef SeLang het volgende:
[..]
Inderdaad
Vroegah toen had je nog echte tietenoorlogen op Fok.
Tegenwoordig is het niks meer.
Die ander 4 1/2 pagina's?quote:Op maandag 26 november 2007 22:51 schreef IHVK het volgende:
Toen ik dit topic opende had ik nooit gedacht dat het vijf pagina's zou tellen.
En wat hebben die vrouwen hierboven precies met het onderwerp te maken?
mwah, jij laat het dan ook maar als te graag blijken dat ik die hebquote:Op maandag 26 november 2007 23:09 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Zodra jij ergens het woord tiet ziet ontploft jouw baggercollectie...
quote:Op maandag 26 november 2007 23:16 schreef Tmaatje het volgende:
Het_hupt: als hier ooit de functie van Baggermod vrijkomt, nomineer ik je...![]()
ik wil heule gaar geen NSB'er mod zijnquote:
quote:Op maandag 26 november 2007 23:45 schreef Spiderschwein het volgende:
lollerboobs
denk die dr maar bijquote:Op maandag 26 november 2007 23:49 schreef Spiderschwein het volgende:
hoax, no niples!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |