biatchfightquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Dat koste je echt bijna een half uur? Stumpert.![]()
ja dat of salami tostie'squote:Op vrijdag 23 november 2007 20:36 schreef Topspin het volgende:
In mijn ogen is het ook niet mogelijk dat er 1 nieuwe held is, op een community zijn meer helden nodig, iedere deelnemer is een heldEen gesprek serieus of onzinnig ontstaat bij meer deelnemers en er is nooit 1 die de doorslag geeft.
Fokking land, oh fokking land jij bent een kampioen, wij houden van alle fokkers om zijn daden en zijn doen
Bans??quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:31 schreef Topspin het volgende:
[..]
En nee, topspin is geen newbie die zich 3 weken geleden heeft aangemeld, dit is de 20ste nieuwe naam omdat ik toe was aan iets nieuws
och een lekkere milf is ook niet misquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:37 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Als zij het met een oude bok wil doen
[ afbeelding ]
![]()
Voelak, je keek naar die vrouw in het geel hè!quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
och een lekkere milf is ook niet mis![]()
[ afbeelding ]
Je weet dat ik het allemaal niet serieus meen he. Vind je een chille meid in GAM. 14.gifquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:39 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Voelak, je keek naar die vrouw in het geel hè!
Niet iedereen is een Qwea![]()
Nee de behoefte aan een frisse post-historiequote:
Och jeetje, er loopt wat kwijl langs je kin...quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:42 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je weet dat ik het allemaal niet serieus meen he. Vind je een chille meid in GAM. 14.gif
bakkie nodig?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:42 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je weet dat ik het allemaal niet serieus meen he. Vind je een chille meid in GAM. 14.gif
Goed humeur vandaag?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Och jeetje, er loopt wat kwijl langs je kin...![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
ze wil dit gok ik zoquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
sorry, ik neuk enkel lekkere wijvenquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ze wil dit gok ik zo![]()
[ afbeelding ]
Inlikken moet je bij Yvonne doen...quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:42 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik mis de lemonparty picture op de muur waar ze warm van moeten worden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ze wil dit gok ik zo![]()
[ afbeelding ]
FOK! psychootje uithangen dus, en niet het lef hebben jezelf te blijven. Lullig voor je.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:45 schreef Topspin het volgende:
[..]
Nee de behoefte aan een frisse post-historie
En tevens de behoefte om eens afscheid te nemen van een naam die ik al bijna 4 jaar hanteerde. 2001 of 2000 was het dramatische jaar dat ik kennis moest maken met FOK!. Sindsdien is het ernstig achteruit gegaan met mijn geestelijke gesteldheid
Na tig aantal namen en tig aantal berichten onder verschillende namen werd het maar weer eens tijd om het roer om te gooien.
Ik dacht; laat ik maar even aardig doen, na wat gemene dingen gezegd te hebbenquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Inlikken moet je bij Yvonne doen...
Da's waar, ik was de 3e badsloef.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:31 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
nee een Badsloefen dat ... dat waren pas echte helden!!
* heimwee heeft
quote:
wel ff de cam aanzetten dan he?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:48 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik mis de lemonparty picture op de muur waar ze warm van moeten worden.
ik zei lekkere wijven. Geen verlepte paupersquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
[..]
wel ff de cam aanzetten dan he?
Kunnen wij ook nog ff meegenieten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |