Vast wel......quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb iets negatiefs over Huub gepost in de COS.
Kijken of die randdebielen er nog op reageren.![]()
![]()
![]()
quote:
Ik geloof dat het tijd wordt eens flink te zuipenquote:
vrijdag avond/nachtquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:06 schreef Peter6000 het volgende:
Youtubelinkjes worden toch pas `s nachts gepost????????
NU SNAP IK ER HELEMAAL NIETS MEER VAN![]()
![]()
![]()
![]()
Stilte voor de stormquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar het lijkt nu wel of iedereen weg is.![]()
Ja, doe jij daar eens iets aanquote:
ow, ikke niet...quote:
lekker liedje Peter!quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:56 schreef Peter6000 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=7vKoIw_THvQ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook?quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:56 schreef debuurvrouw het volgende:
ben alvast begonnen met indrinken![]()
Heb ze vorig jaar live gezien, in Amsterdam.quote:
Best wel een stom leuk liedje.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:56 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ktuHhyg9sLg&feature=related
![]()
![]()
hangt een beetje af van wat voor soort pillen.... maar de meeste laten zich niet verenigen met alcohol nee...quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.
Ik zit onder de pillen, dus alleen daarom is het al af te raden.
leuk om te neuriën als er nietsvermoedende Sjonnies en Anita's voorbij komen...quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Best wel een stom leuk liedje.![]()
Wij zijn Sjonnie en Anita.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie nooit Sjonnies en Anita`s.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
leuk om te neuriën als er nietsvermoedende Sjonnies en Anita's voorbij komen...![]()
Kijk je nooit naar streams dan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zie nooit Sjonnies en Anita`s.![]()
blijft mooiquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:19 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=erPnyi90cIc
iets stemmigs, de avond is nog jong...
Morgenochtend tussen 9 en 10.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe laat gaat Fok! deaudt eigenlijk?
Wat voor pillen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:04 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit onder de pillen, dus alleen daarom is het al af te raden.
Niks mis met een beetje creatief gebruik van medicatie.quote:
Had ik laatst ook met iets installeren van Apple, Quicktime geloof ik, ging ook installeren en bleef hangen bij 61,75 en ik kon het niet annuleren of stopzettenquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:32 schreef APK het volgende:
Oh en ik had effe een 250GB sata2 hdd erbij gekocht.
XP zag dat ding niet, dus ik ram de XP CD in de drive en zet dat ding als eerste bij de boot priority om 'em effe te formateren.
Gaat XP zichzelf installeren en er was geen stoppen aan.![]()
Weer een uur verloren, ik wilde dat pas morgen tijdens de downtime doen.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:40 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Had ik laatst ook met iets installeren van Apple, Quicktime geloof ik, ging ook installeren en bleef hangen bij 61,75 en ik kon het niet annuleren of stopzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |