abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 november 2007 @ 20:57:06 #241
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_54809501
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:40 schreef Dagonet het volgende:

Bullshit. Je bent toch verdomme niet van papier of wat?
Geef eens een argument dat ik dat makkelijk aankan?
quote:
Ah, het is dus een kleine groep die het voor de grote groep verpest en daar mag je de grote groep dus niet op afrekenen? Moslim/Voetbalhooligan en dan nu ook /scholier in dat rijtje.
Hooligans zijn sowiezo al schuldig. Zoek maar het woord Hooligan op. En als 1 auto door rood rijdt, krijgt niet heel autorijdend nederland een boete.
quote:
Ja, want pubers zijn onschuldig enzo. Hoeveel scholieren zijn er dit jaar inelkaar gerost, doodgestoken en langdurig tot het ziekenhuis veroordeelt door hun klasgenoten? Je kan beter een wietplantage vol boobytraps ontmantelen, da's minder gevaarlijk dan de scholieren van tegenwoordig. Je weet wel, tien procent gaat gewapend naar school en twintig procent gaat gewapend uit.
Laat staan als ze al in een relstemming zijn.
Ik zie het aan de grote hoeveelheid schietpartijen vandaag. En er zit een verschil tussen pubers tegen elkaar en een agent tegen pubers. Niet elke puber (bijna geeneen) is zo suïcidaal om een agent in elkaar te meppen.
quote:
De politie hoort niet de jeugd te beschermen maar de gehele maatschappij. Als een groep voor problemen zorgt tijdens een demonstratie en er wordt gesommeerd weg te gaan dan heb je daar gehoor aan te geven. Zoniet hejje pech.
Sommeren is iets anders dan ruw om je heen slaan.
En terwijl je ziet dat de voorste rij kinderen niet naar achteren kan door de achterste rij kinderen die wil zien wat er gebeurt, ga je gewoon niet kinderen zomaar in elkaar rammen.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  vrijdag 23 november 2007 @ 20:58:01 #242
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_54809519
Kan iemand trouwens de directie van het Nehalennia even op de hoogte brengen van het feit dat je in het Nederlands 'lokale overheid' niet met een c schrijft?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_54809538
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:50 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dat was toch wel anders bij de scholierenstakingen waar ik bij betrokken als deelnemer, daar was een behoorlijke organisatie mee bezig. Er is veel veranderd blijkbaar in die twintig jaar.
Deze "staking" ging idd nergens over kinderen renden door de gangen en schreeuwen iets van "we gaan staken"
Toen stond wel al de meerderheid al buiten.
Maarja
1. de helft wist niet waarom ze gingen staken ( de echte redenen)
2. niet van te voren aangekondigd
3. geen overleg met leraren die , zeggen ze, wel mee zouden hebben gelopen als het hun gevraagd zou zijn.
4. ze liepen naar een andere school ..... oke? de scholen beslissen dat niet hoor .. ga dan naar het marktplein ofzo

Hopelijk maandag wat beter want dit was om te janken.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  vrijdag 23 november 2007 @ 20:59:43 #244
158899 GasTurbine
pi_54809552
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:53 schreef Darklight het volgende:
Terecht, stom tuig
Hopelijk hebben ze flink hard gemept
Omdat?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_54809611
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:59 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Omdat?
De politie heeft iig eindelijk eens een keer ingegrepen.. nu moeten we ze nog naar de goed plek sturen
  vrijdag 23 november 2007 @ 21:08:12 #246
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54809704
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:52 schreef Xith het volgende:

[..]

Jij hebt het fout dus, pff... wat een niveau.
Ook interessant dat een "live free of die" aanhanger zoals jij zo tegen demonstreren is.
Ik denk dat niemand in dit topic tegen demonstreren is. Maar wel tegen rellen en vernielingen aanbrengen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_54809786
En als de demonstratie nou echt ergens over ging.. Maar waar hebben we het over ? Wat langer op school zitten... Vergeleken met de jaren dat ik nog op school zat is het een enorme luxe om zelf je tijd in te kunnen delen. Niet dat ik vind dat je altijd gehoor moet geven aan wat de politie je opdraagt, maar ga dan ook niet lopen huilebalken als je een lat in je nek krijgt. Part of the game.
pi_54809816
Ik vond het wel een beetje een mat protest van wat ik zag op het journaal. Beetje lachende kinderen die door een straat lopen omdat ze nu een paar uurtjes geen les hebben, het zag er niet uit in ieder geval. Kijk eens wat video's met krakers, dat is pas protest, dit is maar puberaal gedrag.
pi_54809942
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:12 schreef gelly het volgende:
En als de demonstratie nou echt ergens over ging.. Maar waar hebben we het over ? Wat langer op school zitten... Vergeleken met de jaren dat ik nog op school zat is het een enorme luxe om zelf je tijd in te kunnen delen. Niet dat ik vind dat je altijd gehoor moet geven aan wat de politie je opdraagt, maar ga dan ook niet lopen huilebalken als je een lat in je nek krijgt. Part of the game.
Nee jij leest gewoon niet goed.
Ze willen dat dmv meer lessen de leerlingen slimmer worden ofzo.. maar uiteindelijk zorgt het er alleen maar voor dat de kwaliteit van de lessen omlaag gaat.
pi_54810123
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:21 schreef MouzurX het volgende:

maar uiteindelijk zorgt het er alleen maar voor dat de kwaliteit van de lessen omlaag gaat.
En dat weet je nu al omdat?
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  vrijdag 23 november 2007 @ 21:29:54 #251
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_54810146
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:29 schreef mcintosh het volgende:

[..]

En dat weet je nu al omdat?
Hem dat geleerd is.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_54810196
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:53 schreef Darklight het volgende:
Terecht, stom tuig
Hopelijk hebben ze flink hard gemept
Dit is gewoon het gemiddelde tienertje die HAVO of VWO doet, echt niet de onderste laag uit de samenleving hoor, durf ook wel te stellen dat de meeste kinderen gewone ouders met modaal inkomen hebben die gewoon normaal werken etc...
  vrijdag 23 november 2007 @ 21:31:44 #253
158899 GasTurbine
pi_54810206
omg Enkele msn berichten die ik krijg:
quote:
Mede leerlingen!
Omdat de minister van onderwijs zegt dat de stakingen niet van invloed waren, zullen we doorgaan met staken! Wij gaan net zo lang door tot we zullen winnen. maandag 26 november gaan we met alle scholen uit de buurt naar het politiebureau bij slotlaan om te protesteren, Als je het hier mee eens bent zet dan SAS (schijt aan school) in je naam en stuur dit naar zoveel mogelijk mensen
(ten eerste was dat de staatssecretaris) en journalisten die door mij bij slotlaan staan te filmen mogen mij toch wel een bedankje sturen, voor de tip.
quote:
Update: Ook nu circuleert er weer een bericht namens het LAKS over acties op 26 november, dit is NIET juist! Het LAKS wil eerst het spoeddebat afwachten. Uiterlijk 30 november zullen wij eventuele acties aankondigen. Deze informatie zal op DEZE site verstrekt worden en niet met een ‘kettingmail’.

Te kansloos allemaal. Ik hoop dat de debielen die serieus voor een politiebureau gaan demonsteren hevig in elkaar worden gemept. En ja dat kan je verwachten als je voor een politiebureau gaat protesteren.
  vrijdag 23 november 2007 @ 21:34:22 #254
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54810272
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:31 schreef GasTurbine het volgende:
omg Enkele msn berichten die ik krijg:

Te kansloos allemaal. Ik hoop dat de debielen die serieus voor een politiebureau gaan demonsteren hevig in elkaar worden gemept. En ja dat kan je verwachten als je voor een politiebureau gaat protesteren.
Je kunt er donder op zeggen dat er wel een idioot tussen zal zitten die een steen door het raam keilt.

Dat wordt nog leuk dan.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_54810349
De Nederlandse politie heeft soms wel van die Birma trekjes.
pi_54810365
Waarom ook voor een politiebureau ? Ga dan lekker naar het binnenhof of het ministerie van OCW. En stakende leerlingen.. sja.. wie hebben ze daarmee behalve zichzelf? Gewoon op schoolverzuim aanpakken lijkt me. Zodra de opbrengst van het zaterdagbaantje aan een boete opgaat zijn de principes (en onruststokers) een stuk minder aanwezig.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2007 21:39:37 ]
pi_54810394
Ik zit op CSW elzenlaan Middelburg,
het 3e uur had ik gym en onze klas wist niet veel van dit proces.
Het 4e uur van ineens 4/5 van onze klas weg dus we zaten daar met 6 leerlinge bij engels, omdat de rest van de klas ging staken. Ik heb maar niet meegedaan, is wel zo veilig he

Maarja ik vind het erg onlogisch, want de meeste kinderen gingen alleen mee vanwege het feit dat ze dan geen les hebben

En dan de politie, die slaat er maar op los terwijl er ook gewoon toeschouwers staan. Een jongen uit mijn klas stond vooraan te kijken en toen heeft een agent hem geslagen met een knuppel
pi_54810402
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:37 schreef F04 het volgende:
De Nederlandse politie heeft soms wel van die Birma trekjes.
Nou inderdaad, en de Jodenvervolging, man, die was hier niks bij
pi_54810463
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:39 schreef Wendy_1994 het volgende:

En dan de politie, die slaat er maar op los terwijl er ook gewoon toeschouwers staan. Een jongen uit mijn klas stond vooraan te kijken en toen heeft een agent hem geslagen met een knuppel

En er werd ook vast niet geroepen dat hij moest vertrekken of wel? De schoften!
pi_54810526
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:42 schreef mcintosh het volgende:

[..]

En er werd ook vast niet geroepen dat hij moest vertrekken of wel? De schoften!
Ik heb geen idee, er staat namelijk bij dat ik gewoon op school zat, mn huiswerk te maken.

Dat is het enige wat ik gehoord heb.
  vrijdag 23 november 2007 @ 21:50:20 #261
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_54810717
Ik vind
quote:
Wij gaan net zo lang door tot we zullen winnen.
wel lief in dat MSN berichtje.

Het kostte veel demonstraties met honderduizenden mensen om in de jaren 80 het kabinet tot beweging te dwingen met betrekking tot kernwapens.

Wat denken de scholiertjes van nu wel niet?
pi_54810740
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:39 schreef Wendy_1994 het volgende:
Maar meneer agent ik stond alleen maar te kijken en wel vooraan.

1) bij ongeregeld heden waar je niks mee te maken hebt/wilt hebben ga je niet kijken en zeker niet als er politie bij staat. Je weet dat ze in kunnen grijpen en dat ze ook jou kunnen raken.

Nadenken bij wat je doet dus!
pi_54810814
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:52 schreef bommba het volgende:
...
Verkeerde topic
  vrijdag 23 november 2007 @ 21:53:57 #264
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_54810823
Vandaar dat die post gewist is.
pi_54810838
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:53 schreef Dagonet het volgende:
Vandaar dat die post gewist is.
Ik dacht dat ik debiel werd, die was snel weg
pi_54810843
Helden zijn het. Echt tuig, voetbalhooligang en brandstichtende marokkanen durven ze met geen vinger aan te raken, maar op scholieren kunnen ze wel even hun frustraties losslaan zeker?

vrijdag 23 november 2007 @ 21:56:40 #267
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_54810903
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:54 schreef Repeat het volgende:
Helden zijn het. Echt tuig, voetbalhooligang en brandstichtende marokkanen durven ze met geen vinger aan te raken, maar op scholieren kunnen ze wel even hun frustraties losslaan zeker?

[ afbeelding ]
Hoe vaak zie jij voetbalhooligans en brandstichtende Marokkanen door Middelburg trekken las teruggekeerde vikings?
pi_54810922
quote:
Helden zijn het. Echt tuig, voetbalsupporters en brandstichtende marokkanen durven ze met geen vinger aan te raken, maar op scholieren kunnen ze wel even hun frustraties losslaan zeker?

Juist , verwacht ook niets anders dit is Nederland.
pi_54810927
quote:

[ afbeelding ]
*insert vioolmuziek*

Hoe kom je erbij dat de groepen die je noemt niet worden aangepakt ?
  vrijdag 23 november 2007 @ 21:58:25 #270
158899 GasTurbine
pi_54810957
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:40 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Nou inderdaad, en de Jodenvervolging, man, die was hier niks bij
Gast, doe eens normaal man. Hij heeft het over 'trekjes'. Niet dat we allemaal in kooien worden opgesloten en verbrand worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')