Geef eens een argument dat ik dat makkelijk aankan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:40 schreef Dagonet het volgende:
Bullshit. Je bent toch verdomme niet van papier of wat?
Hooligans zijn sowiezo al schuldig. Zoek maar het woord Hooligan op. En als 1 auto door rood rijdt, krijgt niet heel autorijdend nederland een boete.quote:Ah, het is dus een kleine groep die het voor de grote groep verpest en daar mag je de grote groep dus niet op afrekenen? Moslim/Voetbalhooligan en dan nu ook /scholier in dat rijtje.
Ik zie het aan de grote hoeveelheid schietpartijen vandaag. En er zit een verschil tussen pubers tegen elkaar en een agent tegen pubers. Niet elke puber (bijna geeneen) is zo suïcidaal om een agent in elkaar te meppen.quote:Ja, want pubers zijn onschuldig enzo. Hoeveel scholieren zijn er dit jaar inelkaar gerost, doodgestoken en langdurig tot het ziekenhuis veroordeelt door hun klasgenoten? Je kan beter een wietplantage vol boobytraps ontmantelen, da's minder gevaarlijk dan de scholieren van tegenwoordig. Je weet wel, tien procent gaat gewapend naar school en twintig procent gaat gewapend uit.
Laat staan als ze al in een relstemming zijn.
Sommeren is iets anders dan ruw om je heen slaan.quote:De politie hoort niet de jeugd te beschermen maar de gehele maatschappij. Als een groep voor problemen zorgt tijdens een demonstratie en er wordt gesommeerd weg te gaan dan heb je daar gehoor aan te geven. Zoniet hejje pech.
Deze "staking" ging idd nergens over kinderen renden door de gangen en schreeuwen iets van "we gaan staken"quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat was toch wel anders bij de scholierenstakingen waar ik bij betrokken als deelnemer, daar was een behoorlijke organisatie mee bezig. Er is veel veranderd blijkbaar in die twintig jaar.
Omdat?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:53 schreef Darklight het volgende:
Terecht, stom tuig
Hopelijk hebben ze flink hard gemept
De politie heeft iig eindelijk eens een keer ingegrepen.. nu moeten we ze nog naar de goed plek sturenquote:
Ik denk dat niemand in dit topic tegen demonstreren is. Maar wel tegen rellen en vernielingen aanbrengen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:52 schreef Xith het volgende:
[..]
Jij hebt het fout dus, pff... wat een niveau.
Ook interessant dat een "live free of die" aanhanger zoals jij zo tegen demonstreren is.
Nee jij leest gewoon niet goed.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:12 schreef gelly het volgende:
En als de demonstratie nou echt ergens over ging.. Maar waar hebben we het over ? Wat langer op school zitten... Vergeleken met de jaren dat ik nog op school zat is het een enorme luxe om zelf je tijd in te kunnen delen. Niet dat ik vind dat je altijd gehoor moet geven aan wat de politie je opdraagt, maar ga dan ook niet lopen huilebalken als je een lat in je nek krijgt. Part of the game.
En dat weet je nu al omdat?quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:21 schreef MouzurX het volgende:
maar uiteindelijk zorgt het er alleen maar voor dat de kwaliteit van de lessen omlaag gaat.
Hem dat geleerd is.quote:
Dit is gewoon het gemiddelde tienertje die HAVO of VWO doet, echt niet de onderste laag uit de samenleving hoor, durf ook wel te stellen dat de meeste kinderen gewone ouders met modaal inkomen hebben die gewoon normaal werken etc...quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:53 schreef Darklight het volgende:
Terecht, stom tuig
Hopelijk hebben ze flink hard gemept
(ten eerste was dat de staatssecretaris) en journalisten die door mij bij slotlaan staan te filmen mogen mij toch wel een bedankje sturen, voor de tip.quote:Mede leerlingen!
Omdat de minister van onderwijs zegt dat de stakingen niet van invloed waren, zullen we doorgaan met staken! Wij gaan net zo lang door tot we zullen winnen. maandag 26 november gaan we met alle scholen uit de buurt naar het politiebureau bij slotlaan om te protesteren, Als je het hier mee eens bent zet dan SAS (schijt aan school) in je naam en stuur dit naar zoveel mogelijk mensen
quote:Update: Ook nu circuleert er weer een bericht namens het LAKS over acties op 26 november, dit is NIET juist! Het LAKS wil eerst het spoeddebat afwachten. Uiterlijk 30 november zullen wij eventuele acties aankondigen. Deze informatie zal op DEZE site verstrekt worden en niet met een ‘kettingmail’.
Je kunt er donder op zeggen dat er wel een idioot tussen zal zitten die een steen door het raam keilt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:31 schreef GasTurbine het volgende:
omgEnkele msn berichten die ik krijg:
Te kansloos allemaal. Ik hoop dat de debielen die serieus voor een politiebureau gaan demonsteren hevig in elkaar worden gemept. En ja dat kan je verwachten als je voor een politiebureau gaat protesteren.
Nou inderdaad, en de Jodenvervolging, man, die was hier niks bijquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:37 schreef F04 het volgende:
De Nederlandse politie heeft soms wel van die Birma trekjes.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:39 schreef Wendy_1994 het volgende:
En dan de politie, die slaat er maar op los terwijl er ook gewoon toeschouwers staan. Een jongen uit mijn klas stond vooraan te kijken en toen heeft een agent hem geslagen met een knuppel
Ik heb geen idee, er staat namelijk bij dat ik gewoon op school zat, mn huiswerk te maken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:42 schreef mcintosh het volgende:
[..]
En er werd ook vast niet geroepen dat hij moest vertrekken of wel? De schoften!
wel lief in dat MSN berichtje.quote:Wij gaan net zo lang door tot we zullen winnen.
Maar meneer agent ik stond alleen maar te kijken en wel vooraan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:39 schreef Wendy_1994 het volgende:
En dan de politie, die slaat er maar op los terwijl er ook gewoon toeschouwers staan. Een jongen uit mijn klas stond vooraan te kijken en toen heeft een agent hem geslagen met een knuppel
Ik dacht dat ik debiel werd, die was snel wegquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:53 schreef Dagonet het volgende:
Vandaar dat die post gewist is.
Hoe vaak zie jij voetbalhooligans en brandstichtende Marokkanen door Middelburg trekken las teruggekeerde vikings?quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:54 schreef Repeat het volgende:
Helden zijn het. Echt tuig, voetbalhooligang en brandstichtende marokkanen durven ze met geen vinger aan te raken, maar op scholieren kunnen ze wel even hun frustraties losslaan zeker?
[ afbeelding ]
Juistquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:54 schreef Repeat het volgende:
Helden zijn het. Echt tuig, voetbalsupporters en brandstichtende marokkanen durven ze met geen vinger aan te raken, maar op scholieren kunnen ze wel even hun frustraties losslaan zeker?
*insert vioolmuziek*quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:54 schreef Repeat het volgende:
Helden zijn het. Echt tuig, voetbalhooligang en brandstichtende marokkanen durven ze met geen vinger aan te raken, maar op scholieren kunnen ze wel even hun frustraties losslaan zeker?
[ afbeelding ]
Gast, doe eens normaal man. Hij heeft het over 'trekjes'. Niet dat we allemaal in kooien worden opgesloten en verbrand worden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:40 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nou inderdaad, en de Jodenvervolging, man, die was hier niks bij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |