Je weet dat die 1040 sowieso blijft?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:04 schreef GasTurbine het volgende:
Of een verandering in de onderwijswet dat de 1040 naar 940 gaat en kinderen beter presteren door ze voldoende rust te geven.
Je hebt gelijk, een paar rellende scholiertjes hebben veel sneller resultaat geboekt natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:04 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Kernwapens, kwesties van leven en massale uitroeiing, miljarden die je ermee kan verdienen of verliezen.
Of een verandering in de onderwijswet dat de 1040 naar 940 gaat en kinderen beter presteren door ze voldoende rust te geven.
Where is the difference?
Dit is ook een leuke trouwens. Overal lees ik dat die honderd uur extra geen fuck uitmaakt omdat je toch alleen maar stil wat voor jezelf doet. En nu krijgen de arme kindertjes niet genoeg rust.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:04 schreef GasTurbine het volgende:
"En nu krijgen die arme kindertjes niet genoeg rust"quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dit is ook een leuke trouwens. Overal lees ik dat die honderd uur extra geen fuck uitmaakt omdat je toch alleen maar stil wat voor jezelf doet. En nu krijgen de arme kindertjes niet genoeg rust.
Dus nietsdoen is vermoeiend, dan krijg je niet genoeg rust?
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:02 schreef gelly het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=98EC3vMLovY&feature=related
Zo, en nu weer opbokken graag.
Gelly wat zijn we het eens vandaag.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:38 schreef gelly het volgende:
Waarom ook voor een politiebureau ? Ga dan lekker naar het binnenhof of het ministerie van OCW. En stakende leerlingen.. sja.. wie hebben ze daarmee behalve zichzelf? Gewoon op schoolverzuim aanpakken lijkt me. Zodra de opbrengst van het zaterdagbaantje aan een boete opgaat zijn de principes (en onruststokers) een stuk minder aanwezig.
Marokaanse medelanders die een heel stadion vernielen, en waarbij stewards om hulp van de politie vragen omdat ze achterna worden gezeten door een half stadion. Politie doet niks.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:02 schreef gelly het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=98EC3vMLovY&feature=related
Zo, en nu weer opbokken graag.
Ik maak mijn HUISwerk thuis. ik kan mij niet concentreren als de helft van het lokaal aan het zingen, praten, schreeuwen is. En de leraren kunnen er ook meestal niks aan doen, aangezien ze op 2 klassen worden gezet p.p. en sommige leraren al moeite met 1 leerling hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dit is ook een leuke trouwens. Overal lees ik dat die honderd uur extra geen fuck uitmaakt omdat je toch alleen maar stil wat voor jezelf doet. En nu krijgen de arme kindertjes niet genoeg rust.
Dus nietsdoen is vermoeiend, dan krijg je niet genoeg rust?
Dus het is de schuld van de regering en de scholen dat jouw collega-leerlingen zo slecht zijn opgevoed dat ze moeten gaan apenkooien als ze vijf minuten alleen zijn?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:20 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik maak mijn HUISwerk thuis. ik kan mij niet concentreren als de helft van het lokaal aan het zingen, praten, schreeuwen is. En de leraren kunnen er ook meestal niks aan doen, aangezien ze op 2 klassen worden gezet p.p. en sommige leraren al moeite met 1 leerling hebben.
Was niet alleen in Middelburg:quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:18 schreef Dagonet het volgende:
Leuk om te zien dat blijkbaar de politie in Middelburg verantwoordelijk wordt gehouden voor het al dan niet optreden van het politiekorps in Amsterdam.
Wanneer er relschoppende Marokkanen een auto in het centrum van Middelburg in de hens steken en de politie doet er dán niets aan, kom dan terug okay?
Wat durftie?quote:
Dit onderwerp ging allang niet meer over Middelburg alleen, en dat was al vanaf het begin duidelijk. Ik heb het hierbij over het algemeen, waarbij middelburg een centrale rol speelt. (Het midden, Middel, haha, woordgrapquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:18 schreef Dagonet het volgende:
Leuk om te zien dat blijkbaar de politie in Middelburg verantwoordelijk wordt gehouden voor het al dan niet optreden van het politiekorps in Amsterdam.
Wanneer er relschoppende Marokkanen een auto in het centrum van Middelburg in de hens steken en de politie doet er dán niets aan, kom dan terug okay?
In Amsterdam is niemand opgepakt. Dus al die argumenten als zouden ze niet gelijk behandeld worden als andere relschoppers slaan nergens op, het politiekorps van Amsterdam heeft in gelijke gevallen gelijk gehandeld.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:24 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Was niet alleen in Middelburg:
http://www.nu.nl/news/132(...)akt_%28video%29.html
Er wat van te zeggen, normaal hoor je hem niet en dat vind ik niet redelijk, ik snap dat dit niet kan, hoort ook niet maar waarom zegt tie nooit wat van andere dingen die niet kunnen in Nederland?quote:
Technisch gezien niet en maak ik dat uit.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:25 schreef GasTurbine het volgende:
En daarnaast maak ik zelf uit wanneer ik terugkom of niet.![]()
En als je je ipod indoet en wel zo zacht dat niemand anders er last van heeft en je toch geen vragen hebt aan de lerares en als ze iets belangrijks te melden heeft je ze wel even uit doen.....quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:20 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik maak mijn HUISwerk thuis. ik kan mij niet concentreren als de helft van het lokaal aan het zingen, praten, schreeuwen is. En de leraren kunnen er ook meestal niks aan doen, aangezien ze op 2 klassen worden gezet p.p. en sommige leraren al moeite met 1 leerling hebben.
Balkenende zegt anders genoeg hoor.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:27 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Er wat van te zeggen, normaal hoor je hem niet en dat vind ik niet redelijk, ik snap dat dit niet kan, hoort ook niet maar waarom zegt tie nooit wat van andere dingen die niet kunnen in Nederland?
Dat gebeurt helaas niet alleen in Amsterdam in mijn woonplaats gebeurt het ook, iedereen dient gelijk behandelt te worden zo was het toch?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In Amsterdam is niemand opgepakt. Dus al die argumenten als zouden ze niet gelijk behandeld worden als andere relschoppers slaan nergens op, het politiekorps van Amsterdam heeft in gelijke gevallen gelijk gehandeld.
Ligt dat aan jou of aan de school?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En als je je ipod indoet en wel zo zacht dat niemand anders er last van heeft en je toch geen vragen hebt aan de lerares en als ze iets belangrijks te melden heeft je ze wel even uit doen.....
5 min lang ofzo lekker aan het werken bent, dan moet je hem uitzetten, waarna je ( ik iig) met je buurman gaat praten en er van werken niks meer terecht komt![]()
En als er hooligans in jouw stad zich net zo gedragen als de scholieren en ze worden harder behandeld dán heb je een punt. Nu nog niet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:28 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat gebeurt helaas niet alleen in Amsterdam in mijn woonplaats gebeurt het ook, iedereen dient gelijk behandelt te worden zo was het toch?
Ja, leraren zijn er om je iets aan te leren, er voor je te zijn in moeilijke tijden/andere questies en om de orde te handhaven in de klas, wie anders? de Nationale Reserves?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dus het is de schuld van de regering en de scholen dat jouw collega-leerlingen zo slecht zijn opgevoed dat ze moeten gaan apenkooien als ze vijf minuten alleen zijn?
En dat je je niet kan concentreren met een beetje rumoer om je heen is ook de schuld van anderen?
Dus eigenlijk wil je gewoon een kampleider in de klas die met de zweep in de hand zorgt dat er rust heerst zodat jij aan je werk kan?
Dus wat je zegt is dat de ouders van je medeleerlingen allemaal gefaald hebben in het bijbrengen van de normale normen en waarden en omgangsvormen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:30 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ja, leraren zijn er om je iets aan te leren, er voor je te zijn in moeilijke tijden/andere questies en om de orde te handhaven in de klas, wie anders? de Nationale Reserves?
Een beetje rumoer is een heel klein woord vergeleken met wat er in mijn klas gebeurtEn dat gebeurt ook wanneer er leraren in de klas zijn. Het woord 'kanker' wordt dan ook niet gemijd in de discussies.
En in een klaslokaal rustig aan je werk kunnen werken is toch wel het minste wat je kan verwachten van een school?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |