Ik ook, dankzij jouquote:
Oeh ja, de spanning!quote:Op woensdag 9 januari 2008 02:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wanneer krijg ik mijn speciale UI?
nuquote:Op woensdag 9 januari 2008 02:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wanneer krijg ik mijn speciale UI?
ook niets gewonnen zeker :;')quote:Op zondag 13 januari 2008 21:40 schreef HuHu het volgende:
Nee... al die users met bijna hetzelfde icon. Daar gaat m'n vermogen om ze van elkaar te onderscheiden aan de hand van het icon.
Ik heb daar ook een hekel aanquote:Op zondag 13 januari 2008 21:40 schreef HuHu het volgende:
Nee... al die users met bijna hetzelfde icon. Daar gaat m'n vermogen om ze van elkaar te onderscheiden aan de hand van het icon.
ach, tis effe wennenquote:Op zondag 13 januari 2008 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een hekel aan.
quote:Op zondag 13 januari 2008 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kloptquote:
Eikel... ik dacht serieus even dat ik dat gepost hadquote:Op zondag 13 januari 2008 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Poppetje gezien, kastje dichtquote:Op zondag 13 januari 2008 22:21 schreef HuHu het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Eikel... ik dacht serieus even dat ik dat gepost had.
Zo zondequote:Op zondag 13 januari 2008 22:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Poppetje gezien, kastje dicht.
Steve Hendriks is ook tof.quote:
had je er een aangevraagd dan lieverd?quote:Op zondag 13 januari 2008 21:41 schreef murp het volgende:
en de mijne dan?![]()
ze zien er leuk uit, toppie [ afbeelding ]
ja maar lieverd, dan had je me even moeten PM'en!quote:
request:quote:Op maandag 14 januari 2008 00:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ja maar lieverd, dan had je me even moeten PM'en!
als ik een tof kleurtje mag, zal ik van de week eens kijken wat ik voor je kan doen
En icoontjes voor de crew moet je ook gewoon maken, daar hoeft Yvonne heul niet apart voor te PM'enquote:Op zondag 13 januari 2008 23:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
misschien kan Muck daar ook een icoontje voor maken
stond in de OPquote:
is dat een PM? nee? nou danquote:Op maandag 14 januari 2008 00:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
request:
[..]
En icoontjes voor de crew moet je ook gewoon maken, daar hoeft Yvonne heul niet apart voor te PM'en. Er zijn icoontjes voor crew, Sven
.
Die request kwam uit een ander topic hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 14:20 schreef Muck het volgende:
[..]
stond in de OP
[..]
is dat een PM? nee? nou dan
ik heb echt maar 2 ogen en kan niet álles lezen hoor, hoe graag ik ook zou willen.
oh zoquote:Op maandag 14 januari 2008 14:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die request kwam uit een ander topic hoor.
En ik dacht eerst dat je alleen icoontjes had gemaakt voor de userverkiezing, en niet voor de crew. Maar ik keek met m'n neus, my bad.
again: heb je er een aangevraagd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |