Ok ok, op tien meter afstand van de H&M.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:12 schreef k_man het volgende:
Ja maar, ja maar, ja maar... je weet toch wel iets te vertellen over je nieuwe stulpje?
Hij had het dus niet gedaan toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[ afbeelding ]
Juan Soldado. Moordenaar van een 8-jarige en beschermheilige van de laagste sociale klassen.
En dan weet je niet welke wijk het is?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:23 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ok ok, op tien meter afstand van de H&M.
700 en nog wat (inclusief). Dat is nog wel te doen vind ik, voor een appartement van 95 vierkante meter.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:47 schreef k_man het volgende:
Wat betaal je daar nou voor een huisje eigenlijk?
Hou er rekening mee dat het niet verstandig is om met een volgeladen busje een scherpe bocht met '50 in z'n drie' te nemen.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:50 schreef Z het volgende:
Ik verhuis zaterdag en heb een busje gehuurd bij 'Kapper H. Bakker Autoverhuur'.
[..]
Ik heb er zin in.
Dit is een enorme opluchtingquote:Op woensdag 28 november 2007 13:28 schreef Gellius het volgende:
Lienekien? K_man? Is het dan toch waar?
Sorry, maar het is niet waar.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:45 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dit is een enorme opluchting
En dan nu gebakken aardappeltjes om het te vieren![]()
Oh, Thisbe, felicitationes!
Hé, Barcelona! Veel plezier.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:20 schreef Frollo het volgende:
Mensen, ik ga even Barcelona pwnen. Tot over een paar dagen!
Veel plezierquote:Op donderdag 29 november 2007 08:20 schreef Frollo het volgende:
Mensen, ik ga even Barcelona pwnen. Tot over een paar dagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |