zwanger ?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:05 schreef ElizabethR het volgende:
Ga je toch lekker Wilhelm Tell spelen!!
mogguh
Oe, altijd handig tegen stakende vmbo-ers.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:03 schreef Armageddon het volgende:
FOKKERDEFOK!!!!
Komt John hier net op het werk aanzetten met een mega pijl en boog. Je weet wel zo één waarmee je iemand op 100 meter omlegt.
Wás het maar zo. Ik moet kennelijk ook nog 3 dagen blijven werkenquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ach, wat heb jij straks nou allemaal te doen? Beetje thuiszitten en luiers verwisselen >:)..
Of tegen aggie buurmannen.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oe, altijd handig tegen stakende vmbo-ers.
Make him hurt.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:23 schreef k_i_m het volgende:
Oja. Vandaag is terror dag. Ik moet vanavond naar een bijeenkomst van de verloskundige praktijk. Met veel informatie over het ziekenhuis, de bevalling etc. Dingen die nuttig zijn en ik ook wel graag wil weten. Wie dit echter niet wenst te weten is mijn wederhelft. Dit gaat hij voelen, tot in lengte van dagen.
Zie je bij de stakende finnen!quote:Op woensdag 28 november 2007 09:24 schreef Armageddon het volgende:
Heb nu thuis liggen.
Rambo kapmes
Pijl en boog
Beretta
Zou dit afdoende zijn denken jullie?
Tot in lengte van dagen, dankuwelquote:
Hé! Ik luister altijd naar Chris Rock en die zegt. Wie wapens heeft hoeft niet naar de sportschool.quote:
Overigens vind ik ook wel dat je tijdens je zwangerschap (en de eerste periode daarna) nét iets teveel aan info en goedbedoelde voorlichtingsavondjes hebt hoor. Ik haak daar ook altijd een beetje op af. Al die folders, pakketjes, sessies, bwech.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Tot in lengte van dagen, dankuwel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |