Freud gooit een emmer water over Marjo heen. Gillend rent ze weg, maar glijdt uit over het natte laminaat. Nog net kan ze zich aan een opgehangen plankje vastpakken, maar trekt wel het plankje finaal uit de muur. Nu gewapend met een plankje met uitstekende spijkers, rent ze achter me aan. Vergeet een dolle mina, this is serious! Dankzij mijn Adidas Superstar II, heb ik een betere grip, en kan ik de hoeken sneller afleggen. Dit realiserend gooit Marjo de plank naar mijn hoofd. Spiderman niet misstaand, voel ik het gevaar en duik op tijd weg. De plank zeilt over mijn rechterschouder en raakt vol een vaas met bloemen. De katten schrikken hier zo erg van dat ze de kamer uit sprinten. In hun vlucht vallen de stoelen om waarop ze lagen. Die onverwachte obstakels kan ik niet meer ontwijken, en ik ga languit. Dat is dus 1-0 voor de katten. Wrijvend over mijn schenen sta ik weer op. Een rilling gaat over mijn rug. "Danger Will Robinson!' quote mjin onderbewuste. Langzaam kijk ik over mijn schouder....quote:
*pakt broodje oude kaas van schaal..quote:Op vrijdag 23 november 2007 05:21 schreef Lyssa het volgende:
Hah! Ik post hier nooit.. maar nu ben ik Xil te snel af voor de koffie en thee!
* Lyssa koffie en thee en verse broodjes de SC in schuift
quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:34 schreef freud het volgende:
[..]
Freud gooit een emmer water over Marjo heen. Gillend rent ze weg, maar glijdt uit over het natte laminaat. Nog net kan ze zich aan een opgehangen plankje vastpakken, maar trekt wel het plankje finaal uit de muur. Nu gewapend met een plankje met uitstekende spijkers, rent ze achter me aan. Vergeet een dolle mina, this is serious! Dankzij mijn Adidas Superstar II, heb ik een betere grip, en kan ik de hoeken sneller afleggen. Dit realiserend gooit Marjo de plank naar mijn hoofd. Spiderman niet misstaand, voel ik het gevaar en duik op tijd weg. De plank zeilt over mijn rechterschouder en raakt vol een vaas met bloemen. De katten schrikken hier zo erg van dat ze de kamer uit sprinten. In hun vlucht vallen de stoelen om waarop ze lagen. Die onverwachte obstakels kan ik niet meer ontwijken, en ik ga languit. Dat is dus 1-0 voor de katten. Wrijvend over mijn schenen sta ik weer op. Een rilling gaat over mijn rug. "Danger Will Robinson!' quote mjin onderbewuste. Langzaam kijk ik over mijn schouder....
Marjo staat daar breed grijnzend, opnieuw bewapend met een pak melk... Resistance is futile...
Klusmuts!quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:11 schreef Yoni het volgende:
Oh jullie waren hier
Ik ben tegenwoordig ook K&W modJeuj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |