pldquote:Op vrijdag 23 november 2007 01:29 schreef worldpimber het volgende:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=15521156![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:29 schreef worldpimber het volgende:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=15521156![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Mogguh
[..]
[..]
[..]
Stelletje sms-sletjes hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:29 schreef worldpimber het volgende:
Gamen.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:18 schreef worldpimber het volgende:
Is er iemand die wel meekrijgt waar IOH allemaal mee bezig is?
Ik zou zeggen: begin eens met een niet te dure en kogelvrije naked, een Bandit 600 bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:57 schreef Den_Haag het volgende:
WB, wat zeg jij: nu een FZR1000 kopen of nog even doorsparen (wachten op de bonus) en een YZF 750 kopen?
Niet alleen gamen helaasquote:
Maandag ook al, meneer had zijn keepershandschoenen achtergelaten na het weekend, en die moest ik ff snel voor de voetbaltraining brengen. Dus kon fijn het avondeten overslaan.quote:
Dan ga ik bijna naar bed.quote:Vanavond pas 22.00 te vertrekken dus kan ik nog lekker 70's show, South Park en Family Guy kijken
Dank voor de belangstelling.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar goed dat je met de wii staand kunt gamen
Na? Tijdens en samen metquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:25 schreef worldpimber het volgende:
IOH is achterlangs genomen na zijn farce met -XX- en Kevjan? Tot zover wat ik kan concluderen uit de informatie![]()
Zo lang de pret duurtquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:25 schreef worldpimber het volgende:
IOH is achterlangs genomen na zijn farce met -XX- en Kevjan? Tot zover wat ik kan concluderen uit de informatie![]()
Zit je weer over me te fantaserenquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Krijg nu een wel heel onprettig beeld over hoe jij je posts typt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:48 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Zit je weer over mij te fantaseren![]()
![]()
bustedquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
* BazzieK trekt de broek weer omhoog
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]OH vindt het weer tijd om te vertrekken
![]()
Zou alleen dan liever een naked hebben rond de 1500-2000 euro, als echte beginfiets. Zo'n FZR zit rond de 1500, een YZF rond de 3000.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: begin eens met een niet te dure en kogelvrije naked, een Bandit 600 bijvoorbeeld.
Of die CB600 die ik laatst gepost had. En ga daar eens ervaring mee op doen.![]()
En voor wat betreft de feitelijke vraag, beter een iets jongere YZF750 die goed onderhouden is, dan een FZR1000 die van eigenaar op eigenaar misbruikt wordt. En door de ouderdom ook al wat verdachter is.
Daar kan je dan lekker op leeglopen. Al blijft het bij iedere koop het risico van mechanische sport.![]()
quote:
quote:Op zondag 25 november 2007 12:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gister na lange tijd weer ff gestuurdwat ziet mijn f%&;^^*ingh oogh
ventieldopje achter is niet goud maar grijs
lijer bij roadrunner gewoon me doppie gejat bij monteren nwe banddat is té triest of wat
![]()
![]()
Ik had met een speciale reden gekeken, beperkt budget, dus weinig geld over voor onderhoud/calamiteiten.quote:Op zondag 25 november 2007 11:33 schreef Den_Haag het volgende:
Zou alleen dan liever een naked hebben rond de 1500-2000 euro, als echte beginfiets. Zo'n FZR zit rond de 1500, een YZF rond de 3000.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.=========================================================================
Iedereen gefeliciteerd met het 'nieuwe' fok!'![]()
![]()
=========================================================================
Have to go, 13.00 op visite.![]()
![]()
![]()
pff lijkt me welquote:Op zondag 25 november 2007 13:01 schreef Roderick2085 het volgende:![]()
![]()
Dat is echt zielig
als hij het expres gedaan heeft
![]()
COD 4 bedoelde je?quote:Op zondag 25 november 2007 10:23 schreef -XX- het volgende:
Jaaa jonge.![]()
Beetje leuke gameplay? Het ziet er wel vet uit !
quote:Op zondag 25 november 2007 13:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oja..ook getest of één van flitspalen het doet: hij doet ut heurik sta der ws achterstevoren rijdend op
Dude die ondertitel, een deerne die de poes niet scheert, dies het likken niet weerdquote:
So true.quote:Op zondag 25 november 2007 17:37 schreef Snelwagen het volgende:
Dude die ondertitel, een deerne die de poes niet scheert, dies het likken niet weerd
OMGquote:
Zit je al uren te F5'en.quote:Op zondag 25 november 2007 19:56 schreef Snelwagen het volgende:
OMG
Hallo ik kwam mijn schaamluis brengen, wtf denkt zon baliemedewerker dan:')
Rare foutjes in de quote.quote:De supermotard is net als de Shiver een watergekoelde 2 cilinder met dubbele bovenliggende nokkenassen met een boring x slag verhouding van 92 x 56,4 mm. Dit blok levert 95 PK bij 9000 toeren en heeft een koppel van 81 NM bij 7000 toeren. De Dorsoduro (vrij vertaald naar “harde rug”) is ook voorzien van het 2e generatie ride-by-wire systeem met daarnaast in het elektronica departement een zogenaamd CAN netwerk dat het mogelijk maakt om alle data en elektriciteit door 2 kabels te laten lopen.
Het rijwielgedeelte van deze “harde rug” wordt vooraan verzorgd door een instelbare (veervoorspanning en uitgaande demping) 43mm Showa voorvork die uiteraard een stuk langer is als die op de Shiver, maar wel een identieke onderzijde heeft waardoor de SMV ook radiale vierzuiger remklauwen bezit. Daarnaast nog de dubbele 320mm “wave” remschijven met staalomwonden remleidingen en je hebt het recept voor een uiterst wendbare en competitieve supermotard. De achtershock is tevens instelbaar.
Aprilia's R&D afdeling heeft bij de ontwikkeling van de Dorsoduro ruim gebruik gemaakt van de opgedane kennis in het door Aprilia gedomineerde GP wereld (250 en 125cc) en de successen van de Aprilia’s in de supermotard competities. De Aprilia Dorsoduro is een extreme machine die een interessante mix bezit van enorme wendbaarheid, motorvermogen, fantastische afwerking en uitdagende styling. Volgens geruchten zal de Aprilia SMV750 Dorsoduro rond April 2008 bij de dealers staan voor onder de 9000 euro.
quote:
Hoe smaken zequote:Het beestje is één millimeter groot, bleek van kleur en heeft zes poten waarvan de achterste vier klauwtjes bezitten.
renkergeilquote:Op zondag 25 november 2007 20:12 schreef Worldbeater het volgende:
Een hersenspinsel, ik ben aan het flirten met een Aprilia
Look & Feel @ Motorbeurs Utrecht, 31 jan t/m 3 februariquote:Op zondag 25 november 2007 20:12 schreef Worldbeater het volgende:
.. SMV 750 Dorsoduro.![]()
Jah men ik denk van wanneer reageerd die WB nou eensquote:Op zondag 25 november 2007 20:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zit je al uren te F5'en.![]()
![]()
Gaat u daar aan de andere kant van de zaal maar zitten, dan ROEP ik even iemand........
quote:Op zondag 25 november 2007 13:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik had met een speciale reden gekeken, beperkt budget, dus weinig geld over voor onderhoud/calamiteiten.
Dus wat hoger in aanschaf, maar minder duur als rijdbaar bezit.![]()
Die nakeds hebben vrij eenvoudige techniek, en alles is bereikbaar / te controleren.
Ze zijn jonger, naar vermoedenheel goed onderhouden, en populair bij de wederverkoop.
Je zal er dus normaal gesproken niet snel op leeglopen.![]()
Alles in schril contrast met de FZR. De YZF zit ergens in het midden.
Maar in het algemeen is een niet gekuipte motor met een wat meer rechtop zithouding wat fijner in het begin.
Vooral parkeerongelukjes zijn nogal eens aan de order van de dag. Alleen jij bent dan weer aan de grote/handige kant.![]()
En zelfs talentlozen als WordPimber zijn op een SS begonnen. Het kan dus wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede punten. Zal er eens over nadenken![]()
Ja joh!!!! Al 2 keer.quote:Op zondag 25 november 2007 22:07 schreef Geerd het volgende:
Ga je tegenwoordig ook al offroad met dat ding?
Door bovenste foto zeg ik: DOENquote:Op zondag 25 november 2007 22:03 schreef -XX- het volgende:
Avond!
Even wat meningen voordat ik een conclusie ga trekken.
meneer vind dat blauwe striping op de wielen wel erg gaaf zouden kunnen staan.
Hmm, gaat om het idee! Ik denk...een rondje fotoshoppen, too easy!
Whattef....het lukte niet.Met welke optie kan je dat in psp7 netjes voor elkaar krijgen zeg!?
Ik heb dus maar met de freehand het penseel over het wiel een blauwe lijn getrokken. Ugh
(toooo much info, foto. )
[ afbeelding ]
Ik weet het echt niet wat ik er van moet vinden.Zal het mooi staan.
?
Ojaaaa, me zadel is nu zwart. Zoveel beter.
[ afbeelding ]
Grlmblll..., fotokwaliteiten!
![]()
quote:Op zondag 25 november 2007 22:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja joh!!!! Al 2 keer.
Waarvan die ene keer niet al te best af liep.
quote:Op zondag 25 november 2007 22:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
Door bovenste foto zeg ik: DOEN
Door onderste zeg ik: vlag op strontschuit
Inderdaad.quote:Op zondag 25 november 2007 22:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Maar dat was ook niet geheel vrijwillig ofroad toch
shiver staat op motoport al vermeld met prijs van eur 8990quote:Op zondag 25 november 2007 20:12 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Rare foutjes in de quote. [ afbeelding ]
Maar niets is zeker, de prijs staat nog niet exact vast.![]()
En zelfs de Shiver 750 en de 850 Mana staan nog niet in de prijslijst op Aprilia.nl![]()
Van de Shiver weet ik dat ze al uitgeleverd worden.![]()
Mocht het doorgaan dan moet de Triumph -tot de Appie geleverd- is toch maar nat worden in het dagelijks verkeer.![]()
![]()
O jah, waar danquote:
gyjgyquote:Op zondag 25 november 2007 20:12 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Rare foutjes in de quote. [ afbeelding ]
Maar niets is zeker, de prijs staat nog niet exact vast.![]()
En zelfs de Shiver 750 en de 850 Mana staan nog niet in de prijslijst op Aprilia.nl![]()
Van de Shiver weet ik dat ze al uitgeleverd worden.![]()
Mocht het doorgaan dan moet de Triumph -tot de Appie geleverd- is toch maar nat worden in het dagelijks verkeer.![]()
![]()
Tnx voor het opzoeken. Die Na 850 heeft dan toch wat te dure Piaggio techniek.quote:Op zondag 25 november 2007 23:26 schreef bvvt het volgende:
shiver staat op motoport al vermeld met prijs van eur 8990
de NA 850 nog niet - verwachte prijs ergens rond de 11K
Spreek NL mocro.quote:Op maandag 26 november 2007 00:53 schreef worldpimber het volgende:
gyjgy
Een GS500 bereden door Roderick.quote:Op maandag 26 november 2007 11:24 schreef Den_Haag het volgende:
moggel!
WB/rest, welke naked bikes raad jij allemaal aan. CBF600, Bandit 600, wat is er nog meer?
Ho Ho! Niet zo kleinerend over de GS ja! Theoretisch gezien kan dat ding wel snelheden halen boven de 50km/hquote:Op maandag 26 november 2007 14:10 schreef Den_Haag het volgende:
GS500vroeg om een motor, geen brommer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |