Een reactie op mijn respect mail:quote:Beste Copycat,
Bedankt voor je reactie en medeleven...
Het was me het dagje wel..
Lieke gaan we zeker ons best nog voor doen!
Groetjes,
Mandy Smulders
quote:Wat ik vandaag bij het FOK!forum gelezen heb, over hoe de twee 'dames' Nadia en Amanda zich hebben gedragen in de kappersstoel, daar zakt mijn broek van af. Daarom alle respect voor Mandy dat ze zo rustig blijft onder het frustrerend kinderachtige gejengel van deze twee over het paard getilde nitwits.
Mandy blijkt één van de weinige 'outsiders' in de kooi die wél durven te zeggen waar het op staat en die niet onder het gejank buigen. Beide 'dames' moeten de ogen uit het hoofd schamen om hun kinderachtige gedram.
Hopelijk kan Mandy nog eenmaal terugkomen om het haar van Lieke onder handen te nemen. Die zich naar alle waarschijnlijkheid wel als een volwassen klant zal gedragen. Maar ik kan me ook volledig voorstellen dat ze daar even geen zin meer in heeft.
Met vriendelijke -zij het ietwat bemoeierige - groet,
Copycat
Donequote:Op donderdag 22 november 2007 22:43 schreef Copycat het volgende:
DGK [COS#2890] Waar geen haartje aan de lucht is...
Gooi je die te late van mij even dicht, Yvonne?
Deze dus, i like the namequote:Op donderdag 22 november 2007 22:43 schreef Copycat het volgende:
DGK [COS#2890] Waar geen haartje aan de lucht is...
Gooi je die te late van mij even dicht, Yvonne?
leuk dat ze je terug mailtquote:Op donderdag 22 november 2007 22:41 schreef Copycat het volgende:
Krijg net een return mail van Mandy, onze heldin:
[..]
Een reactie op mijn respect mail:
[..]
Ik blijf me bescheuren om jouw Don Quichote posts.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
Eigenaardig dat Mandy, die het haar van Amanda zo vreselijk verpest heeft, lof krijgt in dit subforum.
Het lijkt me logischer dat Mandy uit het kappersambt gezet wordt, en schadevergoeding aan Amanda betaalt.
Ik heb mij ook niet onbetuigd gelaten en zie hier haar lieve reactiequote:Op donderdag 22 november 2007 22:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Top!quote:Op donderdag 22 november 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb mij ook niet onbetuigd gelaten en zie hier haar lieve reactie
Bedankt voor je reactie en medeleven!
Ik heb idd al aardig wat positieve reacties gekregen vanavond..
Het was een zware dag maar het doet goed om te lezen dat mensen me steunen!
Tijd voor een borrel!
Groetjes,
Mandy
![]()
![]()
![]()
![]()
Mandy is een superbabe!quote:Op donderdag 22 november 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tijd voor een borrel!
Groetjes,
Mandy
![]()
![]()
![]()
![]()
Cc, dit geeft me zoveel prettige herinneringenquote:Op donderdag 22 november 2007 22:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mandy is een superbabe!
* Copycat zoekt een oude cd van Barry Manilow en neuriet mee ... oh Mandy, you came and you gave without taking ...
He joh ga je eens aanmelden voor gastspeler. Je bent echt een rare. Ben je wel lekker.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
Eigenaardig dat Mandy, die het haar van Amanda zo vreselijk verpest heeft, lof krijgt in dit subforum.
Het lijkt me logischer dat Mandy uit het kappersambt gezet wordt, en schadevergoeding aan Amanda betaalt.
ben je weer verliefd Ruudquote:Op donderdag 22 november 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tijd voor een borrel!
Groetjes,
Mandy
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat de Hizihair van Anita en/of Menno?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:52 schreef kit2u het volgende:
Hizi 's hair en haar moeder salon zitten naast elkaar . heeft even geduurd voordat de redactie dat door had.
Al die tijd werd Amanda dus bediend door vertrouwde personen.
lijkt verrekte veel op mijn reactie van Mandy:quote:Op donderdag 22 november 2007 22:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
quote:Hairworx <info@hairworx.nl> 22:28 (51 minuten geleden)
aan xxxx <xxxxxx@xxxx.xxx>
datum 22 nov. 2007 22:28
onderwerp Re: complimenten voor Mandy
Beste Guus
Bedankt voor je reactie en je medeleven..
Het was met het dagje wel....
Groeten,
Mandy Smulders
Ja, Mandy is een moordvrouwquote:Op donderdag 22 november 2007 23:19 schreef Desii het volgende:
[..]
ben je weer verliefd Ruud![]()
(ze was blond, stoer en mooi idd)
Weet je wat zo eigenaardig is. Jij wilt liever niet dat Amanda en Nadia uitgesproken worden alsquote:Op donderdag 22 november 2007 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
Many wist toch waar ze aan begon?quote:Op donderdag 22 november 2007 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op donderdag 22 november 2007 23:39 schreef Heathen het volgende:
[..]
Weet je wat zo eigenaardig is. Jij wilt liever niet dat Amanda en Nadia uitgesproken worden alsen
, maar ondertussen zit je zelf ook de boel op te naaien.
Ongesteld ofzo?quote:Op donderdag 22 november 2007 23:43 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dat klopt dat ie dat doet, maar jij valt hem nu ook weer aan, net als die lange strijd gister (of eergister) met neemmijnietserieus. ik denk imho dat jij ook liever aan het bakkelijen bent dan het over de streams te hebben.
Peter mag dat, die is cult.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:39 schreef Heathen het volgende:
[..]
Weet je wat zo eigenaardig is. Jij wilt liever niet dat Amanda en Nadia uitgesproken worden alsen
, maar ondertussen zit je zelf ook de boel op te naaien.
Zit al een paar uur naar het zwembad en de voordeur te kijken..... F5-en helpt niet...quote:Op donderdag 22 november 2007 23:52 schreef Guuskeee het volgende:
ik heb gewoon streams, misschien een keer F5-en?
Wellicht zit je naar een eerder gemaakte screencap van jezelf te kijkenquote:Op donderdag 22 november 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit al een paar uur naar het zwembad en de voordeur te kijken..... F5-en helpt niet...![]()
Die 2 moeten der eigen kapot schamen, een vriendin van mij had het zelfde haar als mandy en kreeg een chemo........dat is pas leed.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:25 schreef Lady-night het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=53632&sess=794&mvpageno=1
Amanda is geen blije klant
hou op met naar mijn huis kijken en zet gewoon je beeldscherm aan.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit al een paar uur naar het zwembad en de voordeur te kijken..... F5-en helpt niet...![]()
Ik krijg ook net een heel lief mailtje van SUPERKAPPER MANDY van HAIRWORX.NL terug.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 november 2007 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Peter mag dat, die is vindt zichzelf cult.
Meer vervelend en voorspelbaar, maar dat zal wel aan mij liggenquote:
okee: dellie ligt in bed, snollie zit op de rand van het bed. nix staat er naast met een haarbandachtig ding om zn lege harses.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Wellicht zit je naar een eerder gemaakte screencap van jezelf te kijken![]()
Mee eens, ik vind ook dat die andere 99,9 procent veel meer verfrissend en creatief post......quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Meer vervelend en voorspelbaar, maar dat zal wel aan mij liggen![]()
Vliegangst, zo probeert hij ervan af te komenquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:16 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
waar heeft dennix last van?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:17 schreef Desii het volgende:
Huub zegt echt heel vaak: "wat zeg je?"
Zou die een beetje doof zijn?
ok!....quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:18 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Vliegangst, zo probeert hij ervan af te komen![]()
aan die dikke rimpel voor op zn kop te zien hebben ze 'm bij zn geboorte proberen terug te duwen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:16 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
waar heeft dennix last van?
Volgens mij is hij echt een beetje doof. Dat begon toen met die trommelvlies.quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:18 schreef Ziet het volgende:
[..]
nee denk het niet,
denk eerder dat ie teveel met zijn eigen bezig is
en dan teveel loopt na te denken
en te weinig luistert
Die geneacoloog moeten ze ontslaan en opsluiten!quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:19 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
aan die dikke rimpel voor op zn kop te zien hebben ze 'm bij zn geboorte proberen terug te duwen.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:19 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
aan die dikke rimpel voor op zn kop te zien hebben ze 'm bij zn geboorte proberen terug te duwen.![]()
Beter dan het "Neemmijnietserieus" uurtje als ik eerlijk benquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
We krijgen weer even het "ik uurtje" van Huupert....kan nog net voor 't slapen gaan..
quote:Op donderdag 22 november 2007 23:25 schreef Lady-night het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=53632&sess=794&mvpageno=1
Amanda is geen blije klant
Tis ook godgeklaagd, je gevoelens bespreken met iemand, en dan gewoon zo onbeschoft zijn om over jezelf te pratenquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch minimaal 20 keer per minuut "ik".....
Herstel, de laatste minuten was het maar 16 keer....quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Tis ook godgeklaagd, je gevoelens bespreken met iemand, en dan gewoon zo onbeschoft zijn om over jezelf te praten![]()
En saai ook! Laat ze met zn allen Amanda gaan pesten!quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Na de film kreeg Huub een telefoontje en nu 'ineens' een sentimenteel momentje in de tuin. Beetje veel script ....
hij zou na de film nog een berichtje krijgen van achter over iets van morgen....quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Na de film kreeg Huub een telefoontje en nu 'ineens' een sentimenteel momentje in de tuin. Beetje veel script ....
quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:20 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij echt een beetje doof. Dat begon toen met die trommelvlies.
ja maar hij stottert ook hequote:Op vrijdag 23 november 2007 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch minimaal 20 keer per minuut "ik".....
Lieke hééft geen humor.quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:36 schreef yellowfirst het volgende:
Huub probeert Lieke dus uit te leggen dat hun humor hemelsbreed verschilt...![]()
Amsterdam Noordquote:Op donderdag 22 november 2007 23:20 schreef avonne het volgende:
Eh... hoe zit dat? Gaat dat over de moeder van Amanda?
[..]
Is dat de Hizihair van Anita en/of Menno?
Weet iemand nog welke stad die zit, dan?
na dat gekloot met brian onder de dekens, zeker!quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:44 schreef Guuskeee het volgende:
ik wist het! slettie ligt met dr tonypony in bed! die moest dus af. ik hoop dattie morgen linksboven zit
En morgenochtend ligt het bij haar voeten?quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:50 schreef Prospera het volgende:
Die gaat met haarstukje aan slapen![]()
[ afbeelding ]
Melissa zei dat hij gewoon kon blijven zittenquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:44 schreef Guuskeee het volgende:
ik wist het! slettie ligt met dr tonypony in bed! die moest dus af. ik hoop dattie morgen linksboven zit
Ik vond Melissa echt top vanavond.quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Melissa zei dat hij gewoon kon blijven zitten![]()
Ik wil Melissa ook wel on top....quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik vond Melissa echt top vanavond.
Er is een wachtlijstquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wil Melissa ook wel on top....![]()
Gewoon op je beurt wachtenquote:Op vrijdag 23 november 2007 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ow....zit die trut ook al bij het ziekenfonds.....![]()
Moet heel eerlijk zijn dat ik wel begrijp dat lieke dat steeds zegt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:08 schreef Kaleddis het volgende:
Als Lieke nou nog 1x "Ik begrijp wat je bedoelt" zegt, dan word ik gek![]()
Waarom een SL![]()
Dat is waar, maar ik denk dat het opdracht is om even een uurtje vol te babbelen voor de streamers.....quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:13 schreef bosb het volgende:
[..]
Moet heel eerlijk zijn dat ik wel begrijp dat lieke dat steeds zegt.
Huub vervalt heel erg in telkens hetzelfde verhaaltje, wat ook nog eens heel lang duurt. Door te zeggen dat ze begrijpt wat hij bedoelt, probeert ze dat af te kappen.
o ja, melissa de 'Playground Agent'. Die heeft er vast veel verstand van (en nee, ze heeft geen kapsalon).quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Melissa zei dat hij gewoon kon blijven zitten![]()
Maar ze heeft wel weer andere dingen.....quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:15 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
o ja, melissa de 'Playground Agent'. Die heeft er vast veel verstand van (en nee, ze heeft geen kapsalon).![]()
Hahaha, Melissa heeft wel een (kleine) kapsalon. Voorheen zelfs een grotere.quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:15 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
o ja, melissa de 'Playground Agent'. Die heeft er vast veel verstand van (en nee, ze heeft geen kapsalon).![]()
vreemd dan dat dit op de tien site over melissa staat:quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hahaha, Melissa heeft wel een (kleine) kapsalon. Voorheen zelfs een grotere.
quote:In het dagelijks leven is Melisa een Playground Agent. Dat betekent dat ze door het hele land een beetje optreedt, dus in discotheken en bij modeshows als playmate. Daarnaast is het allerbelangrijkste nog wel dat ze moeder is. Een drukke dame dus!
Melissa had een kapsalon (met personeel). Daarmee is ze gestopt toen Temptation Island begon. Na terugkomst werd ze meteen zwanger en heeft nu een kapsalon (aan huis) voor een kleine groep vaste klanten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:20 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
vreemd dan dat dit op de tien site over melissa staat:
[..]
Ze is dan ook wel 2 weken te vroegquote:Op vrijdag 23 november 2007 01:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub is weer lekker bezig op de 'ego-toer'. Lieke heeft chocolade letters voor iedereen en snoepgoed. Ze gaat schoenen bij de schoorsteen zetten en de boel een beetje aankleden. Voor iedereen een gedicht erbij.
Ze vraagt Huub even te helpen .... NEE dus, hij heeft geen zin dus moet Lieke het maar zelf uitzoeken. Je zou Huub eens moeten zien in de omgekeerde situatie ! Dan is de wereld te klein. Ik krijg een hekel aan dat mannetje.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:13 schreef loisie het volgende:
2 dagen met buikgriep in beg gelegen en nu bijgelezen...........................niks wijzer geworden, behalve dat Amanda's "haar" er af is.......................trusten maar weer, ik ga nog maar ff een daggie uitzieken en dan het weekend bijkomen
![]()
Toen Nena het kistje in elkaar zat te timmer was geweldig, toen Natasia het moest openmaken was al net zo geweldig.quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik kan het wel waarderen, dat Lieke nu met die Sinterklaas surprises
in de weer is ...... die surprise van Nena vorig jaar voor Natasia was
toch geweldig, dat waren echt geweldige streams .......![]()
+1quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze vraagt Huub even te helpen .... NEE dus, hij heeft geen zin dus moet Lieke het maar zelf uitzoeken. Je zou Huub eens moeten zien in de omgekeerde situatie ! Dan is de wereld te klein.
Ik krijg een hekel aan dat mannetje.
zo charmant als ze aan het zagen was...quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik kan het wel waarderen, dat Lieke nu met die Sinterklaas surprises
in de weer is ...... die surprise van Nena vorig jaar voor Natasia was
toch geweldig, dat waren echt geweldige streams .......![]()
Grote maag hé.....quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die enorme maat 50 sneaker van Jaap ertussen![]()
![]()
Eerlijk gezegd ben ik met stomheid geslagen. Waarom doet ze dit in godsnaamquote:
Dat zegt nix... hier in huis staan ook diverse paren sneakers maat 50, en degene van wie ze zijn is een mager scharminkelquote:
ok, dat is 2...quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toen Nena het kistje in elkaar zat te timmer was geweldig, toen Natasia het moest openmaken was al net zo geweldig.
Het mooiste vond ik toch wel dat iedereen al dagen bezig was met de moeilijkste dingen, Nena deed niets. Uiteindelijk 's-middags om 3 uur ging ze wat spaanplaat zagen en na wat charmant timmerwerk was ze in 2 uurtjes klaar !
Hoezo komt hij hier opeens voor uit z'n bed ? Tip op het plasmascherm ??quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De rat komt het effe verzieken ...
nou, ik niet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik met stomheid geslagen. Waarom doet ze dit in godsnaam![]()
Ik denk dat ze er morgen alleen maar weer hatelijke opmerkingen over krijgt...
Snap Huub ook wel dat hij hier niet aan mee wil doen. Denk ook niet dat ik daar nu zo'n zin in zou hebben.
Het lijkt wel of Lieke koste wat het kost aardig gevonden wil worden. Alleen dat gaat niet gebeuren daar in de villa![]()
We kijken dus naar de uitvoering van een script, zeg maar. Wat zijn ze er vroeg bij dit jaar.quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:38 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
OMG....wat is brian nu weer zielig aan het doen?![]()
Toch maar even het archief ingedoken .....quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:33 schreef avonne het volgende:
[..]
zo charmant als ze aan het zagen was...![]()
Ze had verdomd snel die kist in elkaar getimmerd. Knap, hoor.
Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Laat zijn onvrede dan niet alleen merken in het niet willen vullen van wat schoenen, maar doe dan ook daadwerkelijk wat tegen je tegenspelers. Maar nee, om wille van de naderende ontslagronde wordt dat dan allemaal maar even opzij gezet. (alsof nix naar huis gaatquote:Op vrijdag 23 november 2007 01:38 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, ik niet.
Laat ie zijn weerzin op anderen botvieren, zeg.
Sorry, maar ik vind het tenenkrommend waar ze mee bezig is. Wat een kinderachtig zielig mokkelt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:42 schreef Guuskeee het volgende:
Lieke meisje, mijn respect heb je. Dit is gewoon echt leuk, daar krijg je toch een warm gevoel van als je ziet hoe ze daar bezig is. Als iemand hier hierover kan zeiken ben je gewoon aan zeuren.
Ja, dat waren inderdaad geweldige streams, Natasia werd zo subtiel gedished.quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toen Nena het kistje in elkaar zat te timmer was geweldig, toen Natasia het moest openmaken
was al net zo geweldig.
Het mooiste vond ik toch wel dat iedereen al dagen bezig was met de moeilijkste dingen, Nena deed niets. Uiteindelijk 's-middags om 3 uur ging ze wat spaanplaat zagen en na wat charmant timmerwerk was ze in 2 uurtjes klaar !
Als het tenenkrommend voor je is, heb je waarschijnlijk een te kleine schoen bij de haard gepakt .....quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het tenenkrommend waar ze mee bezig is. Wat een kinderachtig zielig mokkelt.
Nee, de kast in de chill - de toenmalige gameroom- waar de bediening zit van de cv, de zwembadpompen en de rioolpompen. (De meterkast is boven naast de voordeur)quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat waren inderdaad geweldige streams, Natasia werd zo subtiel gedished.
En uiteindelijk kon ze niet eens zelf haar kadootje vinden (in de meterkast dacht ik ...),
en moest Nena het komen aanwijzen. Wat werd Natasia te kakken gezet![]()
Er zal ongetwijfeld ergens een filmpje staan, iemand ???
Ja, allemaal snoepgoed uit de verpakking gehaald. En een soort schatkaart omquote:Op vrijdag 23 november 2007 01:36 schreef avonne het volgende:
[..]
plus dat ze Natasia die op dieet was een heleboel Marsen gaf, waren die niet allemaal opengemaakt?
Je hebt weer gelijk, je kijkt echt veel streams .....quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, de kast in de chill - de toenmalige gameroom- waar de bediening zit van de cv, de zwembadpompen en de rioolpompen. (De meterkast is boven naast de voordeur)
misschien hoopt op ze op tv momentjes waar het debiele groepje van 4 zich weer lekker laat kennen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:53 schreef mazaru het volgende:
Waar is Lieke nou mee bezig?
Heeft ze niet door dat ze met een spel bezig is? De helft van de mensen waar ze zo braaf een schoentje voor gezet heeft haat haar vanuit hen tenen.
Bovendien geeft de Sint alleen aan lieve kindjes, hij zou er een stuk of vier in de zak moeten doen, en meenemen naar Spanje
[ afbeelding ]
Uit het archief .....quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, allemaal snoepgoed uit de verpakking gehaald. En een soort schatkaart om
het kado te vinden (een puzzel van de wikkels van het snoepgoed dacht ik ...) en zelfs
toen vond die Zwarte Heks het niet .... wat ging ze af![]()
Dat waren mooie streams .......![]()
Daar hoeft ze niet zo politiek correct voor te doen. Dat gaat iedere dag weer vanzelfquote:Op vrijdag 23 november 2007 01:57 schreef miesy het volgende:
[..]
misschien hoopt op ze op tv momentjes waar het debiele groepje van 4 zich weer lekker laat kennen.
En dan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:45 schreef Guuskeee het volgende:
NIEMAND anders in de kooi zou toch zo aardig zijn om dit uit zichzelf te gaan doen? Wie ziet een slettie/snollie/nix/para/jaap of huub dit doen? Ik niet.
=grapje van BSOL niveautje kinderachtig zieligquote:Op vrijdag 23 november 2007 01:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als het tenenkrommend voor je is, heb je waarschijnlijk een te kleine schoen bij de haard gepakt .....
Ik kijk waarschijnlijk niet meer als vele anderen, maar het lukt me om het een beetje te onthouden. (En in dit geval ook nog opzoeken in m'n archief - 19.000 caps van DGK)quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Je hebt weer gelijk, je kijkt echt veel streams .....![]()
true.quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar hoeft ze niet zo politiek correct voor te doen. Dat gaat iedere dag weer vanzelf
Heb je ook een foto dat ze buiten met één knie op de tafel aan het zagen is?quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toch maar even het archief ingedoken .....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In ieder geval bedankt voor de moeite , sweet memories ....quote:Op vrijdag 23 november 2007 02:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik kijk waarschijnlijk niet meer als vele anderen, maar het lukt me om het een beetje te onthouden. (En in dit geval ook nog opzoeken in m'n archief - 19.000 caps van DGK)
Deze caps ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 02:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Heb je ook een foto dat ze buiten met één knie op de tafel aan het zagen is?
Nee, andersom!quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, allemaal snoepgoed uit de verpakking gehaald. En een soort schatkaart om
het kado te vinden (een puzzel van de wikkels van het snoepgoed dacht ik ...) en zelfs
toen vond die Zwarte Heks het niet .... wat ging ze af![]()
Dat waren mooie streams .......![]()
Ja, ik herinner het me weer, wat was dat subtiel gedaan door Nena ....quote:Op vrijdag 23 november 2007 02:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, andersom!
Die Marsen zaten er heus nog wel in (met de gedachte "vreet die kilo's er maar weer aan!")
Een schatkaart was in stukjes geknipt en in elke Marswikkel had ze een stukje gedaan.
Vanuit de andere hoek heb ik alleen deze driequote:Op vrijdag 23 november 2007 02:10 schreef avonne het volgende:
[ afbeelding ]
ja, deze maar dan van de andere kant.
Je zag alleen een berg mooi haar, een piepklein rokje en een zaag daartussen
*SIGH* Wanneer leren mensen eens dat er juist géén spel (meer) is...quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:53 schreef mazaru het volgende:
Waar is Lieke nou mee bezig?
Heeft ze niet door dat ze met een spel bezig is? De helft van de mensen waar ze zo braaf een schoentje voor gezet heeft haat haar vanuit hen tenen.
Dat 'iets te doen hebben' lijkt me een heel juist kernpunt. Lieke heeft dat al heel vaak gezegd, en daarvoor ook vaak 'achter' dingen aangevraagd. En als het hokje niets toestaat maakt ze gewoon zelf een 'tijdsverdrijf'. Prima toch .......quote:Op vrijdag 23 november 2007 02:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
.....
Denk dat de actie van Lieke gedeeltelijk "tijdverdrijf" is, je moet immers iets doen in dat huis. En misschien wel een actie om iets meer sympatie te kweken bij de medebewoners (en de streamers). Het is immers een 6 tegen 1 situatie voor haar, dan wordt je toch een beetje wanhopig.
Ik kijk nooit TV, maar kan het me niet voorstellen. Menige situatie is zo authentiek dat het gewoon niet nagespeeld kan worden. Wat jij meent te zien is waarschijnlijk meer het gevolg van knippen-en-plakken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 02:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets heel anders, ik keek nooit DGK op de TV, maar volgde alleen de streams.
Nu heb ik de laatste paar dagen wel een paar TV-uitzendingen gezien,
en ik heb het idee, dat sommige gesprekken in die uitzendingen soms net
een beetje afwijken van diezelfde gesprekken op de streams ....
Het lijkt er op, of sommige situaties op de TV net even anders nagespeeld
zijn, dan het getoonde op de streams.
Misschien ben ik wel para aan het worden, maar zijn er meer streamers
die dit herkennen ???
er wordt creatief geknipt en geplakt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 02:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
die dit herkennen ???
zeker wetenquote:Op vrijdag 23 november 2007 02:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
*SIGH* Wanneer leren mensen eens dat er juist géén spel (meer) is...
- de redaktie bepaald welke bewoners weggestemt mogen worden
- de redaktie bepaald welke bewoners getreiterd mogen worden
Je moet een beetje plezier hebben in het leven. Gewoon doen, dus.quote:Denk dat de actie van Lieke gedeeltelijk "tijdverdrijf" is, je moet immers iets doen in dat huis.
Ja, dat dacht ik eerst ook, maar ik denk dat er toch iets anders aan de hand is.quote:Op vrijdag 23 november 2007 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik kijk nooit TV, maar kan het me niet voorstellen. Menige situatie is zo authentiek dat het gewoon niet nagespeeld kan worden. Wat jij meent te zien is waarschijnlijk meer het gevolg van knippen-en-plakken.
ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 02:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
die dit herkennen ???
Dat ontbreekt Huub zelfs op dit moment. Na de internet-show heeft hij in feite ook niets te doen en verzint zelf geen donder. Daarom heeft hij te veel tijd over om z'n humeur en verveling af te reageren op Lieke. (En tegen Brian en Dennix 'durft' hij niet te reageren omdat het dan uit de hand loopt.)quote:Op vrijdag 23 november 2007 02:33 schreef avonne het volgende:
[..]
....
Je moet een beetje plezier hebben in het leven. Gewoon doen, dus.
ik snap wat je zegt, maar ik ervaar het net iets anders. Het is niet de hele situatiequote:Op vrijdag 23 november 2007 02:30 schreef avonne het volgende:
er wordt creatief geknipt en geplakt.
Dan verandert de context.
In het algemeen : 3 minuten naspelen en opnemen kost, inclusief oefenen en repeteren, al snel 2-3 uur werk. Met meerdere acteurs zelfs nog meer tijd.quote:Op vrijdag 23 november 2007 02:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik eerst ook, maar ik denk dat er toch iets anders aan de hand is.
Bepaalde antwoorden of reacties in een gesprek op TV, wijken net iets af van wat ik
dacht gehoord te hebben op de streams .... en dat is dus geen kwestie van
knippen-en-plakken. Misschien wordt een bepaalde situatie off-stream wel gewoon
herhaald en opnieuw gedaan. Mij zou het niet verbazen.
Maar misschien zit ik er wel helemaal naast, maar het is denk ik wel iets om
in de gaten te houden .... met zijn allen.
Okay, maar als de FEBO ze gewoon even achter roept, twee nieuwe zinnenquote:Op vrijdag 23 november 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In het algemeen : 3 minuten naspelen en opnemen kost, inclusief oefenen en repeteren,
al snel 2-3 uur werk. Met meerdere acteurs zelfs nog meer tijd.
Een tekst uit De Telegraaf opnieuw voorlezen gaat wel. Maar sleur je Amanda aan haar nekvel onder de douche, doe dan diezelfde tekst maar eens opnieuw ..... En dat soort teksten gaat het natuurlijk veelal om !quote:Op vrijdag 23 november 2007 02:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, maar als de FEBO ze gewoon even achter roept, twee nieuwe zinnen
opgeeft en ze die in dezelfde ruimte off-stream laat uitspreken, zijn ze er toch ??
Tien minuten max ........
Ik weet het niet, maar ga anders gewoon ook eens een paar TV-uitzendingen bekijken,quote:Op vrijdag 23 november 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een tekst uit De Telegraaf opnieuw voorlezen gaat wel. Maar sleur je Amanda aan haar nekvel onder de douche, doe dan diezelfde tekst maar eens opnieuw ..... En dat soort teksten gaat het natuurlijk veelal om !
Die rat krijgt zijn zin weer niet,het is een gevaarijke rat,letop dit loopt over een paar dagen uit de handquote:Op donderdag 22 november 2007 23:21 schreef Lady-night het volgende:
Brian gegroeid.....
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=53270&sess=2832
Dat gebeurd allemaal in opdracht,voor de tv opnamensquote:Op vrijdag 23 november 2007 01:45 schreef Guuskeee het volgende:
NIEMAND anders in de kooi zou toch zo aardig zijn om dit uit zichzelf te gaan doen? Wie ziet een slettie/snollie/nix/para/jaap of huub dit doen? Ik niet.
Dit staat wel heel mooi bij de tag onder je naam "leven en laten leven"quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:16 schreef Jewscky1 het volgende:
Toch hoop ik ook wat ratten voer,voor die rat.
Probleem is dat ze het zelf niet zo netjes op kan doen ofzo...is nogal een gedoe om het er zo op te krijgen. Dus ze heeft een gok gewaagd, in de hoop dat het goed zou blijven zitten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:26 schreef Lobasca het volgende:
Mogguh!
Hoe triest ben je als je met een haarstukje op gaat slapen?
Beter is het om te zeggen "Hoe triest ben je een haarstukje op te doen, als je nog normaal haar hebt." Laat het dan in een mooie coupe knippen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:26 schreef Lobasca het volgende:
Mogguh!
Dan helpt haar vrindje en tevens alleskunner Brian haar toch een handje?quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:28 schreef T-lex het volgende:
[..]
Probleem is dat ze het zelf niet zo netjes op kan doen ofzo...is nogal een gedoe om het er zo op te krijgen. Dus ze heeft een gok gewaagd, in de hoop dat het goed zou blijven zitten.
Gelukkig zie je bijna geen verschil tussen dat haarstukje en haar eigen haar.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:26 schreef Lobasca het volgende:
Mogguh!
Die begint al te shaken als hij het woord 'haar' hoort.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan helpt haar vrindje en tevens alleskunner Brian haar toch een handje?![]()
ze denkt aleen maar vanuit haar eigen perspektief....Amanda is Amanda niet...dat is zijzelf...ze gebruikt Amanda zoals een kind met haar poppetje omgaatquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:44 schreef beequeen het volgende:
Waarom praataka N toch altijd iedereen dingen aan?
Ben je boos, moet je huilen, heb je honger........dingen die er echt niet zijn.
Nu ook weer tegen Amanda.....niet huilen hoor, terwijl ze alleen maar gaapt.![]()
Helemaal mee eens en ik denk dat iedereen die streams kijkt haar al na een paar dagen doorhad, totaal gestoord wijf.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:52 schreef riri het volgende:
Palma voelt ook heel goed aan dat er aan Nadia iets niet klopt....Nadia is heel manipulatief...ze draait en stookt dat het een lieve lust is,zelfs tegen haarzelf....het enige is dat het geen spel is maar gewoon...ze zit echt zo in elkaar....ziek
Gisteren..quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Ik moet m'n haar wassen, want het is heel vies"
Lieke : "Hoe kan dat nou, dat heeft de kapster gisteren nog gedaan"
Nadia : "Ja, maar er zit heel goor spul in. Daarom is de kleur ook niet goed"
Ik mag toch hopen dat het vandaag niet weer de hele dag over haar gaat, ik ben er zo klaar mee.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Ik moet m'n haar wassen, want het is heel vies"
Lieke : "Hoe kan dat nou, dat heeft de kapster gisteren nog gedaan"
Nadia : "Ja, maar er zit heel goor spul in. Daarom is de kleur ook niet goed"
Klopt, dat is 's ochtends altijd zo, pas na 14.00 uur krijg je normaal geluid. Ze verwennen ons met 4 streams.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:00 schreef riri het volgende:
wat is dat geluid op de streams 3 en 4 toch slecht
Nadia weet dat achter niet meer mee wil werken aan nog iets in dat haar te zetten van Amanda...dat weet ze gewoon net als Amanda zelf...dat is heel loud and clear door de Febo gezegd.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:56 schreef Meganog het volgende:
Nadia moedigt Amanda aan om iets te ondernemen. Amanda gaat bellen.
"Er moet wel een oplossing komen want zo blijf je niet lopen."
Alles inderdaad om Amanda zich slechter te laten voelen.
Zetpillenquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het vandaag niet weer de hele dag over haar gaat, ik ben er zo klaar mee.![]()
Welke man?quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:08 schreef Meganog het volgende:
Waarom draagt een man roze onderbroeken? Waarom!??!?
Het is nu Mr Fudge-headquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:38 schreef beequeen het volgende:
Mr. Murrayhead is zijn bed weer niet uit te rammen......
Een dagelijks terugkerend ritueel.
Liever geen man dan er één met een roze onderbroekquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:08 schreef Meganog het volgende:
Waarom draagt een man roze onderbroeken? Waarom!??!?
Amanda wil dit Amanda wil dat...buiten de poort kan ze het krijgen als ze met geld wappert..daaaag Amandaquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:11 schreef avonne het volgende:
Amanda wil vandaag weer een kapper
Er is hoop. Ze willen er niet meer zijn. Het is niet meer leuk.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:12 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, weer de kapsalon met die 2 draken.![]()
'k Neem aan dat Lieke dit in d'r uppie bedacht heeft.. en geef Huub groot gelijk dat ze het dan ook maar zelf uit moet zoeken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub is weer lekker bezig op de 'ego-toer'. Lieke heeft chocolade letters voor iedereen en snoepgoed. Ze gaat schoenen bij de schoorsteen zetten en de boel een beetje aankleden. Voor iedereen een gedicht erbij.
Ze vraagt Huub even te helpen .... NEE dus, hij heeft geen zin dus moet Lieke het maar zelf uitzoeken. Je zou Huub eens moeten zien in de omgekeerde situatie ! Dan is de wereld te klein. Ik krijg een hekel aan dat mannetje.
En in de gouden kooi krijgt ze ook alles wat ze wil.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:12 schreef riri het volgende:
[..]
Amanda wil dit Amanda wil dat...buiten de poort kan ze het krijgen als ze met geld wappert..daaaag Amanda
quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:04 schreef beequeen het volgende:
Nix meer aan doen Dennix.
[ afbeelding ]
Zo krijgen ze steeds de Febo overstagquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:10 schreef riri het volgende:
[..]
...zo denken ze ook dat ze met dat gedrag die Febo wel steeds overstag krijgen
Ze heeft zich lang geleden in het hoofd gehaald dat lang en blond mooi en sexy is.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:12 schreef Meganog het volgende:
Ik ben geen vrouw, maar kan iemand mij de logica van Amanda uitleggen dat het er niet om gaat hoe ze eruit ziet met kort haar, maar hoe ze zich voelt. Ze heeft al aangegeven dat kort haar haar goed staat, wat is dan het probleem?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:04 schreef beequeen het volgende:
Nix meer aan doen Dennix.
[ afbeelding ]
Thanxquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:21 schreef yvonne het volgende:
Ook voor hier:
FOK! zaterdag down voor onderhoud
En dat onvolwassen verwende gedrag zorgt ervoor dat ze, ondanks dat ze weet dat kort haar haar best goed kan staan, ze het niet kan accepteren.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze heeft zich lang geleden in het hoofd gehaald dat lang en blond mooi en sexy is.
En mooi en sexy zijn is het enige wat ze heeft in haar verrotte leven.
Onvolwassen, dus.
Heel James Bond, doen alsof je een broodje snijdt, maar vervolgens snoeihard dat mes met broodje en al in de borstkas van Brianquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het blijft toch altijd griezelig als je Amanda met een mes bezig ziet ......
[ afbeelding ]
Die man is daar toch niet op uitnodiging van Brian?quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:21 schreef beequeen het volgende:
Huub vindt dat de glazenwasser er uitziet als een crimineel.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:25 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die man is daar toch niet op uitnodiging van Brian?
Ik moet de zaterdagboodschappen op de fiets doen, the horror!quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx![]()
Die Breuls toch.![]()
Wat moet ik doen in de tussentijd?
Ga naar buiten! Maak een wandeling, leer je buurman kennen, verken je omgeving of blijf gewoon binnen om onze voortgang te volgen.
Is het wwaarschijnlijk ook, gezien de connecties die spelers, gastspelers en personeel richting bepaalde groeperingen lijken te hebbenquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:21 schreef beequeen het volgende:
Huub vindt dat de glazenwasser er uitziet als een crimineel.
[ afbeelding ]
Hij mag van het hokje niemand anders afzeiken want Brian wordt para omdat Amanda een haarprobleem heeft. Amanda mag hij niet aanpakken omdat die een haarprobleem heeft. Dennix mag hij wel aanpakken maar die reageet niet en Nadia mag hij ook niet aanpakken want die heeft een schijnmiskraam gehad.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:25 schreef avonne het volgende:
Nou, Huub, ga iemand anders afzeiken dan de glazenwasser.
Sommige bikkels doen dat elke dag met de fiets...quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moet de zaterdagboodschappen op de fiets doen, the horror!
Tadaa, de korte broek. Die had ze pas 5 dagen aan !quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Waar is Naad gebelven, naar het toilet?
Edit: Ach, ze heeft zich toch maar omgekleed.
Dan ga je vrijdagavond met de auto. Vanavond dus!quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moet de zaterdagboodschappen op de fiets doen, the horror!
Ik ben het met je eens hoor (dat overdreven politiek correcte...quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:13 schreef Clank het volgende:
[..]
'k Neem aan dat Lieke dit in d'r uppie bedacht heeft.. en geef Huub groot gelijk dat ze het dan ook maar zelf uit moet zoeken.
Om iets 'leuks' te doen voor de anderen ligt nou ook niet direct voor de hand... alhoewel voor Lieke mss juist wél.
Soms heb ik het idee dat Lieke koste wat het kost leuk wil gevonden door de anderen.. ze dringt zich soms gewoon op.
Ze zegt niemand 's echt de waarheid... behalve Huub pakt ze keihard aan![]()
Ik ook hoor, maar het is zalig als zaterdags de auto er isquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sommige bikkels doen dat elke dag met de fiets...
Mooi, kan ze weer ziekzijn faken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tadaa, de korte broek. Die had ze pas 5 dagen aan !
Nieuwste trend in visagie?quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan ga je vrijdagavond met de auto. Vanavond dus!![]()
Waarom is Amanda haar oogschaduw beginnend halverwege haar oog?
Ik wacht op José en haar commentaar.quote:
Valt het jou ook op :quote:
Alles voor mooi op de tv he, buiten is het onder de tien graden maar toch een kort broekje aantrekkenquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wacht op José en haar commentaar.![]()
[ afbeelding ]
nada had tegen hem gezegt dat ze die blousen niet meer kon zien....quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:42 schreef beequeen het volgende:
Een colbert, hempie en sjaal......wat een combi.![]()
[ afbeelding ]
Ondankbaar kreng is het ookquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Palma heeft een witte chocoladeletterr, ik niet. Zal ik die omwisselen ? Oh nee, dat kan niet, zij heeft een P en ik een A"
[ afbeelding ]
De Wonder Dokter heeft geholpen!quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Valt het jou ook op :
- vooraf hoorde je haar niet over grieperigheid
- vooraf was het maar klagen over misselijkheid en pijnlijke tieten
- na de wonderdokter, achteraf, was het buikgriep
- die griep is helemaal voorbij, na een uur zat te al te eten
- kotsen is voorbij, tieten doen niet meer zeer
In z'n eigen subvillaquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:46 schreef Lobasca het volgende:
Waar is Jaap eigenlijk?
Onge effe...effe...ongeeffenaard.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:50 schreef Clank het volgende:
Een beetje veel moeilijke woorden voor Amanda in het gedicht
Iddquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:50 schreef Clank het volgende:
Een beetje veel moeilijke woorden voor Amanda in het gedicht
Yep, ik vind ze top.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:52 schreef noekje het volgende:
Heeft Lieke die gedichten geschreven?
Nou toen ik het eerste gedicht hoorde dacht ik toch van nietquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:52 schreef noekje het volgende:
Heeft Lieke die gedichten geschreven?
Ik vind ze leukquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:54 schreef Meganog het volgende:
Hier kunnen ze dus achteraf weer flink op afgeven. Teksten zijn aan de scherpe kant.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:51 schreef Meganog het volgende:
[..]
Onge effe...effe...ongeeffenaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |