quote:Op zaterdag 24 november 2007 08:17 schreef Miam het volgende:
[..]
Oceanspray vind ik persoonlijk niet te zuipen. maar wie ben ik..
ja. als je al flinke problemen hebt, maar dat weet je huisarts beter.quote:Op zondag 25 november 2007 18:19 schreef dotKoen het volgende:
Wat dacht je van 7 dagen 2 maal daags 100 mg nitrofurantoïne? zeker als je man bent is het gevaarlijk een blaasontsteking zelf op te lossen. Ga naar je huisarts.
en na 26 blaasontsteking krijg je andere troepquote:Op zondag 25 november 2007 18:19 schreef dotKoen het volgende:
Wat dacht je van 7 dagen 2 maal daags 100 mg nitrofurantoïne? Zeker als je man bent is het gevaarlijk een blaasontsteking zelf op te lossen. Ga naar je huisarts.
Ja toe maar, meteen antibioticaquote:Op zondag 25 november 2007 18:19 schreef dotKoen het volgende:
Wat dacht je van 7 dagen 2 maal daags 100 mg nitrofurantoïne? Zeker als je man bent is het gevaarlijk een blaasontsteking zelf op te lossen. Ga naar je huisarts.
voor een blaasontsteking? natuurlijk!quote:
Bij mannen is het sowieso anders natuurlijk. Daar doet vaak al snel de prostaat mee ed. Alleen bij vrouwen hoeft een antibioticakuur niet altijd, nee.quote:Op maandag 26 november 2007 12:54 schreef Muck het volgende:
[..]
voor een blaasontsteking? natuurlijk!
dat lijkt me toch wel!quote:Op maandag 26 november 2007 13:17 schreef Nuna het volgende:
[..]
Bij mannen is het sowieso anders natuurlijk. Daar doet vaak al snel de prostaat mee ed. Alleen bij vrouwen hoeft een antibioticakuur niet altijd, nee.
Dit is waarom de huisarts eigenlijk ook altijd wel behandeld, uit voorzorg én omdat de patient klachten heeft. Maar in principe kan een lichte cystitis uit zichzelf genezen. Ook door veel drinken en goed uitplassen kunnen de klachten overgaan.quote:Op maandag 26 november 2007 13:22 schreef Muck het volgende:
[..]
dat lijkt me toch wel!
weet je hoe snel zoiets over kan gaan in een nierbekkenontsteking?
Kalm aan hoor!quote:
Ik ging er van uit dat TS man is. Volgens mij wordt dan en de meeste gevallen de NHG-standaard gevolgd: nitrofurantoïne.quote:Op maandag 26 november 2007 13:51 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dit is waarom de huisarts eigenlijk ook altijd wel behandeld, uit voorzorg én omdat de patient klachten heeft. Maar in principe kan een lichte cystitis uit zichzelf genezen. Ook door veel drinken en goed uitplassen kunnen de klachten overgaan.
Daarbij komt een acute pyelitis ook veel minder vaak voor dan een blaasontsteking. Een huisartsenpraktijk met 2000 patienten krijgt er ongeveer 4 per jaar te zien..
Misschien toch maar eens de gedroogd proberenquote:Welke soort cranberries werkt het beste?
Volgens het Cranberry Institute in East Wareham, Massachusetts, speelt het geen enkele rol in welke vorm cranberries worden genuttigd.
"Of de cranberries nu vers, bevroren of gedroogd zijn, of het nu cranberrysap of -saus is - alle cranberryproducten hebben dezelfde voordelen. Daarom kunt u zelf kiezen wat u en uw gezin het lekkerst vinden," zegt dr. Martin Starr, wetenschappelijk adviseur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |