Moest het zelf ook even nakijken. ILS bedoel ik http://en.wikipedia.org/wiki/Instrument_landing_systemquote:Op donderdag 22 november 2007 21:40 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen, maar wat is ALS? Zal wel weer iets vreselijks beledigends zijn![]()
Heb nu een hele sterke borrel nodig, gadverdamme zeg..quote:Op donderdag 22 november 2007 21:48 schreef Pavement het volgende:
beter een kale kudt dan zo'n bob ross
[ afbeelding ]
Maar gelijk heb je wel!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:48 schreef Pavement het volgende:
beter een kale kudt dan zo'n bob ross
[ afbeelding ]
yo pass de neut is doorquote:Op donderdag 22 november 2007 21:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Heb nu een hele sterke borrel nodig, gadverdamme zeg..
Heb het gelezen, en ja, dat is heel iets andersquote:Op donderdag 22 november 2007 21:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moest het zelf ook even nakijken. ILS bedoel ik http://en.wikipedia.org/wiki/Instrument_landing_system
Onderweg!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
yo pass de neut is door
lekker biertje neutje ! en morgen om 6 uur op![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 21:55 schreef beroepslurker het volgende:
Waar blijven de dames?
Ik wil ook wel een neutquote:Op donderdag 22 november 2007 21:55 schreef beroepslurker het volgende:
Waar blijven de dames?
Moet ook om die tijd op, pfff.....zal me niet meevallenquote:Op donderdag 22 november 2007 21:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
yo pass de neut is door
lekker biertje neutje ! en morgen om 6 uur op![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 21:58 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Tuurlijk Muis, jij krijgt er ook 1...of twee, kan ook
Moet je een rel?quote:Op donderdag 22 november 2007 22:00 schreef beroepslurker het volgende:
Zijn de gemoederen weer bedaard? Fijn! jammer
Veulen geloof ikquote:Op donderdag 22 november 2007 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het stinkt hier, wie heeft hier zitten schijten.....
![]()
tanden poetsen vrindquote:Op donderdag 22 november 2007 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
Hé Gert, had ik je al verteld dat ik jou een ongelovelijke eikel vind?quote:
Is daar een appart topic voor danquote:Op donderdag 22 november 2007 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |