quote:
De FOK!awards in GC:quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is het hier weer gezellig![]()
We hebben onverwachte visite, maar deze keer ist wel gezellig![]()
Wat is dat met favoriete lijstjes maken?![]()
Shopped till I droppedquote:
Ik vind rellende mods het ergste dat er is - op een forum danquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind rellende mods het ergste dat er is - op een forum dan- dus hou dat gebrek-aan-reltalent maar lekker
![]()
Ik ben daar nog nooit geweest, en volgens mijn zus is dat maar goed ook want er schijnt een hele hoop schattige kleine meisjes kleding te hangen daarquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Shopped till I dropped
Dagje Albert Kuyp met mijn moeder. Dan zie je echt niets anders dan Albert Kuyp![]()
Ook schattige grote meisjeskleding en schattige grote jongens kleding en schoenen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweest, en volgens mijn zus is dat maar goed ook want er schijnt een hele hoop schattige kleine meisjes kleding te hangen daar![]()
Wel gezellig shoppen met je moeder
Had mijn allermakkelijkste platte laarsjes aangetrokken, dus van de voetjes heb ik een keer geen last voor de verandering.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:53 schreef Greys het volgende:
Nok, lekker met de voetjes omhoog en een borrel bijkomen van je dagje!
Ing!Moest jij niet leren?
Slaap lekker zometeen!quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:56 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga zo gewoon lekker slapen. Morgen weer een deel van het geld dat ik vandaag heb uitgegeven terugverdienen met haarvlechten.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:19 schreef Greys het volgende:
Mijn zonder-wie-de-asiel-actie-nooit-gelukt-was-muts... hoe kon ik je nou niet noemen!
Ik heb niet de hele lijst ingevuld, hoeft ook niet, doen anderen ook niet.
Weet op sommigen ook heel het antwoord niet
En als je geen zin hebt, vul je gewoon helemaal geen lijst in
Wat is er gebeurd op je werk dan?
Ik denk dat ik morgen overdag ook mijn boeken maar weer eens uit pakquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik zal dit weekend es kijken naar die lijst. Morgen de hele dag Fok! plat, dus mooi tijd om te leren![]()
En je hebt PM![]()
Ik denk dat we daar dan een SC-F&F meet van moeten makenquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zie trouwens altijd in alle subfora over meets en zo. Is er ooit wel es een F&F meet geweest?
Wordt ongetwijfeld zwaar gezelliequote:Op vrijdag 23 november 2007 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar dan een SC-F&F meet van moeten maken![]()
Er is ooit een poging gedaan door SHE.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zie trouwens altijd in alle subfora over meets en zo. Is er ooit wel es een F&F meet geweest?
Herkansing voor Senesta!quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Er is ooit een poging gedaan door SHE.
Dat zou een dierentuin meet worden maar die is nooit door gegaan
Ja maar dát kwam door mijn laptop ennnnnnn de knakworst natuurlijkquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Gesjellig!
Met de asielactie zag ik er best wel tegen op, maar dat bleek toch echt wel supergezellig!![]()
en meneer Greys en Binkquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dát kwam door mijn laptop ennnnnnn de knakworst natuurlijk![]()
![]()
Geen idee, ik heb haar helemaal niet meer gezien eigenlijkquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Waarom zien we lwrb niet meer? Was wel nieuwsgierig naar de 2 kittens![]()
Trusten Greys.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:22 schreef Greys het volgende:
Ik ga snurken! Morgen om 8.00 uur op, maar tis voor oma dus een goede reden
Veel sterkte allen met de Fokloze zaterdag
En voor sommigen, tot Hyves morgen
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar dan een SC-F&F meet van moeten maken![]()
oehquote:Op zaterdag 24 november 2007 09:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zat toch ook nog steeds in de planning
Waarom istie niet doorgegaan dan? Liep het topic dood?quote:Op zondag 25 november 2007 09:59 schreef senesta het volgende:
We zijn er weer![]()
Het oude meet topic: Flora & Fauna DIERENTUIN MEETING
Dat is uiteindelijk niet door gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |