Ja! Godverdomme! Ik kan hier zo verschrikkelijk kwaad om worden he! Wat denk je van al die meisjes die prachtig lang haar hebben en door een chemokuur hun hoofd kaal wordt.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:03 schreef Prospera het volgende:
Ze reageert net alsof ze aangerand is, zo zittend op de douchevloer![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 20:15 schreef HuubLiekeFan het volgende:
heeft iemand cap van amanda`s haar nu?
hey is die knul de nieuwe gastspelerquote:
Kan me er wat bij voostellen, als haar en tieten het enige is wat je te bieden hebt. . .quote:Op donderdag 22 november 2007 20:03 schreef Prospera het volgende:
Ze reageert net alsof ze aangerand is, zo zittend op de douchevloer![]()
Dus jij zit de hele dag al dat gezeik over dat haar te volgen?quote:Op donderdag 22 november 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
Regie, mag ik nu andere mensen in beeld, pulease..........![]()
En natuurlijk mag het van achter.. Amanda moet op dit moment nog zoveel mogelijk ontzien worden natuurlijkquote:Op donderdag 22 november 2007 20:18 schreef Deisyy het volgende:
Naad wil lekker filmpie op bed kijken, Dreamgirls of Legally blond.
De buren zouden er goed aan doen, Amanda onderstaand boek te geven:quote:Op donderdag 22 november 2007 20:15 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja! Godverdomme! Ik kan hier zo verschrikkelijk kwaad om worden he! Wat denk je van al die meisjes die prachtig lang haar hebben en door een chemokuur hun hoofd kaal wordt.![]()
![]()
Wat een kutwijf!
Het erge aan dit alles is nog wel dat Amanda dit vele malen erger vindt dan de "koude douche" van Brianquote:Op donderdag 22 november 2007 20:15 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja! Godverdomme! Ik kan hier zo verschrikkelijk kwaad om worden he! Wat denk je van al die meisjes die prachtig lang haar hebben en door een chemokuur hun hoofd kaal wordt.![]()
![]()
Wat een kutwijf!
Ach ja, kindjes van god...........die van zichzelf een drama makenquote:Op donderdag 22 november 2007 20:22 schreef Deisyy het volgende:
Ze krijgen een film van het huis, dus mogen zaterdag ook gewoon Idols kijken.
Ehm......zo'n beetje wel. Ik wist niet hoe laat de kapper zou komen en heb iedereen beloofd caps te maken.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus jij zit de hele dag al dat gezeik over dat haar te volgen?
Dan verdien jij ook wel een bosje bloemen hoor...
![]()
Jensen komt morgen pas.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:29 schreef Ziet het volgende:
ze gaan dus nu een film kijken om jenssen te ontlopen ofzo?
Is dat vanavond.. Dacht morgenquote:Op donderdag 22 november 2007 20:29 schreef Ziet het volgende:
beter doet ze die handoek voor haar harsesquote:Op donderdag 22 november 2007 20:27 schreef Borga het volgende:
Zou Amandhaar nu gewoon een maandje of 5 met een handdoek op haar holle harses blijven lopen
Jensen komt volgens mij pas morgen.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:29 schreef Ziet het volgende:
quote:
Bah er wordt van alles uit de kast getrokken om het jankende kind weer blij te maken.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
Plotseling komt er een brief binnen van De Bont voor Dieren........hoe toevallig.![]()
dankjewel voor alle mooie caps en posts...ik ben zo blij met je (en alle anderen)!quote:Op donderdag 22 november 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ehm......zo'n beetje wel. Ik wist niet hoe laat de kapper zou komen en heb iedereen beloofd caps te maken.
Ik ben kapot.![]()
Nee zaterdag gaan ze Idols kijkenquote:Op donderdag 22 november 2007 20:31 schreef Ziet het volgende:
[..]
ow okee,
ik dacht vandaag
maar morgen gaan ze idols kijken dus
jammer
Denk dat ze zich er nog akeliger van gaat voelen.. m'n bontjassen kwijt.. m'n haar kwijt... wééééhquote:Op donderdag 22 november 2007 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bah er wordt van alles uit de kast getrokken om het jankende kind weer blij te maken.
You're welcomequote:Op donderdag 22 november 2007 20:32 schreef Marieke_B het volgende:
ik geniet elke dag van dit DGK forum op FOK![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heeft na DGK niets meer over boehoehoe.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:33 schreef Clank het volgende:
[..]
Denk dat ze zich er nog akeliger van gaat voelen.. m'n bontjassen kwijt.. m'n haar kwijt... wééééh
Ook dit belangrijke en maatschappelijk relevante onderwerp komt er uitiendelijk op neer dat Amanda kleertjes mag uitzoeken.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:33 schreef Clank het volgende:
[..]
Denk dat ze zich er nog akeliger van gaat voelen.. m'n bontjassen kwijt.. m'n haar kwijt... wééééh
Het wordt heel erg op prijs gesteld!quote:Op donderdag 22 november 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ehm......zo'n beetje wel. Ik wist niet hoe laat de kapper zou komen en heb iedereen beloofd caps te maken.
Ik ben kapot.![]()
Thnx en graag gedaan.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het wordt heel erg op prijs gesteld!
Dank je, ik heb genoten.
Dat las ik vanochtend ook in de COS, beat's me wat ze bedoelen.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:39 schreef Nostalgist het volgende:
Is Jaap dinsdag 's nachts naar Utrecht geweest ? Ik snap het even niet.....
nee.... dit hadden ze afgesproken om de streamers te fucken.... alleen waren ze niet off stream toen ze het besprakenquote:Op donderdag 22 november 2007 20:40 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap is met een vrouw naar Utrecht geweest ?
Ah, Thanks..... Dat verklaart Jaap's overdreven reactie.....quote:Op donderdag 22 november 2007 20:41 schreef Desii het volgende:
[..]
nee.... dit hadden ze afgesproken om de streamers te fucken.... alleen waren ze niet off stream toen ze het bespraken
Dat lijkt er wel op!quote:Op donderdag 22 november 2007 20:49 schreef Clank het volgende:
En Amanda draagt nu ook de badjas van Lieke.
Of staat er 'Lieke' op alle badjassen???
voor iemand die gewend is om altijd maar haar zin te krijgen moet dit echt een zwarte dag zijnquote:Op donderdag 22 november 2007 20:47 schreef Clank het volgende:
De jassen zijn ws helemaal niet naar haar zin, want ze heeft het steeds gehad over een jas die helemaal vol zat met strass steentjes... en die zit er niet bij![]()
Reken daar maar niet meer op.Die doen niks meer,alleen nog maar plannen maken en voor de rest is het echt niks meer.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:46 schreef Rotterdammert het volgende:
Amanda is op haar zwakst nu, goed moment voor huub en jaap om haar te bashen
Ze weet nog niet dat het weer aangroeit?quote:Op donderdag 22 november 2007 20:49 schreef beequeen het volgende:
Amanda wil niks meer........dan ga je toch lekker naar huis![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
het is leuker om te lezen dan om te kijken.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:53 schreef Dark het volgende:
Manny heeft spijt, dat ze de extensions eruit heeft gehaald
Sorry hoor, maar ik vind dit zo grappig!
Heb ik hier al zo vaak gezegd.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:51 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat lijkt er wel op!
Denk dat de badjas van Lieke algemeen bezit is?
Dat kan nog even duren . Zoals Amanda en Brian altijd zeggen: What comes around goes around.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:52 schreef Py het volgende:
[..]
Ze weet nog niet dat het weer aangroeit?![]()
Als de buren zich zouden houden aan hun eigen regels.........dan kan er nog wel een ton boete overheen,.........als klap op de vuurpijl, zeg maarquote:Op donderdag 22 november 2007 20:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb ik hier al zo vaak gezegd.
Die kutwijven gebruiken het liefst eigendommen van hun persoonlijk grootste vijand. Kan zo maar en mag zo maar.
[ afbeelding ]
Ze hebben maar één regel: wij hebben het laatste woord. De rest van het regelboek is wc-papier.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Als de buren zich zouden houden aan hun eigen regels.........dan kan er nog wel een ton boete overheen,.........als klap op de vuurpijl, zeg maar![]()
Nou, daar hoeft hij niet bang voor te zijn, Amanda gaat de eerste 3 maanden de straat niet op!quote:Op donderdag 22 november 2007 20:58 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Bah. Die engerd doet alleen maar lief, omdat hij bang is, dat Amanda besluit om weg te gaan.
Gatverdegatver.
Het haar van Amanda is net gecremeerd, een beetje respect please.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:57 schreef Meganog het volgende:
Heeft het koppel op stream 1 te horen gekregen dat een van beiden nog maar een maand te leven heeft?
Zal ik het condoleance register opsturen + de rouwkaarten?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het haar van Amanda is net gecremeerd, een beetje respect please.![]()
![]()
Heb helemaal geen zin om naar die 2 nono's te luisteren, ik vermaak me prima met een huilende Amanda.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:04 schreef STAP01 het volgende:
Dennix weet zeker nog niet dat hij naar huis mag van het Hokje
Zei hij dat?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:04 schreef STAP01 het volgende:
Dennix weet zeker nog niet dat hij naar huis mag van het Hokje
Nee maar ik hoorde Amanda vanmiddag zeggen dat ze bereid is om hem weg te stemmen als Huub met een leuk uitje komt. Amanda gaat dan met Nadia praten.quote:
Bezoekjes aan het kansloze hokje.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:08 schreef rooie3 het volgende:
Hoe komt dat kotswijf aan die lijst met de groupies van Huub.
Deze plannen zijn net zo stompzinnig net alsquote:Op donderdag 22 november 2007 21:07 schreef farscapevr6 het volgende:
lijkt me lache als t plannetje van nix backfired en ie echt ruzie krijgt met die toverkool
Ik had het kunnen wetenquote:Op donderdag 22 november 2007 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bezoekjes aan het kansloze hokje.
Tuurlijk.Wij protesteren ertegen dus mag het.Het is toch streamers opjutten die gouden zooi redactie.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:09 schreef 2live het volgende:
Gaat de febo daar nu echt mee accoord dat die dombo met een hoofddoek gaat lopen?
Hij kan het hebben.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
Het eten is binnen, Dennix is er als de kippen bij.![]()
Pardon? Alsof iedereen die een shawl draagt een kankerpatient is.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:10 schreef Dark het volgende:
Met die hoofddoek op, lijkt ze echt net een kankerpatient.
nouja, dat vind jij, en dat magquote:Op donderdag 22 november 2007 21:05 schreef mspoez het volgende:
Jaap straalt 'onvermogen' uit in de show. Jaap straalt 'ik ben veel te dik en dus doe ik net of ik zó slim ben dat ik grappen maak die anderen niet snappen' uit. Hij straalt 'ik ben mijn hele leven al gepest en nu heb ik toevallig mijn eigen show' uit.
Ik ben geen jaap fan, nee.
Hij wilde voorquote:Op donderdag 22 november 2007 21:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er is weer vreten binnengekomen. Hoe gaat Dennis het consumeren? Zittend of lopend? Ik gok op het laatste.
Je lult zo maar wat, of meen je hetquote:Op donderdag 22 november 2007 21:14 schreef Dark het volgende:
Naad gaat met achter bellen om een kapper voor Amanda te regelen, die WEL extensions wil zetten in het afgebrande haar
Ach schat, wind je niet op, ik vind dat zo, omdat ik deze beelden tijdens mijn wekelijkse chemo tegenkom.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pardon? Alsof iedereen die een shawl draagt een kankerpatient is.
Naad meent het, ze is meteen gaan bellen.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je lult zo maar wat, of meen je het![]()
1 |
1 |
Neem me niet kwalijk, dat kan ik ook niet ruiken, strekte.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach schat, wind je niet op, ik vind dat zo, omdat ik deze beelden tijdens mijn wekelijkse chemo tegenkom.
Sorry daarvoor.
Compleet gestoord.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Naad meent het, ze is meteen gaan bellen.
Nou, dan zet d'r koffers maar bij de voordeur. gvdquote:Op donderdag 22 november 2007 21:17 schreef Dark het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 november 2007 21:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |