Sommige users doen wel iets met een laatste waarschuwing, andere users weer niet. Het oeuvre aan storend postgedrag van Lenny_Leonard heeft de emmer weer doen overlopen. Mail ergens in februari maar waarom je weer op FOK! zou willen posten.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
De LIF Sc érs zijn van de week unbanned met een duidelijke waarschuwing. Helaas heeft niet iedereen die waarschuwing begrepen. Grasmat is de eerste die de eer heeft om er voor een maand vanaf te vliegen.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
Dipendere is eigenlijk een beetje zielig. Ze heeft zich voor de kat van een kutuser laten spannen om stoer mee te doen. Nou ja, ik hoop dat je die taart van 'm krijgt, want je kan in ieder geval niet meer op FOK!. Mail over een maand maar.
En voor diegene dat het lezen: denken jullie nu echt dat ik op dit uur iemand ga bannen
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende: Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende: Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug? Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende: Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
Niels83 gebruikte z'n account alleen maar om z'n idolen en z'n fansite ervoor te spammen. Om dan ook nog eens een topic te openen om stemmen te vergaren voor die fansite was de limit. Weg.