dat denk ik dan ookquote:Op donderdag 22 november 2007 20:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik belde met vast nummer en ik heb geen geheim nummer enz. Dus dan moet het wel zichtbaar zijn denk ik.
Joh, echt?quote:Op donderdag 22 november 2007 20:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik belde met vast nummer en ik heb geen geheim nummer enz. Dus dan moet het wel zichtbaar zijn denk ik.
precies en die heb je nu ookquote:Op donderdag 22 november 2007 20:48 schreef borisz het volgende:
Ik wilde een bevestiging, dat ik niet voor niets had gebeld.
Kan je me niet laten weten wanneer de prijzen verstuurd zijnquote:Op donderdag 22 november 2007 20:33 schreef Maricha het volgende:
[..]
Bij de zenderbrede prijzen (zoals Guitar Hero III) weet ik het ook niet precies. Wat ik wel weet is dat mijn collega, die de prijzen verstuurt, ook afhankelijk is van de levering. Maar als het spel in de winkel ligt kan het nooit heel lang meer duren!
Das heel moeilijk!quote:Op donderdag 22 november 2007 20:37 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Geduld is dan een schone zaak.
het prettige bij 3fm is dat de lijn direct in gesprek is en je dan ook niks betaald, bij een 538 ofzo krijg je een keuze menu en kan je het later opnieuw proberen. en heb je 60 cent aan rtl gegeven.quote:
Maar ja, aan de publieke omroep betalen we allemaal meequote:Op donderdag 22 november 2007 20:51 schreef borisz het volgende:
[..]
het prettige bij 3fm is dat de lijn direct in gesprek is en je dan ook niks betaald, bij een 538 ofzo krijg je een keuze menu en kan je het later opnieuw proberen. en heb je 60 cent aan rtl gegeven.
maar dat is een verschil tussen 3fm en de commerciëlen![]()
Werken jullie met VoIP ? Als het net zo werkt als bij mij op het werk dan zal het volgens mij niet goed gaan met de nummerweergave. Als ik intern door iemand wordt gebeld die belt via VoIP dan zie ik alleen maar 4 cijfers in het display staan en niet het hele nummer. Omdat het een intern gesprek betreft kan ik het VoIP nummer bellen wat in het display staat, maar van buiten zal dat volgens mij niet werken.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:41 schreef borisz het volgende:
nope gewoon via kpn --> tele2quote:Op donderdag 22 november 2007 20:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Werken jullie met VoIP ? Als het net zo werkt als bij mij op het werk dan zal het volgens mij niet goed gaan met de nummerweergave. Als ik intern door iemand wordt gebeld die belt via VoIP dan zie ik alleen maar 4 cijfers in het display staan en niet het hele nummer. Omdat het een intern gesprek betreft kan ik het VoIP nummer bellen wat in het display staat, maar van buiten zal dat volgens mij niet werken.
Ik heb bij Annemieke de weekcd van Maroon5 gewonnen en een maand later bij MetMichiel 5 prijzen in de popkwis. Volgende week hoop ik weer wat te winnen.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:54 schreef borisz het volgende:
Ik heb in het verleden toch redelijk veel gewonnen bij 538
2x het 538 prijzenpakket. 1x bij rick van v dat zal nu ook 3-4 jaar geleden zijn dat ik voor een sinterklaasgedicht een pakket kreeg.
en iets later half jaar ofzo was zat er in dat tweede pakket een mp3 speler van 128 mb. Ik was toen de eerste in mijn klas met een mp3 spelerze kostten toen nog 100 euro of meer
- goodies
en bij 3fm ooit kaarten voor CaS, was erg leuk![]()
Ook ongeveer die van mij !quote:Op donderdag 22 november 2007 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Gerard zal er in ieder geval wel inzitten, met daarnaast Michiel, Rob, Coen of Paul. Althans, dat is mijn voorspelling.
PM jij Breuls even om 'm aan z'n bericht te herinneren?quote:Op donderdag 22 november 2007 20:58 schreef borisz het volgende:
Michiel weet ik nog niet zo zeker..... Kans is groot. Maar een paar admins van fok wilden toch een actie opzetten ?
Tenminste vorig jaar dan![]()
Nee, want ik heb niets te maken met het versturen van die prijzenquote:Op donderdag 22 november 2007 20:49 schreef Ash het volgende:
[..]
Kan je me niet laten weten wanneer de prijzen verstuurd zijn![]()
![]()
[..]
Gerard wel, maar Michiel durf ik niet te zeggen. De meesten hier op FOK! zijn wel fan van Michiel, maar ik heb regelmatig het gevoel dat wij niet heel erg representatief zijn voor het 3FM-publiek. Ook denk ik dat er 's avonds minder geluisterd wordt dan overdag.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook ongeveer die van mij !![]()
Gerard en Michiel lijken mij vrij zeker van een plekkie in het Glazen huis. Maar ja, wie is de derde persoon?
Als jullie nou met leuke acties komen, bijv iedereen in je eigen omgeving te laten stemmen op iig Michiel.....elke stem helpt!!!!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gerard wel, maar Michiel durf ik niet te zeggen. De meesten hier op FOK! zijn wel fan van Michiel, maar ik heb regelmatig het gevoel dat wij niet heel erg representatief zijn voor het 3FM-publiek. Ook denk ik dat er 's avonds minder geluisterd wordt dan overdag.
Ik kom er nooit doorheenquote:Op donderdag 22 november 2007 20:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb bij Annemieke de weekcd van Maroon5 gewonnen en een maand later bij MetMichiel 5 prijzen in de popkwis. Volgende week hoop ik weer wat te winnen.
Misschien heeft Retecool nog een Braat-o-lizer liggen zoals vorig jaar?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
Als jullie nou met leuke acties komen, bijv iedereen in je eigen omgeving te laten stemmen op iig Michiel.....elke stem helpt!!!!
Ik zie de stickers alweer voor me...quote:Op donderdag 22 november 2007 21:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
Als jullie nou met leuke acties komen, bijv iedereen in je eigen omgeving te laten stemmen op iig Michiel.....elke stem helpt!!!!
Ik heb met de RadioRing volop gestemd voor MiddenInDeNachtRick, en gezien die uitslag heb ik het ff gehad met stemmenquote:Op donderdag 22 november 2007 21:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
* Sirolf ziet Broekie alweer met een spandoek rondlopen.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zie de stickers alweer voor me...
JA! Michiel moet in het Glazen Huis!
Hopelijk dan geen top 2000 taferelen!quote:1098268/2/50#54789238]donderdag 22 november 2007 21:05[/url] schreef Maricha het volgende:[/b]
Gaan C&S een zware dobber aan krijgen want ze zijn/waren de best beluisterde middagshow, dacht ik. Zal niet lang duren als je de meest recente cijfers ziet.quote:
Nou, dat dusquote:Op donderdag 22 november 2007 21:56 schreef Maricha het volgende:
fijn weeeeeeeeeeeeeeekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |