Ik lach je hartelijk uit vanwege de OP van dit topic waaruit blijkt dat jij kennelijk overtuigd bent dat er iemand is die het boeit wat jij allemaal gepost hebt.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:32 schreef The_Shining het volgende:
Oh en kijk gerust in mijn verleden topics en stel vooral vragen wat ik er destijds mee bedoelde en lach me dan hartelijk uit om mijn uitspraken(de meesten staan in WFL & TRU).
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:34 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik lach je hartelijk uit vanwege de OP van dit topic waaruit blijkt dat jij kennelijk overtuigd bent dat er iemand is die het boeit wat jij allemaal gepost hebt.
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:34 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik lach je hartelijk uit vanwege de OP van dit topic waaruit blijkt dat jij kennelijk overtuigd bent dat er iemand is die het boeit wat jij allemaal gepost hebt.
neuh, een rage hier op Fok!quote:Op donderdag 22 november 2007 19:15 schreef Pinobot het volgende:
Posten onder verschillend usernamen, is dat een vorm van MPS?
Klonen, was dat dan? xdquote:Op donderdag 22 november 2007 19:16 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
neuh, een rage hier op Fok!
noemt men ook wel klonen![]()
Uit het gesticht waar je behandeld wordt voor telepathie.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:13 schreef Tmaatje het volgende:
Ok, uit welk gesticht ben jij gaan lopen ???![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 06:40 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Uit het gesticht waar je behandeld wordt voor telepathie.
idd, een echtequote:Op vrijdag 23 november 2007 06:49 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |