Nieuwe poging:quote:Op donderdag 22 november 2007 16:38 schreef Harmen1984 het volgende:
295.000, gestrand in level 8. IQ 104
Zodra ze over Afrika vragen, val ik door de mand
Idemquote:Op donderdag 22 november 2007 16:51 schreef ElectricEye het volgende:
Travelers IQ 116, vierhonderdtienduizendnogwat punten.
Eerste keer!
Grappig spelletje!
Score zegt helemaal niets. Het is handiger om minimaal het behaalde IQ te posten, liever met het level, natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:08 schreef Dizzee het volgende:
477,089
geosense.netquote:
Urumqi en Niznji Novgorod, dat werk?quote:Op zondag 2 december 2007 19:43 schreef qonmann het volgende:
nog een paar keer geprobeerd, kwam nu tot nivo 12, maar dan is de lol eraf, er komen dan allerlei plaatsen in Rusland & China voorbij waar ik nog nooit van gehoord heb..
Dat zijn toch makkelijke steden om te vinden.quote:Op zondag 16 november 2008 17:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Urumqi en Niznji Novgorod, dat werk?
Vind ik wel (zeker Urumqi), maar ik kan me zo voorstellen dat de meeste mensen nog nooit van deze steden gehoord hebben.quote:Op maandag 17 november 2008 00:38 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat zijn toch makkelijke steden om te vinden.
quote:Op maandag 17 november 2008 10:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Vind ik wel (zeker Urumqi), maar ik kan me zo voorstellen dat de meeste mensen nog nooit van deze steden gehoord hebben.
Sowieso zit je er heel vaak flink naast, ook al mik je eigenlijk best goed...quote:Op maandag 17 november 2008 11:10 schreef Frollo het volgende:
Ja, Afrika hè. Maar ook bij al die Caribische eilanden (St. Kitts etc.) zit je er makkelijk 1500 km naast terwijl je het voor je gevoel nog best aardig doet.
dichtste wat ik geraakt ben is 5km van venetiëquote:Op maandag 17 november 2008 14:58 schreef Omniej het volgende:
[..]
Sowieso zit je er heel vaak flink naast, ook al mik je eigenlijk best goed...
Ik moest op een gegeven moment bijvoorbeeld Brussel aanwijzen. Toon mij een volwaardige kaart van België en ik kan precies aanwijzen waar Brussel ligt, maar in dit testje is heel België nauwelijks te zien. Nou ja, toch maar zo goed mogelijk Brussel aangewezen, zat ik er nog 140 km naast ofzo.
Die wereldkaart is dan ook een projectie van een wereldbol, met als gevolg dat als iets op de platte kaart 1cm van elkaar ligt dat in werkelijkheid heel verschillende afstanden kunnen betekenen.quote:Soms liggen het groene en 't rode pijltje bijna tegen elkaar aan en is het verschil 150km, soms zit er duidelijk een flink gat tussen en is het verschil maar 200km ofzo.
Over de nauwkeurigheid heb ik dus nog m'n twijfels.
In de herhaling:quote:Op maandag 3 december 2007 17:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Tijdje geleden al een keer gedaan. Toen zat ik rond de 135 volgens mij. Zal het nog eens doen.
Mijn 'record' was 6 km van Kathmandu, Nepal.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:07 schreef placebeau het volgende:
dichtste wat ik geraakt ben is 5km van venetië
Ja, daar heb je een goed punt inderdaad.quote:Die wereldkaart is dan ook een projectie van een wereldbol, met als gevolg dat als iets op de platte kaart 1cm van elkaar ligt dat in werkelijkheid heel verschillende afstanden kunnen betekenen.
Dus het kan allemaal wel
Je wordt natuurlijk niet zomaar TRV-mod.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:37 schreef Komakie het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar UiO?
Tweede poging 122. Duidelijk wel mogelijk te verbeteren met wat herhaling.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:19 schreef Bajskorv het volgende:
Eerste poging ooit, leuk spel:
Final score: 451, 240
Final level: 11
Travel IQ: 118
Haha, dat had ik ook idd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:29 schreef k_man het volgende:
Ik breng er niks van terecht, dat kaartje is veel te klein. Zelfs bij Amsterdam - waarvan ik echt wel weet waar het ligt - zit ik daardoor op 150 km afstand.
En 127... Ik wordquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:42 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Tweede poging 122. Duidelijk wel mogelijk te verbeteren met wat herhaling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |