Zo groot/dik ben ik niet hoor. 1,80 meter, 68 kiloquote:Op donderdag 22 november 2007 10:33 schreef TNA het volgende:
Dat krijg je met zo'n username. Groot mens ben jij.
Dat zei jij helemaal niet. Jij zat stil in een hoekje. Dat komt omdat je een mietje bent.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:37 schreef fathank het volgende:
ik: "Heb jij nog nooit een trein gezien, of nog nooit een ruimteschip?"
Is goed, want jij kent mijquote:Op donderdag 22 november 2007 10:40 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Dat zei jij helemaal niet. Jij zat stil in een hoekje. Dat komt omdat je een mietje bent.
Wow, dan han hoop ik nooit in zo'n ding te komen.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Zo groot/dik ben ik niet hoor. 1,80 meter, 68 kilo![]()
H. h.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:37 schreef fathank het volgende:
En owja. Ze hebben dus van die schuifdeuren die automatisch opengaan als je op het knopje drukt.
Zegt zo'n dom wijf vanochtend: "Zo he, het lijkt wel een ruimteschip".
ik: "Heb jij nog nooit een trein gezien, of nog nooit een ruimteschip?"
Ow?quote:Op donderdag 22 november 2007 10:37 schreef fathank het volgende:
En owja. Ze hebben dus van die schuifdeuren die automatisch opengaan
Wat is daar automatisch aan?quote:als je op het knopje drukt.
Dat je op 't knopje moet drukken, en dan vanzelf openschuift, ipv met spierkracht de deur moeten bewegen. Zo goed?quote:Op donderdag 22 november 2007 11:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ow?
[..]
Wat is daar automatisch aan?
Da's net als dat mn auto automatisch toetert, als ik op de claxon druk. Like; DUH!
Misschien moet je Groentekoning worden.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:56 schreef Frituurkoning het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem! Ik ben een beetje aan de forse kant waardoor ik niet fatsoenlijk kan zitten
!!!
GRRRRRRRRRRRRquote:Op donderdag 22 november 2007 11:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Misschien moet je Groentekoning worden.
Het zou wat wezen: én op het knopje drukken én nog met de hand openduwen.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat je op 't knopje moet drukken, en dan vanzelf openschuift, ipv met spierkracht de deur moeten bewegen. Zo goed?
quote:Op donderdag 22 november 2007 12:13 schreef Liquidootje het volgende:
Maak eens een foto. Ik heb ze nog niet mogen aanschouwen, gezien ik een hele mooie dure auto rij.
Lijkt wel een ruimteschipquote:Op donderdag 22 november 2007 13:31 schreef thatsme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtig!
[ afbeelding ]
de trein!
Jij vind 1,80 groot?quote:Op donderdag 22 november 2007 10:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Zo groot/dik ben ik niet hoor. 1,80 meter, 68 kilo![]()
Het is zelfs kleiner dan gemiddeld.quote:
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 22 november 2007 20:56 schreef Sapstengel het volgende:
De enige fijne treinen waar ik wel eens in zit zijn die internatiole, die grijze met rode streep. Met van die stoelen die je in ligstand kan kantelen. En tafeltjes waarop je laptop normaal kan staan, zodat je liggend naar een film kan kijken
.
Openbaar vervoer is per definitie stoelen in een opstelling waar kleuters in passen. Zwaar irritant.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:29 schreef fathank het volgende:
Hebben ze eindelijk nieuwe treinen bij Veolia, zijn die grafdingen zo ingericht dat eerder lijkt op veevervoer als een fatsoenlijke trein. Hoer verzin je het om rijen van 5 stoelen te maken, die ook nog eens te smal zijn voor de gemiddelde Nederlander. Ook beenruimte is een behoorlijk schaars goed :R.
Klacht: Veolia koopt treinen, die veel te krap zijn voor de gemiddelde Nederlander.
euhm nee, verre van dat. Maar als ik al niet eens fatsoenlijk kan zitten, hoe moet dat dan als je 2,10 meter bent smartassquote:
Je bent een miep, ik ben 193cm groot en heb daar nooit last vanquote:Op donderdag 22 november 2007 22:45 schreef fathank het volgende:
[..]
euhm nee, verre van dat. Maar als ik al niet eens fatsoenlijk kan zitten, hoe moet dat dan als je 2,10 meter bent smartass.
Jij bent nog niet verder dan handje vast houden met je vriendin?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:11 schreef McKillem het volgende:
[..]
Openbaar vervoer is per definitie stoelen in een opstelling waar kleuters in passen. Zwaar irritant.
Als er iemand op een tweezitter zit in de bus, kan ik er bijvoorbeeld niet naast zitten zonder direct intiemer te zijn dan ik met mijn vriendin ben...
Of beenruimteVaak is het onmogelijk om mijn benen recht te zetten, vooral de trams van HTM hebben hier last van.
Zwaar irritant.
Ns heeft trouwens ook alles behalve fatsoenlijk wat beenruimte...
Vooral irritant als ik mijn aars verplaats van Den Haag naar Enschede.
veolia denkt aan inkomsten. mensen gaan ook nog wel met de trein ook al zijn de stoeltjes kut.. moet toch van a naar b.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:05 schreef Ofyles2 het volgende:
TS: verander het topic in "Veolia denkt aan niemand".
Syntus heeft toch helemaal geen tafels in de herriekrotten van ze?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zat laatst in zo'n bescheten Syntus trein, die tafels daar zijn maar 15 cm breed, kan je helemaal niks mee. Hoe moet ik mezelf dan vermaken tijdens de reis. Maar die ebolia treinen zijn nog erger aan de pics te zien.
Ach lul niet, die treinen van Den Haag naar Enschede zijn zo'n beetje de meest comfortabele treinen in het land. Stil en een zeker niet te weinig beenruimte!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:11 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ns heeft trouwens ook alles behalve fatsoenlijk wat beenruimte...
Vooral irritant als ik mijn aars verplaats van Den Haag naar Enschede.
In Syntustreinen heb je meer ruimte, en ik kan het weten want ik zit elke dag in allebeiquote:Op donderdag 22 november 2007 23:43 schreef -Willempie- het volgende:
Ziet er iig beter uit dan die schijtdingen van Syntus daarin heb je helemaal geen ruimte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |