abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57196844
Per jaar? Maar twee kwartalen daling van GDP is volgens de stat toch al een recessie? Waarom nu ineens gevoelsmatige punten erbij stoppen? een procent is ook niets, hoeveel is de natuurlijke aanwas per jaar alleen al? Jammer dat nieuwkomers geen baan kunnen krijgen, maar als de rest zijn baan behoudt is het ook geen drama, toch?
pi_57196896
Het is duidelijk dat je er niks van begrijpt en ik heb het allemaal al uitgelegd in de OP dus misschien dat het duidelijker wordt als je dat leest
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57197317
Jij zegt dat een recessie een vast te stellen feit is, wat ook zo is, maar daarbuiten heb je nog de beleving van mensen die mij veel belangrijker lijkt dan wat cijfertjes.. Wat snap ik daar niet aan?

Ik blijf de OP niet lezen, dat heb je al een keer of drie geroepen in minder dan 150 posts in dit topic.
pi_57197351
Zolang ze geld uit blijven geven en er geen massa onslagen komen zal het allemaal wel meevallen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57197428
Dat klopt inderdaad. Zolang dat zo is, zal het wel meevallen.
pi_57197608
En dat is tot op heden nog zo en komt er een stimuleringsprogramma in het 2e deel van het jaar waarvan de verwachting is dat het comsumtie verhogend(en inflatieverhogend) gaat werken
  donderdag 6 maart 2008 @ 15:10:17 #132
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57197883
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 14:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dat is tot op heden nog zo en komt er een stimuleringsprogramma in het 2e deel van het jaar waarvan de verwachting is dat het comsumtie verhogend(en inflatieverhogend) gaat werken
Dat betwijfel ik, ook wij krijgen die check van $1200. Niet dat ik het echt nodig heb maar goed, ik ga er zeker iets leuks mee doen. Elke belastingbetaler krijgt dat.

Of het helpt? Nee daar geloof ik niet in. Uitstel, executie etc.

Start from scratch lijkt me veel beter, laat de boel maar even op z'n bek gaan. Duurt even maar goed, daarna zal de VS weer opleven. Zoals het altijd al deed na een mindere periode.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_57198172
Maar met 2 inkomens en een goedkope staat zal het vast geen uitzetting worden

Zou wat anders zijn als je met een inkomen in een huis van 500.000 dollar zou wonen in LA niet?
pi_57198275
Wat zou Buffett doen met zijn 600 USD? Wat Bill Gates ermee doet is niet belangrijk meer, aangezien hij nog maar nummertje 3 van de wereld is
pi_57198316
Buffet krijgt het niet

Popo hoort blijkbaar bij de blue-collar workers
  donderdag 6 maart 2008 @ 15:32:46 #136
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57198419
Voor $500.000 in CA heb je nog niks wil je in een beetje leuke wijk wonen. En bijna iedere belastingbetaler krijgt het Diego.

En tja, zoals ik al eerder zei: De mensen met de lagere inkomens krijgen de grootste klappen. Mensen met modale inkomens zullen zich wel weten te redden.

En Bush wil natuurlijk niet nog een fiasco op z'n naam hebben, vandaar dit uitstel. Mag de nieuwe president de troep van GWB opruimen. Toch leuk zo'n erfenis.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_57198540
De democraten hebben gewoon voor gestemd op dit plan

Mensen met een inkomen van meer dan pak hem beet 100k krijgen het toch niet?
  donderdag 6 maart 2008 @ 16:03:45 #138
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57199188
Zo zit het in elkaar, of die krijgen minder. Kan best zijn dat wij 'maar' $300 krijgen. Geen flauw idee eigenlijk.

Maar het is allemaal gebakken lucht en niet bestaand geld.
pi_57202923
Je kan het wel uitgeven

Ik denk dat je ook wat minder lekker slaapt als je 100k per jaar verdient bij een multinational, een jaar of 45 bent, opgroeiende kinderen hebt en een huis in LA van 500k met een hypotheek van 300k hebt.

De mensen die pak hem beet in Idaho, Missouri of Michigian wonen en een vast inkomen hebben en een huis zullen vast niet minder goed slapen
  donderdag 6 maart 2008 @ 19:10:28 #140
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57203119
Dat heb ik pas dus even snel bekeken en de salarissen liggen niet echt hoger in mijn vakgebied dan in bijv. CA. Echter een hypotheek van $500.000 en hoger is echt niet bijzonder hoog voor een redelijk huis in een redelijke buurt

Voorbeeldje Anaheim:

pi_57203165
Ik denk dat je met een inkomen van 100k en een hypotheek van 300k toch wel redelijk middenklasse bent hoor
pi_57203707
Ik hoop wel dat amerika keihard op zn bek gaat. De huidige crisis hebben ze aan zichzelf alleen te danken.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_57203737
Mensen die hopen dat andere mensen het slecht hebben
pi_57203919
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mensen die hopen dat andere mensen het slecht hebben
Ja want op die manier leren mensen misschien wat. De Amerikanen zijn arrogant en leven boven hun stand en voila! Een crisis... Eigen schuld, wie zich brandt, moet op de blaren zitten.
pi_57203967
Zeker niet opgelet op school toen het hoofdstuk compassie en medeleven voorbij kwam?

[ Bericht 73% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 06-03-2008 19:49:53 ]
pi_57209341
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zeker niet opgelet op school toen het hoofdstuk compassie en medeleven voorbij kwam?

Op welke school heb jij gezeten dan?
  donderdag 6 maart 2008 @ 23:37:07 #147
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57210887
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:41 schreef Probably_on_pcp het volgende:

De Amerikanen zijn arrogant en leven boven hun stand en voila! Een crisis...
En alle Nederlanders lopen op klompen, Duitsers eten allemaal bratwurst en Belgen hebben helikopters met schietstoelen.
  donderdag 6 maart 2008 @ 23:59:59 #148
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_57211538
quote:
Hadden de Amerikanen compassie en medeleven toen ze in Abu Graib gingen martelen?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_57212859
quote:
offtopic en zo
  vrijdag 7 maart 2008 @ 07:09:49 #150
179752 TheChemeng
['æbsin&#;] Ikea boy
pi_57214388
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 14:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Jij zegt dat een recessie een vast te stellen feit is, wat ook zo is, maar daarbuiten heb je nog de beleving van mensen die mij veel belangrijker lijkt dan wat cijfertjes.. Wat snap ik daar niet aan?
Ik heb er weinig belang bij om met cijfers te gaan gooien, voor mij is het heel simpel. ABC, de BBC en de meeste Amerikaanse media heeft het ondertussen gewoon over een recessie. Het is zelfs zo dat ze zich momenteel drukker maken over stagflatie dan over economische groei. Kortom ik denk dat we het ondertussen gewoon kunnen hebben over de Amerikaanse recessie.
The Dutch are bastards and the French ten times worse.
Quod nihil sit tam infirmum aut instabile quam fama potentiae non sua vi nixa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')