Dat betwijfel ik, ook wij krijgen die check van $1200. Niet dat ik het echt nodig heb maar goed, ik ga er zeker iets leuks mee doen. Elke belastingbetaler krijgt dat.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dat is tot op heden nog zo en komt er een stimuleringsprogramma in het 2e deel van het jaar waarvan de verwachting is dat het comsumtie verhogend(en inflatieverhogend) gaat werken
Ja want op die manier leren mensen misschien wat. De Amerikanen zijn arrogant en leven boven hun stand en voila! Een crisis... Eigen schuld, wie zich brandt, moet op de blaren zitten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mensen die hopen dat andere mensen het slecht hebben![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zeker niet opgelet op school toen het hoofdstuk compassie en medeleven voorbij kwam?
En alle Nederlanders lopen op klompen, Duitsers eten allemaal bratwurst en Belgen hebben helikopters met schietstoelen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:41 schreef Probably_on_pcp het volgende:
De Amerikanen zijn arrogant en leven boven hun stand en voila! Een crisis...
Hadden de Amerikanen compassie en medeleven toen ze in Abu Graib gingen martelen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zeker niet opgelet op school toen het hoofdstuk compassie en medeleven voorbij kwam?
offtopic en zoquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb er weinig belang bij om met cijfers te gaan gooien, voor mij is het heel simpel. ABC, de BBC en de meeste Amerikaanse media heeft het ondertussen gewoon over een recessie. Het is zelfs zo dat ze zich momenteel drukker maken over stagflatie dan over economische groei. Kortom ik denk dat we het ondertussen gewoon kunnen hebben over de Amerikaanse recessie.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Jij zegt dat een recessie een vast te stellen feit is, wat ook zo is, maar daarbuiten heb je nog de beleving van mensen die mij veel belangrijker lijkt dan wat cijfertjes.. Wat snap ik daar niet aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |