quote:Op donderdag 22 november 2007 02:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Halo, Halo, Halo en nog eens Halo.
Hallo er zijn wel betere titels om nu over te praten. Een Mass Effect bijvoorbeeld?
Mass effect is al te krijgen, is het niet tijd voor de volgende hype?quote:Op donderdag 22 november 2007 02:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Hallo er zijn wel betere titels om nu over te praten. Een Mass Effect bijvoorbeeld?
jaquote:Op donderdag 22 november 2007 07:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mass effect is al te krijgen, is het niet tijd voor de volgende hype?
Het Xbox 360 topic is net als een demente bejaarde met een sterke vorm van ADHD, er wordt binnen 2 dagen van game gewisseld, en binnen een week is men alweer vergeten wat vorige week 'hot' was.quote:Op donderdag 22 november 2007 07:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mass effect is al te krijgen, is het niet tijd voor de volgende hype?
The force is weak inside youquote:Op donderdag 22 november 2007 02:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Precies, PGR4 word al een oude koe genoemdquote:Op donderdag 22 november 2007 08:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het Xbox 360 topic is net als een demente bejaarde met een sterke vorm van ADHD, er wordt binnen 2 dagen van game gewisseld, en binnen een week is men alweer vergeten wat vorige week 'hot' was.
Ik maak er een sport van om guards van de daken te smijten.quote:Op donderdag 22 november 2007 08:43 schreef zatoichi het volgende:
Alan Wake ben ik ook naar uit aan het kijken (eigenlijk al sinds de release van de 360 volgens mij)
Hoe dan ook, ik vind AC ook echt een vette game. Toen ik hoorde dat hij tegenviel op de dag dat ik hem kreeg vond ik dat wel jammer, en ik had zelf ook het idee dat het nogal herhalend was. Maar het is eigenlijk helemaal niet vervelend.
Het blijft gewoon superleuk om over daken te springen, over balkjes en guards op een slimmem wijze te misleiden. AC is volgens mij echt zo'n spel wat uitgebreid terugkomt is een topic in Memory Lane...
Hoe dan ook, hoe verder ik kom hoe toffer hij wordt. Vooral de gevechten beginnen nu echt leuk en uitdagend te worden. Mijn persoonlijke uitdaging is ook niet blokken en counterattack, maar om met 10 man om me heen een zo vloeiend gevecht te krijgen.
Kortom combo aanvallen uivoeren. Dus aanval op man voor je, dan met een halve draai diegene achter je aanvallen (tenslotte heeft xxx drukken op één man nauwelijks zin) dan weer door draaien naar recht om vervolgens een van die gastjes te zien uithalen, dus snel blok+x en zodra je het zwaard van je counterattack uit hem trekt de man achter je in een kraampje gooien dat instort en nog een andere guard meeneemt. Dan met RT+a een aanval ontwijken, iemand beetpakken en die vervolgens als ie op de grond ligt met je hidden blade doodsteken.
Dat is echt de manier om te vechten en ziet er zo goed uitgewerkt uit!
Mijn favoriete wapen is overigen die dolk die hij op zijn rug draagt. Vooral die ene counter dat hij het mes in het been van zo'n guard steekt is echt prachtig!
ach daar hebben alle consoles last vanquote:Op donderdag 22 november 2007 08:29 schreef Strolie75 het volgende:
Laten we dan praten over 2008.
- Ninja Gaiden II
- Alan Wake
- Fable 2
- GTA IV
- Resident Evil 5
Stiekem begint het al een leuke line-up te worden. Alleen beetje jammer dat er maar één titel tussen staat die geen vervolg is.
En lelijk.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:37 schreef Robhimself.2 het volgende:
Mezelf nagemaakt in Mass Effect. Lijk wel 20 jaar ouder.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |