abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 november 2007 @ 01:23:02 #1
34586 kepler
No bounce, no play
pi_54775072
Ff oude koe uit de sloot halen, PGR 4 is vet
Xbox Live: Quore 166V6
PSN: Quore 166V6
pi_54775101
tvp
pi_54775161
Wel leuke hints naar Japan en de Mayans @ AC.

Hopelijk speelt deel 2 zich in Japan af
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  donderdag 22 november 2007 @ 01:41:09 #5
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_54775216
wat een tt...

trouwens scarface die onderwater tempel daar bij japan heb ik ff naar gegoogled..en jezus echt dom dat sommige archeologen denken dat het een natuurlijk ding is :S. Daar gaan ze maar vanuit omdat anders de halve historie van de mensen anders is .

Dat ding schijnt dus voor de laatste ijstijd gemaakt te zijn
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_54775427
Halo, Halo, Halo en nog eens Halo.

Hallo er zijn wel betere titels om nu over te praten. Een Mass Effect bijvoorbeeld?
pi_54775506
quote:
Op donderdag 22 november 2007 02:09 schreef Cyberia18 het volgende:

Hallo er zijn wel betere titels om nu over te praten. Een Mass Effect bijvoorbeeld?
Mass Effect

Mn Xbox heb ik de laatste tijd weer eens iets vaker aangezwengeld in afwachting van GH3, weer ff mn 1337-skillz aan het trainen zodat ik zometeen direct in Hard kan beginnen in plaats van eerst Medium af te werken

Daarnaast Mass Effect: ben echt heel erg benieuwd wat mensen ervan vinden, Bioware kan iig goede RPGs maken (zelfs op consoles! ) nu nog kijken of ze een interessant universum (hopelijk met tepels ) kunnen bouwen
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_54775677
ben net maar eens gestopt met Mass Effect..
Cyb bedankt voor de hype
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_54776139
quote:

Mass effect is al te krijgen, is het niet tijd voor de volgende hype?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_54776196
tvp
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_54776204
quote:
Op donderdag 22 november 2007 07:57 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ja
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_54776248
quote:
Op donderdag 22 november 2007 07:57 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Het Xbox 360 topic is net als een demente bejaarde met een sterke vorm van ADHD, er wordt binnen 2 dagen van game gewisseld, en binnen een week is men alweer vergeten wat vorige week 'hot' was.
  donderdag 22 november 2007 @ 08:22:50 #13
8372 Bastard
Persona non grata
pi_54776294
quote:

The force is weak inside you
The truth was in here.
  donderdag 22 november 2007 @ 08:23:22 #14
8372 Bastard
Persona non grata
pi_54776299
quote:
Op donderdag 22 november 2007 08:15 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het Xbox 360 topic is net als een demente bejaarde met een sterke vorm van ADHD, er wordt binnen 2 dagen van game gewisseld, en binnen een week is men alweer vergeten wat vorige week 'hot' was.
Precies, PGR4 word al een oude koe genoemd
The truth was in here.
pi_54776347
Laten we dan praten over 2008.

- Ninja Gaiden II
- Alan Wake
- Fable 2
- GTA IV
- Resident Evil 5

Stiekem begint het al een leuke line-up te worden. Alleen beetje jammer dat er maar één titel tussen staat die geen vervolg is.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_54776461
Alan Wake ben ik ook naar uit aan het kijken (eigenlijk al sinds de release van de 360 volgens mij )

Hoe dan ook, ik vind AC ook echt een vette game. Toen ik hoorde dat hij tegenviel op de dag dat ik hem kreeg vond ik dat wel jammer, en ik had zelf ook het idee dat het nogal herhalend was. Maar het is eigenlijk helemaal niet vervelend.

Het blijft gewoon superleuk om over daken te springen, over balkjes en guards op een slimmem wijze te misleiden. AC is volgens mij echt zo'n spel wat uitgebreid terugkomt is een topic in Memory Lane...

Hoe dan ook, hoe verder ik kom hoe toffer hij wordt. Vooral de gevechten beginnen nu echt leuk en uitdagend te worden. Mijn persoonlijke uitdaging is ook niet blokken en counterattack, maar om met 10 man om me heen een zo vloeiend gevecht te krijgen.

Kortom combo aanvallen uivoeren. Dus aanval op man voor je, dan met een halve draai diegene achter je aanvallen (tenslotte heeft xxx drukken op één man nauwelijks zin) dan weer door draaien naar recht om vervolgens een van die gastjes te zien uithalen, dus snel blok+x en zodra je het zwaard van je counterattack uit hem trekt de man achter je in een kraampje gooien dat instort en nog een andere guard meeneemt. Dan met RT+a een aanval ontwijken, iemand beetpakken en die vervolgens als ie op de grond ligt met je hidden blade doodsteken.

Dat is echt de manier om te vechten en ziet er zo goed uitgewerkt uit!

Mijn favoriete wapen is overigen die dolk die hij op zijn rug draagt. Vooral die ene counter dat hij het mes in het been van zo'n guard steekt is echt prachtig!
pi_54776495
Ik wacht op Lost Odessy.. Ik wacht nog ff wat reacties hier af en dan komt mass effect waarschijnlijk wel op mijn kerstlijstje
pi_54776526
quote:
Op donderdag 22 november 2007 08:43 schreef zatoichi het volgende:
Alan Wake ben ik ook naar uit aan het kijken (eigenlijk al sinds de release van de 360 volgens mij )

Hoe dan ook, ik vind AC ook echt een vette game. Toen ik hoorde dat hij tegenviel op de dag dat ik hem kreeg vond ik dat wel jammer, en ik had zelf ook het idee dat het nogal herhalend was. Maar het is eigenlijk helemaal niet vervelend.

Het blijft gewoon superleuk om over daken te springen, over balkjes en guards op een slimmem wijze te misleiden. AC is volgens mij echt zo'n spel wat uitgebreid terugkomt is een topic in Memory Lane...

Hoe dan ook, hoe verder ik kom hoe toffer hij wordt. Vooral de gevechten beginnen nu echt leuk en uitdagend te worden. Mijn persoonlijke uitdaging is ook niet blokken en counterattack, maar om met 10 man om me heen een zo vloeiend gevecht te krijgen.

Kortom combo aanvallen uivoeren. Dus aanval op man voor je, dan met een halve draai diegene achter je aanvallen (tenslotte heeft xxx drukken op één man nauwelijks zin) dan weer door draaien naar recht om vervolgens een van die gastjes te zien uithalen, dus snel blok+x en zodra je het zwaard van je counterattack uit hem trekt de man achter je in een kraampje gooien dat instort en nog een andere guard meeneemt. Dan met RT+a een aanval ontwijken, iemand beetpakken en die vervolgens als ie op de grond ligt met je hidden blade doodsteken.

Dat is echt de manier om te vechten en ziet er zo goed uitgewerkt uit!

Mijn favoriete wapen is overigen die dolk die hij op zijn rug draagt. Vooral die ene counter dat hij het mes in het been van zo'n guard steekt is echt prachtig!
Ik maak er een sport van om guards van de daken te smijten. Zodra die uithaalt blocken en dan beetpakken en naar beneden tyfen. Wat nou mij slaan, vallen zal je stuk tuig!!
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
  Redactie Games donderdag 22 november 2007 @ 09:20:28 #19
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54776866
tvp
.....Kennedy
  donderdag 22 november 2007 @ 09:22:44 #20
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_54776902
tvp
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_54777119
Mezelf nagemaakt in Mass Effect. Lijk wel 20 jaar ouder.

I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
  donderdag 22 november 2007 @ 10:24:12 #22
34586 kepler
No bounce, no play
pi_54777896
quote:
Op donderdag 22 november 2007 08:29 schreef Strolie75 het volgende:
Laten we dan praten over 2008.

- Ninja Gaiden II
- Alan Wake
- Fable 2
- GTA IV
- Resident Evil 5

Stiekem begint het al een leuke line-up te worden. Alleen beetje jammer dat er maar één titel tussen staat die geen vervolg is.
ach daar hebben alle consoles last van
The line is a dot to you!
pi_54778045
Nog iemand die uitkijkt naar Kane en Lynch? Zag dat de reviews wat minder waren...

Verder krijgen we natuurlijk ook nog BlackSite: Area 51.. moet je wel van houden..

[ Bericht 60% gewijzigd door Katseviool op 22-11-2007 10:56:08 ]
"Now I've got to spend the next two minutes, shaking... and sweating... like a crack whore looking for a fix... Should have taken the stairs... cause it's getting very... very tight in here."
  donderdag 22 november 2007 @ 10:56:51 #24
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_54778448
Vandaag ga ik op Mass Effect jacht
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
  donderdag 22 november 2007 @ 11:13:17 #25
8372 Bastard
Persona non grata
pi_54778699
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:37 schreef Robhimself.2 het volgende:
Mezelf nagemaakt in Mass Effect. Lijk wel 20 jaar ouder.

[ afbeelding ]
En lelijk.
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')