Ik ook, alle AH's af in A'dam. En ik heb weer gratis gegetenquote:
Ja, is erquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:26 schreef conleche het volgende:
(is er eik al een amuse-topic, met receptjes? Ik zal es kijken....)
quote:Op zondag 9 december 2007 14:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ook, alle AH's af in A'dam. En ik heb weer gratis gegeten![]()
Nog aanraders waar ik speciaal voor heen moet gaan?quote:Op zondag 9 december 2007 14:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Wij gaan het a.s. donderdag proberen ná het werk
Die in Bloemendaal zal wel geen speciaal assortiment hebben?!quote:Op zondag 9 december 2007 14:36 schreef Bluezz het volgende:
Eeeehhhh, wij gaan in Haarlem, niet in A'dam hoor
hmmm, toch maar weer eens langs binnenkortquote:Op zondag 9 december 2007 17:18 schreef Bluezz het volgende:
In het dorp is ie aardig goed gevuld, hij had zelfs meer dan die in Haarlem, zaterdag
hier nog nietquote:Op maandag 10 december 2007 16:12 schreef Quispi het volgende:
Hier lagen vanmiddag de amuses al weer in de uitverkoop met 35% stickers...![]()
De tiramisu is in ieder geval weer lekker dit jaar!
Je dacht toch niet serieus dat je een hele maaltijd kreeg, toch?quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga vanavond dineren bij de AH! Nog nooit een kerstmaaltijd daar gekocht, maar aan de ervaringen hier te zien misschien toch een overweging waard.
Haha, nee hoor! Maar je kunt je daar goed voleten met alle kleine hapjes.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
Je dacht toch niet serieus dat je een hele maaltijd kreeg, toch?
Ik heb geproefd: iets biefstuk-achtigs met pancetta en rode wijnsaus (ok), een toastje met een visserige salade (tja) en chocoladebavarois(nee)
Verdomde zwangerschapshormonen!!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:06 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ligt inmiddels iig alvast een kalkoenbraadstuk in de vriezer.
Nostalgie ten top, dat aten we ook toen stinkie op kerst-avond bij me kwam eten toen we nog aan het daten waren.![]()
En wat is daar anders aan dan Euroshopper appelmoes met zelf een snufje kaneel toevoegen?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:46 schreef bibi het volgende:
De appelmoes met een vleugje kaneel is ook erg lekker.
Bij ons stond er 1 man achter een kraapmje de Excellent Garnalensalade op stokbrood te smeren. That's it.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:55 schreef MissHobje het volgende:
Oja heel die proeverij dingen vergeten
Was vandaag de laatste ?
Nee, morgen is er op sommige plaatsen nog wat.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:55 schreef MissHobje het volgende:
Oja heel die proeverij dingen vergeten
Was vandaag de laatste ?
Vorig jaar waren het sneeuwpoppen geloof ik, die waren van het niveau euroshopperquote:Op donderdag 13 december 2007 15:12 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand de kerstengelijsjes met een kern van chocolade al geproefd?![]()
nee, maar: de albert heijn medewerkster die verantwoordelijk is voor het diepvriesassortiment stond met het kerstengelijs in de Allerhande, en die dame ziet er zelf ook welquote:Op donderdag 13 december 2007 15:12 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand de kerstengelijsjes met een kern van chocolade al geproefd?![]()
Net 3 plakjes op, was dus een duur belegd pistoletje (3.99 voor 60 gr), maar smaakt zeer goedquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:06 schreef SiGNe het volgende:
Met kerst wil ik sowieso de Pata negra in huis halen
Heb er een paar geprobeerd, maar was er nu ook niet echt kapot van.quote:Op maandag 17 december 2007 15:19 schreef Ace1 het volgende:
Ik had afgelopen week bij de AH waar ik werk kei veel amuzenlepels weg kunnen gooienVerkopen echt slecht.. maarja, zijn ook way overpriced
De gemiddelde Nederlander doet ,denk ik, niet zo erg mee aan dit soort trends in eten. Een aantal excellent produkten blijft dan ook onverkocht in de winkels liggen.quote:Op maandag 17 december 2007 15:19 schreef Ace1 het volgende:
Ik had afgelopen week bij de AH waar ik werk kei veel amuzenlepels weg kunnen gooienVerkopen echt slecht.. maarja, zijn ook way overpriced
uitgelachen?quote:Op maandag 17 december 2007 20:19 schreef Trusten het volgende:
Echt belachelijk gewoon...was vandaag in de AH XL in Utrecht op zoek naar minibroodjes. Dus ik zie ze liggen ... was erg blij dat ze ze daar nog hadden...waren ze gewoon beschimmeld. Je weet wel...van die mini groene plekjes. Dus ik loop met 2 pakken naar zon medewerker zegt ie: Ow bedankt. Ik zeg nog van" ze zijn bijna allemaal beschimmeld hoor en ik word gewoon uitgelachen door twee medewerkers...
Is dat niet de hele opzet? Werk zelf in een keuken die een Michelinster heeft, er zitten een hoop leuke dingen bij AH dit jaar. Maar ik denk dat het met de 'excellentreeks' toch zit in het gemak. Heb een hoop lekkere dingen gezien maar ook een hoop missers. Je gasten imponeren met een paar mooie gerechten, maar een aantal slaan weer de plank mis.quote:Op maandag 17 december 2007 18:33 schreef Tezz het volgende:
Neem nou die gevulde portabello's. Allemaal leuk en aardig, maar als ik bij de groenteboer een zakje koop en ik doe er zelf geitekaas en honing in dan smaken ze ten eerste lekkerder, het is goedkoper en het is net zo snel klaar!
Welke slaan de plank mis in jouw ogen?? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk!quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:45 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Is dat niet de hele opzet? Werk zelf in een keuken die een Michelinster heeft, er zitten een hoop leuke dingen bij AH dit jaar. Maar ik denk dat het met de 'excellentreeks' toch zit in het gemak. Heb een hoop lekkere dingen gezien maar ook een hoop missers. Je gasten imponeren met een paar mooie gerechten, maar een aantal slaan weer de plank mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |