abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:01:07 #201
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54942587
Oww arme Meike

Geef haar maar een dikke knuf Karin, hoewel dat hoef ik je niet te vertellen denk ik. En verder; niet schuldig voelen hoor, het is gewoon soms niet te vermijden. Gisteren was hier een vriendinnetje met haar zoontje van 14 maanden...En ik dacht dat ik nu druk was

Ik heb een tipje van de sluier gezien wat ons nog allemaal te wachten staat

En verder: ( Het is wel niet zo'n duidelijke foto maar:)

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_54942838
Meike en Karin voor de schrik

Appelsap, beterschap met Damian !

Dean, stoere vent. Je gaat zo snel dat de camera het niet eens bij kan houden .

Mirte heeft al 2 nachten doorgeslapen . Heb de eerste nacht echt liggen wachten tot ze begon te huilen (duurde lang, haha). Ik kon gewoon niet slapen omdat ik elk moment dat huiltje verwachtte, maar dat kwam maar niet . Afgelopen nacht al beter geslapen!
En ze "kletst" zo lief . Dan heb ik haar na de fles nog even op schoot en dan gaat ze geluidjes maken en als ik dat dan ook doe kijkt ze heel aandachtig naar mijn mond en zie je haar mondje ook helemaal open en dicht enzo gaan. Heel leuk . En dan lachen he .
Papa heeft gister de meest vieze luier tot nu toe mogen verschonen . Ik was even weg . Hij vertelde dat hij bijna over zn nek ging, maar ja hij moest wel want ik was er niet .
Fake it till you make it...
pi_54942923
Nou Deepfreeze Chris groeit lekker he. Fijn dat je nu een beetje duidelijkheid hebt. Wel lullig van het advies van de BV.

Ik heb hier geen vragenlijst gehad, maar met 2 weken (ofzo) kwam hier iemand langs om te vragen hoe het ging, hoe het met mij ging en meer de medische dingen over mij en mijn vriend.

Bah ben net helemaal ondergespuugd! Damian helemaal overstuur omdat hij moest spugen, zielig hoor!
pi_54943017
Wauw Dean! Wat goed! Dat heb je zeker in de nieuwe groep geleerd?

Mirte, goed hoor ga vooral zo door. Fijn dat je zo van haar geniet Nijna!
pi_54943081
Damian, mannetje toch en appelsap ondergespuugd... ook een
pi_54943277
Och, arme damian, zo ziekjes.. Vertroetel hem maar lekker vandaag Appelsap

en mirte lekker doorgeslapen! En ook nog eens een goede timing voor de luier. Je maakt je mama wel blij
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:36:40 #207
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_54943317
Damian, beterschap!

Karin, wat erg dat Meike zo naar gevallen is.
Dat is dus iets waar ik erg tegenop zie: bloed(neuzen)
Poep, plas, snot, kots...geen probleem, ook bij mijn oudere oppaskindjes van vroeger kon ik dat best hebben.
Maar bloed en au en paniek??
En ik weet het, ook mijn schatje zal straks kruipend, rennend en stoeiend verwond raken en dan moet ik troosten, wondverzorgen en zorgen dat ikzelf niet flauwval
Nou maar hopen dat het niet zo'n onhandige brekebeen gaat worden later.
.... met gevoel voor drama....
pi_54944960
laat maar...

[ Bericht 98% gewijzigd door nebelung op 30-11-2007 14:37:30 ]
Variety is the spice of life
pi_54947197
Zo he Dean dat is stoer! Helemaal los staan!
pi_54948636
Kersjes, toch denk ik he dat als het om je eigen kindje gaat, je echt veel meer kan hebben...
(hoop ik, want ik ga zelf kokhalzen als er gekotst wordt en van bloed wordt ik naar...) poep, plas en snot kan me niet schelen .
  vrijdag 30 november 2007 @ 16:35:51 #211
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_54949166
Nijna, daar vertrouwen we dan maar op
  vrijdag 30 november 2007 @ 19:06:17 #212
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_54952262
Nou, ik heb net even 2 pagina's doorgescand. Ben weer terug met een fikse jetlag en een tas vol met kleertjes voor mijn kleine meid. Wat heb ik haar gemist zeg...
En wat kan ze ineens alweer meer. D'r tanden zijn flink gegroeid en ze zit nu op handen en knieeen, maar snapt nog niet dat ze dus ook vooruit kan.

Ze spuugt alleen heel erg veel. ik ben vorige week overgegaan op Nutrilon 2, en sindsdien spuugt ze wat meer. Maar nu hoest ze sinds gisteren ook heel erg en nu komen er hele golven uit. Iemand tips of ervaring? Ze heeft geen koorts en als ze gespuugd heeft, lacht ze daarna ook weer gewoon. Maar je ziet dat ze misselijk is ervan.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_54953353
Memmel misschien even wat kleinere beetjes geven? En dan maar wat vaker eten. Het is nu moeilijk te zeggen of het door de voeding komt. Zou toch even afwachten.
Maar wel genoten zo te merken?

Deepfreeze, heb hem lekker vertroeteld hoor! Hij heeft de hele middag en avond bij me op de bank mogen liggen en hij heeft alleen maar geslapen.
Het werkt alleen niet echt, hij wordt alleen maar zieker. Net had hij 39,8 dus toch maar een zetpilletje gegeven.
pi_54953545
Hier ook een zielig muisje vanmiddag.. Chris had last van een van zijn beentjes (door de prikjes). Heeft een poos bij mij op schoot gelegen op de bank. Lekker een koud nat washandje op zijn been, en een speen in zijn mond. Hij probeerde wel te slapen, maar dat lukte niet zo goed. Heeft zo'n anderhalf uur geduurd, daarna was het over en hij ligt nu alweer 2 uur te maffen..
pi_54953931
er gaat ook norovirus rond, en daar hoef je geen koorts bij te krijgen. Wel misselijk, diarree, overgeven. Ik zou dus even afwachten (al kun je ook best een weekje kruidvat bijv uitproberen, dat schijnt qua samenstelling erg op nutrilon te lijken).
  vrijdag 30 november 2007 @ 20:19:08 #216
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_54954051
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:23 schreef jellyrose het volgende:
S_oepstengel, nog van harte gefeliciteerd met Yana en welkom hier! Hup met de foto's!

Ik voelde me ook niet helemaal prettig bij die "stevig ouderschap" vragenlijst trouwens - dat is allemaal info die ik niet zomaar bereid ben te geven aan een instantie als het CB en vraag me ook af of het enig doel treft aangezien ik vermoed dat mensen die echt instabiel zijn of dergelijke problemen hebben dat nu niet aan de hand van die vragenlijst volledig uit de doeken gaan doen. Maar goed, dat zie ik misschien wel helemaal verkeerd.
Nouja, het is niet alsof het verplicht is om die vragenlijsten van het CB (helemaal) in te vullen. Als je bepaalde info niet wilt geven dat doe je dat toch niet.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_54954099
Memmel, Chris is meer gaan spugen sinds hij de nutrilon forte krijgt. Nu met de johannesbroodpitmeel is het helemaal over. Weet niet of dat een optie is?
  vrijdag 30 november 2007 @ 20:37:56 #218
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_54954566
Ik zal het eens aankijken. Als ze inderdaad zo blijft hoesten, vind ik dat wel een verklaring en denk ik eerder aan een virus. Het lijkt me zo sterk dat ze alles kan hebben qua eten en dan ineens reageert op Nutrilon 2.
Dan kan ik er idd wat johannesbroodpitmeel door doen. Als ze nou veel spuugt, kan ik haar toch ook wat water geven in een flesje ivm vocht? De hapjes blijven er nl wel goed in. Maar haar gewichtscurve was ineens helemaal afgevlakt, dus dan denk ik gelijk weer dat ze niet genoeg binnenkrijgt. Maarja, ze beweegt nu ook veel meer.

Ik wacht gewoon even af. Ik heb inderdaad genoten van mijn weekje in de States. Gewoon wakker worden als IK uitgeslapen was en niet als Anna uitgeslapen is. Maar ik heb haar wel heel erg gemist. Gelukkig stond ze me vanmorgen op Schiphol op te wachten met een mooie roos. (Met opa en oma erbij he, ze kan veel, maar alleen naar Schiphol nog niet...)

Oja, Soepstengel: gefeliciteerd en welkom!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 30 november 2007 @ 20:50:29 #219
19529 Fendy
True Spirit
pi_54954938
Woei, tijdje niet geweest hier....kwam even een kleine updat over mijn kleine J. geven .
Hij kan nu door de kamer tijgeren, vindt het heel leuk om samen met mij rondjes te draaien tot ik duizelig ben, slaapt regelmatig pas in als hij op zijn buik ligt, eet nog steeds als een bootwerker en laatst schalde het luidkeels door de kamer "PAPA"

Uiteraard ook nog Papapapa en ook bij tegen de dame aan de balie bij de drogist zei hij het, dus ik maak me geen ilusies maar toch .
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_54959734
Hmmm wij hebben zo te zien een raar CB dan hier geen lijstjes invullen enzo.
Maar goh zo snel iemand beschuldigen van mishandeling, zou dat mens zelf dan bijna mishandelen.
Geloof dat ik dan niet meer naar het CB zou gaan de huisarts kan die prikken ook zetten.
Een kind stoot zich gewoon wel eens ze willen veel te veel en vaak veel te snel tja dat gaat echt wel eens mis.

Meike, dikke kus en knuffel en troost je mama ook ff die moet zich niet schuldig voelen, kindjes stoten zich nou eenmaal af en toe al let je nog zo goed op.

Chacamama slaap lekker vannacht misschien komt ze vannacht niet voor de fles.

Vandaag een nieuwe jurk gekocht voor Isa tis zo'n schatje (Isa en de jurk ) is van River Woods en echt wel zo mooi. Je kan toch kleren blijven kopen voor n meid te veel keuze!
Mama van Isa en Ties
  zaterdag 1 december 2007 @ 07:20:58 #221
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_54962805
Marlieske, neem maar van mij aan dat je je ook helemaal suf kan kopen aan jongetjes-kleding
Niet normaal wat dat joch allemaal in de kast heeft hangen! En van de oma's krijgt hij ook al zo veel.
Op een onbewaakt moment glipte zelfs de zin "goh, we moeten echt nog een kindje krijgen, we hebben zoveel kleertjes!" over mijn lippen

Memmel, lekker naar Las Vegas geweest! (toch?)
Wauw, ben jaloers
En wat leuk om opgewacht te worden door je kleintje, da's nog eens leuk thuiskomen.
Succes met je spugerd en jetlag (en de was )

Damian nog steeds niet beter, hoe is vannacht gegaan?

Devin hoest ook, het zijn eigenlijk meer kuchjes, maar hij lijkt er verder geen last van te hebben.
  zaterdag 1 december 2007 @ 10:20:40 #222
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_54963455
Ohhh, Anna heeft echt haar longen uit haar lijf gehoest vanacht. Maar de fles van gisteren en vanmorgen zijn erin gebleven. ik denk dus dat het niet de voeding is, maar echt het hoesten. Zo zielig.
pi_54963582
Achjee, Anna wat zielig toch!
En Devin ook al aan het hoesten.

Damian nog niet beter, had gisteravond een zetpil gegeven maar die heeft niet eens geholpen. Koorts bleef juist maar stijgen, gisteravond en vanacht was het 40,2. Als het vandaag weer zo hoog oploopt ga ik toch even bellen voor de zekerheid, vind boven de 40 toch wel heel erg eng en hij draait af en toe heel gek met zijn oogjes. Maar dat komt misschien van de moeheid/suffigheid?
pi_54964001
Marlieske, wij hebben ook geen lijstjes in hoeven vullen, dus dan hier ook een raar CB .

Kuchende/hoestende kindjes, beterschap!

Appelsap, brrr dat klinkt zo hoog 40... misschien toch even HAP bellen dan idd voor de zekerheid. Beter een keer teveel dan een keer te weinig bellen hoor.
  zaterdag 1 december 2007 @ 11:25:22 #225
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54964058
Dat klinkt idd eng, appelsap!! (Ik zou nu al bellen, maar ik ben overbezorgde moeder dus dat telt niet )
En hoestende devin en anna is ook helemaal niet fijn. wel goed dat de voeding binnen blijft!

wij zijn (hopelijk voor de laatste keer) weer aan het regelen... Gister bij mijn schoonmoeder stipt om de drie uur brullen, en nu moet ik weer blij zijn als we 3u45min halen tussen twee voedingen... en lekker kwijlen het plekje in eli's kaak wordt wel harder/groter, dus we wachten rustig af.
al houdt het hele voedingsgebeuren me wel erg bezig... ik bljif sowieso nog drie maanden kolven, maar ik vrees dat hij in de tussentijd al een beetje bijvoeding nodig zal hebben, want ik kolf maximaal 3x 180cc en daar heeft hij niet altijd genoeg aan. Ach, ik heb een aantal voedingen in voorraad en ergens heb ik oko zoiets van "ieder druppel bv die hij krijgt is meegenomen". na 6 mnd wil ik nog wel de ochtend- en avondvoeding blijven doen, want dat is gewoon heel erg makkelijk.

Maarreh, sterkte voor alle zieke kindjes en een voor alle andere babies, gewoon omdat babies zijn
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_54964103
Ik zou bellen appelsap (en ik ben ook overbezorgd hoor, daar niet van, maar ik deed het toch).
pi_54964252
Nu ga ik bijna aan mezelf twijfelen.
Ik stond gister ook op het punt om te bellen, maar omdat er verder niks aan de hand lijkt (geen last van oortjes enzo) hadden mijn vriend en ik zoiets van: we kijken het wel even aan.
Hij slaap wel echt de hele dag, is dat normaal? We moeten hem echt wakker maken om te eten.
pi_54964322
Hoe lang is hij nu al ziek? Of beter: hoe lang heeft hij al koorts?

Ik hou het altijd op 3 dagen voor mijn dochter: als de koorts na 3 dagen nog zo hoog is, bel ik even.
pi_54964397
Nu anderhalve dag, daarom heb ik ook zoiets van nog niet bellen. Kan gewoon een virusje zijn natuurlijk, daar doen ze toch niks aan.
pi_54966930
Tja kan van alles zijn natuurlijk maar bij twijfel altijd bellen maar dat weet je zelf ook echt wel.
Gelukkig is Isa nog niet echt ziek geweest alleen koorts bij prikjes gekregen.
Mama van Isa en Ties
  zaterdag 1 december 2007 @ 14:21:26 #231
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54967038
Maar de onzekerheid lijkt me voor jou niet al tegezond Appelsap

Warom zou je niet gewoon bellen, al is het alleen maar voor je eigen gevoel?

Lucas heeft vannacht voor het eerst 4 uur aan 1 stuk geslapen . Hij was weliswaar 2 uur te vroeg wakker voor zijn voeding, maar het gaat de goede kant op
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_54967243
Naja ga toch ff spammen want heb zo'n lieve foto gemaakt vandaag onze meid word langzaam groter en wel zo stoer

En dit is het jurkje

Mama van Isa en Ties
  zaterdag 1 december 2007 @ 15:11:40 #233
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_54968096
Isa in de Bumbo, wat lief!
Handig he, ik ben ook zo blij met dat ding. Vooral als ik samen met Devin ga douchen is het echt ideaal, net alsof ik een extra paar handen bij me heb

Appelsap, misschien is het een virus en is er niks aan te doen, maar misschien speelt er toch wat anders.
Ik wil je niet ongeruster maken dan je al bent, maar voor je eigen gemoedsrust zou ik gewoon bellen hoor!

Lucas, nog 3 uurtjes erbij en je slaapt de hele nacht door!

Davinia, ik kolf vanwege tijdgebrek ook niet genoeg als ik werk. Dat haal ik dan in op vrije dagen. Zo zat ik vanochtend om 5 uur in alle rust 300 cc bij elkaar te kolven.

Devin is de laatste paar dagen superactief. Hij rolt en draait alle kanten op en steekt zijn armpjes uit en tilt hoofd en schouders van de grond om opgetild te worden zodat je met hem kan rondzwaaien. Ondersteboven, binnenstebuiten, alle kanten op. Hoe wilder hoe beter, en dan gillen van de pret! Kletsen en brabbelen doet hij tegen alles en iedereen en hij lacht en giechelt, zo lief!
Hij doet nu wel meerdere malen per dag van die korte slaapjes, waarschijnlijk om op krachten te komen en al die avonturen te verwerken.
pi_54968489
Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die dat ding goed gebruikt heeft en nog steeds ook al is ze een jaar. Hij staat in de douchebak en ze gaat elke dag mee douchen. Ze heeft nog niet door dat ze eruit kan stappen of kruipen (sttt ook niet vertellen nog...).
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_54968497
Appelsap ik zou gewoon voor je eigen gemoedsrust eventjes bellen hoor!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_54970064
Goh wat zit Isa daar mooi in zeg! En die kleertjes zijn echt lief!

Die Damian weet je wel bezig te houden he, maar ik zou ook bellen hoor, die koorts is wel errug hoog en die draaiende oogjes erbij... klinkt een beetje griezelig.

Wij zijn de schrik weer te boven van Meike duikactie gister, er zit nog wel een blauwe plek (lang leve arniflor anders was het nog veel erger geweest) en ik was zo bang dat haar neusje was gebroken, maar vandaag mag ik er weer spelenderwijs aan zitten. Dus dat zal wel goed zitten.

Vannacht zijn Meike en ik met zijn tweetjes, papa gaat een feestje bouwen in Groningen, dus ben benieuwd hoe dat gaat hier. Vorige keer dat hij weg was heeft Meike flink liggen feesten. (papa feesten, dan ik ook zal ze wel denken)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:33:01 #237
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_54972055
He Meike, lekker feesten hoor!

Anna gaat wel weer wat beter. Heb vanmorgen toch de HAP gebeld, die zeiden zolang er geen koorts is en ze niet steeds haar hele fles eruit gooit, we het even aan moeten kijken. Ze is er ook wat verkouden bij en dat kan meehelpen. Koele kamer raadden ze aan. En vochtige lucht, dus ik heb de bevochtiger die we hebben ivm onze houten vloer daar neergezet en die staat nu af en toe aan. En ik moet zeggen, ze heeft van half twee tot half vijf geslapen en pas rond half vijf ging ze weer hoesten.

Isa, mooie stoere meid ben jij!

Ik heb in de States bij Strasburg Children een jurkje voor Anna d'r eerste verjaardag gekocht. Duurt nog wel 6 maanden, maar ik vond 'm zo leuk. Zo vreselijk kak dat het bijna weer leuk wordt!! Spijkerjackje erop en klaar zijn we.
pi_54975441
He Appelsap, hoe gaat het nu? nog steeds zo'n hoge temp?
gelukkig voelt Anna zich wel wat beter. Hopelijk blijft dat de goede kant opgaan! En je hebt in ieder geval een mooie jurk!
Isa, wat zit je daar lief, Die kleintjes lijken zo groot als ze zo rechtop zitten...
Meike en Karin, een lekkere meidenavond!! Over een paar jaar kun je lekker samen gaan tutten op zo'n avond (of nu al?)
een lekkere actieve Devin! Een gezonde knul zo te horen!

Wij zijn vandaag naar Sinterklaas geweest! Van F's werk. Was een flink zit, maar Chris is de hele tijd wakker geweest (9.15 uit bed 12.30 erin). Dat heeft hij 's middags lekker bijgeslapen. Natuurlijk eerst een toneelstukje om de sint heen, en daarna kadootjes uitdelen (aan 130!! kids). Leuk om mee te maken, en Chris zat lekker rond te kijken. Alleen begon hij bij jumpliedjes te lachen, dus daar moeten we nog aan werken
Verder geen last meer van zijn prikjes gehad, alleen dat zere beentje gistermiddag, op naar de derde prik...
  zaterdag 1 december 2007 @ 21:42:32 #239
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54976897
Wat is Isa een grote meid zo in die Bumbo!!!
Chris, stoere man!

We hebben net de HAP gbeld... Vannacht geslapen tot 5 uur dus dat begon al lekker... Eli was vanmiddag weer zo slapjes en slaperig. weer wakkeer moeten maken voor een voeding, en vanavond heel hangerig en zeurderig. Dus ik weer aanleggen na 2 uur na vorige voeding. Opeens kotst hij beige/bruinig met bruine puntjes erin. ik schrok me wezenloos! kots aan PhydicdRules laten zien (en een mevrouw met twee kids die hier was) en meteen HAP gebeld. Gelukkig waren zij niet onder de indruk ervan.
Ik moet maar zien hoe (goed) ik slaap vannacht Bah, niet leuk zo zorgen maken.
  zaterdag 1 december 2007 @ 21:52:22 #240
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_54977182
Davina, ik dacht hetzelfde, dat zorgen maken is maar niets. Maar ik ben bang dat dat voor eeuwig zo zal blijven....zijn ze niet ziekjes of hangerig, gaan ze stappen op de scooter of besluiten ze op trektocht door Tibet te gaan ofzo.
pi_54984434
goedemorgen!

hoe is het met Eli gegaan vannacht Davinia!?
Memmel, welkom terug !

hier ook (weer) veel gehoest, het opgeven van de melk lijkt weer minder te worden gelukkig.
Gisteren echt een zeur-dag!
vreselijk, ik kan daar erg slecht tegen.
Uiteindelijk had ze de 5e 4e fles al om 18uur !
Inhaal-honger misschien?
Nouja, vandaag hopelijk weer een betere dag!
  zondag 2 december 2007 @ 09:23:41 #242
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54984578
Appelsap, hoe is het nu met Damian?
pi_54984717
Vannacht lag ik een poosje wakker... en dacht ineens:

OMG ik heb helemaal niet op Deans loopacties gereageerd!!

Dus bij deze: Dean kereltje, topper!!!

En nog niks van Appelsap .....hmmmm hopelijk liggen ze lekker uit te slapen daar....

Davinia, die zorgen idd, is echt niet leuk....maar wat Memmel zegt, dat zal wel nooit meer overgaan.....

De nacht is hier redelijk verlopen, ze werd wel wakker rond 23.15, speen kwijt....ik erheen, maar ze wou de speen niet, ze wou eruit! Nou ammehoela troela, dat gaan we niet doen, dus toen heeft ze 45 min gekrijsd, maar daarna lekker doorgeslapen..... Vanmorgen lekker samen de Tweenies dvd gekeken, en een bolletje op gepeuzeld....nu ligt ze weer een schoonheidsslaapje te doen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 2 december 2007 @ 10:17:45 #244
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54984818
Jeetje hey, dat je daar aan denkt als je wakker ligt
Geeft toch niks, ik reageer ook lang niet altijd op alles wat ik heb gelezen, soms denk ik alleen "hey leuk" of "zielig", maar schrijf ik verder niks hoor

Maar bedankt voor je reactie iig
pi_54985150
Mirte is aan het proberen of je ook kan huilen met je vingers/vuist in je mondje... Het klinkt een beetje raar en papa lacht erom, arm kind. Straks heeft ze nu al een complex... .

Al die ziekige kindjes... het is natuurlijk ook echt het snotter en ziek zijn seizoen, maar het lijkt me zo naar. Tot nu toe hebben we hier wel wat snot, maar that's it. En meer hoeft ook voorlopig nog even niet.
  zondag 2 december 2007 @ 11:42:17 #246
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54985752
Goedemorgen! We hebben prima geslapen... tot 6 uur. toen diende er gegeten te worden. om half acht ook, om tien uur lustte hij ook nog wel een hapje, en hij heeft net weer gegeten
We hebben een R,
We hebben een E,
We hebben een G,
We hebben een E,
We hebben een L,
....

Een regeldag!!

Maar Eli geeft hij weinig terug en wat hij teruggeeft is weer gewoon mooi wit. Gisteravond was de poepbroek ook raar donkrgroen met van diezelfde puntjes erin, dus ik weet niet wat het was, maar het is weer goed, geloof ik. (m.u.v. het hoge / gehalte, maar dat hoort erbij.)
pi_54987824
Lief dat jullie vragen hoe het gaat.
Gister liep de koorts weer op tot 40 graden en spuugde hij alle voedingen uit. Maar hij was wel een stuk vrolijker en levendiger dus uiteindelijk hebben we niet gebeld want we hadden zelf het idee dat het gewoon een buikgriepje was.
Het spugen is nu zo goed als over maar echt goed eten wil hij nog niet. Dus nu nog even goed opletten of hij vandaag wel genoeg binnenkrijgt. Maar hij heeft gelukkig geen koorts meer enkel nog wat verhoging.
pi_54988150
Gelukkig Appelsap !
het gaat vooruit dus !
  zondag 2 december 2007 @ 13:44:08 #249
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54988723
Fijn dat het beter gaat, Appelsap
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 2 december 2007 @ 14:04:41 #250
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54989279
Fijn, appelsap
(Heeft Damian nog wel voldoende plasluiers? Dat is erg belangrijk, maar dat zal je zelf ook wel weten, neem ik aan.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')