Isa in de Bumbo, wat lief!
Handig he, ik ben ook zo blij met dat ding. Vooral als ik samen met Devin ga douchen is het echt ideaal, net alsof ik een extra paar handen bij me heb
Appelsap, misschien is het een virus en is er niks aan te doen, maar misschien speelt er toch wat anders.
Ik wil je niet ongeruster maken dan je al bent, maar voor je eigen gemoedsrust zou ik gewoon bellen hoor!
Lucas, nog 3 uurtjes erbij en je slaapt de hele nacht door!
Davinia, ik kolf vanwege tijdgebrek ook niet genoeg als ik werk. Dat haal ik dan in op vrije dagen. Zo zat ik vanochtend om 5 uur in alle rust 300 cc bij elkaar te kolven.
Devin is de laatste paar dagen superactief. Hij rolt en draait alle kanten op en steekt zijn armpjes uit en tilt hoofd en schouders van de grond om opgetild te worden zodat je met hem kan rondzwaaien. Ondersteboven, binnenstebuiten, alle kanten op. Hoe wilder hoe beter, en dan gillen van de pret! Kletsen en brabbelen doet hij tegen alles en iedereen en hij lacht en giechelt, zo lief!
Hij doet nu wel meerdere malen per dag van die korte slaapjes, waarschijnlijk om op krachten te komen en al die avonturen te verwerken.
.... met gevoel voor drama....