Ik schat Griekenland wel iets beter dan Polen of Zweden in.quote:Op donderdag 22 november 2007 08:37 schreef DIGGER het volgende:
Dus de zwakste 4 ploegen in Pot 1.
Ehhh als wij verliezen van Roemenië, hoe wil je dan in godsnaam 5 punten halen?quote:Op donderdag 22 november 2007 08:39 schreef Frutsel het volgende:
Tja... Nederland krijgt gewoon Polen, Duitsland en Roemenië
Nederland - Roemenië 0-1 (eigen goal Roemenië)
Nederland - Duitsland 0-0
Nederland - Polen 0-0
5 punten, hoppa, volgende ronde
damn, jij bent wakkerquote:Op donderdag 22 november 2007 08:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ehhh als wij verliezen van Roemenië, hoe wil je dan in godsnaam 5 punten halen?
Jij wel jaquote:Op donderdag 22 november 2007 08:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik schat Griekenland wel iets beter dan Polen of Zweden in..
Ze zijn als beste land van alle 51 landen geplaatst en hebben echt een veel betere selectie dan 4 jaar geleden.quote:
Op zich wel een goed systeem, de zwakste ploegen worden groepshoofd, zodat ze driemaal in hetzelfde stadion spelen.quote:Op donderdag 22 november 2007 08:37 schreef DIGGER het volgende:
Hap nou niet zo Dagglaquote:Op donderdag 22 november 2007 09:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze zijn als beste land van alle 51 landen geplaatst en hebben echt een veel betere selectie dan 4 jaar geleden.
En het is wel Digger he... zijn frustratie over het loserige Engeland zit hem erg hoog..quote:Op donderdag 22 november 2007 09:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sorry. Dat is een Grieks iets.
Europees kampioen worden we nooit meer iig.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En het is wel Digger he... zijn frustratie over het loserige Engeland zit hem erg hoog..
Komt helemaal goed met Griekenland
Italie speelde de sterren van de hemelquote:Op donderdag 22 november 2007 08:37 schreef DIGGER het volgende:
Letland.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:42 schreef Lyzio het volgende:
EK van 2004
Tsjechië
Nederland
Duitsland
???
Not worth mentioningquote:
De zwaarste poule is de poule des doods. En dat was die in '98 zeker niet.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:42 schreef Lyzio het volgende:
Nederland heeft plenty ervaring met de zogenaamde "Poules des Doods".
WK 1998
Nederland
België
Zuid-Korea
Frankrijk Mexico
EK van 2000
Nederland
Tsjechië
Frankrijk
Denemarken
EK van 2004
Tsjechië
Nederland
Duitsland
??? Letland
En het WK 2006
Nederland
Argentinië
Servië
Ivoorkust
Allemaal doorgekomen. Ik verwacht dan ook geen problemen met de kwaliteit die we écht wel hebben, San Marco die het licht ziet plus het bijbehorende geluk wat steevast aan z'n aars kleeft.
De poules van afgelopen toernooien uit het hoofd gedaan, dus kan ergens een foutje zitten
jawel, de moffen speelden gelijk tegen ze, en Tsjechië was ook bijna verrastquote:
Klopt, ik dacht dat tegen Frankrijk speelde in de poule. Dat bleek dus Mexico te zijn.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:50 schreef DRD het volgende:
[..]
De zwaarste poule is de poule des doods. En dat was die in '98 zeker niet.
Nee hoor helemaal niet. Engeland heeft gewoon een middelmatig elftal en heeft (had) een slechte coach.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En het is wel Digger he... zijn frustratie over het loserige Engeland zit hem erg hoog..
Een middelmatig elftal?quote:Op donderdag 22 november 2007 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet. Engeland heeft gewoon een middelmatig elftal en heeft (had) een slechte coach.
Ik vind NL, zeker met MvB alleen zwaar ruk, heb niks tegen Griekenland hoor.
Als jij de volgende spelers tot je beschikking hebt:quote:Op donderdag 22 november 2007 12:15 schreef DIGGER het volgende:
Nee hoor helemaal niet. Engeland heeft gewoon een middelmatig elftal en heeft (had) een slechte coach.
quote:Op donderdag 22 november 2007 12:31 schreef DIGGER het volgende:
Engeland heeft maar 1 goede spits en geen enkele ook maar beetje fatsoenlijke doelman. Dan kan je totale team nooit meer dan middelmatig zijn, ondanks een Lampard, Terry etc.
Met Owen en Rooney tel ik er toch echt 2.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:31 schreef DIGGER het volgende:
Engeland heeft maar 1 goede spits en geen enkele ook maar beetje fatsoenlijke doelman. Dan kan je totale team nooit meer dan middelmatig zijn, ondanks een Lampard, Terry etc.
Nederland had zich ook niet geplaatst in een poule met Kroatië en Rudland, daarbij had Engeland zich wel geplaatst in een poule met Roemenië en Bulgarije. Oftewel, pech qua loting.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Met Owen en Rooney tel ik er toch echt 2.
Wat de doelman betreft heb je wel gelijk.
Maar zoals ik al eerder gezegd heb, ze hebben deze kwalificatiereeks ook hele goede wedstrijden neergezet.
Dus het kan wel.
Nonsense. Dat is achteraf lullen en dat is altijd zwak. Engeland had zich gewoon moeten plaatsen. Dat zijn ze verplicht aan hun status en aan hun materiaal. En begin me nou niet te zeuren over slechte coaches, matige keepers en geen spitsen. Vooral dat laatste argument slaat als een tang op een varken.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nederland had zich ook niet geplaatst in een poule met Kroatië en Rudland, daarbij had Engeland zich wel geplaatst in een poule met Roemenië en Bulgarije. Oftewel, pech qua loting.
Owen?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Blijkt maar weer hoe belangrijk een degelijke keeper is. Dat geeft de nodige zekerheid achterin.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar zoals ik al eerder gezegd heb, ze hebben deze kwalificatiereeks ook hele goede wedstrijden neergezet.
Dus het kan wel.
Die Carson pakte toch ook wel een paar ballen hoor. Die eerste goal was gewoon een verschrikkelijke blunder. Dat kan iedere keeper wel eens gebeuren, zelfs van der Sar, Casillas, Cech of Buffon. Dat maakt geen drol uit. Ik vind Carson -misschien als enigste- wel een redelijke keeper. Geen geweldenaar, maar ook geen grabbelaar. Gewoon aanvaardbaar.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:05 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Blijkt maar weer hoe belangrijk een degelijke keeper is. Dat geeft de nodige zekerheid achterin.
Engeland mist een type Van der Sar. Als we hem niet hadden, dan had Oranje al lang in de diepe shit gezeten.
Maar ja, om hem nou in zo'n wedstrijd voor de leeuwen te gooien.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:55 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Die Carson pakte toch ook wel een paar ballen hoor. Die eerste goal was gewoon een verschrikkelijke blunder. Dat kan iedere keeper wel eens gebeuren, zelfs van der Sar, Casillas, Cech of Buffon. Dat maakt geen drol uit. Ik vind Carson -misschien als enigste- wel een redelijke keeper. Geen geweldenaar, maar ook geen grabbelaar. Gewoon aanvaardbaar.
Eensch. De loting is op 2 december toch?quote:Op donderdag 22 november 2007 18:00 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Maar ja, om hem nou in zo'n wedstrijd voor de leeuwen te gooien.
Ik bedoel ook meer dat het lekkerder is om te weten dat Van der Sar achter je staat dan een onervaren keeper als Carson.
Goed, terug naar de loting.
Bij de Rode Duivels lijken al die jongens doorgaans opeens te vergeten dat ze kunnen voetballen ...quote:Op donderdag 22 november 2007 01:08 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Toch raar met spelers als Dembele, Vertongen,Vermaelen,Simons,Kompany &co.
Drie keer is scheepsrecht.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat hadden we de vorige 2 keer ook al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |