quote:Op woensdag 21 november 2007 23:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
http://www.sporza.be/cm/vrtnieuws.net/mediatheek/1.210019
Wat een valse nicht!quote:Op woensdag 21 november 2007 23:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
http://www.sporza.be/cm/vrtnieuws.net/mediatheek/1.210019
Hier een verzameling van alle positieve gevallen, maar die lijst is niet compleet, zaken die nog onder behandeling zijn (zoals Kessler, Vino, Kaske) staan er niet bij.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:06 schreef oxylus11 het volgende:
Hoeveel renners zijn er eigenlijk afgelopen seizoen echt positief bevonden?
De verhouding testosteron-epitestosteron zegt niks over de hoeveelheid testosteron, zo was het niveau van Landis niet boven het gemiddelde.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:16 schreef northernlight81 het volgende:
Die Leukemans vind ik toch een raar verhaal weer. De hoeveelheden testosteron zijn niet heel hoog. Maar ergens moet je ook een grens trekken en die heeft hij overschreden.
Eigenlijk vind ik het wel meevallen na een knotsgek jaar als dit. Maar voor je gevoel tel je alle zaken die nog in behandeling zijn, alle renners die alleen contact hadden met de verkeerde arts, hun whereabouts slordig invulden en oud renners die toegeven doping te hebben gebruikt er ook bij.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:40 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Hier een verzameling van alle positieve gevallen, maar die lijst is niet compleet, zaken die nog onder behandeling zijn (zoals Kessler, Vino, Kaske) staan er niet bij.
[..]
quote:De Fanclub Björn Leukemans nodigt U uit op hun:
2e Kwis-avond
Een gezellige avond kwisplezier zonder al te veel
voorkennis met als onderwerp de actualiteiten van 2007
overgoten met een flinke portie sport,
maw: al wat deze zomer in de krant heeft gestaan.
Waar:Basisschool Den Boomgaard,
Lt. Caluwaertstraat te Wommelgem
Wanneer:zaterdag 24 november 2007
aanvang 20.00 h
Ploegen van 3 tot 6 personen.
Schrijf nu jouw ploeg in: slechts 2 euro/persoon !
Als schiftingsvraag moet je de natuurlijke testosteronwaarde van Bjorn geven ...quote:Op donderdag 22 november 2007 19:54 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Dat zal me een dolle pret worden
quote:Bjorn, ik blyf voor altyd in u geloven!
Ik geloof dat ge onschuldig zyt, en ik vind het gewoon belachelijk da ze u zo kapot willen krygen! Ik weet da gy ne gast met een goei karakter zyt.. en blyf u dan ook steunen!
sterkte!
X Anouck
btw: nog is merci da ge mé my op de foto wou na da ge de 8 van brasschaat fantastisch gewonnen had!![]()
quote:gelukkig weten wij beter
en weten we dat bjorn zeker geen epo zal nemen daarom stuent heel onze familie u
groetjes aaron
quote:Moreni krijgt twee jaar schorsing
De Italiaanse wielrenner Cristian Moreni is donderdag door de disciplinaire commissie van zijn federatie voor twee jaar geschorst.
Moreni testte na de elfde rit in de Tour van dit jaar positief op testosteron. De 35-jarige renner, Italiaans kampioen in 2004, vroeg geen tegenexpertise aan.
Na het bekendraken van de positieve plas trok Moreni's ploeg Cofidis zich terug uit de Tour en ontsloeg zijn renner
Die is wel apart idd.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:41 schreef Ereinion het volgende:
Na de whisky van Landis hebben we een nieuwe: Leukemans wijdt zijn hoge testosteron aan het feit dat hij seks had op het moment dat de controleurs langskwamen![]()
Ik ben geen dokter, maar het lijkt me wat vreemd, lichaamsvreemd testosteron in je lijf omdat je net seks hebt, je gaat je haast afvragen met wie hij dan wel seks had
Inderdaad, Bjorn neemt geen EPO. Dat is juist ...quote:Op donderdag 22 november 2007 20:55 schreef OProg het volgende:
Wel leuke reacties in dat gastenboek.
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |