prima, ik heb net nog een megaslag *kuch* geslagenquote:Op donderdag 22 november 2007 06:36 schreef crossover het volgende:
Hey indah [afbeelding] Hoe is het daar aan de andere kant van deze aardkloot?
Ja koeriersbedrijfje, ben benieuwdquote:Op donderdag 22 november 2007 06:36 schreef indahnesia.com het volgende:
werken?
Oh? Op de makrt 10 kilo hondenvlees gekocht voor de prijs van 1?quote:Op donderdag 22 november 2007 06:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
prima, ik heb net nog een megaslag *kuch* geslagen [ afbeelding ]
De dag dat de dollar viel #13: Nieuwe Dollars.
Vast beter als thuiszitten, toch?quote:Op donderdag 22 november 2007 06:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja koeriersbedrijfje, ben benieuwd [afbeelding]
[..]
Al lijkt het me sterk dat ik er rijk van wordt, ken namelijk niemand die als klant van een bank rijk geworden is van het alleen klant zijn. ')quote:Oh? Op de makrt 10 kilo hondenvlees gekocht voor de prijs van 1? [afbeelding]
Oh op die fiets. Nice [afbeelding]
Schenk maar in!quote:
Zeker, en een beetje werkervaring opdoen in die sector. Bovendien heb ik het altijd heel leuk gevonden om zulk werk te doen.quote:Op donderdag 22 november 2007 06:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vast beter als thuiszitten, toch?
Ach wie niet waagt die niet wintquote:[..]
Al lijkt het me sterk dat ik er rijk van wordt, ken namelijk niemand die als klant van een bank rijk geworden is van het alleen klant zijn. ')
Oke even de kopjes zoeken, heb de afwas nog niet gedaanquote:
lekker, zo tijdens de lunchquote:Op donderdag 22 november 2007 06:39 schreef crossover het volgende:
Iemand nog een bakkie? [afbeelding]
Waar moet je helemaal heen dan?quote:Op donderdag 22 november 2007 06:41 schreef crossover het volgende:
Zo ik rook er nog eentje en dan m'n schoenen zoeken. Moet een roteind fietsen
o jee, daar gaat het fout danquote:Op donderdag 22 november 2007 06:41 schreef crossover het volgende:
Zo ik rook er nog eentje en dan m'n schoenen zoeken. Moet een roteind fietsen [afbeelding]
Wheheh valt wel mee hoorquote:Op donderdag 22 november 2007 06:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o jee, daar gaat het fout dan
Industrieterrein van Tilburg.. als je in het centrum woont is dat nogal een eindjequote:
nou, veel plezier dan alvast!quote:Op donderdag 22 november 2007 06:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Zeker, en een beetje werkervaring opdoen in die sector. Bovendien heb ik het altijd heel leuk gevonden om zulk werk te doen.
[..]
Ach wie niet waagt die niet wint [afbeelding]
Dankuquote:Op donderdag 22 november 2007 06:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou, veel plezier dan alvast!
whehe..quote:Op donderdag 22 november 2007 06:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Oke even de kopjes zoeken, heb de afwas nog niet gedaan [afbeelding]
ogenblik.
doeiquote:Op donderdag 22 november 2007 06:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Danku [afbeelding]
Ik ga vertrekken, bye! [afbeelding]
Veel plezier dan op je eerste werkdag!quote:
Ik wel, ik wel, hier met die kovvie.quote:Op donderdag 22 november 2007 07:08 schreef OA het volgende:
Indah wil dus geen koffie?!
Dom, dom, dom.... des te meer heb ik! [afbeelding]
ik was zelf al halen. Eer dat ik hier wat krijg is het al koud.quote:Op donderdag 22 november 2007 07:08 schreef OA het volgende:
Indah wil dus geen koffie?!
Dom, dom, dom.... des te meer heb ik! [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |