Juist.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Edoch, naar goed gebruik dient elke mail tenminste één typo te bevatten, zodat men zich ervan kan vergewissen dat men daadwerkelijk te maken heeft met een mens van vlees en bloed.
tkn.
Het ligt er ook een beetje aan vanwaar die brief komt uiteraard.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:31 schreef B1nulnul het volgende:
Toch altijd grappig dat mensen die zich ZO ergeren aan taalfouten, er zelf ook altijd een aantal maken.
en dan heb ik het niet alleen over tegenwordig
Natuurlijk! Iedereen maakt fouten (ook ikquote:Op woensdag 21 november 2007 22:31 schreef B1nulnul het volgende:
Toch altijd grappig dat mensen die zich ZO ergeren aan taalfouten, er zelf ook altijd een aantal maken.
en dan heb ik het niet alleen over tegenwordig
Geef toe! je bent wel benieuwd!quote:Op woensdag 21 november 2007 23:40 schreef Remzz het volgende:
En jij denkt dat users die in klaagbaak komen een verhaal langer dan 5 regels gaan lezen
Die CAPS zijn bedoeld voor mensen die doen aan SPEED READING.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:32 schreef thog het volgende:
[...]
1. CAPS gebruiken om TRIVIALE zaken te BENADRUKKEN
Ik krijg zo vaak mailtjes waarin caps worden gebruikt om zaken te benadrukken dit totaal niet van belang zijn, of die gewoon al zo duidelijk zijn dat het eigenlijk niet in caps hoeft. Als het dan benadrukt moet worden gebruik dan accenten of maak iets vet of cursief.
voorbeeld:
[..]
Dat klopt en met punt 1 ben ik het helemaal eens. Dat ziet er wel zo amateuristisch uitquote:Op woensdag 21 november 2007 23:44 schreef thog het volgende:
[..]
Geef toe! je bent wel benieuwd!![]()
Plus dat je in ieder geval de vetgedrukte top 3 al hebt gelezen![]()
Ja, immers.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:54 schreef Isdatzo het volgende:
loeter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |