Wel goed opslaan hequote:
Weet ikquote:Op maandag 21 juli 2008 23:26 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Wel goed opslaan he![]()
BIj die MIDNR uitzendingen kon je soms niet doorspoelen dit waren .asf bestanden.
Opslaan als .wmv wilde dan nog weleens helpen behalve de uitzendingen die ze als 2 rar bestanden online hebben gezet
Tof, bedankt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:42 schreef ScarFace- het volgende:
Uitzending 20 April 2006
Een toffe oude dus, met Erik Jan en Henkie uiteraard, 1 vd vele nog op mn pc
Hoop het, zo vroeg ben ik namelijk echt niet wakkerquote:Op zondag 27 juli 2008 23:05 schreef Piles het volgende:
Nog 7 uurtjes, dan is De Kaak terug![]()
Oh, en als alles goed verloopt komen de webcambeelden in de loop van de dag online
de kaak ook niet, gok ikquote:Op zondag 27 juli 2008 23:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hoop het, zo vroeg ben ik namelijk echt niet wakker
Kan je die ff pm'en dan? of meteen naar de hele sc stagequote:Op maandag 28 juli 2008 11:11 schreef Piles het volgende:
http://3fm.stimpy.nu/Morning%20EM/
Daar komen de uitzendingen te staan, de eerste staat er nu op. Ivm muziekrechten wil de host het niet direct toegankelijk hebben, dus u mag mij contacten voor toegang. Login-gegevens mogen ook best doorgestuurd worden, zolang ze niet online komen te staan
Ben ook bezig op Megaupload, maar die is traaag
Donequote:Op maandag 28 juli 2008 11:15 schreef jna het volgende:
Kan je die ff pm'en dan?
Neh, niet iedereen is fan daar. En Bart & Dean weten me wel te vindenquote:of meteen naar de hele sc stage![]()
Damn, ik ben benieuwd, kan je me de login gegevens pmen?quote:Op maandag 28 juli 2008 11:11 schreef Piles het volgende:
http://3fm.stimpy.nu/Morning%20EM/
Daar komen de uitzendingen te staan, de eerste staat er nu op. Ivm muziekrechten wil de host het niet direct toegankelijk hebben, dus u mag mij contacten voor toegang. Login-gegevens mogen ook best doorgestuurd worden, zolang ze niet online komen te staan
Ben ook bezig op Megaupload, maar die is traaag
En mij?quote:Op maandag 28 juli 2008 11:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Damn, ik ben benieuwd, kan je me de login gegevens pmen?
Nee hoor, gewoon 3 uur langquote:Op maandag 28 juli 2008 13:01 schreef F1Bas het volgende:
Is hij er trouwens alleen het laatste half uur? Dat is wel jammer.
Jup, is aangepastquote:Op maandag 28 juli 2008 17:30 schreef ScarFace- het volgende:
Ah ik luister nulogin gegevens zijn alleen nodig voor de webcambeelden zo te zien.
Zekerquote:Op maandag 28 juli 2008 23:09 schreef F1Bas het volgende:
Toch leuk de kaak weer eens te horen!
Op http://3fm.stimpy.nu/Morning%20EM komen de uitgeknipte uitzendingen te staan, daar kun je ze misschien uithalen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:19 schreef Qunix het volgende:
Die jingles
Piles, kan jij ze op je website doen? Ik wil ze eventueel wel uitknippen...
quote:Beginnen we Morning EM sub-fansite
En als ik ze uitknip, kan jij ze dan daarop kwijt?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Op http://3fm.stimpy.nu/Morning%20EM komen de uitgeknipte uitzendingen te staan, daar kun je ze misschien uithalen?
[..]
Denk het welquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
En als ik ze uitknip, kan jij ze dan daarop kwijt?
Ik denk dat de knippert niet aanwezig is, werk enzoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:09 schreef ScarFace- het volgende:
De uitzending van vandaag heeft vertraging, de geknipte versie?
Als de webcam beelden van vandaag wel online staan zou ik ook graag de inlog gegevens hebben.
Die laatstequote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:33 schreef Piles het volgende:
-
Bekijk deze YouTube-video
-
Bekijk deze YouTube-video
Henk Winehouse belt Amy volgt nog
De mensen die EJ niet kennen zijn nu al over de zeik over die bananen-grapquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:58 schreef Deansensitized het volgende:
Die dagraps kletsen er weer lekker in
Hij heeft een paar goeie itemsquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:55 schreef F1Bas het volgende:
Nog niet kunnen luisteren, krijgt EJ al een grotere rol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |