abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54763604
http://voor1040uren.hyves.nl HA Eat my shorts

Stelletje huilies. Beetje janken omdat ze een paar uurtjes meer naar school moeten

Succes als je later een baan krijgt.
  woensdag 21 november 2007 @ 17:14:22 #2
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_54763647
Sommige hebben het idd nodig
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  woensdag 21 november 2007 @ 17:16:59 #3
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_54763712
Dit vind iedereen gewoon een leuke staking omdat ze niet naar school hoeven
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_54763752
Ah, hebben wij ook sinds vorig jaar. Merk er niets van eigenlijk. Ben ik nu stoer.
I would go along with someone like you
pi_54763770
Gaat het om méér lesuren? Dat is toch juist goed, meer onderwijs?
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
  woensdag 21 november 2007 @ 17:20:08 #6
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_54763795
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
Dit vind iedereen gewoon een leuke staking omdat ze niet naar school hoeven
Zeg dat dan gewoon, in plaats van drogreden na drogreden via de tv verspreiden. Ik ben trouwens van mening dat de uren die ze door die stakingen missen, niet mogen worden ingehaald. Gewoon doorgaan met de les, pech voor de kindertjes, hadden ze maar hun lesesn moeten volgen.
  woensdag 21 november 2007 @ 17:22:10 #7
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_54763840
Het gaat erom dat je 1040 uren in een leslokaal moet zitten. De school heeft geen invulling voor al die extra uren. De leerlingen zitten dus verplicht in een lokaal zonder dat ze les krijgen. Een beetje huiswerk maken of uit de neus vreten.
DAAR protesteren ze tegen. Als die 1040 uur gevuld zou zijn met daadwerkelijke lesinhoud zou je niemand horen klagen.

Ergo: Klager is ongeinformeerd!
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  FOK!Fotograaf woensdag 21 november 2007 @ 17:24:59 #8
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_54763908
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:22 schreef DoctorB het volgende:
Het gaat erom dat je 1040 uren in een leslokaal moet zitten. De school heeft geen invulling voor al die extra uren. De leerlingen zitten dus verplicht in een lokaal zonder dat ze les krijgen. Een beetje huiswerk maken of uit de neus vreten.
DAAR protesteren ze tegen. Als die 1040 uur gevuld zou zijn met daadwerkelijke lesinhoud zou je niemand horen klagen.
Dan moeten ze met plannen komen.... laten zien dat ze klaar zijn om de wereld der werkenden in te trekken... niet zo lui uit hun neus vreten dus!
pi_54763993
@doctorB

Jij hebt gelijk. Het gaat er vaak om dat scholen geen 1040 uur les kunnen geven, waardoor leerlingen voor niets op school zitten.

Daarom minder uren, die beter besteedt worden door de scholen(scheelt trouwens ook voor de scholen die torenhoge boetes moeten betalen als ze de 1040 lesuren niet halen)
San Siro 2007 - Laura Pausini / www.woosterwijk.nl
  woensdag 21 november 2007 @ 17:31:32 #10
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_54764025
quote:

Eens.

Ik heb vandaag van 12.15 tot 14.25 fijn in een lokaal kunnen hangen samen met concierge Piet Piraat omdat weer eens 2 lessen uitvielen. Had wel een halfuurtje pauze rond 13.05 maar toch.

Morgen weer.

Officieel dan.. Mijn spijbeluren lopen dit jaar ernstig hoog op hierdoor.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_54764040

Welke 2 fokkers zijn dit
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_54764045
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:14 schreef Biogarde het volgende:
Sommigen hebben het idd nodig
14.gif
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_54764054
neuk jezelf studie,ik heb naast school ook een sociale leven en een baan....
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  woensdag 21 november 2007 @ 17:33:18 #14
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_54764067
quote:

Alhoewel een overdaad aan tussenuren zwaar irritant is zie ik opzich niet zoveel problemen met een berg leerlingen in een lokaal die geen les krijgen maar huiswerk maken.

Dat scheelt ze 's avonds tijd. En dat is nou net het moment dat ze zicht te buiten gaan aan Breezers en zich anaal late stuktrekken door 10 buurtmocros.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_54764076
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:31 schreef Eix het volgende:

[..]

Officieel dan.. Mijn spijbeluren lopen dit jaar ernstig hoog op hierdoor.
Daarom snap ik de klacht van de scholieren niet, door middel van ziekmelden en spijbelen kan je behoorlijk je eigen rooster bepalen.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_54764169
Inderdaad, en van die verhalen als: we mogen niet naar buiten tijdens uitval!

niet zeuren, mocht ik ook niet,
oké, ik heb nu nog 5 uur les per week, maar toch! (ik ben wel nogal wat uur bezig met opdrachten, dus aan de 40 uur kom ik wel hoor!)
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
  woensdag 21 november 2007 @ 17:37:28 #17
184041 oorsnot
I wanna play a game
pi_54764175
altijd maar die voorbeelden tevoorschijn halen met dat ''afrikaanse kutkindjes wel naar school willen'' :'')
wat hebben die ermee te maken dan
voorderest, jammer dat het iets meer word maar om er zwaar tegen te zijn is wel triest
Wit-Rood-Wit zit in ons bloed,
We zijn de beste en zo gooooooooed,
Ik spring me hele leven laaaaaaaaang,
Voor Aaaaaaajax Aaaaaaamsterdam,
  woensdag 21 november 2007 @ 17:38:18 #18
106942 Eix
pi_54764196
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:33 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Alhoewel een overdaad aan tussenuren zwaar irritant is zie ik opzich niet zoveel problemen met een berg leerlingen in een lokaal die geen les krijgen maar huiswerk maken.

Dat scheelt ze 's avonds tijd. En dat is nou net het moment dat ze zicht te buiten gaan aan Breezers en zich anaal late stuktrekken door 10 buurtmocros.
Zoiets moet vrijwillig zijn. Vroeger, toen de bibliotheek bij ons op school nog niet was wegbezuinigd ging ik daar altijd fijn de krant lezen, of een tijdschrift. Vaker vond ik ook nog goede artikelen in Elsevier e.d. die ik weer voor Nederlands kon gebruiken. De leestafel bij die bieb was sowieso altijd erg druk, moest vaker nog eerst wachten voor ik een van de drie kranten had. Verder hadden we nog een huiswerk+computergedeelte naast de bieb en ernaast een stilteruimte waar je kon leren.

Nu hebben ze het hele gebouw opnieuw ingedeeld met waar voorheen de bieb was een verplicht toezicht gedeelte zonder computers en stilteruimte, en ernaast de computers en de stilteruimte maar daar mag je als je een toezichtuur hebt NIET naartoe. Is dus helemaal zuur als ik fijn aan informatica wil werken, meestal meld ik me dan gewoon niet en ga ik achter de pc werken. Dan sta ik maar als afwezig genoteerd. Heel soms mag je wel weg uit het toezichtgedeelte, maar dat is als het heel rustig is in het pcgedeelte.
Between their legs
(Don't you find ?)
  woensdag 21 november 2007 @ 17:45:06 #19
139330 TNA
For the stars that shine
pi_54764347
Wat een gelul, die norm van 1040 uur. Beter 500 uur goed onderwijs dan 1040 uur kutlessen. Kwaliteit boven kwantiteit.
pi_54764373
De helft valt toch altijd uit.
I May be Paranoid, But I'm not an Android
pi_54764375
quote:
Kinderen in Afrika zouden er een moord voorover hebben om naar school te gaan. Deze infantielen gaan rellen en staken omdat ze minder school willen. Waar gaat het toch heen met de Nederlandse laksheid?
Ik vind laksheid hier leuk gevonden. .
  woensdag 21 november 2007 @ 17:47:20 #22
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_54764399
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:38 schreef Eix het volgende:

[..]

Zoiets moet vrijwillig zijn.
En dat werkt zeker?
Geschiedenis wijst toch uit dat de jeugd dan liever de SRV gaat lastig vallen of een potje kaarten.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  Spellchecker woensdag 21 november 2007 @ 17:51:37 #23
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_54764500
Eens met TS
Tevens -purist.
pi_54764638
Snap er ook helemaal niets van. Ik zou nooit van mijn leven gaan staken omdat ik meer lesuren wil Op het WO, HBO en MBO kan ik het me voorstellen maar op de middelbare school...?
  woensdag 21 november 2007 @ 17:59:11 #25
106942 Eix
pi_54764646
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:47 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

En dat werkt zeker?
Geschiedenis wijst toch uit dat de jeugd dan liever de SRV gaat lastig vallen of een potje kaarten.
Als je je huiswerk af hebt dan wat is het probleem? Het is toch je eigen verantwoordelijk om je werk op orde te hebben, later in het 'echte' leven is het net zo. Iemand die zijn huiswerk toch niet wilt maken gaat echt niet bijster veel meer doen in een lokaal met toezichthouder. En iemand die het wel wilt maken gaat er uit zichzelf wel zitten als er in dit lokaal een prettig studieklimaat heerst (lees: als het er rustig is en er voldoende faciliteiten zoals computers en tijdschriften zijn om ook je opdrachten te kunnen maken).

Sowieso gaat het hele verplichte toezichtuur principe in tegen de gedachte achter het studiehuis. Toen ik in de 3e zat kreeg ik constant een verhaaltje te horen in de trant van "volgend jaar moet je veel zelfstandiger werken aan de hand van studiewijzers ed, dan wordt je niet zo aan het handje gehouden als hier.' Twee jaar lang ben ik vervolgens zonder problemen overgegaan terwijl ik zelf mijn huiswerk deed plannen. Nu moet ik soms verplicht maar op school in die studieruimte hangen terwijl ik alles al af heb. En als ik dan nog een boek of krant had om te lezen dan oké... maar dat is er niet.
Between their legs
(Don't you find ?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')