Zeg dat dan gewoon, in plaats van drogreden na drogreden via de tv verspreiden. Ik ben trouwens van mening dat de uren die ze door die stakingen missen, niet mogen worden ingehaald. Gewoon doorgaan met de les, pech voor de kindertjes, hadden ze maar hun lesesn moeten volgen.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
Dit vind iedereen gewoon een leuke staking omdat ze niet naar school hoeven
Dan moeten ze met plannen komen.... laten zien dat ze klaar zijn om de wereld der werkenden in te trekken... niet zo lui uit hun neus vreten dus!quote:Op woensdag 21 november 2007 17:22 schreef DoctorB het volgende:
Het gaat erom dat je 1040 uren in een leslokaal moet zitten. De school heeft geen invulling voor al die extra uren. De leerlingen zitten dus verplicht in een lokaal zonder dat ze les krijgen. Een beetje huiswerk maken of uit de neus vreten.
DAAR protesteren ze tegen. Als die 1040 uur gevuld zou zijn met daadwerkelijke lesinhoud zou je niemand horen klagen.
Eens.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:22 schreef DoctorB het volgende:
Het gaat erom dat je 1040 uren in een leslokaal moet zitten. De school heeft geen invulling voor al die extra uren. De leerlingen zitten dus verplicht in een lokaal zonder dat ze les krijgen. Een beetje huiswerk maken of uit de neus vreten.
DAAR protesteren ze tegen. Als die 1040 uur gevuld zou zijn met daadwerkelijke lesinhoud zou je niemand horen klagen.
Ergo: Klager is ongeinformeerd!
Alhoewel een overdaad aan tussenuren zwaar irritant is zie ik opzich niet zoveel problemen met een berg leerlingen in een lokaal die geen les krijgen maar huiswerk maken.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:22 schreef DoctorB het volgende:
Ergo: Klager is ongeinformeerd!
Daarom snap ik de klacht van de scholieren niet, door middel van ziekmelden en spijbelen kan je behoorlijk je eigen rooster bepalen.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:31 schreef Eix het volgende:
[..]
Officieel dan..Mijn spijbeluren lopen dit jaar ernstig hoog op hierdoor.
![]()
Zoiets moet vrijwillig zijn. Vroeger, toen de bibliotheek bij ons op school nog niet was wegbezuinigd ging ik daar altijd fijn de krant lezen, of een tijdschrift. Vaker vond ik ook nog goede artikelen in Elsevier e.d. die ik weer voor Nederlands kon gebruiken. De leestafel bij die bieb was sowieso altijd erg druk, moest vaker nog eerst wachten voor ik een van de drie kranten had. Verder hadden we nog een huiswerk+computergedeelte naast de bieb en ernaast een stilteruimte waar je kon leren.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alhoewel een overdaad aan tussenuren zwaar irritant is zie ik opzich niet zoveel problemen met een berg leerlingen in een lokaal die geen les krijgen maar huiswerk maken.
Dat scheelt ze 's avonds tijd. En dat is nou net het moment dat ze zicht te buiten gaan aan Breezers en zich anaal late stuktrekken door 10 buurtmocros.
Ik vind laksheid hier leuk gevonden.quote:Kinderen in Afrika zouden er een moord voorover hebben om naar school te gaan. Deze infantielen gaan rellen en staken omdat ze minder school willen. Waar gaat het toch heen met de Nederlandse laksheid?
En dat werkt zeker?quote:
Als je je huiswerk af hebt dan wat is het probleem?quote:Op woensdag 21 november 2007 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat werkt zeker?
Geschiedenis wijst toch uit dat de jeugd dan liever de SRV gaat lastig vallen of een potje kaarten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |