Ik schaam me voor mensen die het woord 'decennia' als een zelfstandig naamwoord in het enkelvoud gebruiken.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:16 schreef Tarabass het volgende:
Ik schaam me`eerlijk gezegd al een decennia voor jouw volk hoor, maar dat terzijde..
Pure ollandersquote:Op woensdag 21 november 2007 16:16 schreef tequi3 het volgende:
Sowieso wie doet er nu een dans die de Melbourne Shuffle heet?.
Nee het is electro....daar dansen mensen nogal vrij op...niks mis mee toch?quote:Op woensdag 21 november 2007 16:28 schreef Mutant01 het volgende:
Komt het uit Japan dan?
Tja het ligt eraan...Benny Benassi maakt ook electroquote:Op woensdag 21 november 2007 16:41 schreef Mutant01 het volgende:
Mwah electro klinkt toch wel wat anders dacht ik.
Marokkaan met dubbel r?quote:Op woensdag 21 november 2007 16:22 schreef fraQture het volgende:
[..]
Ik schaam me voor mensen die het woord 'decennia' als een zelfstandig naamwoord in het enkelvoud gebruiken.![]()
Oh ja, en ook voor Marrokkanen in ons land ja.![]()
Omdat ze daar horenquote:Op woensdag 21 november 2007 17:06 schreef ach het volgende:
Waarom zien de marokkanen in marokko er wel normaal uit?
gb2/geenstijl.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:09 schreef MouzurX het volgende:
bij haar
ziet het er wel "leuk"uit maar bij gasten enz echt totaal niet![]()
Omdat die marokkanen hier geen normale marokkanen zijn maar uitschot.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:06 schreef ach het volgende:
Waarom zien de marokkanen in marokko er wel normaal uit?
Verzin dan iets nieuws wat er wel vet uit zietquote:Op woensdag 21 november 2007 17:14 schreef VeX- het volgende:
Ik vind die nieuwe danspasjes echt steeds minder worden.
- Jumpen
- Krumpen
- Snapping
- Melbourne Shuffle
- Tectonic
Hoe triester het eruit ziet hoe toffer het wordt gevonden.
Om een wijs iemand eens te quoten: ''Het gaat gewoon te ver.'
Mja, zoiets een funky achtige stijl is het..quote:Op woensdag 21 november 2007 16:46 schreef Mejoon het volgende:
[..]
Tja het ligt eraan...Benny Benassi maakt ook electroEuro-house dan? Maar het is trouwens wel slecht zeg......
Deze dans is nieuw leven ingeblazen maar al dertig jaar oud hoor. het echte shuffelen is btw wel erg vet om te zien, maar denk dat alleen negers dat goed kunnen..quote:Op woensdag 21 november 2007 17:27 schreef Aoristus het volgende:
dat is de nieuwe hype ofzoiets. Soms komt er ook zo'n vaag metrojoch in een clip op tmf langs. Dat had je vroeger gelukkig niet. Ik weet zeker dat zoiets in een confectiewinkel als de 'WE' begonnen is
In die clip spreekt die vrouw anders geen Japans, denk eerder Chinees, misschien Koreaans.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:22 schreef Mejoon het volgende:
En zo doen Japanse schoolmeisjes het http://www.youtube.com/watch?v=53Zq1I5_WAA
Oh zou heel goed kunnen...quote:Op woensdag 21 november 2007 17:56 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
In die clip spreekt die vrouw anders geen Japans, denk eerder Chinees, misschien Koreaans.
begin van de clip deed me denken aan Squarepusher - Come on my Selectorquote:Op woensdag 21 november 2007 16:22 schreef Mejoon het volgende:
En zo doen Japanse schoolmeisjes het http://www.youtube.com/watch?v=53Zq1I5_WAA
Heh die dansstijl lijkt er nog best op ook.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:23 schreef Mejoon het volgende:
Ach ik weet nog wel toen The Prodigy hun grootste hit hadden. Iedereen nam de dansstijl aan...
Heb je daar een filmpje van?quote:Op woensdag 21 november 2007 17:45 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Deze dans is nieuw leven ingeblazen maar al dertig jaar oud hoor. het echte shuffelen is btw wel erg vet om te zien, maar denk dat alleen negers dat goed kunnen..
Eikel.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:46 schreef Monidique het volgende:
Lijkt wel inteeltjujutsu.
Ja idd...vette clip ookquote:Op woensdag 21 november 2007 18:32 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
begin van de clip deed me denken aan Squarepusher - Come on my Selector
Aandachtsmocroiquote:Op woensdag 21 november 2007 18:49 schreef Mutant01 het volgende:
Okey, welke gefrustreerde Nederlander reageert weer als een aap op een dergelijk filmpje
Azijnpisserquote:Op woensdag 21 november 2007 17:56 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
In die clip spreekt die vrouw anders geen Japans, denk eerder Chinees, misschien Koreaans.
Alleen doe je shuffelen vooral met je voeten en dus niet met je armen, maar goed..quote:Op donderdag 22 november 2007 12:33 schreef LoggedIn het volgende:
marokkanen
Als dat meisje het doet ziet het er nog wel ok uit, maar zodra die gozer in beeld komt..
quote:Op donderdag 22 november 2007 12:36 schreef MrX1982 het volgende:
Als dat de Marokkaanse manier is om uit de kast te komen. Waarom niet.
Leipe kamelendans.
Die reacties ookquote:Op donderdag 22 november 2007 13:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5GsuE5T1mGg&feature=related![]()
![]()
quote:whahahahhaa ik lag mee dood kanker lollig wollah gangsterdmx11 jij en Sh1tH4ppens jij
wat kut marokaan kom in onze gezicht zeggen niet via internet internethooligan dat nederlanders nooit bang zijn voor honden ?? kowed met jullie 2 en andere mensen ook prate en kijken is makelijker dan gedaan niet stoer zeggen ik sla die hond neer dit dat als je zelf slachteroffer ben denk je wel anders mafkese denk na man tfoe
Skinny Puppy, wat doe je?quote:Op woensdag 21 november 2007 18:08 schreef OFfSprngr het volgende:
Op Industrial kun je ten minste lekker op dansen: http://www.youtube.com/watch?v=ADkQVJz6wuY
Deze is ook leuk:quote:
quote:voor alle haterz die zeggen kut marokkanen enz enz
fuck yullie man
a haterz net zoals
wrm12, gangsterdmx11, dphnn, sh1th4ppens.
zolang de groene ster op de rode vlag zal verschijnen zullen de marokkanen nooit verdwijnen haat of haat niet
onthoud dat goed
kk joden
thalloezzzzzzzz
Goed he, al die FOKkertjes?quote:Op donderdag 22 november 2007 19:53 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn topic wat doen jullie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |