Ze zeggen weleens wat over namen van metalbands, maar uh....quote:Op donderdag 22 november 2007 21:52 schreef guitarist.nl het volgende:
30-11-2007 Café Brutus, A'foort w/Sheriff of Hong Kong+ The Zoo
07-12-2007 Café Docx,Assen w/ Vegas For Millions
22-12-2007 Popfront, Zwolle w/Orange Glow
28-12-2007 The Stage, Arnhem (support: Obnoxious)
29-12-2007 De Lantaarn,Hellendoorn w/Club of High Eyebrows
05-01-2008 Vera Downstage, Groningen. SWINGAVOND!!!
eindhoven! kan ik er heen rollen en daarna naar huis rollenquote:Op donderdag 22 november 2007 23:08 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
nice!
maar je moet es naar eindhoven of maastricht komen!
pfff, wat een aap... het leger inquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:24 schreef Dribbel_ het volgende:
We kunnen weer op zoek naar een nieuwe bassist![]()
oude gaat weer het leger in vanaf volgend jaar dus zat tijd wel om een nieuwe te vinden maar toch weer jammer
Maarja dat is pas in januari 2009 dus nog een heel jaar de tijd om een nieuw iemand te vinden en tot die tijd kunnen we sowieso lekker doordraaien![]()
Bassisten, altijd wat met die luiquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:24 schreef Dribbel_ het volgende:
We kunnen weer op zoek naar een nieuwe bassist![]()
oude gaat weer het leger in vanaf volgend jaar dus zat tijd wel om een nieuwe te vinden maar toch weer jammer
Maarja dat is pas in januari 2009 dus nog een heel jaar de tijd om een nieuw iemand te vinden en tot die tijd kunnen we sowieso lekker doordraaien![]()
acoustische gitaar mee in de trein!quote:Op vrijdag 23 november 2007 07:56 schreef allsystemshalt het volgende:
M'n mp3-speler is kapodt![]()
Wat moet ik nu doen in de trein![]()
? Gitaarspelen![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:55 schreef Deansensitized het volgende:
Als jullie met een demo langs de kroegen gaan, doen jullie er dan ook een begeleidend briefje bij?? En zo ja, wat staat daar allemaal in??
Linkje naar de website op de demo!quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:55 schreef Deansensitized het volgende:
Als jullie met een demo langs de kroegen gaan, doen jullie er dan ook een begeleidend briefje bij?? En zo ja, wat staat daar allemaal in??
Je zegt het iig op tijd deze keerquote:Op donderdag 22 november 2007 21:52 schreef guitarist.nl het volgende:
30-11-2007 Café Brutus, A'foort w/Sheriff of Hong Kong+ The Zoo
07-12-2007 Café Docx,Assen w/ Vegas For Millions
22-12-2007 Popfront, Zwolle w/Orange Glow
28-12-2007 The Stage, Arnhem (support: Obnoxious)
29-12-2007 De Lantaarn,Hellendoorn w/Club of High Eyebrows
05-01-2008 Vera Downstage, Groningen. SWINGAVOND!!!
En zorg dat de info op de CD zelf staat, want veel zaken gooien de hoesjes weg en doen de cds in zo'n verzamelmap ofzo. Of ze laten ze gewoon slingeren.quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:55 schreef Deansensitized het volgende:
Op een basgitaar moet je loopjes spelen hoor. Dat is veel meer werk dan power chords.quote:Op vrijdag 23 november 2007 07:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Bassisten, altijd wat met die lui
Witchfynder
[ afbeelding ]
Hoe dan ook, ik wil ook een basgitaar... en geld
Ik denk dat Dean zelfs op een basgitaar powerchords gaat spelenquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Op een basgitaar moet je loopjes spelen hoor. Dat is veel meer werk dan power chords..
.
kan toch makkelijk op een bas, doe ik ookquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik denk dat Dean zelfs op een basgitaar powerchords gaat spelen
Yup, die had ik hier laatst ook al aangekondigdquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:23 schreef Aresdreams het volgende:
pffff, gewoon vast ketenen!
maar er komt dus een vacature?
Meeverhuizenquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:21 schreef Cynic het volgende:
Onze toetsenist gaat naar Aruba verhuizen, da's ook handig...
Ja, doe ik ook wel. Vaak als arpeggio. Grondtonen bassen is echt zooooooooooooooooo saai.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik denk dat Dean zelfs op een basgitaar powerchords gaat spelen
Ja maar.... daar zijn jullie voor toch??quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook wel. Vaak als arpeggio. Grondtonen bassen is echt zooooooooooooooooo saai..
.
Een net, verzorgd pakketje is altijd een goed idee. Straalt professionaliteit. Bandjes die een of ander el cheapo CDtje branden met vluchtig hun naam er op gekalkt, tja, dan denkt zo'n zaak ook "heb je ze weer". Terwijl je het een stuk netter kan maken voor niet eens veel kosten voor je.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:13 schreef Deansensitized het volgende:
Kan wel een beetje bassen hoor!
Maar net een 10tal audio cd'tjes gefikt, dus info op cd toevoegen is er niet meer bij.
Site + telefoonnummer staat wel in het hoesje afgedrukt.
Dus even bio enzo afdrukken en er los bij?
Nee, voor dit soort dingen zijn we.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja maar.... daar zijn jullie voor toch??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |