abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 december 2007 @ 08:10:11 #176
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55071764
Dag Kim! Gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!!

Storm werd gisteren helaas alweer om 5.15 u. wakker en vandaag om 4.50 u. Iets harder duimen, mensen...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 6 december 2007 @ 08:14:53 #177
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55071786
Fijne verjaardag Kim .

Nou Sugar, bij deze dan.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_55071807
Kim, gefeliciteerd!

Lis is wel verwend door Sinterklaas maar dat is natuurlijk ook omdat ze al een grote broer heeft die het wel snapt

Sugar, wat een kind is het toch
En is hij dan de hele dag verder wel gezellig? Niet moe enzo?
Sterkte
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 6 december 2007 @ 08:20:51 #179
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55071823
Hij ligt nu alweer in bed dus en straks nog een keer verwacht ik. Meestal slaapt hij overdag nog 2 keer, beide keren 1.5 tot 2 uur. Als hij wel wat later wakker wordt, zoals een paar dagen terug, dan slaapt hij overdag maar 1 keer.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_55071834
Veel plezier op je verjaardag Kim en tot over een klein jaartje.

Die Storm toch met zijn slechte slapen. Anna heeft nu al vier dagen doorgeslapen, ik zal Klaas Vaak jullie kan op sturen als ik 'm zie.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_55071897
5!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_55071901
Correctie: 5 nachten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 6 december 2007 @ 08:42:38 #183
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55072004
Tijn denkt de afgelopen dagen ook ineens dat het tussen 3.30 en 4.30 al 'dag' is.. Alleen denken wij daar anders over Om de 10 minuten wordt hij getroost en als hij dan weer helemaal rustig is en duim in z'n mond loop ik weg. Hij staat acuut op in z'n bed om weer te gaan brullen maar dat is even jammer dan voor hem. Over tien minuten is hij weer aan de beurt.
Vannacht hadden we nog maar 2 keer nodig Vorige week sliep hij nog van 7 tot 7, dus dat zal vast wel weer goed komen (hoop ik toch echt!)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 6 december 2007 @ 08:55:54 #184
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55072121
Dat doen wij inderdaad ook, ET, maar het werkt niet. Hij gaat niet slapen meer en gaat ook niet steeds korter huilen ofzo. Bovendien wordt in die tijd dat hij schreeuwt Maria altijd wakker.
pi_55072168
Dag Kim, gefeliciteerd!
Wij hebben nu al weer een paar nachten tot 07:00 uur kunnen slapen, ik zal nog een tandje harder duimen dat Stom dat ook weer eens gaat doen.

Sinterklaas komt hier zondag pas en in principe krijgt Ronja van ons maar twee cadeautjes. Maar of de rest van de familie zich zo in zal kunnen houden....
  donderdag 6 december 2007 @ 21:58:29 #186
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55088225
Sug, ik weet dat jullie zo ongeveer alles geprobeerd hebben enzo, dus ik kan best als mosterd na de maaltijd komen, maar is het een idee om Maria een paar dagen ergens te laten logeren waar een van jullie er ook bij zou kunnen.
Dus Storm met een ouder in huis, 's morgens ('snachts) laten huilen (tussendoor wel troosten natuurlijk) en dan wat langer doorzetten? Na een paar dagen kun je van ouder wisselen en de ander bij Maria op het logeeradres slapen.
Dan kan Maria iig eens goed doorslapen, en is er maar een ouder die gebroken is. Zo kun je het misschien wat langer volhouden in die aanpak zonder dat het hele gezin er als een zombie bijloopt.

Al eens een uitgebreid 1 op 1 gesprek met wijkverpleegkundige gehad? Wellicht hebben die nog tips.

Ik heb met je te doen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 6 december 2007 @ 22:15:37 #187
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55088780
In aansluiting op E.T's post en met het risico dat dit ook zo'n spuit elf-reactie is:
Of Storm een paar dagen laten logeren. Heeft voor een vriendin haar dochtertje wonderen gedaan. Maar vast ook al eens geprobeerd zeker.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 7 december 2007 @ 08:11:14 #188
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55093714
Ja, wat ET schrijft, dat lijkt me nog een optie om te proberen Sugar. Die ellende moet toch doorbroken worden....

Thies was van de week ook weer een aantal keren erg vroeg wakker, 5.15. Bij ons hielp het laten huilen gelukkig wel, al vind ik het hel moeilijk. Dat betraande snoetje en die ogen die je dan zo smekend aankijken....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
  vrijdag 7 december 2007 @ 08:35:45 #189
24188 Belana
kloon van belana
pi_55093954
Ezra is ook regelmatig heel vroeg wakker, om 4 uur, maar die gaat na een fles weer lekker slapen. ook daar zou ik wel eens vanaf willen, maar we kunnen iig nog gaan slapen daarna.

Ik vind ET haar idee wel goed klinken, het is het proberen waard toch?
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:12:12 #190
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55094499
Ja, dat is best een idee. Het is alleen wel even moeilijk om genoeg vertrouwen te hebben om iets echt te gaan proberen, hoe goed het idee ook klinkt. Ik ga het S voorstellen, lief dat jullie zo meedenken, hoor. Echt.
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:15:33 #191
593 sjak
Juffie Bloem
pi_55094556
Moeilijk hoor, zo´n dreumes die niet wil slapen.
Bij Jetske is het hetzelfde als Ezra, af en toe wordt ze ´s nachts wakker, gilt dan een fles bij elkaar en nadat ze die op heeft valt ze weer als een blok in slaap. En die periodes vind ik al killing. Gelukkig slaapt ze nu alweer een aantal dagen door zodat wij ook weer wat bij kunnen komen.

Dit weekend gaan we beginnen met haar nieuwe kamer. Ze gaat een verdieping omhoog....spannend hoor.
Lekker douchen!
pi_55094660
Anna is 6 nachten geleden gaan logeren. Sinds die tijd slaapt ze door. Misschien dat het voor Storm toch ook werkt. Het is zo vermoeiend om zo weinig te slapen.
*OUD heilige*
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:23:00 #193
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55094713
Ze gaan wel vaker logeren, 1 nacht dan inderdaad. Maar dat maakt tot nu toe niks uit, dus daar zal het voor Storm 'm niet in zitten, denk ik. Wel fijn dan het bij Anna zo werkte nu!

Spannend, Sjak, Jet op zolder! Maar het komt goed, hoor, Maria is ook heel blij met haar zolderkamer. Wel een gek idee, he?
pi_55094732
Kinderen die op zolder slapen vind ik altijd zo groot.
*OUD heilige*
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:02:41 #195
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_55099578
Yppy en Jarno, wat fijn dat Anna goed slaapt! Heerlijk voor jullie!

En Sugar nog even niet op dat punt. Wat jammer, het zag er even goed uit. Ik zal voor jullie, en misschien is het logeren nog niet zo'n gek idee?

Simon slaapt sinds 2 maanden niet meer door, elke nacht minimaal een keer wakker, ik voed dan even en dan slapen we weer verder. Ik maak er geen punt van, al is het wel vermoeiend, zeker als het vaker dan 1 keer raak is.
De afgelopen 2 nachten heeft hij goed doorgeslapen, in ieder geval van 11 tot 7 en vannacht van 8 tot 6! Toch wel fijn, weer een ononderbroken rust. En ik ben ook wel blij dat het gewoon over is gegaan, zonder te forceren, daar had ik niet zo'n trek in. Mensen begonnen onderhand te 'zeuren' dat we hem moesten laten huilen. Kan, maar ik had daar niet zo'n zin in, mede omdat ik wist dat hij het gewoon kon. En warempel, hij doet het!

O, en Sint heeft hier wel flink huisgehouden Geweldig! Er niks van snappen maar wel genieten van scheuren, de nieuwe muziekinstrumenten en aandacht!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:03:49 #196
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_55099607
Sjak, wat spannend inderdaad, Jetske op zolder! Maar wel leuk, weer een nieuw kamertje voor haar speciaal maken!

O, en Kim, tot ziens!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:19:49 #197
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55099991
leuk laat je wel in kinderkamer topic zien sjak?

kim dag nog proficiat!

sugar ik wil je alleen gewoon veel sterkte wensen lijkt me echt pittig
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_55109811
Fonske heeft gisteren tijdens het opruimen van onze kelder een papiersnijder omver getrokken, op zijn been. Hij kon er niet meer op lopen dus zijn we naar de spoed geweest met hem. Er blijkt een breuk(je) in te zitten. Dinsdag weten we meer.
Pfff, wel zielig nu, hij moet nu de hele tijd gedragen worden en dat is hij nogal snel beu. Maar lopen lukt echt niet, en mag ook niet trouwens.
Dat wordt een lastige week vrees ik...

vrijdag 7 december 2007 @ 20:35:35 #199
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55110169
Aaaah, Fons!!! Wat sneu, BassMiss!
Maar het was dus niet het snijdeel (gelukkig!) maar gewoon een zwaar iets wat op zijn beentje terecht kwam? Arme hij. Sterkte!

[ Bericht 0% gewijzigd door Sugar op 07-12-2007 20:41:07 ]
pi_55110267
Nee, dat snijdeel zit gelukkig verborgen. Maar het ding op zich is erg zwaar. Nu ja, al een geluk dat het zijn been 'maar' was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')