Anna aan de wandel....gezellig hoor. Dan kunnen Maud en jij straks samen op stap

Mika....slimme vent..... alleen dat 's nachts zo gezellig wakker zijn, is niet helemaal fijn voor je mama

Die aai-techniek heeft het bij Fleur ook goed gedaan. Het duurde denk ik bijna 3 weken, maar daarna had ze het toch wel door dat slaan niet zo lief was....
Maud loopt qua ontwikkeling ca. 1 maand achter op Fleur, dus qua lopen had ik het al aan zien komen. Fleur liep op d'r eerste verjaardag goed los, Maud liep te wankelen en koos nog vaak voor het kruipen. Nu loopt ze goed los.
Ook acheruit. Maar, doordat ze zelf te snel wil zijn, valt ze wel vaak. Dan is het handen op de grond en weer omhoog duwen, maar ook dat gaat soms zo snel dat ze weer omkukelt. Ach, we zien wel wanneer ze erachter komt dat ze het beter ietsje rustiger aan moet pakken....eerst goed lopen en dan pas willen rennen en niet andersom...
Het slechte slapen is voor mij ook nieuw. Fleur sliep al heel snel goed en goed door. Bij Maud is dat echt anders. Die wordt 's nachts ook nog vaak wakker. Vannacht was het half twee en het duurde tot zeker 3 uur voordat ze weer de rust had gevonden om weer lekker te gaan slapen. Ze is dan niet vervelend, maar ligt een beetje piepend te huilen met hier en daar een uithaal. D'r huiluurtje alleen dan midden in de nacht en dat maakt het dan weer wat minder. Gelukkig wordt Fleur er niet wakker van.
Verder is ze steeds meer klanken aan het maken. Heel gezellig zit ze dan te brabbelen in de box. En wat ze wel nieuw heeft is het boos-zijn als ze moe is en naar bed moet overdag. Dan zet ze zich helemaal af en kruipt bij me omhoog zodat ik ze niet lekker kan neerleggen. Maar, goed uiteindelijk wint de vermoeidheid en valt ze toch nog huilend in slaap. Ik vind het alleen zo jammer. Tot voorkort ging ze lekker liggen, pakte een knuffel en ging slapen.
En Maud is gek op schoenen en jassen...... Die eet ze maar al te graag op. Ik hoop dat de passie voor deze spullen geen voorbode zijn voor de toekomst.....anders moet ze toch maar zelf een goede baan vinden of een rijke vent aan de haak slaan....
En hoe is het met de andere nieuwe dreumessen....Kaith, Lotte en waar is Nune? Daar heb ik al zolang niets meer van mogen lezen!!!